Vocht kan dan weg heh ipv. blijven hangen aan haar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:51 schreef Karina het volgende:
[..]
OK weer wat geleerd, ik dacht dan plakt alles aan elkaar of zo.
Waarvoor is De_Guidance/ De_Coulance/ De_Nuance nu weer geband?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien als onze huisturk weer terugkomt.
ja daarom dacht ik het juist! Vocht -> plakken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vocht kan dan weg heh ipv. blijven hangen aan haar.
De enige die Tem kan vervangen, is Specularium. En omgekeerd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Karina d'r kloten.
Sorry, even Tem vervangen.
Dank je Elfje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De enige die Tem kan vervangen, is Specularium. En omgekeerd.
Dat betekent uiteraard niet dat je hier niet welkom bent.
Is het weer zover?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarvoor is De_Guidance/ De_Coulance/ De_Nuance nu weer geband?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2013 03:14:04 ]
En? Is het nu sneller?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:57 schreef Karina het volgende:
traagheid alom hier. Nog maar even opnieuw opstarten denk ik.
Jouw computer is in 10 seconden opgestart?quote:
Ik weet dat paddy dat niet zo leuk vindt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:57 schreef Karina het volgende:
Ik wilde het net zeggen Elf... wat je daar in de spoiler zet...
Maar ik ben geen mod hier
Dat ligt aan ons, niet aan jouw computer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:57 schreef Karina het volgende:
traagheid alom hier. Nog maar even opnieuw opstarten denk ik.
Dat is te veel eer. Er zijn hier veel leukere users van Turkse afkomst die zo'n titel verdienen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Of zoals B_A al mooi aangaf: De_Huisturk
Ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jouw computer is in 10 seconden opgestart?
Hehe oh goed om te weten. Laptop opstarten gaat wel redelijk snel. Scheelt wel ietsjes. Maar ik ga zometeen toch slapen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat ligt aan ons, niet aan jouw computer.
Niet in de POL sc.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is te veel eer. Er zijn hier veel leukere users van Turkse afkomst die zo'n titel verdienen.
Je was man. Slapen is voor mietjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe oh goed om te weten. Laptop opstarten gaat wel redelijk snel. Scheelt wel ietsjes. Maar ik ga zometeen toch slapen.
* Elfletterig laat - voor de verandering - de voorzet wijselijk en diplomatiek aan zijn neus voorbij gaan.quote:
Die 1e keuze eer laat ik over aan WammesWaggel. Dat is mijn favoriete fok!-Turk. En echt niet alleen vanwege zijn Stacey-adoratie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is te veel eer. Er zijn hier veel leukere users van Turkse afkomst die zo'n titel verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |