quote:
Waarom zou het warm zijn? Denk dat je daar niet veel van merkt hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef d4v1d het volgende:
Volgens mij is het binnen in zo'n waterbal best warm als er vol de zon op staat.
Hoi Cevquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef Ceviche het volgende:
Ik houd ook niet zo van warmte, Stuart
GMTA
Wegens dat plasticquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou het warm zijn? Denk dat je daar niet veel van merkt hoor![]()
Ik ook niet. Ik HAAT het zelfsquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef Ceviche het volgende:
Ik houd ook niet zo van warmte, Stuart
GMTA
Geen idee, toch wil ik in zo'n balquote:
Jij houdt van regen. ;squote:
Nou ja, soms heet het GRTD en soms GRTDOJW. Toen ik deel 1000 opende was het GRTDquote:
Nu niet neequote:
Doordeweeks GRTDOJW en in het weekend GRTDquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, soms heet het GRTD en soms GRTDOJW. Toen ik deel 1000 opende was het GRTD
Niet echt een vriendelijke titel voor mensen die studeren. Ik denk dat het daarom destijds een hele tijd GRTD wasquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Doordeweeks GRTDOJW en in het weekend GRTD
Kom maar brengenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
hihaho, ik ga zo lekker een broodje eten. Want ik heb honger.
Je WERKT aan school..quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet echt een vriendelijke titel voor mensen die studeren. Ik denk dat het daarom destijds een hele tijd GRTD was
Kijk, als het dertig graden is kun je geen kleding meer uittrekken. Je kunt naar het zwembad/strand gaan net als de rest van Nederland of ijs eten of bij een ventilator zitten. In de winter kun je gewoon een zesde trui aantrekken en anders is er altijd nog een elektrische dekenquote:
Niet plaatje maken voor de OPquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet echt een vriendelijke titel voor mensen die studeren. Ik denk dat het daarom destijds een hele tijd GRTD was
Ik doe al niets meer als zelfs mods van andere fora het al aanpassenquote:
Ik ben meer van de lente en herfst zolang het maar tussen de 10 en 23 graden isquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kijk, als het dertig graden is kun je geen kleding meer uittrekken. Je kunt naar het zwembad/strand gaan net als de rest van Nederland of ijs eten of bij een ventilator zitten. In de winter kun je gewoon een zesde trui aantrekken en anders is er altijd nog een elektrische deken![]()
Winter
Overigens gebruik ik mijn elektrische deken van half augustus tot eind meikoude dagen jwz.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:17 schreef Stuart het volgende:
Plaatje werkt niet meer van de OP maar dit is een van de voorbeelden
GC / [GRTD #1,000] A fool and his money are soon parted
Omfgquote:zaterdag 15 januari 2011 @ 01:23 • 4
Michhas
Wat een kutTT Stu, waarom
quote:
hmm okequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe al niets meer als zelfs mods van andere fora het al aanpassen
Ben meer van de herfst en de winter zolang het maar niet regent.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben meer van de lente en herfst zolang het maar tussen de 10 en 23 graden is
rip in peacequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef Winterglow het volgende:
Ik kan de chat niet bijhouden. Ik word oud.
Ja, misschien te zijner tijd. Dan vraag ik het wel aan GC modsquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
hmm okeeven afwachten dus.
Of een request?
De SC staat ook als Geen reet te doenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, misschien te zijner tijd. Dan vraag ik het wel aan GC mods
In die tijd hoefde je zoiets overigens niet te vragen maar goed
hmm okequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, misschien te zijner tijd. Dan vraag ik het wel aan GC mods
In die tijd hoefde je zoiets overigens niet te vragen maar goed
Voordeel van FOK!ken op iPad: mijn eigen posts en die van de TS hebben kleurtjes, harstikke handig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef Winterglow het volgende:
Ik kan de chat niet bijhouden. Ik word oud.
je kan ook de kleurtjes veranderenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Voordeel van FOK!ken op iPad: mijn eigen posts en die van de TS hebben kleurtjes, harstikke handig.
Voordeel van FOK!ken op laptop: automatische refresh
Deze twee functies samen zou perfect zijn.
Kan ik geen kleurtjes instellen met mijn FOK!-abo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:24 schreef Ceviche het volgende:
Voordeel van FOK!ken op iPad: mijn eigen posts en die van de TS hebben kleurtjes, harstikke handig.
Voordeel van FOK!ken op laptop: automatische refresh
Deze twee functies samen zou perfect zijn.
En ongeveer 700 delen als GRTD.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
De SC staat ook als Geen reet te doen
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:25 schreef Winterglow het volgende:
[..]
Kan ik geen kleurtjes instellen met mijn FOK!-abo?
Ja, ik heb hem alleen maar genomen zodat ik mijn UI kon gebruiken.![]()
Wait, whut?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je kan ook de kleurtjes veranderen
Ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wait, whut?
Kan dat ook op niet-mobiele versie?
Jup als stu even post kan ik screen makenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wait, whut?
Kan dat ook op niet-mobiele versie?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jup als stu even post kan ik screen maken
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:27 schreef Stuart het volgende:
Maar waarom heb je het nou eigenlijk precies aangepast LB
Om te pesten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:27 schreef Stuart het volgende:
Maar waarom heb je het nou eigenlijk precies aangepast LB
die kleurenquote:
quote:
lelijk.quote:
Winter in Finland: Met -30 graden op stap en alleen gewone kleding + een jas aan te hoeven onderweg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ben meer van de herfst en de winter zolang het maar niet regent.
Niets is beter dan een ijskoude winterdag met een felblauwe lucht
Is voor PC. moet je op PC ook aanpassenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:31 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nice!
Maar ik zie alleen dit staan:
[ link | afbeelding ]
op web versie kan dat alleenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:31 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nice!
Maar ik zie alleen dit staan:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Winter in Finland: Met -30 graden op stap en alleen gewone kleding + een jas aan te hoeven onderweg.
Ik vind het nogal druk eigenlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
Jullie zouden het eigenlijk eens moeten proberen.
is superchill. als je snel scrollt zie je meteen dat of jij of TS al gepost hebt in dit topic enzo
...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi. Ik denk dat ik vannacht een natte droom had. Zo ver ik weet is het mijn eerste, maar het kan ook zijn dat ik het de vorige keren niet door had.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi. Ik denk dat ik vannacht een natte droom had. Zo ver ik weet is het mijn eerste, maar het kan ook zijn dat ik het de vorige keren niet door had.
Oh okee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Is voor PC. moet je op PC ook aanpassen
Je hebt in je bed geplast en denkt dat het een natte droom isquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je heb in je bed geplast en denkt dat het een natte droom is
Waarom denk je dat ik altijd zo druk benquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt in je bed geplast en denkt dat het een natte droom is
Toch jammer dat JNG is opgehevenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef Spatieloos het volgende:
Ik bedoel de kleurtjes, die komen op mij wat druk overquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik altijd zo druk ben
en het helpt ook nog welleens wanneer ik gedrogeerd ben
heb je wel iemand in je friendlist?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:34 schreef d4v1d het volgende:
Goed wat.
Ik stel een post kleur in voor friends, maar het werkt niet
Dat bedoel ik ookquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel de kleurtjes, die komen op mij wat druk over
Drugs are bad, m'kay?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Waarom denk je dat ik altijd zo druk ben
en het helpt ook nog welleens wanneer ik gedrogeerd ben
....quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
heb je wel iemand in je friendlist?
Waarom ben ik rood? Omdat ik de vijand ben?quote:
dat weet ik nietquote:
Dit past heel goed tussen het andere goud daar.quote:
TS IS ALTIJD EEN VIJAND!quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom ben ik rood? Omdat ik de vijand ben?![]()
Ja, ik ga je zo pijn doen en dan heel hard kill confirmed postenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom ben ik rood? Omdat ik de vijand ben?![]()
Wiet nietquote:
En je ziet geen kleur? Vreemdquote:
Hahahahaquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja, ik ga je zo pijn doen en dan heel hard kill confirmed posten
[..]
Wiet niet
Nu wel, maar de kleur blijkt achteraf lelijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En je ziet geen kleur? Vreemd
Ik durf nu niet meer te openenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet je maar geen lapo's maken.
I'm starting to like youquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja, ik ga je zo pijn doen en dan heel hard kill confirmed posten
[..]
Wiet niet
Mocht ik vandaag toch lapo hebben dan mag jij openen voor mequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
Meer kans op lapo's voor de enige echte Spatie.
Jouw kleuren zijn een grotere rampquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
En dan wel zo stom tegen mij doen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Probeer eens pikzwart en post dan een printscreen
Nee, dat vergeet ik en en dan komt er gezeik! Pak maar gewoon geen lapo!!quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mocht ik vandaag toch lapo hebben dan mag jij openen voor me
Dan DM ik je wel als je er bentquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dat vergeet ik en en dan komt er gezeik! Pak maar gewoon geen lapo!!
Kom we maken daar een SC en noemen het dan Creatief JNGquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:43 schreef Stuart het volgende:
Zeg LB, is CRE eigenlijk wat of is het te stil daar
Hahahahaquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kom we maken daar een SC en noemen het dan Creatief JNG
Dan stel je dat opnieuw inquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:45 schreef Spatieloos het volgende:
Echt raar, ik had eerst ook dat TS blauw was, maar nu is het weg
Oh, het kwam omdat Stuart bij mijn vrienden staat, en daarom is hij niet gekleurdquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:45 schreef Spatieloos het volgende:
Echt raar, ik had eerst ook dat TS blauw was, maar nu is het weg
Kun je vrienden toch ook lichtgeel makenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, het kwam omdat Stuart bij mijn vrienden staat, en daarom is hij niet gekleurd
Verwijderd dan maar.
Choices have to be madequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, het kwam omdat Stuart bij mijn vrienden staat, en daarom is hij niet gekleurd
Verwijderd dan maar.
Ik vind het mooiquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Godver het lijkt wel een babykamer
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Godver het lijkt wel een babykamer
Dan wordt het te kleurig en wordt het een disco, dat is ook niet goed!quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je vrienden toch ook lichtgeel maken
Ik weet het ook niet joh, ik heb niets aangepast maar vind dat blauw en geel wel mooi eigenlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan wordt het te kleurig en wordt het een disco, dat is ook niet goed!
Hoeveel kost dat? 4,50 ofzo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik wil eigenlijk weer een abo voor custom css
Is dat ook bij Basic? Dat is wel te doen toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik wil eigenlijk weer een abo voor custom css
Alleen bij Full en Pimp geloof ikquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat? 4,50 ofzo?
En dan kun je je notes inzien ofzo
Ik vond zelf het verschil tussen Full en Pimp niet groot genoeg dus ben voor Full gegaanquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
Full en pimp ja. 4,50 in de maand ong maarja
Vroeger was ik misschien wat ondeugendquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jij? Jij ben toch de braafheid zelve? Wat heb je uitgespookt?
Ik ben pas twee jaar lid, ergo, ik heb een goede invloed op jequote:Op zondag 18 augustus 2013 18:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vroeger was ik misschien wat ondeugend
De laatste 2+ jaar heb ik geen notes meer gehad![]()
JNG, het Egypte van FOK!quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
heb er 12
waarvan ik bijna zeker weet dat meer dan de helft voor mijn gekut in JNG zijn
Dat sowiesoquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik ben pas twee jaar lid, ergo, ik heb een goede invloed op je
Je bent er best goed inquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nah ik vind het gewoon leuk om sommige pissig te maken want ze happen zo lekker
Wel blijven posten hier dan anders gaat het misquote:
Alles wat ik over JNG heb gehoord is dat er alleen ruzie gemaakt werdquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
De laatste tijd was dat wel veel het geval jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Alles wat ik over JNG heb gehoord is dat er alleen ruzie gemaakt werd
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel blijven posten hier dan anders gaat het mis
Tja. Gelukkig hebben we de herinneringen nogquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
De laatste tijd was dat wel veel het geval ja
Was ik wel een redelijk aandeel in ja geloof ikquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Alles wat ik over JNG heb gehoord is dat er alleen ruzie gemaakt werd
Hehehequote:Op zondag 18 augustus 2013 18:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Was ik wel een redelijk aandeel in ja geloof ik
Nja heb ook nog een ander account. even kijken hoeveel ik er daar op hebquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hehehe
Ach
Je hebt nog steeds minder notes dan Stuart
Happen naar Peijnenburgquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb er 7 inclussief 1 die ik zelf heb gezetquote:
Ja maar jij bent een voorbeelduserquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er 7 inclussief 1 die ik zelf heb gezet![]()
![]()
![]()
Nou zo voorbeeldig ben ik nu ook weer niet hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een voorbeelduser
ik ben een vervelende puber
Je bent iig geen vervelende puberquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou zo voorbeeldig ben ik nu ook weer niet hoor
Nee, dat niet nee, Daar ben niet jong genoeg voorquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je bent iig geen vervelende puber
Die je zelf hebt gezet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er 7 inclussief 1 die ik zelf heb gezet![]()
![]()
![]()
Ik ben moderator geweest, lang lang geleden en ik ben ook braaf, maar ik ga al 10 jaar mee op FOK!, dan loop je zo nu en dan tegen een note aanquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die je zelf hebt gezet?![]()
Hoezo heb jij zoveel notes dan? Jij bent toch ook best braaf?
Mwah, ik zit er ook al een tijdje, en heb nog maar 1 note.. Geen flauw idee waarover trouwens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben moderator geweest, lang lang geleden en ik ben ook braaf, maar ik ga al 10 jaar mee op FOK!, dan loop je zo nu en dan tegen een note aan![]()
Oh dat wist ik niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben moderator geweest, lang lang geleden en ik ben ook braaf, maar ik ga al 10 jaar mee op FOK!, dan loop je zo nu en dan tegen een note aan![]()
Met dat soort zinnetjes kan ik een vriend heel erg irriterenquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:43 schreef Ceviche het volgende:
Ik hoor net op tv: 'je bent mentaal gegroeid, letterlijk!'
Wtf.
Ik heb er ook 1, iets met het plaatsen van eekhoornplaatjes in een serieus topicquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, ik zit er ook al een tijdje, en heb nog maar 1 note.. Geen flauw idee waarover trouwens.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1, iets met het plaatsen van eekhoornplaatjes in een serieus topic
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
moet ook nog koken maar totaal geen animo voor
Waar heb je het overquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:55 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb iets verneukt dat ik geen laag streepje meer kan
Nee, maar wel hulp bij het huishouden en die komt morgenquote:
Probeer eens willekeurig ctrl en shift in te drukken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat ik geen laag streepje kan typen op mn toetsenbord..
Ctrl en Shift even tegelijkertijd indrukken, dan doet 'ie het weer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:55 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb iets verneukt dat ik geen laag streepje meer kan
half 8 wil ik kokenquote:
Ik was pas af als het weekend over is. ben toch alleen thuis en gebruik niet veelquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb mijn eten al op. Alleen nog alles afspoelen en wat over is in een bakje doen om later in te vriezen. Afwassen komt morgen wel.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Probeer eens willekeurig ctrl en shift in te drukken.
Werkt wonderbaarlijk vaak.
Of het maakt het erger, dat kan ook.
Nee.. Er komt ook geen ander (raar) tegen voor in de plaatsquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:57 schreef Winterglow het volgende:
[..]
Ctrl en Shift even tegelijkertijd indrukken, dan doet 'ie het weer.
Kun je die hulp gelijk even bij mij langs sturen? Ik heb morgen weer een wasmand vol was die gestreken kan worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:56 schreef Bos81 het volgende:
Nee, maar wel hulp bij het huishouden en die komt morgen![]()
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, maar ik ben bang dat ze het te druk heeft bij andere woningen..quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:58 schreef Winterglow het volgende:
[..]
Kun je die hulp gelijk even bij mij langs sturen? Ik heb morgen weer een wasmand die gestreken kan worden.
en een normale streep kan je wel?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
Nee.. Er komt ook geen ander (raar) tegen voor in de plaats
Oke, ik voel me domquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
en een normale streep kan je wel?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oke, ik voel me domHad voor een programma een hotkey ingesteld en die overschreef dus _
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oke, ik voel me domHad voor een programma een hotkey ingesteld en die overschreef dus _
mijne ookquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
hahah sof heeft blauwe ogen. ze is gemept hahahaha
quote:
quote:
gelukkig maarquote:
jij weetquote:
Vreemduhhh.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
We'll see about that
Hoeveel notes heb jij trouwens?
Garpjequote:Op zondag 18 augustus 2013 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er staat ook dat t warm gaat worden dyslect gvd
voor op de extra warme dagen togquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:46 schreef d4v1d het volgende:
Ik google op ijsklontje
"euhm nee, maar.. een ijsklontje erin? en dan nog zn lul.. strax bevriest me baarmoeder man"
Wat
Da's vervelend.quote:
quote:
Hoor t voor de eerste keerquote:
Vind je?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Is zo
gewoon commercieel en niet anders dan de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |