Jouw kleuren zijn een grotere rampquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
En dan wel zo stom tegen mij doen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Probeer eens pikzwart en post dan een printscreen
Nee, dat vergeet ik en en dan komt er gezeik! Pak maar gewoon geen lapo!!quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mocht ik vandaag toch lapo hebben dan mag jij openen voor me
Dan DM ik je wel als je er bentquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dat vergeet ik en en dan komt er gezeik! Pak maar gewoon geen lapo!!
Kom we maken daar een SC en noemen het dan Creatief JNGquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:43 schreef Stuart het volgende:
Zeg LB, is CRE eigenlijk wat of is het te stil daar
Hahahahaquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kom we maken daar een SC en noemen het dan Creatief JNG
Dan stel je dat opnieuw inquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:45 schreef Spatieloos het volgende:
Echt raar, ik had eerst ook dat TS blauw was, maar nu is het weg
Oh, het kwam omdat Stuart bij mijn vrienden staat, en daarom is hij niet gekleurdquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:45 schreef Spatieloos het volgende:
Echt raar, ik had eerst ook dat TS blauw was, maar nu is het weg
Kun je vrienden toch ook lichtgeel makenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, het kwam omdat Stuart bij mijn vrienden staat, en daarom is hij niet gekleurd
Verwijderd dan maar.
Choices have to be madequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, het kwam omdat Stuart bij mijn vrienden staat, en daarom is hij niet gekleurd
Verwijderd dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |