Wel blijven posten hier dan anders gaat het misquote:
Alles wat ik over JNG heb gehoord is dat er alleen ruzie gemaakt werdquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nah ik vind het gewoon leuk om sommige pissig te maken want ze happen zo lekker
De laatste tijd was dat wel veel het geval jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Alles wat ik over JNG heb gehoord is dat er alleen ruzie gemaakt werd
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel blijven posten hier dan anders gaat het mis
Tja. Gelukkig hebben we de herinneringen nogquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
De laatste tijd was dat wel veel het geval ja
Was ik wel een redelijk aandeel in ja geloof ikquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Alles wat ik over JNG heb gehoord is dat er alleen ruzie gemaakt werd
Hehehequote:Op zondag 18 augustus 2013 18:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Was ik wel een redelijk aandeel in ja geloof ik
Nja heb ook nog een ander account. even kijken hoeveel ik er daar op hebquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hehehe
Ach
Je hebt nog steeds minder notes dan Stuart
Happen naar Peijnenburgquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nah ik vind het gewoon leuk om sommige pissig te maken want ze happen zo lekker
Ik heb er 7 inclussief 1 die ik zelf heb gezetquote:
Ja maar jij bent een voorbeelduserquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er 7 inclussief 1 die ik zelf heb gezet![]()
![]()
![]()
Nou zo voorbeeldig ben ik nu ook weer niet hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een voorbeelduser
ik ben een vervelende puber
Je bent iig geen vervelende puberquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou zo voorbeeldig ben ik nu ook weer niet hoor
Nee, dat niet nee, Daar ben niet jong genoeg voorquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je bent iig geen vervelende puber
Die je zelf hebt gezet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er 7 inclussief 1 die ik zelf heb gezet![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |