Ik ben moderator geweest, lang lang geleden en ik ben ook braaf, maar ik ga al 10 jaar mee op FOK!, dan loop je zo nu en dan tegen een note aanquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die je zelf hebt gezet?![]()
Hoezo heb jij zoveel notes dan? Jij bent toch ook best braaf?
Mwah, ik zit er ook al een tijdje, en heb nog maar 1 note.. Geen flauw idee waarover trouwens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben moderator geweest, lang lang geleden en ik ben ook braaf, maar ik ga al 10 jaar mee op FOK!, dan loop je zo nu en dan tegen een note aan![]()
Oh dat wist ik niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben moderator geweest, lang lang geleden en ik ben ook braaf, maar ik ga al 10 jaar mee op FOK!, dan loop je zo nu en dan tegen een note aan![]()
Met dat soort zinnetjes kan ik een vriend heel erg irriterenquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:43 schreef Ceviche het volgende:
Ik hoor net op tv: 'je bent mentaal gegroeid, letterlijk!'
Wtf.
Ik heb er ook 1, iets met het plaatsen van eekhoornplaatjes in een serieus topicquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, ik zit er ook al een tijdje, en heb nog maar 1 note.. Geen flauw idee waarover trouwens.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1, iets met het plaatsen van eekhoornplaatjes in een serieus topic
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
moet ook nog koken maar totaal geen animo voor
Waar heb je het overquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:55 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb iets verneukt dat ik geen laag streepje meer kan
Nee, maar wel hulp bij het huishouden en die komt morgenquote:
Probeer eens willekeurig ctrl en shift in te drukken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat ik geen laag streepje kan typen op mn toetsenbord..
Ctrl en Shift even tegelijkertijd indrukken, dan doet 'ie het weer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:55 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb iets verneukt dat ik geen laag streepje meer kan
half 8 wil ik kokenquote:
Ik was pas af als het weekend over is. ben toch alleen thuis en gebruik niet veelquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb mijn eten al op. Alleen nog alles afspoelen en wat over is in een bakje doen om later in te vriezen. Afwassen komt morgen wel.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Probeer eens willekeurig ctrl en shift in te drukken.
Werkt wonderbaarlijk vaak.
Of het maakt het erger, dat kan ook.
Nee.. Er komt ook geen ander (raar) tegen voor in de plaatsquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:57 schreef Winterglow het volgende:
[..]
Ctrl en Shift even tegelijkertijd indrukken, dan doet 'ie het weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |