quote:
Waarom zou het warm zijn? Denk dat je daar niet veel van merkt hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef d4v1d het volgende:
Volgens mij is het binnen in zo'n waterbal best warm als er vol de zon op staat.
Hoi Cevquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef Ceviche het volgende:
Ik houd ook niet zo van warmte, Stuart
GMTA
Wegens dat plasticquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou het warm zijn? Denk dat je daar niet veel van merkt hoor![]()
Ik ook niet. Ik HAAT het zelfsquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef Ceviche het volgende:
Ik houd ook niet zo van warmte, Stuart
GMTA
Geen idee, toch wil ik in zo'n balquote:
Jij houdt van regen. ;squote:
Nou ja, soms heet het GRTD en soms GRTDOJW. Toen ik deel 1000 opende was het GRTDquote:
Nu niet neequote:
Doordeweeks GRTDOJW en in het weekend GRTDquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, soms heet het GRTD en soms GRTDOJW. Toen ik deel 1000 opende was het GRTD
Niet echt een vriendelijke titel voor mensen die studeren. Ik denk dat het daarom destijds een hele tijd GRTD wasquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Doordeweeks GRTDOJW en in het weekend GRTD
Kom maar brengenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
hihaho, ik ga zo lekker een broodje eten. Want ik heb honger.
Je WERKT aan school..quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet echt een vriendelijke titel voor mensen die studeren. Ik denk dat het daarom destijds een hele tijd GRTD was
Kijk, als het dertig graden is kun je geen kleding meer uittrekken. Je kunt naar het zwembad/strand gaan net als de rest van Nederland of ijs eten of bij een ventilator zitten. In de winter kun je gewoon een zesde trui aantrekken en anders is er altijd nog een elektrische dekenquote:
Niet plaatje maken voor de OPquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet echt een vriendelijke titel voor mensen die studeren. Ik denk dat het daarom destijds een hele tijd GRTD was
Ik doe al niets meer als zelfs mods van andere fora het al aanpassenquote:
Ik ben meer van de lente en herfst zolang het maar tussen de 10 en 23 graden isquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kijk, als het dertig graden is kun je geen kleding meer uittrekken. Je kunt naar het zwembad/strand gaan net als de rest van Nederland of ijs eten of bij een ventilator zitten. In de winter kun je gewoon een zesde trui aantrekken en anders is er altijd nog een elektrische deken![]()
Winter
Overigens gebruik ik mijn elektrische deken van half augustus tot eind meikoude dagen jwz.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:17 schreef Stuart het volgende:
Plaatje werkt niet meer van de OP maar dit is een van de voorbeelden
GC / [GRTD #1,000] A fool and his money are soon parted
Omfgquote:zaterdag 15 januari 2011 @ 01:23 • 4
Michhas
Wat een kutTT Stu, waarom
quote:
hmm okequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe al niets meer als zelfs mods van andere fora het al aanpassen
Ben meer van de herfst en de winter zolang het maar niet regent.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben meer van de lente en herfst zolang het maar tussen de 10 en 23 graden is
rip in peacequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef Winterglow het volgende:
Ik kan de chat niet bijhouden. Ik word oud.
Ja, misschien te zijner tijd. Dan vraag ik het wel aan GC modsquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
hmm okeeven afwachten dus.
Of een request?
De SC staat ook als Geen reet te doenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, misschien te zijner tijd. Dan vraag ik het wel aan GC mods
In die tijd hoefde je zoiets overigens niet te vragen maar goed
hmm okequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, misschien te zijner tijd. Dan vraag ik het wel aan GC mods
In die tijd hoefde je zoiets overigens niet te vragen maar goed
Voordeel van FOK!ken op iPad: mijn eigen posts en die van de TS hebben kleurtjes, harstikke handig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef Winterglow het volgende:
Ik kan de chat niet bijhouden. Ik word oud.
je kan ook de kleurtjes veranderenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Voordeel van FOK!ken op iPad: mijn eigen posts en die van de TS hebben kleurtjes, harstikke handig.
Voordeel van FOK!ken op laptop: automatische refresh
Deze twee functies samen zou perfect zijn.
Kan ik geen kleurtjes instellen met mijn FOK!-abo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:24 schreef Ceviche het volgende:
Voordeel van FOK!ken op iPad: mijn eigen posts en die van de TS hebben kleurtjes, harstikke handig.
Voordeel van FOK!ken op laptop: automatische refresh
Deze twee functies samen zou perfect zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |