Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dus ik heb Balthazar zeker niet op mijn opname?Bagger..
Het was nog daarvoor. Ik vond het niet veel soeps (Empire of the Sun). Veel over-the-top show bij zwakke synthpop-liedjes.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dus ik heb Balthazar zeker niet op mijn opname?Bagger..
Mooi.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het was nog daarvoor. Ik vond het niet veel soeps (Empire of the Sun). Veel over-the-top show bij zwakke synthpop-liedjes.
Zekerquote:
Ned3?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de concurrentie van de Crystal Fighters?
Hebben ze dit allebei van MGMT afgekeken?
Ja.quote:
Muziek prima, maar verder...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
ik vind dit wel leuke muziek eigenlijk. Beetje disco zelfsFout in ieder geval.
Empire of the Sunquote:
Nee, Luke Steele.quote:
Ik zou al blij zijn als ze Daughter laten zien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:50 schreef tim. het volgende:
Vijf jaar geleden lieten ze nog eens iets als Holy Fuck vanuit een heel kleine tent zien en gaf Gijsbert Kamer van de Volkskrant daarna commentaar.
die act hoeft niet nee. en nog gefeliciteerd met de overwinning.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Muziek prima, maar verder...
Bedankt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
die act hoeft niet nee. en nog gefeliciteerd met de overwinning.
Nee, dit is GOEDE house.quote:
ik zit morgen met mn 20 jaar oude seizoenskaart in de Arenaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt.
Geen idee voor wie jij bent verder.
Je hebt toch elk jaar een nieuwe nodig?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit morgen met mn 20 jaar oude seizoenskaart in de Arena
Ik kijk geen NED3. Wie/wat is het?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dit is GOEDE house.
Wel een beetje saai live.
Disclosure.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik kijk geen NED3. Wie/wat is het?
Ja oude house is heel erg disco-ishquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Leek zo in het begin. Dit is wel iets wat ik leuk vind.
Disclosure altijd +10quote:
hij is nu weer 3 jaar geldig dat kaartje, maar elk jaar wel betalen natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt toch elk jaar een nieuwe nodig?
Gefeliciteerd met de overwinning.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit morgen met mn 20 jaar oude seizoenskaart in de Arena
Jinx het nou niet he?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning.
En Jari Litmanen hebben zien spelen
onderschat nooit een Ajax - Feyenoordquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en Bergkamp, Rijkaard, Kluivert, Kanu, Zlatanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Jari Litmanen hebben zien spelen
Zlatanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
en Bergkamp, Rijkaard, Kluivert, Kanu, Zlatan
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 jaar geleden vond ik dit nog wel aardig
Die boeien minder.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
en Bergkamp, Rijkaard, Kluivert, Kanu, Zlatan
Voordat Plage kapot gedraaid werd.quote:
De Editors zijn een waardig afsluiter en voor de rest een aantal goede dingen gezien, The Opposites en Balthazar bijvoorbeeld. Atzegod vindt dit wel een 8 waard.quote:
Ja dit dus.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Editors zijn een waardig afsluiter en voor de rest een aantal goede dingen gezien, The Opposites en Balthazar bijvoorbeeld. Atzegod vindt dit wel een 8 waard.
Sessietje van Daughter even terugkijken en dan nog eerste deel van de Ned 3 showquote:
Dit was de eerste Lowlands-uitzending in al die jaren die ik echt een verschrikking vond. Er zaten heus nog wel vijf goede namen tussen, maar de bagger is dit jaar nog viezer, wat het geheel ondraaglijker maakt. De meisjes die nu in die documentaire komen zijn ook zo misselijkmakend.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn als ze Daughter laten zien.
Tis ook een lowlands met extreem veel middelmaat en 3voor12 radio namen, en die zijn over het algemeen mager.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:16 schreef tim. het volgende:
[..]
Dit was de eerste Lowlands-uitzending in al die jaren die ik echt een verschrikking vond. Er zaten heus nog wel vijf goede namen tussen, maar de bagger is dit jaar nog viezer, wat het geheel ondraaglijker maakt. De meisjes die nu in die documentaire komen zijn ook zo misselijkmakend.
Godver ja, die DVD blijkt overgezet van VHS, baggergeluid en met alle shit, fucks en nigga's (Saul Williamsquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sessietje van Daughter even terugkijken en dan nog eerste deel van de Ned 3 show
Wat een kut lineupquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:54 schreef Tourniquet het volgende:
12:50 begint de Youtube-stream weer.
Confirmed: The World Orchestra - Jacco Gardner - Kodaline - Steve Reich and Ensemble - Jake Bugg - Bat for Lashes - Alabama Shakes - Foals - Franz Ferdinand - Dizzee Rascal
Thnx, Major Lazer had ik nog niet gezien.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Major Lazer op de 3voor12 strem. Verder op 3voor12 zelfde programma als op Youtube
Nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een kut lineup
Alleen Bat For Lashes en Dizzee zijn interessant
Nick Cave laat zich ook al niet filmen of wat?
Geen idee, werd bij Werchter en Glastonbury wel uitgezonden dus kan zijn dat er pas op het laatste moment toestemming komt. Mijn persoonlijke favoriet van vandaag is Foals.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een kut lineup
Alleen Bat For Lashes en Dizzee zijn interessant
Nick Cave laat zich ook al niet filmen of wat?
Ja Franz is wel leuk, maar dat ken ik ondertussen wel. Jacco is echtquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Ik zit vooral te wachten op Jacco Gardner en Franz Ferdinand. Allebei live heel fijn.
"is" of "vind ik"?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja Franz is wel leuk, maar dat ken ik ondertussen wel. Jacco is echt![]()
quote:
Jacco zijn de meningen heel erg over verdeeld ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja Franz is wel leuk, maar dat ken ik ondertussen wel. Jacco is echt![]()
Jacco Gardner.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:09 schreef BBQSausage het volgende:
Wat is dit voor crap op de youtube stream joh.
Daarnet World Orchestra, nu Jacco Gardner.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:09 schreef BBQSausage het volgende:
Wat is dit voor crap op de youtube stream joh.
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 18-08-2013 om 13:10:01Nou @jaccogardner, ga je iets speciaals doen op Lowlands? Jazeker, we nemen iemand mee die uitstekend met een ei kan schudden #LL13 reageer retweet
quote:
Dit is al beter, World Orchestra was echtquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Daarnet World Orchestra, nu Jacco Gardner.
Hij vindt het hetzelfde als z'n andere shows dus.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:13 schreef Tourniquet het volgende:
Atze is er nog niet helemaal uit geloof ik.
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 18-08-2013 om 13:10:01Nou @jaccogardner, ga je iets speciaals doen op Lowlands? Jazeker, we nemen iemand mee die uitstekend met een ei kan schudden #LL13 reageer retweet
Niet echt mijn ding idd. Dat hitje van hem is nog wel leuk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:20 schreef Norrage het volgende:
Jacco Jacco....wat een zoetsappigheid. Het is kwalitatief hoogstaand, maar het is zo saai. Ik word zo moe van al die 60s pop de laatste tijd. Dat reken ik Jacco niet aan hoor. Maar er is echt overkill
Al dat vervelende ge "ooooooeh" en ge"aaaah" wat bijna alle bandjes tegenwoordig doen, vermoeiend. Maar goed, dat ei is wel een goede toevoeging natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding idd. Dat hitje van hem is nog wel leuk.
Vind Jacco wel de fijnste van allemaal, lekker dansbaar tov de rest.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:20 schreef Norrage het volgende:
Jacco Jacco....wat een zoetsappigheid. Het is kwalitatief hoogstaand, maar het is zo saai. Ik word zo moe van al die 60s pop de laatste tijd. Dat reken ik Jacco niet aan hoor. Maar er is echt overkill
Ik vind Mikal Cronin toch wel de baas. Waarom staat die nergens op een stream?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind Jacco wel de fijnste van allemaal, lekker dansbaar tov de rest.
The Balland of Little Jane vind ik ook wel een mooi nummer. Op plaat doet het me ook wat minder.
Die vond ik (eer?)gisteren echt niet te doen..quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Mikal Cronin toch wel de baas. Waarom staat die nergens op een stream?
Geen idee hoe hij live is. Ben hem echt meerdere keren gemistquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vond ik (eer?)gisteren echt niet te doen..
Ik ben het volledig met je eens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:20 schreef Norrage het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |