quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:06 schreef Starlie het volgende:
Hahaha beetje zelfspot is altijd leuk!
Sab was zwanger toen ze uit elkaar gingen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 08:38 schreef Aventura het volgende:
Huh, dus zoon Daamik is geboren na hun breuk?
Ja, qua maat had beter gepast: Sylvie met Wesley, en Yo met Raf.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is Sylvie eigenlijk een lilliputter dan, 1.58
Die 2 jongen schelen 5 cm ofzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:59 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, qua maat had beter gepast: Sylvie met Wesley, en Yo met Raf.
Misschien leert Sylvie wel een leuke acteur daar kennenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:05 schreef hexje het volgende:
Als het goed is, is Syl nu in L.A. bij Touriya.
http://www.metronieuws.nl(...)4xayA5K9r5litDewTLQ/
De relatie is weer hersteld? Er staat me iets bij dat er ooit iets was tussen die twee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:05 schreef hexje het volgende:
Als het goed is, is Syl nu in L.A. bij Touriya.
http://www.metronieuws.nl(...)4xayA5K9r5litDewTLQ/
Ik kan de Grazia niet vinden. Waarschijnlijk bij mijn moeder gelaten. Maar daar was een interview met Touriya en daar zei ze wat over haar relatie met Sylvie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:09 schreef Noek het volgende:
[..]
De relatie is weer hersteld? Er staat me iets bij dat er ooit iets was tussen die twee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Syl deelde toch ooit een appartement met Touriyah?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik kan de Grazia niet vinden. Waarschijnlijk bij mijn moeder gelaten. Maar daar was een interview met Touriya en daar zei ze wat over haar relatie met Sylvie.
Ze had meer contact met Raf dan met Syl zei ze.
En dat is niet voor niks misgelopenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Syl deelde toch ooit een appartement met Touriyah?
Dat moet ik nog even teruglezen, maar blijkbaar is de vriendschap nieuw leven ingeblazen!quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat is niet voor niks misgelopen
Heb jij die Grazia met Touriya?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat moet ik nog even teruglezen, maar blijkbaar is de vriendschap nieuw leven ingeblazen!
Die vriendschap is altijd gebaseerd geweest op gebruik maken van elkaar en het nastreven van goudmijnen. Kennelijk hebben ze elkaar weer nodig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat moet ik nog even teruglezen, maar blijkbaar is de vriendschap nieuw leven ingeblazen!
Ja, ik zie dat Touriyah terug wil naar NL, dus die moet weer even een ingang hebben bij de NLse jetset. Hoe kom je anders op alle goede feesten en partijen binnen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die vriendschap is altijd gebaseerd geweest op gebruik maken van elkaar en het nastreven van goudmijnen. Kennelijk hebben ze elkaar weer nodig.
Jep. En Syl wil vest wel wat in LA. Win-win...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik zie dat Touriyah terug wil naar NL, dus die moet weer even een ingang hebben bij de NLse jetset. Hoe kom je anders op alle goede feesten en partijen binnen.
Gun Arty EN jezelf een Sabia!quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kan met mijn twee katten thuis, niet eens zo veel op reis als Sylvie. Hoe doet ze dat toch, met een zoon?
Zoek een aupair voor je katten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kan met mijn twee katten thuis, niet eens zo veel op reis als Sylvie. Hoe doet ze dat toch, met een zoon?
Je vergeet Dortequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gun Arty EN jezelf een Sabia!
Dan mag Touriya wel op haar man lettenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die vriendschap is altijd gebaseerd geweest op gebruik maken van elkaar en het nastreven van goudmijnen. Kennelijk hebben ze elkaar weer nodig.
Dat zal wel meevallen toch? hij is toch een soapie?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan mag Touriya wel op haar man lettenwant dat is ook best een lekker ventje
![]()
[ afbeelding ]
En een goudmijntje natuurlijk![]()
Ik denk dat ze dan bij Syl aan het verkeerde adres is, aangezien sylvie nauwelijks in Nederland is en nog komtquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik zie dat Touriyah terug wil naar NL, dus die moet weer even een ingang hebben bij de NLse jetset. Hoe kom je anders op alle goede feesten en partijen binnen.
ik kijk even rechts van me en Arty is bereid het te proberen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gun Arty EN jezelf een Sabia!
Weet ik veelquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen toch? hij is toch een soapie?
Kennen jullie al iemand met tetters als skippyballen? Of moet er gerekruteerd worden? Met wie hebben jullie Oud & Nieuw gevierd?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ik kijk even rechts van me en Arty is bereid het te proberen.
Nee dat heb ik ook nooit gezegd, hij zal een leuk salaris hebben.. maar geen mutimiljonairquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:55 schreef Greys het volgende:
De man van Touriya is model en soapie, maar dan wel de grote Amerikaanse soaps en series, o.a. BH90210, Charmed, The Young and the Restless en General Hospital. Alleen al in die laatste speelde hij al bijna 600 afleveringen. Volgens mij is het geen armoedzaaiert
Nee, anders had Touriya sowieso niet voor hem gekozenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:55 schreef Greys het volgende:
De man van Touriya is model en soapie, maar dan wel de grote Amerikaanse soaps en series, o.a. BH90210, Charmed, The Young and the Restless en General Hospital. Alleen al in die laatste speelde hij al bijna 600 afleveringen. Volgens mij is het geen armoedzaaiert
Maar dan nog: waarom heb je katten als je nooit thuis bent?quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar dan nog: waarom heb je katten als je nooit thuis bent?
Ik snap serieus niet hoe je dat doet als je een kind hebt - als ik al doe ouders moet geloven en hoe allesomvattend die onvoorwaardelijke liefde is en hoe leuk de tienminutengesprekken op school zijn en oh! getuige zijn van de ontwikkeling van je vlees en bloed, dat is toch aan waar voorrecht en mirakel etc etc.
Laat daar een vierde nou écht van waar zijn... Dan kun je/ wil je toch niet almaar op reis zijn?
Als mijn katten rond deze tijd weer naar school zouden moeten met rugzakjes vol met Sheba, dan zou ik thuis willen zijn om dat te kunnen Twitteren hoor.
Met de tulleviesie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kennen jullie al iemand met tetters als skippyballen? Of moet er gerekruteerd worden? Met wie hebben jullie Oud & Nieuw gevierd?
Misschien reist ze als hij bij Raf is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet hoe je dat doet als je een kind hebt - als ik al die ouders moet geloven en hoe allesomvattend die onvoorwaardelijke liefde is en hoe leuk de tienminutengesprekken op school zijn en oh! getuige zijn van de ontwikkeling van je vlees en bloed, dat is toch aan waar voorrecht en mirakel etc etc.
Laat daar een vierde nou écht van waar zijn... Dan kun je/ wil je toch niet almaar op reis zijn?
Als mijn katten rond deze tijd weer naar school zouden moeten met rugzakjes vol met Sheba, dan zou ik thuis willen zijn om dat te kunnen Twitteren hoor.
quote:
Fictief denk ik fann....net zoals Syl een fictief persoon is....dat kan toch niet waar zijn...toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar wie heeft er 4 kinderen dan?
Ik kan het écht niet meer volgen, over wie hebben we het dan?
Ik gok op ja toch wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee dat heb ik ook nooit gezegd, hij zal een leuk salaris hebben.. maar geen mutimiljonair
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fictief denk ik fann....net zoals Syl een fictief persoon is....dat kan toch niet waar zijn...toch?
ja 4 dus!quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja dat kan wel ik heb ook een zus met 4 kinderen
![]()
Maar Syl heeft er toch maar eentje en die andere troela 2 (of 3) en eentje overleden?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:56 schreef Laysa het volgende:
Ik heb geen idee waar het eigenlijk over gaat, maar het mocht niets persoonlijks zijn, dus ik dacht ik haak ff in
Ik heb het idee, dat dat altijd al Raf zijn taken geweest zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet hoe je dat doet als je een kind hebt - als ik al die ouders moet geloven en hoe allesomvattend die onvoorwaardelijke liefde is en hoe leuk de tienminutengesprekken op school zijn en oh! getuige zijn van de ontwikkeling van je vlees en bloed, dat is toch een waar voorrecht en mirakel etc etc.
Mij niet, Thicke heeft al een leuke vrouw en kind.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok op ja toch wel.
Sylvie met mister thicke had me wel tof geleken
Wat weg is is totaal off topic. Haal ze zo helemaal weg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan er geen touw aan vastknopen hier en bij teruglezen is driekwart leeg.
waarom dat niet gewoon weg? leest een stuk makkelijker (en sneller)
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:16 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat weg is is totaal off topic. Haal ze zo helemaal weg.
ze heeft een aparte smaak voor mannen, die laatste fransman vond ik maar een griezel...ben benieuwd wat de toekomst haar brengt.....ik hoop dat ze in ieder geval iets erop vooruit gaatquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Mij niet, Thicke heeft al een leuke vrouw en kind.
Ach ja, die had Raf ook toen Saab hem aan haar klauwen prikte.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Mij niet, Thicke heeft al een leuke vrouw en kind.
Sylvie is dus in Los Angeles, het is daar dan wel hartstikke ruim, maarquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
ze heeft een aparte smaak voor mannen, die laatste fransman vond ik maar een griezel...ben benieuwd wat de toekomst haar brengt.....ik hoop dat ze in ieder geval iets erop vooruit gaat
Ze hebben alleen oig voor elkaar op deze foto`s.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:33 schreef Greys het volgende:
Terwijl zijn vader Rafael afgelopen weekeinde met zijn voetbalclub werd afgestraft konden Sabia, zijn ouders en hijzelf zoon Damián wél toejuichen. (aldus de Telegraaf)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze was er ook nog, maar ik was te lui om alles te kopiërenquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze hebben alleen oig voor elkaar op deze foto`s.
Ik denk dat ze familie nooit blurren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:43 schreef Greys het volgende:
Die gozert daarachter wordt wel geblurred maar moeders, die duidelijk niet bepaald blij is met de fotograaf, moet er maar mee leren leven kennelijk.
Nee, maar moeders heeft ook niet altijd evenveel problemen met het geven van haar mening bij RTL Boulevard, dus daar kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:43 schreef Greys het volgende:
Die gozert daarachter wordt wel geblurred maar moeders, die duidelijk niet bepaald blij is met de fotograaf, moet er maar mee leren leven kennelijk.
Ah oke, dat wist ik niet. Ik heb die moeder nooit eerder gezien op tv ofzo dus ik kijk te weinig Boulevardquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar moeders heeft ook niet altijd evenveel problemen met het geven van haar mening bij RTL Boulevard, dus daar kan ik me wat bij voorstellen.
Vind ik ook. Ze lijken het ook echt naar hun zin te hebben samen. Ook al zou het van korte duur zijn, ze lijken elkaar prima te vermaken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
God wat is Sabia leuk eigenlijk.
Ze is échterquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Zijn er nog beelden van dat toneelstukje interview?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vraag me af of Ivo Niehe niet enorm zit te balen. Hij had destijds HET interview in Londen met Van der Vaart, waarin alle huwelijksproblemen de kop werden in gedrukt. Zelfs ik geloofde het.
Toen had in werkelijkheid de shit de fan al ontmoet.
Of ben ik de enige die nog wel eens aan Ivo Niehe denkt?
Afgezien van Ivo Niehe zelf, natuurlijk. Hij heeft er zijn levenswerk van gemaakt.
Ik vind Sabia er juist zo lekker onfris uitzien.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:19 schreef Greys het volgende:
Sylvie ziet er op die laatste pics ook wel leuk uit. Behalve d'r kleur dan.
Saab ziet er idd lekker gewoon en fris uit.
dat weet ik zo niet.. Uitzending Gemist wellicht.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Zijn er nog beelden van dat toneelstukje interview?
Ze heeft nog net geen Crocs aanquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind Sabia er juist zo lekker onfris uitzien.
Ik ga eens even speurenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
dat weet ik zo niet.. Uitzending Gemist wellicht.
Alsof Raf er net nog op gelegen heeft en ze dachten 'oh fak, we moeten naar het voetbal' en ze snel wat aangeschoten heeft? Tussen mijn oren was ze nog wel net effe onder de douche door gerend.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind Sabia er juist zo lekker onfris uitzien.
Dat jij nu weer aan seks denkt, Greys. Ik vond de zweterige sportschoenen gewoon lekker gek!quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof Raf er net nog op gelegen heeft en ze dachten 'oh fak, we moeten naar het voetbal' en ze snel wat aangeschoten heeft? Tussen mijn oren was ze nog wel net effe onder de douche door gerend.
Wat een verschil in kleur, als je de eerste en laatste naast elkaar zet. Die onderste is wel erg oempaloempaquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:11 schreef sherezade het volgende:
nog wat foto's van vorige week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus, ze kan het hebben dus ...quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een hardlooplegging. Dat scheelt dan nog een beetje
Vind ik best jammer. Had gegarandeerd wat flauwtes opgeleverd in bepaalde andere topics in SHO.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het qua opgepoetst juist erg meevallen op die foto's van Sylvie, en al helemaal als ze wist dat ze gefotografeerd zou worden voor dat event met die chequequote:Op maandag 19 augustus 2013 12:44 schreef Uccie het volgende:
Wat mij wel weer opvalt, is dat Sabia er lekker gewoon staat als moeder/vriendin van vader te supporteren...Sylvia is er gefotografeerd voor een evenement (zie cheque) dus weer goed opgepoetst.
Nee ik bedoelde meer dat het geen eerlijke vergelijking is.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het qua opgepoetst juist erg meevallen op die foto's van Sylvie, en al helemaal als ze wist dat ze gefotografeerd zou worden voor dat event met die chequeSpijkerdingetje aan, normaal shirtje en rokje, toch? Ik zie daar eerlijk gezegd nou totaal niets opgepoetst.
Misschien gaat ze na de training een rondje rennen met de boy'squote:Op maandag 19 augustus 2013 13:31 schreef Musthaves1 het volgende:
Het is toch duidelijk dat Sabia een hardloopoutfit aan heeft, jongens
Wat werkt dan in haar nadeel? Ze heeft onlangs een contract van 4 miljoen euro bij de Deutsche Rtl binnen gesleept en een dik contract bij Hunkemöller??quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef WRH het volgende:
vaak hoor je dat voor leg nummer 2 een ex vrouw die zo perfect overkomt vreselijk is, een mooie vrouw die er altijd tot in de puntjes uitziet en waar een 2de vrouw het overal tegen aflegt is dan een enorme nachtmerrie. alleen in dit geval vind ik het juist precies andersom, doordat sabia zo 'echt' overkomt (weet ook niet hoe anders te omschrijven) lijkt silvie niet perfect of prachtig maar juist ongelooflijk koud en fake.
bedoel dus niet hoe ze is want ik ken haar verder niet, maar gewoon hoe het overkomt. dat perfecte glamour leventje en looks lijkt aardig in haar nadeel te werken nu.
Blijkbaar Denkt Duitsland daar anders over, het zal haar wat uitmaken....ze is daar het belangrijkste gezicht van RTL ...lekker belangrijk wat mensen hier ervan vinden......quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef WRH het volgende:
puur de beeldvorming, niet hoe ze leeft of hoeveel geld ze verdient.
Snap ik dat de gemiddelde Nederlandse vrouw dat vindt, Nederlands volk is ook niet echt van de glamour dat is meer'' doe maar normaal dan ben je al gek genoeg'' zoals Sabia dus omdat de Nederlandse vrouw zich daar meer in herkent...quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:22 schreef WRH het volgende:
that was the point niet, qua beeldvorming komt Sabia een stuk leuker over nu.
Dat ze d'r arm nog omhoog krijgt vind ik wel knap, daar hangt minstens een kilo goud aanquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef sherezade het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
really? oh vind ik helemaal niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:22 schreef WRH het volgende:
that was the point niet, qua beeldvorming komt Sabia een stuk leuker over nu.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
really? oh vind ik helemaal niet.
Vind sabia overkomen als prototype 2e vrouw, alleen niet veel jonger en blond, maar wel een redelijk hoog gold digger gehalte. Tuurlijk zien ze er stralend uit op de foto´s, ze zijn net verliefd maar met die goedkoop ogende tetten, die korte jurkjes en dat blije gewauwel tegen de pers lijkt het echt een soort bimbo.
Ook dat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
really? oh vind ik helemaal niet.
Vind sabia overkomen als prototype 2e vrouw, alleen niet veel jonger en blond, maar wel een redelijk hoog gold digger gehalte. Tuurlijk zien ze er stralend uit op de foto´s, ze zijn net verliefd maar met die goedkoop ogende tetten, die korte jurkjes en dat blije gewauwel tegen de pers lijkt het echt een soort bimbo.
Ja en ze uitten zich wel op een goedkope manier vind ik, het had ook iets bescheidener gekund al was het maar voor de kids te sparen...quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook dat.
En wie is er niet een blij ei tijdens de fase van prille verliefdheid. Sylvie straalde ook toen ze net met Raf was.
Ik denk dat Sabia ook een stuk gehaaider is dan Sylvie, je staande houden als 16-jarige in het gogo-circuit lukt echt niet iedereen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:48 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Sabia eigenlijk gehaaider overkomen dan Sylvie.
Oh dat buik wrijven, is geen punt, vind ik, maar dat gelik en gepeuter bij zo'n voetbalmoment, mwahquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja en ze uitten zich wel op een goedkope manier vind ik, het had ook iets bescheidener gekund al was het maar voor de kids te sparen...
Welk kind zit er op te wachten om zijn vader of moeder tongend in de bladen/tv te zien?
Vervolgens gaat Raf uitgebreid over haar buik zitten te wrijven voor een telelens en achteraf liggen ze te huilen dat er geruchten gaan over een zwangerschap, terwijl ze het zelf in leven roepen![]()
Nee ze moeten zelf weten als ze zin hebben in buik wrijven maar dan moeten ze achteraf de media niks verwijten want het is natuurlijk wel olie op het vuur gooienquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat buik wrijven, is geen punt, vind ik, maar dat gelik en gepeuter bij zo'n voetbalmoment, mwahEn ik snap echt dat ze daar zin in hebben, maar schoonmoeke, kinderen, coach, de hele meut erbij. (Al ging het misschien ook echt om een grote grap, het blijven foto's...).
Ik ga er vanuit dat ze niet wisten dat ze werden gefotografeerd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja en ze uitten zich wel op een goedkope manier vind ik, het had ook iets bescheidener gekund al was het maar voor de kids te sparen...
Welk kind zit er op te wachten om zijn vader of moeder tongend in de bladen/tv te zien?
Vervolgens gaat Raf uitgebreid over haar buik zitten te wrijven voor een telelens en achteraf liggen ze te huilen dat er geruchten gaan over een zwangerschap, terwijl ze het zelf in leven roepen![]()
Nouja het was wel overduidelijk hoor, ze weten zelf ook dat ze zo ongeveer 24 uur per dag geobserveerd worden en dat de boottochten verdubbeld zijn sinds ze daar zijn gaan wonen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze niet wisten dat ze werden gefotografeerd.
Bootjes of geen bootjes, je mag in je tuin toch doen en laten wat je wilt. Al hangen ze 30 predictorsticks aan een touwtje als slinger, dan nog vind ik dat je mag klagen over de pers.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja het was wel overduidelijk hoor, ze weten zelf ook dat ze zo ongeveer 24 uur per dag geobserveerd worden en dat de boottochten verdubbeld zijn sinds ze daar zijn gaan wonen.
Maar goed ik zal ze het voordeel van de twijfel geven en dat ze het echt niet door hadden
Yep.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:48 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Sabia eigenlijk gehaaider overkomen dan Sylvie.
Daar zit wel iets in natuurlijk, dat zag er ook niet uit ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat Sabia ook een stuk gehaaider is dan Sylvie, je staande houden als 16-jarige in het gogo-circuit lukt echt niet iedereen.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar zit wel iets in natuurlijk, dat zag er ook niet uit ook![]()
[ afbeelding ]
En de man van je beste vriendinnetje afpakken is ook best een hoerenstreek trouwens![]()
als ik dat zo mag zeggen?![]()
Iedere keer als die foto voorbij komt moet ik er gewoon naar kijken, wat een ranzig lotje
[ afbeelding ]
Nou ja, Raf was er zelf bij heh...quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
Iedere keer als die foto voorbij komt moet ik er gewoon naar kijken, wat een ranzig lotje
Bij die laatste foto was het huwelijk tussen Raf en Syl allang over, ik ben er gewoon van overtuigd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar zit wel iets in natuurlijk, dat zag er ook niet uit ook![]()
[ afbeelding ]
En de man van je beste vriendinnetje afpakken is ook best een hoerenstreek trouwens![]()
[ afbeelding ]
Deze vind ik dan eigenlijk nog wel het treurigste, zouden ze het toen al hebben geweten?![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat mag ie zeker hopenquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij die laatste foto was het huwelijk tussen Raf en Syl allang over, ik ben er gewoon van overtuigd.
En Saab heeft heel handig gebruik gemaakt van de breuk, ik hoop voor Raf dan ook dat het liefde voor hem is en niet liefde voor het leven als voetbalvrouw.
Dat zeker, ik snap sowieso niet dat je wanneer je gaat scheiden lekker eerst even alles op een rij zet en lekker vrijgezel blijft en daarvan geniet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja, Raf was er zelf bij heh...dus die is ook niet helemaal tof
Kan ook natuurlijk en dat Syl dacht, nou ja je komt er wel achter ....quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:00 schreef Uccie het volgende:
Aan de andere kant, het huwelijk tussen Syl en Raf was gewoon over, ongeacht de aanwezigheid van Sabia
Ja en de naam van het kindquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:08 schreef sherezade het volgende:
[..]![]()
jaja staat ons nog veel leuks te wachten oa de zwangerschap e.d.
Want??quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Raf is wel een béétje dom heh.... als ie meteen weer en koter op de wereld zet, maar goed
dat is vrij normaal in voetballand geloof ik
Volgens mij is hij sowieso niet een van de slimste, in die kampercultuur staat school ook niet echt bovenaan het lijstje...(wel een vooroordeel maar ik vind hem ook niet echt slim overkomen)quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Raf is wel een béétje dom heh.... als ie meteen weer en koter op de wereld zet, maar goed
dat is vrij normaal in voetballand geloof ik
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik krijg altijd de zenuwen van die vaste PI's, nou denk ik dat je boos bent
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik krijg altijd de zenuwen van die vaste PI's, nou denk ik dat je boos bent
LOLquote:
Jij weet dat het zo gegaan is, ja?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat weet ik nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet dat het zo gegaan is, ja?
Mooi, ik zit net aan de koffiequote:Op maandag 19 augustus 2013 19:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik nietik was een beetje aan het speculeren, net zoals iedereen hier
Met een speculaasjequote:Op maandag 19 augustus 2013 19:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ookdus ik dacht ik ga effe gezellig bijlezen
wel of niet afgepakt, je gaat gewoon geen relatie aan met de ex van je BFFquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet dat het zo gegaan is, ja?
Tenzij je je realiseert dat die zogenaamde BFF een ijskoningin is die alles en iedereen misbruikt heeft om haar perfecte droomplaatje te creëren, ook jou en die ex.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
wel of niet afgepakt, je gaat gewoon geen relatie aan met de ex van je BFF
Achja, gebeurt wel vaker. Dat beste vriendin vreemdgaat met partner vn beste vriendin ook wel eens.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wtfquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tenzij je je realiseert dat die zogenaamde BFF een ijskoningin is die alles en iedereen misbruikt heeft om haar perfecte droomplaatje te creëren, ook jou en die ex.
Wat een onzin weer,stel dat het zo zou zijn dan is het wel geoorloofd??? wat een bullshit...quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tenzij je je realiseert dat die zogenaamde BFF een ijskoningin is die alles en iedereen misbruikt heeft om haar perfecte droomplaatje te creëren, ook jou en die ex.
ja het gebeurt vaker ja, kijk maar naar simon Cowellquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:51 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Achja, gebeurt wel vaker. Dat beste vriendin vreemdgaat met partner vn beste vriendin ook wel eens.
Ja, want het is niemand opgevallen dat het hele Nederlandse elftal in rouw was omdat Sabia een kindje verloor, daar hadden we Sylvie voor nodigquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:55 schreef sherezade het volgende:
Je kunt het ook omdraaien, wellicht heeft Sabia erop gestuurd en heeft zij Sylvie misbruikt voor in de spotlights te komen om vervolgens met haar vent er vandoor te gaan..Want van te voren had nog nooit iemand iets van Sabia gehoord
Dat ben ik met je eens, maar misschien heeft Syl ze juist gekoppeld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja, gevoelens zijn gevoelens zeg ik dan maar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja het gebeurt vaker ja, kijk maar naar simon Cowellmaar normaal is het niet
Ze viel niet meer op dan een andere voetbalvrouw , en dit voorbeeld is ook iets heel anders heeft daar niets mee te maken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, want het is niemand opgevallen dat het hele Nederlandse elftal in rouw was omdat Sabia een kindje verloor, daar hadden we Sylvie voor nodig
misschien hadden ze ook nog wel trio'squote:Op maandag 19 augustus 2013 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar misschien heeft Syl ze juist gekoppeld.
Tja, als we toch aan het speculeren zijn
Hoezo "misschien"quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
misschien hadden ze ook nog wel trio's
Of misschien heeft Syl ze juist gekoppeld zodat zij probleemloos van Raf af kon....quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar misschien heeft Syl ze juist gekoppeld.
Tja, als we toch aan het speculeren zijn
Dat is mijn speculaasjequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of misschien heeft Syl ze juist gekoppeld zodat zij probleemloos van Raf af kon....
En als zielige bedrogen echtgenote kon triomferen. Wist zij veelquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of misschien heeft Syl ze juist gekoppeld zodat zij probleemloos van Raf af kon....
En wij gekken volgen het allemaal op de voet erg genoegquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:36 schreef Noek het volgende:
Voor een riant bedrag laat je je bruiloft filmen door sbs. Wel jammer dat de scheiding niet live was maar ze doen iig hun best om ons te entertainen.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:36 schreef Noek het volgende:
Voor een riant bedrag laat je je bruiloft filmen door sbs. Wel jammer dat de scheiding niet live was maar ze doen iig hun best om ons te entertainen.
Ja, alles moeten we meeleven, huwelijk, kind, ziektes, tv-debuten....maar dan is er sensatie, en dan moet het allemaal achter gesloten deuren. Ik voel me bedrogen!!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:36 schreef Noek het volgende:
Nah, Sabia en Raf voldoen gewoon aan hun verplichtingen, met hun huis met tuin aan een bootjesrivier.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, alles moeten we meeleven, huwelijk, kind, ziektes, tv-debuten....maar dan is er sensatie, en dan moet het allemaal achter gesloten deuren. Ik voel me bedrogen!!
Ja maar Syl stelt toch wel zwaar teleur, verder dan slotjes aan een brug en vage foto's met ijsjes...vrij weinig. Zij kan dit toch veel beter, al die jaren van oefenen, nu komt het erop aan.....niets!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, Sabia en Raf voldoen gewoon aan hun verplichtingen, met hun huis met tuin aan een bootjesrivier.
Mwah, die ijsjes in combinatie met slechts 3 (!!!) verschillende bikini's zijn ook voor Syl toch een behoorlijke verandering.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar Syl stelt toch wel zwaar teleur, verder dan slotjes aan een brug en vage foto's met ijsjes...vrij weinig. Zij kan dit toch veel beter, al die jaren van oefenen, nu komt het erop aan.....niets!
Ze ging toch altijd met voor elke dag 2 bikini's op pad?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, die ijsjes in combinatie met slechts 3 (!!!) verschillende bikini's zijn ook voor Syl toch een behoorlijke verandering.
Plus dat ze toch behoorlijk smug naar de camera keek in St. Tropez.
Misschien heeft ze hem wel ingehuurd en was alles in scene gezet,quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:27 schreef Uccie het volgende:
Misschien was ze er maar een lang weekend....of of was ze op haar hotelkamer met mr fransman of het model dat volgens mij meer op haar broer valt
Hmm nee, die fransman lijk mij niet gay.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:27 schreef Uccie het volgende:
Misschien was ze er maar een lang weekend....of of was ze op haar hotelkamer met mr fransman of het model dat volgens mij meer op haar broer valt
Lezen hexje.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Hmm nee, die fransman lijk mij niet gay.
Inclusief fake-bonus-nieuwjaars-klapje.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En als zielige bedrogen echtgenote kon triomferen. Wist zij veel
Op de een of andere manier is het bij hèm dan wel weer soort-van normaal, idioot eigenlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja het gebeurt vaker ja, kijk maar naar simon Cowellmaar normaal is het niet
Ja ik vind Simon Cowell een nare man, dus dan kijk je er niet van opquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is het bij hèm dan wel weer soort-van normaal, idioot eigenlijk
Tenminste, je kijkt er bij hem totaal niet van op.
of een journalist...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 05:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, ja, kan me niet voorstellen dat Sylvie zomaar met een man in bed zou stappen zonder zijn naam te weten.
Stel je voor, het had ook een automonteur kunnen zijn dan.
Dit ja, ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 05:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, ja, kan me niet voorstellen dat Sylvie zomaar met een man in bed zou stappen zonder zijn naam te weten.
Stel je voor, het had ook een automonteur kunnen zijn dan.
Daarvan verwacht je dan weer wel dat hij automonteur is. Of op de kermis werkt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze wist toch ook niet dat Raf voetballer was?
Ahuh!
Leeg en triest? Wow, is hij zo hard gedumpt?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:30 schreef piglet het volgende:
Zarka noemt Sylvie leeg en triest. En dit was pas deel 1, volgende week nog een deel
weer heel typisch ..echt weer een reactie van een man met een gebroken hartquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leeg en triest? Wow, is hij zo hard gedumpt?
Ja sneu idd, als ik Sylvie was had ik rondgebazuind dat hij een micropenis had.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom doet hij dit? Niet voor het geld, lijkt me. Zou ze hem dan écht zo ontzettend gekwetst hebben?![]()
Accountmanager dacht ze zelfquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarvan verwacht je dan weer wel dat hij automonteur is. Of op de kermis werkt.
Denk dat als Sylvie terugkeert naar nederland medialand (televiesie shows etc) dat ze niet kan rekenen op een warm welkom. Ze komt echt steeds meer over over als een ijskoud kreng.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
weer heel typisch ..echt weer een reactie van een man met een gebroken hart
Nee, maar bij een beetje een prijzige club weten de uitsmijters echt wel wie ze wel en niet binnenlaten, dus tenzij je een heel behoorlijke portemonnee hebt en automonteur bent omdat je graag een hobby hebt, verwacht ik niet dat je bij een posh club makkelijk binnenkomt, en dan zal het voor een vrouw nog makkelijker zijn dan voor een man.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:12 schreef Copycat het volgende:
Want een automonteur is ook in zijn vrije tijd met olievlekken besmeurd en kan er niet als door een ringetje te halen uitzien?
Want een automonteur kan niet een flinke vakantieportemonnee hebben? Ik denk dat je dat nogal eens zal kunnen verbazen. Assumptions en dergelijkequote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:24 schreef Leandra het volgende:
Nee, maar bij een beetje een prijzige club weten de uitsmijters echt wel wie ze wel en niet binnenlaten, dus tenzij je een heel behoorlijke portemonnee hebt en automonteur bent omdat je graag een hobby hebt, verwacht ik niet dat je bij een posh club makkelijk binnenkomt, en dan zal het voor een vrouw nog makkelijker zijn dan voor een man.
En gezien zowel Sylvie als Guy er waren, verwacht ik niet dat het een nachtclub was waar iedereen zo even binnenwandelt.
Ja, dat kan prima, maar je moet wel voorbij de uitsmijters weten te komen.... En als het een club is die voor the happy few is dan kom je daar met je vakantieportemonnee alleen niet langs.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want een automonteur kan niet een flinke vakantieportemonnee hebben? Ik denk dat je dat nogal eens zal kunnen verbazen. Assumptions en dergelijke.
Wat een ongelofelijk zak stront die vent om zo'n interview te geven, spreekt niet in zijn voordeelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:06 schreef Kim-Holland het volgende:
JETZT PACKT DER FRANZOSE AUS!![]()
![]()
[..]Sie kam zu mir (...) Was soll ich sagen! Nach zwei Minuten haben wir den Club verlassen und sind zu mir – gleich zwei Blocks weiter.
Wir landeten sofort im Bett. Ich wusste ihren Namen nicht. Sie meinen auch nicht.[..]![]()
[ afbeelding ]
Méér hier>>> http://www.bild.de/unterh(...)s-31914522.bild.html
Want die kunnen aan je hoofd zien dat je in het dagelijkse leven niet tot de happy few hoort? Of denk je dat in die club alleen celebs komen en die uitsmijters met een smoelenboek werken?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:33 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat kan prima, maar je moet wel voorbij de uitsmijters weten te komen.... En als het een club is die voor the happy few is dan kom je daar met je vakantieportemonnee alleen niet langs.
Er zijn van die besloten clubs, waarbij je alleen binnenkomt als je lid bent of iemand kent die je introduceert. Ik kom daar echt niet binnen hoor, ik ken niet zulke mensen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want die kunnen aan je hoofd zien dat je in het dagelijkse leven niet tot de happy few hoort? Of denk je dat in die club alleen celebs komen en die uitsmijters met een smoelenboek werken?
quote:"We wisten elkaars naam niet eens!"
Sylvie en Guillaume meteen met elkaar naar bed
van onze redactie
Guillaume Zarka (33) klapt uit de school over zijn eerste ontmoeting met Sylvie van der Vaart (35). De Franse zakenman vertelt dat de voormalige voetbalvrouw al na twee minuten met hem mee naar huis ging. De twee doken meteen tussen de lakens...
Guillaume onthult ook waarom hij op de ex van voetballer Rafael van der Vaart is afgeknapt. Volgens hem is ze nergens in geïnteresseerd, is ze een ramp in de keuken en kan ze niets zonder haar assistent, die haar complete huishouden runt.
De Fransman irriteerde zich ook mateloos toen Sylvie tijdens een opera in slaap viel. Hij noemt zijn ex 'leeg' en 'triest'.
gheheh, zie editquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:59 schreef Greys het volgende:
En dan ook nog in het bed van de redactie gaan liggen!
Hij voelt zich gebruikt, volgens mij.
Ja, it takes two lijkt mequote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:02 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Als Sylvie binnen twee minuten met iemand tussen de lakens wil duiken moet ze dat vooral doen. Ik vind het een minne poging tot "slut-shaming" van de man die het nota bene met haar deed. Lekker gebruik maken van de dubbele standaard.
Nogal. Treurige Fransoos.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:02 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Als Sylvie binnen twee minuten met iemand tussen de lakens wil duiken moet ze dat vooral doen. Ik vind het een minne poging tot "slut-shaming" van de man die het nota bene met haar deed. Lekker gebruik maken van de dubbele standaard.
Ik vind de hele berichtgeving zo seksistisch als de pest. Ze is een volwassen single vrouw, ze kan dus zo veel en zo snel seks hebben als ze wil. Als een man dat doet is wordt hij neergezet als een succesvolle versierder, maar Sylvie moet zich zeker gedragen als moeder Maria. En ze moet ook nog kunnen koken. Heb ik de timewarp terug naar de jaren vijftig gemist ?quote:
Meneer is op zijn iets te kleine geslachtsdeel getrapt, dat hem nu overkomt, wat hij waarschijnlijk al jaren bij andere vrouwen doet....welkom in de 21e eeuwquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:10 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik vind de hele berichtgeving zo seksistisch als de pest. Ze is een volwassen single vrouw, ze kan dus zo veel en zo snel seks hebben als ze wil. Als een man dat doet is wordt hij neergezet als een succesvolle versierder, maar Sylvie moet zich zeker gedragen als moeder Maria. En ze moet ook nog kunnen koken. Heb ik de timewarp naar de jaren vijftig gemist ?
Die was al financieel doorgelicht voor hij de deur door kwamquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een naïevelingetje zeg... tuurlijk wist ze wel met wie ze van doen had, hallo, het is Sylvie!
Nee, hij is gewoon écht op zijn Franse hartje getrapt. Voor 't geld hoeft het namelijk echt niet. Voelt zich misbruikt, zoals Syl misschien wel uit de doeken heeft gedaan hoe ze Raf en Saab en al die anderen misbruikt heeft. Maar hij pikt het niet en dat zal ze moeten weten. Wraak dusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die was al financieel doorgelicht voor hij de deur door kwam
Maar dan nog is die fransman een sneu figuur of toch niet niet zo succesvol dat hij zijn verhaal moet verkopen.
Ik zat nog even dat stukje in Bild te lezen en ik ben er ook van overtuigd dat de ontmoeting de volgende dag inderdaad geen toeval was, maar dat Syl dat mooi gepland heeft.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon écht op zijn Franse hartje getrapt. Voor 't geld hoeft het namelijk echt niet. Voelt zich misbruikt, zoals Syl misschien wel uit de doeken heeft gedaan hoe ze Raf en Saab en al die anderen misbruikt heeft. Maar hij pikt het niet en dat zal ze moeten weten. Wraak dus
En laten we wel wezen, qua 'intelligentieniveau' is ze ook wel een stukje hoger gegaan dan de mensen waarmee ze tot dan toe opgetrokken had. Hij is gewoon ontzettend beledigd, slimmer dan de anderen en hij weet dat hij zijn ex op geen enkele manier beter kan raken.
Ja want alles wat in de Bild staat is berust op feitenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat nog even dat stukje in Bild te lezen en ik ben er ook van overtuigd dat de ontmoeting de volgende dag inderdaad geen toeval was, maar dat Syl dat mooi gepland heeft.
Ik kan me niet eens voorstellen dat zij daarheen zou gaan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zou wel eens willen weten bij welke Opera Syl in slaap is gevallen eigenlijk![]()
Misschien was het wel gewoon ruk![]()
Vast geen opera van deze
Waarom niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens voorstellen dat zij daarheen zou gaan?
Ik vind dit wel aannemelijk, het past wel in haar patroon zoals destijds met Raf.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja want alles wat in de Bild staat is berust op feiten
Ja, zeker als het de interesse van je nieuwe vlam is, zou ik het alleen daarom wel gaan proberen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom niet?Ik zou wel mee gaan
Ja maar dan doe je aannamesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind dit wel aannemelijk, het past wel in haar patroon zoals destijds met Raf.
Nou ook omdat ik die Bocelli wel een wil zien en ook omdat je wil weten wat je nieuwe vlam nouquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zeker als het de interesse van je nieuwe vlam is, zou ik het alleen daarom wel gaan proberen.
Heel SHO hangt toch van aannames aan elkaar, wij waren er niet bij.quote:
Ja, had gekund, maar waarom zou hij? Hij loopt op geen enkele manier werkelijke schade op en zij krijgt een deuk van jewelste door deze actie. Sylvie heeft gewoon iemand getroffen die een maatje te groot voor haar was. Geen suffe boekhouder voetballer die voortaan de piepertjes achterwege laat, maar iemand die haar een koekje van eigen deeg geeft. Ik vind het mooiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat nog even dat stukje in Bild te lezen en ik ben er ook van overtuigd dat de ontmoeting de volgende dag inderdaad geen toeval was, maar dat Syl dat mooi gepland heeft.
Maar inderdaad hij raakt haar hiermee vol. Neemt niet weg dat hij ook gewoon de eer aan zichzelf had kunnen houden/
Oh Bocelli, ja die wil ik alleen ook wel zienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ook omdat ik die Bocelli wel een wil zien en ook omdat je wil weten wat je nieuwe vlam nou
leuk vind natuurlijk
Ja tuurlijk. Syl zoekt een man voor de interesses en ambities... het heet hier niet voor niets FAKEgatequote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:35 schreef sherezade het volgende:
Het zou zomaar kunnen zijn naarmate de weken verstreken en zij hem beter leerde kennen dat ze tot de conclusie kwam dat hij het gewoon niet voor haar was.
Misschien verschilden ze teveel van elkaar, andere interesses ,ambities...daar al eens aan gedacht??
Ik denk sowieso dat Sylvie het idee heeft dat ze overal wel ongestraft mee wegkomt, als ze maar weer leuk in de camera lacht. Dat ging al mis met het klappen-verhaal.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, had gekund, maar waarom zou hij? Hij loopt op geen enkele manier werkelijke schade op en zij krijgt een deuk van jewelste door deze actie. Sylvie heeft gewoon iemand getroffen die een maatje te groot voor haar was. Geen suffe boekhouder voetballer die voortaan de piepertjes achterwege laat, maar iemand die haar een koekje van eigen deeg geeft. Ik vind het mooi![]()
Dat denk ik ook, Syl lijkt me geen typje om boeken te lezen en Opera's af te struinen eigenlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:35 schreef sherezade het volgende:
Het zou zomaar kunnen zijn naarmate de weken verstreken en zij hem beter leerde kennen dat ze tot de conclusie kwam dat hij het gewoon niet voor haar was.
Misschien verschilden ze teveel van elkaar, andere interesses ,ambities...daar al eens aan gedacht??
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Syl zoekt een man voor de interesses en ambities... het heet hier niet voor niets FAKEgate
Hoewel het natuurlijk een heerlijk smeuiig verhaal is vind ik het minderwaardig gedrag van die Fransoos.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, had gekund, maar waarom zou hij? Hij loopt op geen enkele manier werkelijke schade op en zij krijgt een deuk van jewelste door deze actie. Sylvie heeft gewoon iemand getroffen die een maatje te groot voor haar was. Geen suffe boekhouder voetballer die voortaan de piepertjes achterwege laat, maar iemand die haar een koekje van eigen deeg geeft. Ik vind het mooi![]()
Precies, dan mocht 'ie lekker alleen gaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:38 schreef sherezade het volgende:
[..]ja waarom niet, je ziet het al aan dat opera gebeuren...
Ik zou ook geen partner willen die van opera's hield...dan mocht hij ook lekker alleen gaan
Ik denk dat meneer heel erg van dit soort culturele dingen hield, en een schurfthekel heeft aan glamourfeestjes....tja en als hij dan al die uitnodigingen weggooid, kan zij nooit schitteren als +1.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies, dan mocht 'ie lekker alleen gaan.
Maar dat zei ze niet, nee, Syl ging mee, heeft wellicht zelfs gedaan alsof ze het allemaal tof en geweldig vond, en valt in SLAAP! Die heeft zich dus voorgedaan als iemand die ze niet was, da's echt iets heel anders dan zeggen 'niet zo mijn ding lief, veel plezier, ik zie je vanavond!'
Ik zie het gewoon als de ultieme wraak. Kun je iemand die nep is en constant bezig is een bepaald 'imago' te creëren méér raken? Ik denk het niet. Willem was gewoon een maatje te groot voor Syl. Ik hou d'r vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoewel het natuurlijk een heerlijk smeuiig verhaal is vind ik het minderwaardig gedrag van die Fransoos.
"Een ramp in de keuken". WTF
Toch blijft het een druiloorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon als de ultieme wraak. Kun je iemand die nep is en constant bezig is een bepaald 'imago' te creëren méér raken? Ik denk het niet. Willem was gewoon een maatje te groot voor Syl. Ik hou d'r van
Dan zou ik die Griek maar aan de ketting leggenquote:
Willy!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon als de ultieme wraak. Kun je iemand die nep is en constant bezig is een bepaald 'imago' te creëren méér raken? Ik denk het niet. Willem was gewoon een maatje te groot voor Syl. Ik hou d'r van
Ja, misschien, maar ik vind het echt té grappig om me daar druk om te makenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toch blijft het een druiloor
Die kookt ook meestalquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik die Griek maar aan de ketting leggen![]()
Maar wat ik bedoel is dat het belachelijk is dat hij zegt dat dat één van de redenen is dat hij op Sylvie is afgeknapt.
Als je je hier écht druk om zou maken dan was het niet grappig meerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, misschien, maar ik vind het echt té grappig om me daar druk om te maken![]()
Ook dat nog!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je je hier écht druk om zou maken dan was het niet grappig meer
Hij zelf ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ook omdat ik die Bocelli wel eens wil zien
omgquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvie van der Vaart en Sabia Boulahrouz waren meer dan alleen beste vriendinnen. Ze konden het enige tijd ook seksueel goed met elkaar vinden. Sylvie en Sabia waren samen in Parijs en konden tijdens het eten in een restaurant niet van elkaar afblijven, aldus Guillaume die aan een tafeltje naast de dames zat. De volgende avond in een nachtclub stonden de dames dan ook uitgebreid te tongrollen.
http://www.showvandaag.nl(...)efde-seksuele-trios/
Sylvie heeft begin van dit jaar vijf maanden een relatie gehad met de Fransman Guillaume.
[ afbeelding ]
Mijn moeder zei dat in januari meteen, toen ze al die foto's zag....ik geloofde haar nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvie van der Vaart en Sabia Boulahrouz waren meer dan alleen beste vriendinnen. Ze konden het enige tijd ook seksueel goed met elkaar vinden. Sylvie en Sabia waren samen in Parijs en konden tijdens het eten in een restaurant niet van elkaar afblijven, aldus Guillaume die aan een tafeltje naast de dames zat. De volgende avond in een nachtclub stonden de dames dan ook uitgebreid te tongrollen.
Sylvie heeft begin van dit jaar vijf maanden een relatie gehad met de Fransman Guillaume.
[ afbeelding ]
Dit verbaast me niet en het zou zomaar kunnen dat de dames voor het vuurwerk op oudjaarsavond al met elkaar rommelden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvie van der Vaart en Sabia Boulahrouz waren meer dan alleen beste vriendinnen. Ze konden het enige tijd ook seksueel goed met elkaar vinden. Sylvie en Sabia waren samen in Parijs en konden tijdens het eten in een restaurant niet van elkaar afblijven, aldus Guillaume die aan een tafeltje naast de dames zat. De volgende avond in een nachtclub stonden de dames dan ook uitgebreid [/b]te tongrollen.
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk, als er zou staan, Raf was uitgekeken op Syl omdat ze niet spannend was in bed en het met Saab zoveel leuker is...zou ik het eerder geloven.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:25 schreef sherezade het volgende:
Als je naar de foto's kijkt ja dan kun je er vraagtekens bijzetten.....
ik kan het me van Sylvie niet voorstellen ze lijkt me er eigenlijk veel te preuts voor , maar goed stille wateren.....
Verdomme ik wil nu langzamerhand eens het echt verhaal horen,Van begin tot eind inc foto's en videobeelden
![]()
Zou het daarom misgelopen zijn met O&N? Raf treft Syl en Saab aan in bed?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit verbaast me niet en het zou zomaar kunnen dat de dames voor het vuurwerk op oudjaarsavond al met elkaar rommelden.
Of ze hadden trio avontuurtjes en Sylvie kwam erachter dat Raf en Sabia ook avontuurtjes hadden als sylvie niet van de partij was....met als gevolg dat Raf en Sabia verliefd werden op elkaar en dit geheim hielden.....tot oudjaarsavond.......quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit verbaast me niet en het zou zomaar kunnen dat de dames voor het vuurwerk op oudjaarsavond al met elkaar rommelden.
En Raf gaf Syl als reactie daarop de "klap".quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou het daarom misgelopen zijn met O&N? Raf treft Syl en Saab aan in bed?
Ik geloof niet in de klapquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Raf gaf Syl als reactie daarop de "klap".
Opgelost
Dit zie ik ook als een mogelijkheid, zullen we het ooit weten?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:35 schreef sherezade het volgende:
[..]
Of ze hadden trio avontuurtjes en Sylvie kwam erachter dat Raf en Sabia ook avontuurtjes hadden als sylvie niet van de partij was....met als gevolg dat Raf en Sabia verliefd werden op elkaar en dit geheim hielden.....tot oudjaarsavond.......
Ik ook niet, daarom tussen haakjesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de klap
Waaaaaarom houden al die aanwezigen toch hun mond?![]()
Ooooooohquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom tussen haakjes
Ik geef hem ook groot gelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat niemand echt gezien heeft wat er gebeurd is, het was toch boven in de slaapkamer of iets dergelijks.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooooooh
Opgelost dan ja.
Moeten we alleen nog even oplossen waarom al die mensen toch hun mond houden? BRING! OUT! THE! DIRT!
WIL!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:14 schreef sherezade het volgende:
Zelf lijkt meneer Zarka mij een dominant en jaloers type en misschien had hij wat bepaalde hoge verwachtingen van haar had wat zij niet zag zitten en daardoor de stekker uit de relatie getrokken heeft.
Nu heeft zijn ego natuurlijk een giganntische deuk op gelopen waardoor hij op deze manier haar wilt afbranden in de media.
Ik vond hem sowieso al een griezel maar dat hij deze uitspraken doet zegt eigenlijk al een beetje iets over zijn karakter
Nou als dit een tegen reactie was geweest over uitspraken die zij zou hebben gedaan over hun relatie had ik het nog wel begrepen dat iemand zoiets doet uit wraak of wat dan ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik geef hem ook groot gelijk.
Hij is ongewild opgevoerd in het Grote Sylvie-Theater en baalt daar stevig van. Hopsa, mooi even terugschoppen.
voel jij je nu beter hierdoor? Er kan wel eens een foutje insluipen als je 3 talig bent opgevoed, taalnazi !quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
WIL!!!
WIL!!!
Als in: WILly!!!!!!
Godallemachtig zeg.
Misschien werd er nu pas zijn mening gevraagd en die gaf hij eerlijk omdat het een oprecht en goed mens is. Zo heeeeeel anders dan Sylvie, zeg maar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou als dit een tegen reactie was geweest over uitspraken die zij zou hebben gedaan over hun relatie had ik het nog wel begrepen dat iemand zoiets doet uit wraak of wat dan ook.
Maar zij heeft al die tijd haar kaken stijf gehouden dus ik snap niet zo goed wat hij ermee wilt bereiken...
Zijn ego is gewoon gekrenkt waardoor hij haar op deze manier nog even een trap wilt na geven
zou kunnen, we zullen moeten afwachten op meer info...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Misschien werd er nu pas zijn mening gevraagd en die gaf hij eerlijk omdat het een oprecht en goed mens is. Zo heeeeeel anders dan Sylvie, zeg maar.
Alles is mogelijk. Alles!
Nee, daar heeft ze toch haar assistent voorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
zou kunnen, we zullen moeten afwachten op meer info...
Wat ik me afvraag, zou er een kwaad telefoontje vanuit Hamburg naar Parijs zijn gegaan inmiddels?
Of zou ze al in haar privejet zitten zijn richting de stad van de liefde
Ja ik voel me beter hierdoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
voel jij je nu beter hierdoor? Er kan wel eens een foutje insluipen als je 3 talig bent opgevoed, taalnazi !
Hardztikuh goet foor jowquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik voel me beter hierdoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit wordt nog leuk,.
[ afbeelding ]En daarna:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Uitgeput van de wilde nachten met die Fransoos natuurlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel knap dat zij uberhaupt in slaap kan vallen bij die takkeherrie.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Volgens mij zuigt ze je ballen uit je zak en is ze zo wulps als een krolse poes
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:32 schreef basvandalen het volgende:
[..]
het wit uit je ogen en het laken in je reet
Ik vind het maar ondankbaar, ik zoek me de kolere naar een belachelijk rijke, aantrekkelijke man, die ook nog van cultuur houdt...en zij dumpt 'm gewoonquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Inmiddels is er nog een topic![]()
SHO / Ex-vriendje Guillaume: 'Sylvie is leeg, ze kan niets'
[..]
[..]Fuck de opera denken deze heren
![]()
vrouwenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ja sneu idd, als ik Sylvie was had ik rondgebazuind dat hij een micropenis had.
Als Sabia en Sylvie sexen is Sabia wel de kerel en Sylvie het vrouwtje.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:23 schreef Starlie het volgende:
Hoe niet chique ik het ook vind van die Franse glatjakkert, ik hoop wel dat hij met meer smeuïge verhalen komt![]()
![]()
Overigens zou het mij niet verbazen als het van Sabia en Sylvie waar is... Over trio's is ook weleens gespeculeerd hier als ik me niet vergis...
Yup, heel in het begin van de gate.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:23 schreef Starlie het volgende:
Hoe niet chique ik het ook vind van die Franse glatjakkert, ik hoop wel dat hij met meer smeuïge verhalen komt![]()
![]()
Overigens zou het mij niet verbazen als het van Sabia en Sylvie waar is... Over trio's is ook weleens gespeculeerd hier als ik me niet vergis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |