Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dus ik heb Balthazar zeker niet op mijn opname?Bagger..
Het was nog daarvoor. Ik vond het niet veel soeps (Empire of the Sun). Veel over-the-top show bij zwakke synthpop-liedjes.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dus ik heb Balthazar zeker niet op mijn opname?Bagger..
Mooi.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het was nog daarvoor. Ik vond het niet veel soeps (Empire of the Sun). Veel over-the-top show bij zwakke synthpop-liedjes.
Zekerquote:
Ned3?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de concurrentie van de Crystal Fighters?
Hebben ze dit allebei van MGMT afgekeken?
Ja.quote:
Muziek prima, maar verder...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
ik vind dit wel leuke muziek eigenlijk. Beetje disco zelfsFout in ieder geval.
Empire of the Sunquote:
Nee, Luke Steele.quote:
Ik zou al blij zijn als ze Daughter laten zien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:50 schreef tim. het volgende:
Vijf jaar geleden lieten ze nog eens iets als Holy Fuck vanuit een heel kleine tent zien en gaf Gijsbert Kamer van de Volkskrant daarna commentaar.
die act hoeft niet nee. en nog gefeliciteerd met de overwinning.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Muziek prima, maar verder...
Bedankt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
die act hoeft niet nee. en nog gefeliciteerd met de overwinning.
Nee, dit is GOEDE house.quote:
ik zit morgen met mn 20 jaar oude seizoenskaart in de Arenaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt.
Geen idee voor wie jij bent verder.
Je hebt toch elk jaar een nieuwe nodig?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit morgen met mn 20 jaar oude seizoenskaart in de Arena
Ik kijk geen NED3. Wie/wat is het?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dit is GOEDE house.
Wel een beetje saai live.
Disclosure.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik kijk geen NED3. Wie/wat is het?
Ja oude house is heel erg disco-ishquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Leek zo in het begin. Dit is wel iets wat ik leuk vind.
Disclosure altijd +10quote:
hij is nu weer 3 jaar geldig dat kaartje, maar elk jaar wel betalen natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt toch elk jaar een nieuwe nodig?
Gefeliciteerd met de overwinning.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit morgen met mn 20 jaar oude seizoenskaart in de Arena
Jinx het nou niet he?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning.
En Jari Litmanen hebben zien spelen
onderschat nooit een Ajax - Feyenoordquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en Bergkamp, Rijkaard, Kluivert, Kanu, Zlatanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Jari Litmanen hebben zien spelen
Zlatanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
en Bergkamp, Rijkaard, Kluivert, Kanu, Zlatan
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 jaar geleden vond ik dit nog wel aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |