Jouw trein gaat iedere half uur.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee maar ik heb dezelfde intercity, stap alleen in Utrecht pas in
vertrekken nu op wat andere tijden vanwege werkzaamheden in den bosch. Geen daadwerkelijke vertragingquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:28 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wtf dat inhoudt maarja
die heb ik ook ja, bijna op. moet weer eens langsgaan. maar ik ken de pijn, deze week de lepel afgelikt toen ik wat sambal had gepakt. had even troebel zicht.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:47 schreef Saind het volgende:
Adames, de sambal Manis héét van de sang lee is oprecht héét
Zit m'n doritos te dippen en ik ga helemaal door de grond hier
Ah okay dat scheelt weerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:47 schreef Adames het volgende:
[..]
vertrekken nu op wat andere tijden vanwege werkzaamheden in den bosch. Geen daadwerkelijke vertraging
ja ik zit bij m'n ouders en ben nog even de conimex sambal gewend, die shit kun je zo naar binnen lepelen met je doritos.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:48 schreef Adames het volgende:
[..]
die heb ik ook ja, bijna op. moet weer eens langsgaan. maar ik ken de pijn, deze week de lepel afgelikt toen ik wat sambal had gepakt. had even troebel zicht.
Gewoon Bavaria 8 6 manquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:49 schreef Adames het volgende:
6 blikken gulpener korenwolf hier, witbier is wat beter weg te tikken als het lauw is. en heb nog wat jonge en oude jenever. misschien handiger
Flesje water vullen met jongequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:49 schreef Adames het volgende:
6 blikken gulpener korenwolf hier, witbier is wat beter weg te tikken als het lauw is. en heb nog wat jonge en oude jenever. misschien handiger
komt goed.quote:
Dan beginnen we vanaf utrecht, in anderhalf uur krijg je dat heus wel weg gezetquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:51 schreef Adames het volgende:
[..]
komt goed.
ergens vind ik ook wel erg treurig om in mijn eentje op een zondagochtend blikken bier naar binnen te gooien
is mijn bier alweer lauw, wat een problemen. even wat ijs in de diepvries leggenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan beginnen we vanaf utrecht, in anderhalf uur krijg je dat heus wel weg gezet
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:53 schreef Smoofie het volgende:
Je kunt ook gewoon nuchter zijn hoor.
Lekker man. Gelukkig mag je lekker drinken in de trein.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:51 schreef Adames het volgende:
[..]
komt goed.
ergens vind ik ook wel erg treurig om in mijn eentje op een zondagochtend blikken bier naar binnen te gooien in de trein
Grolsch kanon, johquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:53 schreef Smoofie het volgende:
Je kunt ook gewoon nuchter zijn hoor.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb nog wel pep, maar daar dat lijkt me geen goed idee/.
Hoe staat de btc ondertussen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:55 schreef Adames het volgende:
en ik nog androids, mooie site man dat silk road
Nee man, lekker juistquote:
mijn eerste pinkpop. op de eerste ochtend direct 3 van die lauwe halve liters naar binnen geduwd, was raarquote:
10 voor 55e, zijn 220quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik neem aan dat androids klinkers zijn? Kost dat nou via sr?
73% , vers van de leverancierquote:
Goldstrike oh wat een kutspul is datquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon goldstrike ben je lekker snel waus
alsjeblieft neem het meequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
73% , vers van de leverancier. Moesten het zelf nog drogen en kapot maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |