wat een mietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
Tjacka was te bang om ons te ontmoeten saind.
Jij zou ook schrikkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je een wijf en bang voor alles bent wel ja.
Godverdomme wat een flikker die tjackaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
Tjacka was te bang om ons te ontmoeten saind.
Heb ze net uitgeprint btwquote:
Vergeet je ID nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb ze net uitgeprint btw
Geen fakkels alleenGa vanaf m'n ouders en al het vuurwerk ligt in Eindhoven
Dat was wel het plan ja, even kijken hoe laat precies met treinen, wacht ffquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rond 11:30 zijn jullie er ? Mits er geen vertraging is
En gisteren zit je mij nog Opera aan te bevelenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb besloten vanaf nu Firefox te gebruiken ipv Opera.
een keuze die mij pijn doet, aangezien ik Opera al meer dan 10 jaar gebruik, maar het kan niet anders. Opera is echt kut geworden.
Ja, voordat ik Opera gister opnieuw installeerde was hij ook nog prima, maar de nieuwe Opera is gewoon een kloon van Chrome geworden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
En gisteren zit je mij nog Opera aan te bevelenDoen dan Chrome trouwens.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rond 11:30 zijn jullie er ? Mits er geen vertraging is
Je gaat toch niet via Eindje?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:28 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wtf dat inhoudt maarja
OK.. ik houd het nog bij Chrome iig. Lekker kaal en snel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, voordat ik Opera gister opnieuw installeerde was hij ook nog prima, maar de nieuwe Opera is gewoon een kloon van Chrome geworden.
En Chrome zuigt.
Jouw trein gaat iedere half uur.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee maar ik heb dezelfde intercity, stap alleen in Utrecht pas in
vertrekken nu op wat andere tijden vanwege werkzaamheden in den bosch. Geen daadwerkelijke vertragingquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:28 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wtf dat inhoudt maarja
die heb ik ook ja, bijna op. moet weer eens langsgaan. maar ik ken de pijn, deze week de lepel afgelikt toen ik wat sambal had gepakt. had even troebel zicht.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:47 schreef Saind het volgende:
Adames, de sambal Manis héét van de sang lee is oprecht héét
Zit m'n doritos te dippen en ik ga helemaal door de grond hier
Ah okay dat scheelt weerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:47 schreef Adames het volgende:
[..]
vertrekken nu op wat andere tijden vanwege werkzaamheden in den bosch. Geen daadwerkelijke vertraging
ja ik zit bij m'n ouders en ben nog even de conimex sambal gewend, die shit kun je zo naar binnen lepelen met je doritos.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:48 schreef Adames het volgende:
[..]
die heb ik ook ja, bijna op. moet weer eens langsgaan. maar ik ken de pijn, deze week de lepel afgelikt toen ik wat sambal had gepakt. had even troebel zicht.
Gewoon Bavaria 8 6 manquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:49 schreef Adames het volgende:
6 blikken gulpener korenwolf hier, witbier is wat beter weg te tikken als het lauw is. en heb nog wat jonge en oude jenever. misschien handiger
Flesje water vullen met jongequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:49 schreef Adames het volgende:
6 blikken gulpener korenwolf hier, witbier is wat beter weg te tikken als het lauw is. en heb nog wat jonge en oude jenever. misschien handiger
komt goed.quote:
Dan beginnen we vanaf utrecht, in anderhalf uur krijg je dat heus wel weg gezetquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:51 schreef Adames het volgende:
[..]
komt goed.
ergens vind ik ook wel erg treurig om in mijn eentje op een zondagochtend blikken bier naar binnen te gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |