Hahah homofoobjes.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:12 schreef Ethanolic het volgende:
Als ik een modje was zou ik heel Schiedam bannen.
geef hem een anal prolapsequote:Op zondag 18 augustus 2013 01:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zit een wous voor me in de trein hij is minstens 50 zal ik hem klappen.. hij is dronken en valt zijn eigen vrouw lastig.... Jonges!!!!! Wat zal ik doen, zijn lot ligt in jullie handu!
Consider it taken care off.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Consider it taken care off.
dan heb je geluk, gay shitquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Fanti k zit mobiel, zie al die gare gifjes niet.
gay ahahahaquote:
awesomequote:Op zondag 18 augustus 2013 12:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heehee hoe was je Russische bootcamp?
hey weissmanquote:
https://w.soundcloud.com/(...)cret_token%3Ds-S9l3Kquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
fuk jaDream Theater heeft echt fijne muziek om op te liften
Focussen op je hamstrings bij het diepste punt, die aanspannen dan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik deed net een squat tegenover de spiegel en zag dat ik een butt wink heb, lijkt net alsof je gaat squatten met een bbc onder je en heel voorzichtig op het roze puntje gaat dippen..
Stinkneus.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:48 schreef ChesterPerry het volgende:
kk toto weer na de kk door ajax 3e x op rij al 2x az nu -1 handicap door feyenoord bah, maar wel geownnen en feyenoord onderaan hahaaaaahahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |