Ditquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
grove nalatigheid door de chauffeur, dat is al opzichzelf nog steeds ongeloofwaardig.
quote:
ALS het al een doofpot zaak is geloof jij alles wat ze naar buiten brengen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:10 schreef trigt013 het volgende:
Daily Mail als bron...hmmmm
Maar de chauffeur was dronken, hoe professioneel was dat.
Meerdere getuigen die hebben gezien dat hij gedronken had. Op de camera bij uitgang hotel loopt hij niet erg stabiel en ook bloedtest heeft aangetoond dat hij alcohol in zijn bloed had.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ALS het al een doofpot zaak is geloof jij alles wat ze naar buiten brengen?
Volgens mij was het zo, dat de lijfwacht door het ongeluk zijn korte termijn geheugen kwijt was.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:58 schreef penny-wise het volgende:
Hebben ze die lijfwacht ooit gevraagd wat er is gebeurd of heb ik dat gemist?
Wie zegt dat de chauffeur niet iets is toegediend waarvan hij misschien het hotel uitging? En alles is in scène te zetten incl testen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:21 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Meerdere getuigen die hebben gezien dat hij gedronken had. Op de camera bij uitgang hotel loopt hij niet erg stabiel en ook bloedtest heeft aangetoond dat hij alcohol in zijn bloed had.
Grappig, of toeval, dat juist een scherpschutter 338 patronen in huis heeft.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:52 schreef Jano9 het volgende:
... veroordeeld voor het illegaal bewaren van een pistool en 338 kogels in zijn slaapkamer. ....
en jij denkt dat iemand die bij de AIVD heeft gewerkt dit naar buiten brengt als verjaardags anekdote en daarbij gevangenisstraf riskeert.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wie zegt dat de chauffeur niet iets is toegediend waarvan hij misschien het hotel uitging? En alles is in scène te zetten incl testen.
Het zijn maar complottheorieën van mij uiteraard maar ik ga nooit 100% af op wat er "zogenaamd" naar buiten wordt gebracht. Zeker omdat ik een familielid heb die voor AIVD heeft gewerkt (nu hoge functie Buza) en hij wel eens vertelde wat er werkelijk achter sommige krantenartikelen schuilde
Of dat wordt gewoon beweerd natuurlijk om een of andere redenquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij was het zo, dat de lijfwacht door het ongeluk zijn korte termijn geheugen kwijt was.
Wat op zich heel normaal is bij zo'n zwaar onderzoek.
Ja het komt erg goed uit in een doofpotverhaal. Net zoals de dood/zelfmoord van de berijder van de witte Fiat. Kan toeval zijn, maar dit hele Diana ongeluk hangt wel aan elkaar van toevalligheden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:11 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Of dat wordt gewoon beweerd natuurlijk om een of andere reden
Het was even zoeken, en ja de daily mail is niet echt de meest serieuze krant, dus sensationeel gebracht.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:53 schreef Maron het volgende:
[Edit] @ Uccie, ik was niet eens op de hoogte dat de eigenaar van de Witte Fiat (laat staan de Witte Fiat) ooit gevonden was..en nu spreek je van zijn/haar dood/'zelfmoord'..? waar heb je dat bericht gevonden..?
Uiteraard waren die er al vanaf dag 1. Bij elke 'celebrity' die opeens dood gaat komt men meteen met de meest wilde verhalen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:12 schreef Aether het volgende:
Interessant. Geruchten over een complot waren er al vanaf dag 1.
Inderdaad, voor sommige mensen is het blijkbaar onacceptabel dat iemand met een dergelijke status een 'normaal' ongeluk krijgt zonder dat er een hele regering achter zit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:37 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Het kan alles zijn, maar mijn ervaring is dat de wereld simpeler is dan mensen graag willen geloven.
Okay..dank je wel voor je reactie..quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het was even zoeken, en ja de daily mail is niet echt de meest serieuze krant, dus sensationeel gebracht.
Maar ik ga er vanuit dat het verhaal van het overlijden dan wel echt waar is: http://www.dailymail.co.u(...)t-BMW-hole-head.html
O jawel hoor, ze piesen en poepen en gaan gewoon dood, maar in het geval van Lady Di zijn er wel nog steeds een hoop onbeantwoorde vragen en feiten waarbij je toch even je wenkbrauwen optrekt ...quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, voor sommige mensen is het blijkbaar onacceptabel dat iemand met een dergelijke status een 'normaal' ongeluk krijgt zonder dat er een hele regering achter zit.
Reden er wel eens geen fotografen achter Diana aan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:47 schreef raptorix het volgende:
Er reed een hele horde fotograven achteraan, inderdaad een erg goed moment om het stel te vermoorden.
Wel eens geen ..hmm..maar volgens mij de meeste tijd wel enkelen ..quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Reden er wel eens geen fotografen achter Diana aan?
Diana had 24 uur per dag papparazi achter zich aan!quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:11 schreef Maron het volgende:
[..]
Wel eens geen ..hmm..meestal niet ..(voor zover ik weet dan @ Jian;)
En dat zagen Diana en co niet toen ze met hem in de auto stapten?quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:21 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Meerdere getuigen die hebben gezien dat hij gedronken had. Op de camera bij uitgang hotel loopt hij niet erg stabiel en ook bloedtest heeft aangetoond dat hij alcohol in zijn bloed had.
Egyptenaar en Britse prinses. Garantie voor machinaties.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:44 schreef LXIV het volgende:
Waarom zou de SAS zoiets doen?
Waarom is er geen kogel oid gevonden?
No problem, en ik denk ook dat jij verder gelijk hebt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:34 schreef Maron het volgende:
[..]
Okay..dank je wel voor je reactie..![]()
Nou denk ik niet dat wij als gewone stervelingen de dood, of zelfs de eventuele moord op Diana kunnen oplossen, maar wat wij als 'consumers' krijgen voorgeschoteld..ik heb er mijn witte fiat-panda voor over dat het niet helemaal in de haak is..;) thankx again Uccie..
Wel eens GEEN.. dat zeg Jij ook al @Jian..(en ik ook;)quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Diana had 24 uur per dag papparazi achter zich aan!
?! "zwangere" Britse prinses .....quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:30 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Egyptenaar en Britse prinses. Garantie voor machinaties.
Welke zwangere bedoel je? Zij was prinses (prinses Diana).quote:
Het gerucht ging dat Di zwanger was van Dodi al-Fayed en dat ze de volgende dat hun verloving zouden aankondigen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:23 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Welke zwangere bedoel je? Zij was prinses (prinses Diana).
Op die manier. Dan hebben we het motief.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Het gerucht ging dat Di zwanger was van Dodi al-Fayed en dat ze de volgende dat hun verloving zouden aankondigen.
Nou ja het was geen geheim dat het Britse Koningshuis en met name Prins Philip op z'n zachts gezegd niet gecharmeerd was die relatie, laat staan van het feit dat er wellicht een nakomeling op komst was.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:26 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Op die manier. Dan hebben we het motief.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:17 schreef k3vil het volgende:
Wat zou dan het motief zijn geweest om Diana om te leggen?
Ze zullen wel telefoonnummer van MI5 wel in hun adresboekje hebben staan. SAS kan dan als uitvoerders gezien worden (MI5 doet de organisatie, inclusief bloedtest materiaal bewerken en dergelijke).quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja het was geen geheim dat het Britse Koningshuis en met name Prins Philip op z'n zachts gezegd niet gecharmeerd was die relatie, laat staan van het feit dat er wellicht een nakomeling op komst was.
Dat is nog steeds geen motief. Di was geen bedreiging voor het koningshuis natuurlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja het was geen geheim dat het Britse Koningshuis en met name Prins Philip op z'n zachts gezegd niet gecharmeerd was die relatie, laat staan van het feit dat er wellicht een nakomeling op komst was.
Ik heb niet gezegd dat, dat een motief zou zijn, alhoewel ik ook niet kan beoordelen of het mogelijk voor Philip wel een motief was. Ik weet ook niet wat Diana eventueel allemaal wist. Ik weet niet eens of ze vermoord is. Het enige dat ik wel kan zeggen, de zaak gevolgd hebbende, is dat er wat mij betreft nogal wat vreemde dingen zijn gebeurd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen motief. Di was geen bedreiging voor het koningshuis natuurlijk.
Ach je zegt het nu zo en ik ben echt niet zo'n complottentype, maar ik ben er ook van overtuigd dat de Britse geheime dienst, c.q. SAS haar hand niet omdraait voor zoiets.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:31 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Ze zullen wel telefoonnummer van MI5 wel in hun adresboekje hebben staan. SAS kan dan als uitvoerders gezien worden (MI5 doet de organisatie, inclusief bloedtest materiaal bewerken en dergelijke).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Er zijn zoveel zaken met een hoop (voor het gewone volk) onbeantwoorde vragen en onbekende feiten. Probleem met grote samenzweringen is, dat er altijd iemand zijn of haar mond voorbij praat, je houdt het nooit geheim. En verder Ockhams scheermes.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:39 schreef Jian het volgende:
[..]
O jawel hoor, ze piesen en poepen en gaan gewoon dood, maar in het geval van Lady Di zijn er wel nog steeds een hoop onbeantwoorde vragen en feiten waarbij je toch even je wenkbrauwen optrekt ...
Ja Ockhams scheermes kennen we, sterker nog ik vind dat persoonlijk wel een gezonde denkwijze, ik gaf daar ooit hier op het forum in een kwestie een voorbeeld van in de trend van; " het heeft een natte neus en een staart en loopt op vier poten over de Dam en het snuffelt hier en daar aan een boompje, wat is het? een hond en geen kameel! Waarop Sp3c de post verwijderde omdat ie dacht dat ik een arabier belachelijk zat te maken ofzo (Ja, echt Spec, check mijn notes maarquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:18 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Er zijn zoveel zaken met een hoop (voor het gewone volk) onbeantwoorde vragen en onbekende feiten. Probleem met grote samenzweringen is, dat er altijd iemand zijn of haar mond voorbij praat, je houdt het nooit geheim. En verder Ockhams scheermes.
Opvragen van die beelden kan ik nog wel begrijpen, het Engelse Koningshuis zit niet te wachten op foto's van een verminkte Diana in de tabloids. En dat er zaken zijn die vragen oproepen hou je toch, bij 9/11 en de moord op JFK is dat niet anders.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja Ockhams scheermes kennen we, sterker nog ik vind dat persoonlijk wel een gezonde denkwijze, ik gaf daar ooit hier op het forum in een kwestie een voorbeeld van in de trend van; " het heeft een natte neus en een staart en loopt op vier poten over de Dam en het snuffelt hier en daar aan een boompje, wat is het? een hond en geen kameel! Waarop Sp3c de post verwijderde omdat ie dacht dat ik een arabier belachelijk zat te maken ofzo (Ja, echt Spec, check mijn notes maar)
Maar we mogen ook concluderen dat Ockhams stelling niet waterdicht is, zeker niet. In het onderhavige geval zitten gewoon nogal wat curieuze zaken, ik noem de fotos van journalisten/paparazi die allemaal zijn opgeëist en niet zachtzinnig, men heeft er zelfs voor ingebroken bij journalisten. Ik noem de mysterieuze dood (dood gevonden in zijn uitgebrande auto) van de journalist die had gezegd meer te weten en bereid was om te praten en zo zijn er rondom deze gebeurtenis meer zaken die toch nog steeds vragen oproepen.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:02 schreef Specularium het volgende:
Kickje BNW.
Groetjes van het NWS management.
In code groeten terugquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:02 schreef Specularium het volgende:
Kickje BNW.
Groetjes van het NWS management.
dat ze in die tunnel met volle vaart hebben lopen schieten lijkt me een heel sterk verhaalquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:11 schreef theguyver het volgende:
[..]nieuw BNW voer thanks
ik heb het al meer gelezen.
ik denk zelf dat ze is om zeep gebracht door paparazzi en een chauffeur die op een rechte weg in de tunnel het macht over het stuur verloor.
ben zelf aantal jaren geleden door de tunnel gereden, is opzich best appart om op dat stuk tegen die pilaar te klappen.
Misschien band lek geschotendoor SAS of op de weg naar het ziekenhuis. ze leefde nog na de crash en was bij bewustzijn..
Dat zou ook best kunnen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:33 schreef sp3c het volgende:
of een papparazi kwam gewoon in een wilde achtervolging iets te dichtbij en tikte diana en co per ongeluk aan met alle verschrikkelijke gevolgen van dien, dat kan natuurlijk ook
eigenlijk nog niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je je daar weleens in verdiept tribal?
Ja binnenkort heb het nu een paar dagen wat drukker.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen, duik er eens in. Genoeg over geschreven.
School weer begonnen he?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja binnenkort heb het nu een paar dagen wat drukker.
Vakantie werk en hobby's en sportenquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Vakantie werk en hobby's en sporten
En hij lacht zich nu elke keer een ongeluk als hij bedenkt wat hij mensen allemaal op de mouw kan speldenquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wie zegt dat de chauffeur niet iets is toegediend waarvan hij misschien het hotel uitging? En alles is in scène te zetten incl testen.
Het zijn maar complottheorieën van mij uiteraard maar ik ga nooit 100% af op wat er "zogenaamd" naar buiten wordt gebracht. Zeker omdat ik een familielid heb die voor AIVD heeft gewerkt (nu hoge functie Buza) en hij wel eens vertelde wat er werkelijk achter sommige krantenartikelen schuilde
die laatste kun je wegstrepen denk ikquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:57 schreef theguyver het volgende:
dingen die dit ongeluk boeiend maken.
• witte Fiat
• ritje naar ziekenhuis wat erg lang duurde
• fotografen die foto's bleven maken vlak na ongeluk ( water torture) stelletje mongolen!
• sabotage
• Diana had ooit in een brief geschreven dat ze bang was uit de weg geruimd te worden
jup kloptquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
die laatste kun je wegstrepen denk ik
ze had niet met amateurs te maken ofzo, als ze haar uit de weg hadden willen ruimen had ze daar nooit iets van gemerkt gok ik
niet dat ze s'nachts rare rode stipjes op de muur ziet bewegen ofzo
besides, als ik voor elke keer dat iemand riep dat we hem/haar willen bannen 10 cent kreeg dan had ik nu zeker 100 euro (totaal niet vergelijkbaar ik weet het maar nog steeds grappig)
maar van alle complottheorien die ik de laatste jaren tegen ben gekomen blijft dit wel de meest interessante, misschien juist omdat er zo weinig aandacht voor is en er toch echt een aantal dingen niet helemaal lijken te kloppen
Naomi Watts zegt dat ze vanuit het graf toestemming heeft gekregen van prinses Diana om de prinses van Wales te spelen. "Ik vroeg me steeds af of ik het wel goed deed en of ze me haar zegen zou geven", zegt de actrice tegen de Britse krant Mail on Sunday. "Ik snap dat dit niet goed overkomt als je het opschrijft, maar op een gegeven moment had ik het idee dat ik die ook werkelijk kreeg."quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:53 schreef sp3c het volgende:
ja maar hoe weet ze dat dan?
en waarom scoort ze geen andere auto
mwehehequote:Op maandag 19 augustus 2013 16:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Naomi Watts zegt dat ze vanuit het graf toestemming heeft gekregen van prinses Diana om de prinses van Wales te spelen. "Ik vroeg me steeds af of ik het wel goed deed en of ze me haar zegen zou geven", zegt de actrice tegen de Britse krant Mail on Sunday. "Ik snap dat dit niet goed overkomt als je het opschrijft, maar op een gegeven moment had ik het idee dat ik die ook werkelijk kreeg."
telepatie![]()
FP bericht
Ik ga me eerst in annuaki verdiepen daarna hier in.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Hier alvast iets om je in te lezen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Diana_Spencer
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:50 schreef theguyver het volgende:
In oktober 2003 publiceerde de Daily Mirror een brief van prinses Diana waarin ze, tien maanden voor haar dood, schreef over een mogelijk complot om haar te doden, door de remmen van haar auto te saboteren. "Deze bijzondere fase in mijn leven is de meest gevaarlijke." Ze zei dat "--- (naam weggelaten) 'een ongeval' aan het voorbereiden is met mijn auto, waarbij de remmen niet meer werken en ik ernstig letsel oploop, zodat de weg vrij is voor Charles om te trouwen
http://www.dailymail.co.u(...)edicts-car-plot.html
Nou nee hoor. Friso ging buiten de piste skieën met zijn vriend en dat heeft hem helaas het leven gekost.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:55 schreef tribalwars het volgende:
Nu we het toch over koningin hebben misschien is friso ook wel expres vermoord. Mogelijk is de lawine met op zet gebeurt. Even een geheime agentje in schakelen en het is gebeurt. Een verhaal er om heen een paar nep traantjes. Wie weet zou me niks verbazen is een raar wereld.
Dat is volgens het officieel Nos en Telegraaf verhaal. Wie weet wat er echt is gebeurt.Ik jij en iedereen hier was er niet bij ze kunnen je makkelijk een oor aan naaien. Mooi blaadjes in de krant een verhaaltje er omheen en bam 15,5 miljoenen mensen geloven het. Die lawine kan ook iemand anders veroorzaken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Friso ging buiten de piste skieën met zijn vriend en dat heeft hem helaas het leven gekost.
Je doet wel een belangrijke onthulling tussen neus en lippen doorquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Friso ging buiten de piste skieën met zijn vriend en dat heeft hem helaas het leven gekost.
Jij hebt het doorquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je doet wel een belangrijke onthulling tussen neus en lippen door
Annunaki is interessant, ben je ook voorlopig wel zoet mee.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:53 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik ga me eerst in annuaki verdiepen daarna hier in.
Nou nou.quote:[b]Op maandag 19 augustus 2013 09:34 schreef Jian
ik noem de fotos van journalisten/paparazi die allemaal zijn opgeëist en niet zachtzinnig, men heeft er zelfs voor ingebroken bij journalisten. Ik noem de mysterieuze dood (dood gevonden in zijn uitgebrande auto) van de journalist die had gezegd meer te weten en bereid was om te praten en zo zijn er rondom deze gebeurtenis meer zaken die toch nog steeds vragen oproepen.
Klopt... SAS heeft meestal een iets andere aanpakquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:05 schreef Snapcount2 het volgende:
De SAS is niet bepaald een organisatie die er bekend om staat om plannen uit te voeren die op zoveel verschillende manieren fout zouden kunnen gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |