Inderdaadquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je een wijf en bang voor alles bent wel ja.
wat een mietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
Tjacka was te bang om ons te ontmoeten saind.
Jij zou ook schrikkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je een wijf en bang voor alles bent wel ja.
Godverdomme wat een flikker die tjackaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
Tjacka was te bang om ons te ontmoeten saind.
Heb ze net uitgeprint btwquote:
Vergeet je ID nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb ze net uitgeprint btw
Geen fakkels alleenGa vanaf m'n ouders en al het vuurwerk ligt in Eindhoven
Dat was wel het plan ja, even kijken hoe laat precies met treinen, wacht ffquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rond 11:30 zijn jullie er ? Mits er geen vertraging is
En gisteren zit je mij nog Opera aan te bevelenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb besloten vanaf nu Firefox te gebruiken ipv Opera.
een keuze die mij pijn doet, aangezien ik Opera al meer dan 10 jaar gebruik, maar het kan niet anders. Opera is echt kut geworden.
Ja, voordat ik Opera gister opnieuw installeerde was hij ook nog prima, maar de nieuwe Opera is gewoon een kloon van Chrome geworden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
En gisteren zit je mij nog Opera aan te bevelenDoen dan Chrome trouwens.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rond 11:30 zijn jullie er ? Mits er geen vertraging is
Je gaat toch niet via Eindje?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:28 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wtf dat inhoudt maarja
OK.. ik houd het nog bij Chrome iig. Lekker kaal en snel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, voordat ik Opera gister opnieuw installeerde was hij ook nog prima, maar de nieuwe Opera is gewoon een kloon van Chrome geworden.
En Chrome zuigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |