quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:06 schreef Starlie het volgende:
Hahaha beetje zelfspot is altijd leuk!
Sab was zwanger toen ze uit elkaar gingen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 08:38 schreef Aventura het volgende:
Huh, dus zoon Daamik is geboren na hun breuk?
Ja, qua maat had beter gepast: Sylvie met Wesley, en Yo met Raf.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is Sylvie eigenlijk een lilliputter dan, 1.58
Die 2 jongen schelen 5 cm ofzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:59 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, qua maat had beter gepast: Sylvie met Wesley, en Yo met Raf.
Misschien leert Sylvie wel een leuke acteur daar kennenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:05 schreef hexje het volgende:
Als het goed is, is Syl nu in L.A. bij Touriya.
http://www.metronieuws.nl(...)4xayA5K9r5litDewTLQ/
De relatie is weer hersteld? Er staat me iets bij dat er ooit iets was tussen die twee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:05 schreef hexje het volgende:
Als het goed is, is Syl nu in L.A. bij Touriya.
http://www.metronieuws.nl(...)4xayA5K9r5litDewTLQ/
Ik kan de Grazia niet vinden. Waarschijnlijk bij mijn moeder gelaten. Maar daar was een interview met Touriya en daar zei ze wat over haar relatie met Sylvie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:09 schreef Noek het volgende:
[..]
De relatie is weer hersteld? Er staat me iets bij dat er ooit iets was tussen die twee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Syl deelde toch ooit een appartement met Touriyah?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik kan de Grazia niet vinden. Waarschijnlijk bij mijn moeder gelaten. Maar daar was een interview met Touriya en daar zei ze wat over haar relatie met Sylvie.
Ze had meer contact met Raf dan met Syl zei ze.
En dat is niet voor niks misgelopenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Syl deelde toch ooit een appartement met Touriyah?
Dat moet ik nog even teruglezen, maar blijkbaar is de vriendschap nieuw leven ingeblazen!quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat is niet voor niks misgelopen
Heb jij die Grazia met Touriya?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat moet ik nog even teruglezen, maar blijkbaar is de vriendschap nieuw leven ingeblazen!
Die vriendschap is altijd gebaseerd geweest op gebruik maken van elkaar en het nastreven van goudmijnen. Kennelijk hebben ze elkaar weer nodig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat moet ik nog even teruglezen, maar blijkbaar is de vriendschap nieuw leven ingeblazen!
Ja, ik zie dat Touriyah terug wil naar NL, dus die moet weer even een ingang hebben bij de NLse jetset. Hoe kom je anders op alle goede feesten en partijen binnen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die vriendschap is altijd gebaseerd geweest op gebruik maken van elkaar en het nastreven van goudmijnen. Kennelijk hebben ze elkaar weer nodig.
Jep. En Syl wil vest wel wat in LA. Win-win...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik zie dat Touriyah terug wil naar NL, dus die moet weer even een ingang hebben bij de NLse jetset. Hoe kom je anders op alle goede feesten en partijen binnen.
Gun Arty EN jezelf een Sabia!quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kan met mijn twee katten thuis, niet eens zo veel op reis als Sylvie. Hoe doet ze dat toch, met een zoon?
Zoek een aupair voor je katten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kan met mijn twee katten thuis, niet eens zo veel op reis als Sylvie. Hoe doet ze dat toch, met een zoon?
Je vergeet Dortequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gun Arty EN jezelf een Sabia!
Dan mag Touriya wel op haar man lettenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die vriendschap is altijd gebaseerd geweest op gebruik maken van elkaar en het nastreven van goudmijnen. Kennelijk hebben ze elkaar weer nodig.
Dat zal wel meevallen toch? hij is toch een soapie?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan mag Touriya wel op haar man lettenwant dat is ook best een lekker ventje
![]()
[ afbeelding ]
En een goudmijntje natuurlijk![]()
Ik denk dat ze dan bij Syl aan het verkeerde adres is, aangezien sylvie nauwelijks in Nederland is en nog komtquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik zie dat Touriyah terug wil naar NL, dus die moet weer even een ingang hebben bij de NLse jetset. Hoe kom je anders op alle goede feesten en partijen binnen.
ik kijk even rechts van me en Arty is bereid het te proberen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gun Arty EN jezelf een Sabia!
Weet ik veelquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen toch? hij is toch een soapie?
Kennen jullie al iemand met tetters als skippyballen? Of moet er gerekruteerd worden? Met wie hebben jullie Oud & Nieuw gevierd?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ik kijk even rechts van me en Arty is bereid het te proberen.
Nee dat heb ik ook nooit gezegd, hij zal een leuk salaris hebben.. maar geen mutimiljonairquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:55 schreef Greys het volgende:
De man van Touriya is model en soapie, maar dan wel de grote Amerikaanse soaps en series, o.a. BH90210, Charmed, The Young and the Restless en General Hospital. Alleen al in die laatste speelde hij al bijna 600 afleveringen. Volgens mij is het geen armoedzaaiert
Nee, anders had Touriya sowieso niet voor hem gekozenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:55 schreef Greys het volgende:
De man van Touriya is model en soapie, maar dan wel de grote Amerikaanse soaps en series, o.a. BH90210, Charmed, The Young and the Restless en General Hospital. Alleen al in die laatste speelde hij al bijna 600 afleveringen. Volgens mij is het geen armoedzaaiert
Maar dan nog: waarom heb je katten als je nooit thuis bent?quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar dan nog: waarom heb je katten als je nooit thuis bent?
Ik snap serieus niet hoe je dat doet als je een kind hebt - als ik al doe ouders moet geloven en hoe allesomvattend die onvoorwaardelijke liefde is en hoe leuk de tienminutengesprekken op school zijn en oh! getuige zijn van de ontwikkeling van je vlees en bloed, dat is toch aan waar voorrecht en mirakel etc etc.
Laat daar een vierde nou écht van waar zijn... Dan kun je/ wil je toch niet almaar op reis zijn?
Als mijn katten rond deze tijd weer naar school zouden moeten met rugzakjes vol met Sheba, dan zou ik thuis willen zijn om dat te kunnen Twitteren hoor.
Met de tulleviesie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kennen jullie al iemand met tetters als skippyballen? Of moet er gerekruteerd worden? Met wie hebben jullie Oud & Nieuw gevierd?
Misschien reist ze als hij bij Raf is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar dan nog: waarom heb je katten als je nooit thuis bent?
Ik snap serieus niet hoe je dat doet als je een kind hebt - als ik al die ouders moet geloven en hoe allesomvattend die onvoorwaardelijke liefde is en hoe leuk de tienminutengesprekken op school zijn en oh! getuige zijn van de ontwikkeling van je vlees en bloed, dat is toch aan waar voorrecht en mirakel etc etc.
Laat daar een vierde nou écht van waar zijn... Dan kun je/ wil je toch niet almaar op reis zijn?
Als mijn katten rond deze tijd weer naar school zouden moeten met rugzakjes vol met Sheba, dan zou ik thuis willen zijn om dat te kunnen Twitteren hoor.
quote:
Fictief denk ik fann....net zoals Syl een fictief persoon is....dat kan toch niet waar zijn...toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar wie heeft er 4 kinderen dan?
Ik kan het écht niet meer volgen, over wie hebben we het dan?
Ik gok op ja toch wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee dat heb ik ook nooit gezegd, hij zal een leuk salaris hebben.. maar geen mutimiljonair
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fictief denk ik fann....net zoals Syl een fictief persoon is....dat kan toch niet waar zijn...toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |