Hahah homofoobjes.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:12 schreef Ethanolic het volgende:
Als ik een modje was zou ik heel Schiedam bannen.
geef hem een anal prolapsequote:Op zondag 18 augustus 2013 01:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zit een wous voor me in de trein hij is minstens 50 zal ik hem klappen.. hij is dronken en valt zijn eigen vrouw lastig.... Jonges!!!!! Wat zal ik doen, zijn lot ligt in jullie handu!
Consider it taken care off.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Consider it taken care off.
dan heb je geluk, gay shitquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Fanti k zit mobiel, zie al die gare gifjes niet.
gay ahahahaquote:
awesomequote:Op zondag 18 augustus 2013 12:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heehee hoe was je Russische bootcamp?
hey weissmanquote:
https://w.soundcloud.com/(...)cret_token%3Ds-S9l3Kquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
fuk jaDream Theater heeft echt fijne muziek om op te liften
Focussen op je hamstrings bij het diepste punt, die aanspannen dan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik deed net een squat tegenover de spiegel en zag dat ik een butt wink heb, lijkt net alsof je gaat squatten met een bbc onder je en heel voorzichtig op het roze puntje gaat dippen..
Stinkneus.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:48 schreef ChesterPerry het volgende:
kk toto weer na de kk door ajax 3e x op rij al 2x az nu -1 handicap door feyenoord bah, maar wel geownnen en feyenoord onderaan hahaaaaahahahahaha
ben je weer bitch mode fantaquote:
Godverdommequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:18 schreef seto het volgende:
http://caesar-denhaag.nl/
best mooi gebouw van buiten dus was wel benieuwd toen ze eindelijk een site hadden
toen zag ik de prijzen
voetbal is voor homosquote:
die hebben ook al goede tegestanders gehad ja...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Psv staat er wel extreem goed voor ja...of had je het niet over de nieuwe kampioen?
jullie missen chery man en toornstraquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
3 punten hallelujah
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja vooral toornstra, chery speelde toch al een heel seizoen op halve kracht, maar je merkt 't wel jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:39 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
jullie missen chery man en toornstra
Ja prima speler hoor maar afgelopen seizoen bij ADO was 'ie er al klaar meequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:50 schreef ChesterPerry het volgende:
vind chery wel een goede clubspeler eigenlijk
volgens mij wel ja mja kan het me ook wel voorstellen maar aan de andere kant ze krijgen dik salaris daar moeten ze ook gewoon voor werken die hondenquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:16 schreef ChesterPerry het volgende:
ja daar heb je dan niks aan geloof dat met elia ook zo was toch
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 08:23 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat is nou een zalig kontje om te zien zeg, wow...als je daar niet opgewonden van wordt dan wordt je het nergens van
ja he mweheh alsof ie dr een echte knipoog geeft zo van hiquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:47 schreef Awesome_ het volgende:
Ik hou van die '' door mensen die hem niet sarcastisch/cynisch gebruiken.
Vanavond weer Obese voor wat extra inspiratie.quote:
Ik vind het het ultieme white knight icoontje. Zo van: 'hier, een complimentje, ik weet niet of je verder iets te doen hebt van de week maar misschien kunnen we samen naar de bioscoop of zo, en dan zien we wel wat er verder van komtquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja he mweheh alsof ie dr een echte knipoog geeft zo van hi[ afbeelding ]
Bedankt voor de extra uitleg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja he mweheh alsof ie dr een echte knipoog geeft zo van hi[ afbeelding ]
k bedoelde het positief vriend wat probeer je me nou weer zwart te makenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:04 schreef Awesome_ het volgende:
gewoon goede nieuwe ui vriend. laat je niet onzeker maken door die snijbonen hier
vato gonzalezzzzzz k ga altijd kkhard op vatoquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gewoon mixtape van vato op en lekker lachen om jullie reacties, hahaha!
Kunne keer samen party pakke toch.. Je hebt daar bij roffa toch zon fout festival ervoor... Moet je bruin zijn en dan je t shirt uit doen. Vrouwen schudden daar met bips enzo. Soort defqon, maar dan totaal anders.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vato gonzalezzzzzz k ga altijd kkhard op vato
Hahah vet toevallig ik zat net in dat stukje muziek toen ik je tekst las.quote:
ben je momenteel wel beetje gebronsde god dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kunne keer samen party pakke toch.. Je hebt daar bij roffa toch zon fout festival ervoor... Moet je bruin zijn en dan je t shirt uit doen. Vrouwen schudden daar met bips enzo. Soort defqon, maar dan totaal anders.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hahah vet toevallig ik zat net in dat stukje muziek toen ik je tekst las.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |