quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:40 schreef Disana het volgende:
Ik vind Mutant01 en De_Coulance prima users die je tot denken aanzetten
Je bent zelf een vete.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:46 schreef Specularium het volgende:
Niks, behalve dat ie een razende Guido is.
En die hele zogenaamde vete tussen NWS en POL (die ik nooit heb begrepen) mag hier ook wel wegblijven. Anders gaat paddy het niet editten maar ik.
Groetjes.
Dit probleem?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:20 schreef Hathor het volgende:
Lag het nu alleen aan mij of was de hele forum layout lichtelijk fucked de afgelopen 2 of 3 dagen?
Yup, dat was em. Lag dus niet aan mij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit probleem?
FB / Fok kapot op pc
Raar hoofd heb je.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neefje was 2 dagen geleden hier.
Sinds 2 dagen enorme jeuk aan mijn hoofd.
[ afbeelding ]
Je verwacht het niet.
quote:
Waz met jou.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
Jullie haten mij he, altijd maar dat gebash, BAH
varieert wel heel erg welke. Ik moet nog steeds 6 een keer doen, maar ik kan geen goede vertalingen vinden.quote:
Have funquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel weer met mijn tarzan spelen of zo.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Vervelend doen, quootje verneuken he?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]oh...
* Frutsel is gelijk weer weg dan
Tarzan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:59 schreef Karina het volgende:
[..]En ik dacht dat ik overal intuinde
Ik ga een film opzetten denk ik.
Ironman 3, dat klinkt wel.. heavy..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ironman 3, een steviger soort Tarzan dus
Is het ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ironman 3, dat klinkt wel.. heavy..
All Power to Front Shieldsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ironman 3, een steviger soort Tarzan dus
Dit soort posts zonder links.quote:
R&P / Ik walg van zwarte mensenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit soort posts zonder links.
Is dat zo, kampcommandant?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:46 schreef Specularium het volgende:
En die hele zogenaamde vete tussen NWS en POL (die ik nooit heb begrepen) mag hier ook wel wegblijven. Anders gaat paddy het niet editten maar ik.
Groetjes.
Als je te lui bent om die lapjes erafte trekken, dan ben je imo bijzonder lui.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Ik ben nogal een zwartkijker, maar dat telt zeker niet.
Mag bruin met donkere ogen ook?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:01 schreef hexje het volgende:
Zijn jullie klaar ja, in jullie topic zonder zwarten.
Toch niet met Thijs van den Brink-plaatjes, hoop ik?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:46 schreef Specularium het volgende:
Groetjes.
Gewoon heel ver boven staan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
Jullie haten mij he, altijd maar dat gebash, BAH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |