Focussen op je hamstrings bij het diepste punt, die aanspannen dan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik deed net een squat tegenover de spiegel en zag dat ik een butt wink heb, lijkt net alsof je gaat squatten met een bbc onder je en heel voorzichtig op het roze puntje gaat dippen..
Stinkneus.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:48 schreef ChesterPerry het volgende:
kk toto weer na de kk door ajax 3e x op rij al 2x az nu -1 handicap door feyenoord bah, maar wel geownnen en feyenoord onderaan hahaaaaahahahahaha
ben je weer bitch mode fantaquote:
Godverdommequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:18 schreef seto het volgende:
http://caesar-denhaag.nl/
best mooi gebouw van buiten dus was wel benieuwd toen ze eindelijk een site hadden
toen zag ik de prijzen
voetbal is voor homosquote:
die hebben ook al goede tegestanders gehad ja...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Psv staat er wel extreem goed voor ja...of had je het niet over de nieuwe kampioen?
jullie missen chery man en toornstraquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
3 punten hallelujah
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja vooral toornstra, chery speelde toch al een heel seizoen op halve kracht, maar je merkt 't wel jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:39 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
jullie missen chery man en toornstra
Ja prima speler hoor maar afgelopen seizoen bij ADO was 'ie er al klaar meequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:50 schreef ChesterPerry het volgende:
vind chery wel een goede clubspeler eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |