abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 07:36:50 #1
155227 crew  Guppy
dus
pi_130158044

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar YUR als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep

SPOILER: Why we run
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_130158051
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 07:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Waar ga je naar toe Guard? :)
Duitsland en Oostenrijk, lekker hiken in de bergen O+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 07:38:50 #3
155227 crew  Guppy
dus
pi_130158052
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 07:38 schreef Guard het volgende:

[..]

Lekker! Geniet ervan, alvast :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_130158058
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 03:50 schreef Levitas het volgende: Net een paar gelletjes gehaald om tijdens LDL uit te proberen. 2 verschillende smaken GU Roctane (vanilla orange & strawberry banana) en GU Energy (espresso love & pinapple. Roctane is kennelijk wat sterker (o.a door caffeine). Nu even informatie opzoeken, de komende 4 LDL's deze gelletjes uitproberen en kijken wat het beste werkt ofzo. Wat adviseren jullie m.b.t het nemen van gelletjes? Wanneer, met wat (water?) etc. etc. Die filmpjes van Michel Butter, wat ontzettend vet zeg O+ Ik zou nog veeeeel meer van dat soort filmpjes willen zien!
Waarom wil je eigenlijk gels nemen überhaupt? Een van de doelen van langere / langzamere trainingen is ook om je verschillende verbrandingssytemen te prikkelen en te verbeteren juist.

Gels zijn meer een soort 'last resort' tijdens wedstrijdinspanning of ben je van plan trainingen > 1.5 uur te gaan doen voor je HM?

Anyway, ik zou pas gels nemen bij trainingen > 1:45-2u of in je langste duurlopen voor een marathontraining. :P Maar verder zou ik ze innemen met wat water, bevordert de opname vaak. Al zijn sommige gels qua structuur weer zo dat je ze waterloos kan innemen... De enige keer dat ik gels gebruikt heb (1 marathontraining en de marathon zelf) had ik SiS Go gels, die konden prima zonder water.
quote:

[..]

Tof, have fun!
Jack does it in real time...
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 07:42:57 #5
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130158070
merci!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_130158085
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 07:39 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Waarom wil je eigenlijk gels nemen überhaupt? Een van de doelen van langere / langzamere trainingen is ook om je verschillende verbrandingssytemen te prikkelen en te verbeteren juist.

Gels zijn meer een soort 'last resort' tijdens wedstrijdinspanning of ben je van plan trainingen > 1.5 uur te gaan doen voor je HM?
Ik wil gels nemen omdat ik merk dat ik honger krijg tijdens het lopen, als ik langer dan een uur na het laatste eetmoment. Ik heb een snel metabolisme, en heb - zelfs in rust - na 2 - 2,5 uur eten weer trek.
Dit merkte ik tijdens de 10km @ Ekiden, afgelopen weekend ook tijdens de City2Surf.
Ik verwacht dat m`n HM zo rond de 2 uur gaat zijn, en dan wil ik een gelletje meenemen voor de zekerheid. Het is ook niet zeker of ik hem wel ga nemen, maar ik heb hem in ieder geval bij me.

En, omdat de kans bestaat dat ik een gelletje kan nemen, wil ik weten hoe m`n lichaam erop reageert. Tijdens trainingen dus. Ik wil niet dat ik misselijk wordt/ darmklachten/ whatever krijg tijdens de HM zelf.
En ja, ik ga wel meer dan 1,5 uur lopen tijdens trainingen ja. Er staat nog LDL van 16 en 17km op het programma. Met een gemiddelde snelheid van zo`n 6:20 min/km (LDL snelheid) is dat 100 - 110 minuten.

Jij adviseert dus om ze helemaal niet te gebruiken?
quote:

[..]

Enjoy!!
Ik ga morgen ook een stukje "hiken". Denk dat een stukje offtrail wandelen dit uitzicht wel waard is
SPOILER: afbeelding
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 07:49:48 #7
155227 crew  Guppy
dus
pi_130158099
Ik zou ze in ieder geval een keer proberen Levitas :Y want als je ze tijdens een wedstrijd gebruikt, en het valt niet goed, wil je dat van te voren wel graag weten

En je hoeft ze natuurlijk ook niet elke training mee te nemen
pi_130158150
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 07:46 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik wil gels nemen omdat ik merk dat ik honger krijg tijdens het lopen, als ik langer dan een uur na het laatste eetmoment. Ik heb een snel metabolisme, en heb - zelfs in rust - na 2 - 2,5 uur eten weer trek.
Dit merkte ik tijdens de 10km @ Ekiden, afgelopen weekend ook tijdens de City2Surf.
Ik verwacht dat m`n HM zo rond de 2 uur gaat zijn, en dan wil ik een gelletje meenemen voor de zekerheid. Het is ook niet zeker of ik hem wel ga nemen, maar ik heb hem in ieder geval bij me.

En, omdat de kans bestaat dat ik een gelletje kan nemen, wil ik weten hoe m`n lichaam erop reageert. Tijdens trainingen dus. Ik wil niet dat ik misselijk wordt/ darmklachten/ whatever krijg tijdens de HM zelf.
En ja, ik ga wel meer dan 1,5 uur lopen tijdens trainingen ja. Er staat nog LDL van 16 en 17km op het programma. Met een gemiddelde snelheid van zo`n 6:20 min/km (LDL snelheid) is dat 100 - 110 minuten.

Jij adviseert dus om ze helemaal niet te gebruiken?

[..]

Enjoy!!
Ik ga morgen ook een stukje "hiken". Denk dat een stukje offtrail wandelen dit uitzicht wel waard is
Mijn advies was vooral dat je even moet ontdekken wat de grenzen van je lichaam zijn en niet te snel jezelf aan 'noodoplossingen' als gels moet gaan laten wennen, want dat zijn het in mijn ogen.

Dat metabolisme deel ik, maar honger tijdens een 10 kilometer lijkt mij toch wat apart. :D Een echt hongerklopgevoel of dat je glucosevoorraad op is, zal je wel omschrijven met een ander gevoel als 'honger' als je het herkend had, dan doet je lichaam het namelijk niet meer zo. :P Dus volgens mij heb je de grens van je suikervoorraad nog nooit bereikt, want dat is best onprettig (gelukkig pas 2/3 keer meegemaakt).

Verder gebruik je in principe tijdens trainingen en wedstrijden een combinatie van energiesystemen van je lichaam en ik ben van mening dat als je te snel je lichaam suikers blijft voeden, je de vetverbranding niet triggert, wat juist een van de doelen van langere trainingen is, om dat energiesysteem een groter deel van het werk te laten doen (daarop hou je het langer uit, rechtsedirecte kan niet de Kepler-challenge lopen op z'n glucosereserves + wat gels :P).

Dat je in training ze uitprobeert is wel verstandig, en de duur van je trainingen / hm is wel wat langer als die van mij. Maar ik blijf erbij dat naar mijn ervaring alles t/m de hm prima te doen is zonder kunstgrepen als gels. Ze zijn ook best duur natuurlijk en meer / anders eten in je voorbereiding kan je ook nog mee experimenteren! Al is er met dit soort dingen ook niet 1 antwoord, maar luister vooral naar je lichaam en zoek je grenzen ook op. Een keer een training doen waarin je 'leeg' raakt is wel kut, maar weet je wel of je nu echt pas na 1.5 uur of pas na 2 uur al je energie kwijt bent (disclaimer: neem wel wat te eten mee en doe dit niet te ver van huis :P). :)
pi_130158205
Ik ben ooit begonnen met gels omdat ik na anderhalf uur honger en pijnlijke benen kreeg. Door trainen op een lege maag kan ik nu 25 km zonder eten lopen. Of het ook langer gaat ga ik vandaag ontdekken. Er zit voor mij één groot nadeel aan gels: 30 minuten na een gel is de dip extra diep. Als er eenmaal een gel in zit moet er dus elk half uur eentje bij.

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2013 08:16:45 ]
pi_130158371
XLDL here we go. Het zal me benieuwen. Nog veel last van mijn kleine teen, maar tijdens het rennen voel ik daar hopelijk niet te veel van.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:40:00 #11
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130158387
Veel succes Stipjestreep!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:43:05 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130158409
En natuurlijk onze trailers in La Roche! Bon chance!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:43:48 #13
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130158412
Ja precies, veel plezier allemaal!
F means you're fucked
pi_130158432
Toffe wedstrijd moet dat zijn die trail, gaaf dat er zoveel van het topic meedoen. ^O^ Even de verslagen lezen en dan besluiten of ik daar ook eens wil gaan starten! :P

Ik ga Butter zo vooruit schreeuwen (dat Oranje shirt van de Rotterdam Marathon is echt perfect daarvoor btw :D), na die medaille van gisteren geloof ik dat alles mogelijk is! 8-)
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:49:28 #15
155227 crew  Guppy
dus
pi_130158466
De marathon start pas om 13:30 uur he ;)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:49:48 #16
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130158470
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:49 schreef Guppyfriend het volgende:
15:30 voor DeeBee :)
F means you're fucked
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:50:13 #17
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130158479
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:45 schreef DeeBee het volgende:
Toffe wedstrijd moet dat zijn die trail, gaaf dat er zoveel van het topic meedoen. ^O^ Even de verslagen lezen en dan besluiten of ik daar ook eens wil gaan starten! :P

Ik ga Butter zo vooruit schreeuwen (dat Oranje shirt van de Rotterdam Marathon is echt perfect daarvoor btw :D), na die medaille van gisteren geloof ik dat alles mogelijk is! 8-)
Heb je een goeie plek uitgekozen? :)

Ik heb speciaal op Butter geproost gisteravond met een Emelisse Imperial Russian Stout :9
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:50:52 #18
155227 crew  Guppy
dus
pi_130158487
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Oh ja, die is in Moskou *O* gaaf!
pi_130158500
Tijd om mezelf uit bed te schoppen en te kijken of ik er wat stress uit kan lopen en foamrollen zo. Mijn trainingschema is wel wat tam maar ik heb geen last van mijn been meer dus blijkbaar is het wel nuttig om rustiger aan te doen :-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_130158519
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 07:46 schreef Levitas het volgende:

Wow wat een uitzicht! :-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_130158536
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:49 schreef Guppyfriend het volgende:
15:30 pas ja voor mij. :P

Maar ik wil eerst nog even naar het Lenin Mausoleum en Pushkin museum en dan kijken in de stad en dan finish en avondprogramma in het stadion. :)

Parcours is wel beetje 'saai', maar op zich wel mooi langs de rivier en je kan ze paar keer zien vanwege de rondjes. *O*

Top-10 zou al ontzettend goed zijn van Butter trouwens, maar het ligt een beetje aan het wedstrijdverloop. Op zich een goed eindschot vaak en in Boston ook al een keer heel goed gelopen toen de tijd er niet zo toe deed en het meer om de plaatsen ging.
pi_130158610
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Voor mij begint de uitzending (ja, het wordt hier ook live uitgezonden) pas om middernacht :(
Kijken of ik er voor op blijf, maar heb in ieder geval de recorder ingesteld :)

In ieder geval een hete marathon, en als ik het zo hoor ook extreem saai parcours?
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:07:51 #23
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_130158678
Mogge !

Zag gisteren stukje atletiek, 5 km, en die gasten doen gewoon 2,45 over een kilometer :o kom ik aan met mijn strijd om onder de 5 minuten km te komen haha.

Gistermiddag was er een borrel, toch nog maar gaan lopen gisteravond.. lukt best maar verwacht niet teveel van jezelf op zo'n moment :)

Hoe serieus nemen jullie het lopen? Lopen jullie wel eens met drank op? Pas je je voeding aan? Ga je op tijd naar bed om aan je uren slaap te komen?

Misschien overbodig om nog te melden maar ik laat of doe niets voor het lopen behalve het lopen zelf. Weet wel zeker dat ik het al lang zat zou zijn als ik ook nog eens eten of drinken moet laten staan ervoor. Daar zou ik pas aan gaan denken als ik tegen topniveau aan zou zitten :)
pi_130158818
Lopen met drank op is een no-go, en als ik weet dat ik (een eind) moet lopen op zondag hou ik daar rekening mee op zaterdag :) Verder let ik wel een beetje op op wat ik eet, maar dat allemaal wel vanuit een normaal patroon :)
Ja doei.
pi_130158832
Zo, even afkoelen hoor :') En dan onder de douche. Maar les 10 gelopen met een :z :z :z :z -hoofd. Ik ben toch echt een avondloper.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:23:49 #26
155227 crew  Guppy
dus
pi_130158851
Ik drink sowieso al geen alcohol, dus dat is makkelijk. M'n eten is ook al aangepast, maar dat was niet zozeer voor het lopen als meer omdat ik toch al gezonder wilde gaan leven. En omdat de dag hier altijd om 06:30 uur begint, is laat naar bed gaan ook niet echt een optie.
pi_130158860
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:50 schreef Quoi het volgende:

[..]

Heb je een goeie plek uitgekozen? :)

Ik heb speciaal op Butter geproost gisteravond met een Emelisse Imperial Russian Stout :9
Goeie! Straks nog eventjes langs de slijter :9

Veel plezier lopers! Ik zat gisteren nog even te twijfelen om alsnog te gaan lopen dit weekend, maar omdat ik nog steeds na 11 uur slaap me eigenlijk wel weer om wil draaien vier ik nog wel even verder hardloopvakantie.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:35:13 #28
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_130158971
Succes allemaal met lopen vandaag! Ik doe vandaag trainen met mijn benen omhoog, na 10k van dinsdag, volleybal van woensdag, iets te veel traplopen donderdag en 7k van gisteren. Morgen LDL, waarschijnlijk s avonds.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_130159051
Uit ervaring weet ik dat alcohol laten staan ook niet altijd optimaal is :P Gisteren teveel cola light gedronken op de vrimibo, was om 02.30 nog wakker. Maar heb me nu uit bed geschopt en ga even een kort interval/fartlek traininkje doen om de benen even een signaal te geven dat het morgen AAN gaat!

Nouja, aan.. ze moeten het vooral heel lang blijven doen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:50:26 #30
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_130159132
Succes alle lopers vandaag! Vergeet niet te genieten van de natuur in de Ardennen!

Swets is onderweg voor een rondje in z'n nieuwe camo-short :D
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_130159176
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 09:07 schreef LoganMCV het volgende:
Mogge !

Zag gisteren stukje atletiek, 5 km, en die gasten doen gewoon 2,45 over een kilometer :o kom ik aan met mijn strijd om onder de 5 minuten km te komen haha.

Gistermiddag was er een borrel, toch nog maar gaan lopen gisteravond.. lukt best maar verwacht niet teveel van jezelf op zo'n moment :)

Hoe serieus nemen jullie het lopen? Lopen jullie wel eens met drank op? Pas je je voeding aan? Ga je op tijd naar bed om aan je uren slaap te komen?

Misschien overbodig om nog te melden maar ik laat of doe niets voor het lopen behalve het lopen zelf. Weet wel zeker dat ik het al lang zat zou zijn als ik ook nog eens eten of drinken moet laten staan ervoor. Daar zou ik pas aan gaan denken als ik tegen topniveau aan zou zitten :)
Ik neem het wel in die mate serieus dat als ik 's avonds moet trainen ik overdag let op mijn eten en sowieso geen alcohol drink. Ik vind kunnen lopen belangrijker dan wat ik overdag eet/drink, dat kan op een random andere dag ook wel. Met een haring bij de lunch of een te zware avondmaal loop ik gewoon niet lekker.

Sinds ik ben gaan lopen is er sowieso vrij veel veranderd in mijn eet- en drinkpatroon, maar meer doordat ik me er in het algemeen beter bij voel dan dat ik er beter van ga lopen.
pi_130159222
Gels lijken mij echt vies :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_130159348
Zo, tijd voor een klein rondje fietsen/stoelen kijken. Op de terugweg langs de slijter en dan WK atletiek kijken.
pi_130159560
Succes en veel plezier allemaal vandaag!

En vlam! Bekertje op de 10km voor mij.. LDL van 55 minuten die ik snel met 2 minuutjes heb verlengd.. 9,6 km is ook maar net niet.. :)
Ging weer lekker, merk wel dat 10km de grens is voor mij voor wat betreft wel of niet gevoelige tepels. Dus moet daar ook maar eens iets tegen gaan doen, want juist de langere afstanden trekken me heel erg..

SPOILER
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:28:31 #35
155227 crew  Guppy
dus
pi_130159578
Ik ben warmgefietst naar de Multivlaai en terug :) dan nu maar eens een rondje gaan lopen. Lekker plakken buiten!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:43:13 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130159821
Zijn de ardenne renners al gestart eigenlijk?

Zo, nieuwe camo-short doet 't :P
Had wel door dat ik na al 40KM gelopen te hebben afgelopen week de 10 vandaag iets te hoog gegrepen was. Uiteindelijk 7.5 gelopen en de laatste 500 meter behoorlijk versneld.

http://www.endomondo.com/workouts/231880403/819185
pi_130159969
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Zijn de ardenne renners al gestart eigenlijk?

Zo, nieuwe camo-short doet 't :P
Had wel door dat ik na al 40KM gelopen te hebben afgelopen week de 10 vandaag iets te hoog gegrepen was. Uiteindelijk 7.5 gelopen en de laatste 500 meter behoorlijk versneld.

http://www.endomondo.com/workouts/231880403/819185
Gènag, ik rijd daar over een paar uurtjes langs. Netjes gelopen na al die kilometers. Wat is je volgende doel?
  ESF Reporter zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:12:52 #38
87554 Cee
Welluk?
pi_130160269
Yes yes yesss, m'n eerste 10km gehaald! *O* Wilde het mezelf cadeau doen en het voelde goed dus ik ging ervoor en het is gelukt. Het leek wel of m'n lijf dacht "oké muts, je mag het proberen maar het is tot 10km en niet verder :') ". Want vlak daarna echt last van steken in m'n zij en duizelig dus snel maar rustig doorgelopen.

http://www.endomondo.com/workouts/231894131/11151289

Succes aan de Ardennen-lopers! Go go go! *O*
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:13:30 #39
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130160281
Succes in de Ardennen mochten jullie nog niet weg zijn! :o
En anders welkom terug. 8-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
Lopen met drank op is een no-go, en als ik weet dat ik (een eind) moet lopen op zondag hou ik daar rekening mee op zaterdag :) Verder let ik wel een beetje op op wat ik eet, maar dat allemaal wel vanuit een normaal patroon :)
Zegt degene die pas nog naar een wijn-loop linkte waar ook bij de waterpunten wijn te krijgen was. :D
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:14:12 #40
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130160295
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 10:53 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Gènag, ik rijd daar over een paar uurtjes langs. Netjes gelopen na al die kilometers. Wat is je volgende doel?
De Asselronde tijdens de midwinter marathon in februari (27.5KM)
pi_130160303
Er zelf aan meedoen lijkt me niet echt een goed plan :D :') althans, ik neem dan wel water _O-
Ja doei.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:19:08 #42
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130160401
M'n loopje van gisteren heeft weer interessante zaken. Zegt 'ie dat ik ineens 200+ meter ben gestegen/gedaald terwijl ik juist een vlak stuk heb gedaan.... Dus dat heb ik ik maar uit het overzicht weg-ge-edit.

En waar ik dus 5.00km heb gedaan in 29:44, zegt endomondo dat m'n beste 5km nu op 29:16 staat. En ik heb de klok echt niet door laten lopen terwijl ik stil stond...

Rare site...

Maar verder een lekker loopje. Tweede kilometer moest ik een paar sluizen stijgen (langs een kanaal, telkens een meter of 8 omhoog), wellicht dat daarom die kilometer iets langzamer was. Maar verder redelijk constant gelopen. Hopelijk volgende week weer onder de 30 in De Lier als het een beetje mee zit. *O*

http://www.endomondo.com/workouts/231892705/10882483
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:30:33 #43
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_130160603
Als het goed is zijn de 25 km lopers al om 10:00 uur gestart vanmorgen :)
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:31:37 #44
155227 crew  Guppy
dus
pi_130160620
Zooo terug van de (korte) hobbel. Ging wel lekker, maar één rondje park leeg me wel genoeg, na een weekje stilzitten. En dus een kleine 3km gelopen. Maandag weer een stukje verder :)

Belangrijker, geen pijntjes *O* nu preventief eventjes wat ijs op de scheentjes, en dan straks lekker atletiek kijken op tv.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:33:42 #45
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_130160642
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Zooo terug van de (korte) hobbel. Ging wel lekker, maar één rondje park leeg me wel genoeg, na een weekje stilzitten. En dus een kleine 3km gelopen. Maandag weer een stukje verder :)

Belangrijker, geen pijntjes *O* nu preventief eventjes wat ijs op de scheentjes, en dan straks lekker atletiek kijken op tv.
Je hebt geen pijn, maar toch koelen :N
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:34:03 #46
155227 crew  Guppy
dus
pi_130160650
De 25km startte om 10:00 uur inderdaad. En de 13km om 10:30 uur. Overigens verwachten ze de eerste 13km loper om 11:30 uur al terug, die zal er dus maar een uurtje over doen :o en dat op dat parcours!

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:33 schreef Ach3r0n het volgende:

[..]

Je hebt geen pijn, maar toch koelen :N
Is dat een no-go, ja? Het is op advies van m'n fysio, hooguit 5 minuutjes.
pi_130160705
Bam! 30km zit er op! Verdwaald in het Reichswald en veel te veel hoogtemeters gelopen. De laatste 3km was het vechten tegen 'the Blerch'. Nu een ijskoude douche en dan een stapel boterhammen met een pot thee wegwerken.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:38:03 #48
155227 crew  Guppy
dus
pi_130160717
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bam! 30km zit er op! Verdwaald in het Reichswald en veel te veel hoogtemeters gelopen. De laatste 3km was het vechten tegen 'the Blerch'. Nu een ijskoude douche en dan een stapel boterhammen met een pot thee wegwerken.
_O_ ^O^
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:39:56 #49
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_130160755
Ja, 5 minuten koelen zou misschien wel kunnen, maar preventief koelen met ijs na elke training kan het herstelproces vertragen. Ik ben zelf een voorstander van koud afdouchen. Dus nadat je gewoon gedoucht hebt met warm water de hete kraan langzaam dichtdraaien en zo ook gelijk de benen afkoelen.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:40:18 #50
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_130160763
Lara en ik hebben ons looprondje van gisteren nog eens met de fiets gedaan... Op de terugweg verse broodjes gehaald en eenmaal thuis de rest van de familie Sjeekie_Beekie uit bed getrommeld. Zo lekker ontbijten en dan eindelijk mijn studeerkamertje eens opruimen, voordat het nieuwe schooljaar begint.

Iedereen veel loopplezier vandaag, vooral in de Ardennen!
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:42:42 #51
155227 crew  Guppy
dus
pi_130160815
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:39 schreef Ach3r0n het volgende:
Ja, 5 minuten koelen zou misschien wel kunnen, maar preventief koelen met ijs na elke training kan het herstelproces vertragen. Ik ben zelf een voorstander van koud afdouchen. Dus nadat je gewoon gedoucht hebt met warm water de hete kraan langzaam dichtdraaien en zo ook gelijk de benen afkoelen.
Nee, ook niet na elke training. Maar omdat ik vorige week een week stilgezeten heb met een pijntje, pak ik nu even een klein koel-momentje mee. Heel eventjes een beetje ijs op de voormalig-gevoelige plek. Na 2 minuutjes was ik het eigenlijk alweer zat, en heb ik het koelblok alweer in de vriezer gestopt. En als het maandag weer zo lekker gaan, komen ze er helemaal niet meer uit :)
pi_130161011
Net met mijn suffe Endomondoschema gelopen en na de intervallen dacht ik, "bekijk het even met je rustige intervallen en dan uitlopen, ik wil nog niet naar huis" :-p Niet dat ik nog ver gelopen heb, want ik ben nog steeds als de dood dat ik iets overbelast of zo, maar tot nu toe gaat het goed en ik had geen pijn in mijn been met lopen, voor het eerst in ruim een week. Ik wilde graag uitproberen hoe het zou gaan als ik niet plat zou landen maar meer voor op mijn voet, en ik had voor het eerst sinds mijn nieuwe schoenen/steunzolen geen last van kramp in mijn voet *O*

Het vasthouden van de houding vond ik moeilijk en in het begin had ik moeite mijn evenwicht te bewaren, maar dat kwam denk ik omdat ik nogal zwabber volgens iemand van Runnersweb had ik daarom waarschijnlijk ook last van mijn buikspieren, omdat ik te veel draai met mijn bovenlichaam. Toen ik daarop ging letten ging het veel beter. Daarna had ik juist het idee dat het makkelijker ging, omdat het voor mij leek alsof je zo makkelijker gebruik kunt maken van de spierkracht in je benen. Klopt dat?

Maar ik vraag me nu dus af of dat kwaad kan, om anders te gaan lopen? Het is niet alsof ik al ver/veel loop of zo, dus het lijkt me nu nog niet zo problematisch.
pi_130161189
Hmm ik ben niet helemaal ongeschonden uit mijn LDL gekomen.

SPOILER
Gek genoeg heb ik daar niets van gevoeld tijdens het lopen.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:04:16 #54
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_130161210
Een voorvoetslanding belast meer je kuiten en pezen dan een haklanding. De reden dat ik overgestapt ben is omdat ik last kreeg van mijn hamstring en met een voorvoetslanding had ik dit probleem niet. Mocht je bang zijn voor blessures dan is hardlopen misschien niet de beste sport voor je. Want ook met een haklanding zal je vroeg of laat te maken krijgen met blessures.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:06:17 #55
155227 crew  Guppy
dus
pi_130161254
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:

SPOILER
Auw! :o gelukkig deed t geen pijn tijdens het lopen!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:22:12 #56
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130161577
quote:

SPOILER
IEKS!

Voel het loopje van gisteren best een beetje hier en daar, waarschijnlijk door de tempoversnelling tijdens de laatste km's. Wat voelde dat - nogmaals - goed. Heb extra gelet op mijn benen meer optillen. Hierdoor kan ik best gebruik maken van mijn lange benen: ik ga dan sneller. Verklaart waarom ik mijn bovenbenen nu voel :)

Gup: pijnloos gelopen! ^O^
pi_130161589
quote:

SPOILER
:o :X

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:04 schreef Ach3r0n het volgende:
Een voorvoetslanding belast meer je kuiten en pezen dan een haklanding. De reden dat ik overgestapt ben is omdat ik last kreeg van mijn hamstring en met een voorvoetslanding had ik dit probleem niet. Mocht je bang zijn voor blessures dan is hardlopen misschien niet de beste sport voor je. Want ook met een haklanding zal je vroeg of laat te maken krijgen met blessures.
Gezonde angst hoor. Mijn lichaam heeft alleen een gebruiksaanwijzing en het gaat net weer de goede kant op, dus ik wil niks geks doen om het meteen te verpesten. :s)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:27:28 #58
92409 Twinky
Little star.
pi_130161681
quote:

SPOILER
:o :'(
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:29:46 #59
155227 crew  Guppy
dus
pi_130161735
De site van de 7^^ is dood :o
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:34:41 #60
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130161833
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Ze hebben de rekening zeker niet betaald... :o

Erg slecht trouwens, dat die melding zo extern wordt weergegeven... :')
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:36:35 #61
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130161867
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Wou je ff sfeer gaan snuiven op de site? ;)
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:37:19 #62
155227 crew  Guppy
dus
pi_130161877
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:36 schreef Quoi het volgende:

[..]

Wou je ff sfeer gaan snuiven op de site? ;)
Ik wou kijken of ik nog een t-shirt kon bestellen. Heb ik niet gedaan toen ik inschreef, en nu heb ik spijt :@
pi_130161911
Dat was lachen! Ik heb rustig opgewarmd, en toen een soort van interval piramide met 6x 2 min. hard, 1 min. rust, en de intervallen in piramide gelopen qua snelheid. Is ook mooi te zien in de grafiek. Ik had alleen gedacht dat ik wel een nieuw recordje op de 400m zou pakken, want de snelste 2 min. liep ik volgens mijn horloge steeds onder de 4.00/km, maar endomondo dacht daar toch wat anders over..

http://www.endomondo.com/workouts/231884008/11367364

Zin in morgen!

Edit: Ah ik zie nu dat Endomondo helemaal geen 400m bijhoudt, op Strava wel 1.36 gelopen.
pi_130161915
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:37 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik wou kijken of ik nog een t-shirt kon bestellen. Heb ik niet gedaan toen ik inschreef, en nu heb ik spijt :@
Ik heb nog een shirt van afgelopen jaar met bloedvlekken erin. Kopen ? 8-)
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:39:26 #65
155227 crew  Guppy
dus
pi_130161922
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Mwa ;)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:40:26 #66
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130161938
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Vind dat bebloede 7HL shirt van jou en het feit dat de website dood is wel een beetje creepy :{
pi_130162253
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 09:07 schreef LoganMCV het volgende:

Ik loop niet met drank op, herstel, sport niet met drank op. Ik ben ook veel meer bezig met voeding, deels voor het sporten, deels om af te vallen, deels om gezonder te leven. Maar ik drink nog steeds, cola koop ik zelden (dat terwijl het een blikje pd was).
Het is een kwestie van balans zoeken en vinden. Je loopt 11km, nou, dan mag er best een biertje in. Of een lekker stuk taart, of een flinke lap vlees of vis. Of een frikandel, of kroket.

Slaap is hoe dan ook belangrijk, met te weinig slaap werk ik ook niet prettig. En als pro arbeider wil ik wel kunnen produceren. Voor sport geldt hetzelfde. Weinig slaap is krachtverlies, vooral als het wat te vaak gebeurd.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_130162258
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:40 schreef Quoi het volgende:

[..]

Vind dat bebloede 7HL shirt van jou en het feit dat de website dood is wel een beetje creepy :{
Stipjestreepje is een website :') :D
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:16:19 #69
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130162612
quote:

[..]

Haha ja iets té toevallig.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:18:54 #70
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130162677
Misschien al eens gepost, maar goed (ook fijn vanwege de achtergrondmuziek):

Er zitten zowaar een paar standaard oefeningen van mijn trainer tussen (doen altijd 30+ min loopscholing). Alleen die oefening met die bal! :o
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:25:18 #71
155227 crew  Guppy
dus
pi_130162798
Zo, plekje op de bank geclaimd voor de tv. Fris gedoucht, laptop naast me, drinken bij de hand, en haakwerk op schoot. Bring it on *O*

Alleen first world problem, welke zender zal ik kiezen :o
pi_130162826
Morgen weer een 8km duurloopje. En dan volgende week het volume weer omhoog! :D
Nu al zoveel zin in. Had moeite om vandaag niet te gaan :')
pi_130162959
Zo net op tijd voor de marathon..
Voetjes omhoog en genieten :)
pi_130162985
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:39 schreef Ach3r0n het volgende:
Wat is het verschil? Koelen voor 5 min heeft geen zin. Je lichaam reageert dan alleen met het vernauwen vd aders. Terwijl je met koelen wilt dat het lichaam de aders vol opengooit, bloedsomloop vergroot en zo de afvalstoffen afvoert. Koud douchen doet min of meer hetzelfde, je moet dan ook grofweg 15 minuten onder het water staan.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_130163076
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:33 schreef Guard het volgende:
Zo net op tijd voor de marathon..
Voetjes omhoog en genieten :)
Hier hetzelfde :P Ik was precies om half 2 klaar met douchen. M'n stoelenzoektocht heeft niets opgeleverd, behalve dan een fietsrondje van 25km omdat ik verkeerd was gefietst.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:38:36 #76
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130163083
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo, plekje op de bank geclaimd voor de tv. Fris gedoucht, laptop naast me, drinken bij de hand, en haakwerk op schoot. Bring it on *O*

Alleen first world problem, welke zender zal ik kiezen :o
Toch maar Ned1. Eurosport gaat er telkens "tussenuit". En je krijgt zo nog wat nuttige toeristische info :)
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:40:31 #77
155227 crew  Guppy
dus
pi_130163123
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:38 schreef Quoi het volgende:

[..]

Toch maar Ned1. Eurosport gaat er telkens "tussenuit". En je krijgt zo nog wat nuttige toeristische info :)
Ja, ik heb even heen en weer gezapt tussen Ned 1, Canvas en Eurosport, maar bij Eurosport steeds reclame, en bij Canvas gaan ze tussendoor nog hockey kijken. Dan maar Ned 1.

Die university of Science is wel een spannend gebouw! :D

Wat ik alleen echt niet snap is dat je als stad die marathon binnen hebt, en die komt over de hele wereld op tv. Echt een kans om je stad eens te laten zien. En dan gaan ze rondjes lopen langs die suffe rivier :') zo'n gemiste kans!
pi_130163189
Ah Dubai, mooie plek voor een marathon, als ze daar op tapijt lopen :P
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:47:49 #79
155227 crew  Guppy
dus
pi_130163261
Hee :( niet naar Dione zappen!!
pi_130163331
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee :( niet naar Dione zappen!!
Zap ik wel naar de BBC, die zijn wel te genieten zolang er geen Brit vooraan loopt
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:52:05 #81
155227 crew  Guppy
dus
pi_130163341
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:51 schreef Guard het volgende:

[..]

Zap ik wel naar de BBC, die zijn wel te genieten zolang er geen Brit vooraan loopt
Ik heb Canvas maar even opgezet. Die zijn ook altijd wel gezellig.
pi_130163351
Was net wel een leuk interview met Butter op ned 1
pi_130163357
Ik vind het juist wel interessant die interviews tussendoor :o Marathon is toch niet 2 uur lang interessant non-stop..
pi_130163395
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind het juist wel interessant die interviews tussendoor :o Marathon is toch niet 2 uur lang interessant non-stop..
Interviews gaat nog, maar Dionne en Nijboer die een beetje de tijd gaan vollullen, dat hoeft voor mij niet?
En ik kijk ook volledige toeretappes die zijn ook niet altijd even spannend, dus die 2 uur is een makkie :P
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:55:07 #85
155227 crew  Guppy
dus
pi_130163408
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:54 schreef Guard het volgende:

[..]

Interviews gaat nog, maar Dionne en Nijboer die een beetje de tijd gaan vollullen, dat hoeft voor mij niet
Inderdaad, je kunt die interviews en gesprekjes ook doen terwijl je de beelden laat zien.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:55:18 #86
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130163412
En jullie missen alle nuttige info over water tijdens hardlopen ;) Bekertjes vastpakken, teveel drinken, te weinig drinken. En de warmte......is je vriend :+

ik had vroeger een voetbaltrainer, een ras-Amsterdammer en die zei altijd: de bal, die is rond, en is je vriend!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:56:47 #87
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_130163452
Het commentaar op Eurosport vind ik wat betreft atletiek prima. Alleen het aantal onderbrekingen mag wel wat minder. Meestal pauzeer ik de uitzending om vervolgens reclames te kunnen doorspoelen.
pi_130163456
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:55 schreef Quoi het volgende:
En jullie missen alle nuttige info over water tijdens hardlopen ;) Bekertjes vastpakken, teveel drinken, te weinig drinken. En de warmte......is je vriend :+

ik had vroeger een voetbaltrainer, een ras-Amsterdammer en die zei altijd: de bal, die is rond, en is je vriend!
Maar ik heb dan wel iets geleerd over het beeld van Peter de Grote :)
pi_130163470
Wat is Butter moeilijk aan het lopen!
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:57:54 #90
155227 crew  Guppy
dus
pi_130163475
Het lijkt alsof Butter niet goed loopt? :o niet regelmatig... Zagen jullie dat ook?
pi_130163520
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Het lijkt alsof Butter niet goed loopt? :o niet regelmatig... Zagen jullie dat ook?
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:57 schreef hatsaflats het volgende:
Blijkbaar wel :+
Ja doei.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:59:24 #92
155227 crew  Guppy
dus
pi_130163534
Het viel me bij het uitkomen van het stadion ook al op, maar het lijkt alleen maar erger te worden :o
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:59:38 #93
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130163544
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:57 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zag het net na de start ook al, hij loopt niet echt lekker. Niet helemaal symmetrisch. Stijve spier?
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:57 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat je dan natuurlijk nu even gaat delen hier.
pi_130163600
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:57 schreef Guard het volgende:

[..]

Nou het was eerst een beeld van Columbus. Maar Moskou wilde een beeld van Peter de Grote hebben. Maar was te duur. Dus kop van Columbus afgehakt en hoofd van Peter er op gezet. Zoiets ongeveer
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:03:19 #95
155227 crew  Guppy
dus
pi_130163663
Auw, het doet me gewoon zeer om naar Butter te kijken :X
pi_130163686
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik zag het net na de start ook al, hij loopt niet echt lekker. Niet helemaal symmetrisch. Stijve spier?

[..]

Dat je dan natuurlijk nu even gaat delen hier.
Ik heb 'm de eerste stukjes gemist, ik ben niet zo goed in opletten. Maar hij is echt niet lekker aan het lopen.

Drama overigens, de slijter is nogal seizoensgebonden en had geen russian imperial stouts :( Of imperial stouts. Wel Left Hand Milk Stout :9 (en ook nog een Rye IPA Cascade-Amarillo, Rye IPA Chinook van de Molen en Oertype, Black IPA en Rauchbier van Emelisse. Daar kom ik het weekend wel mee door :9 ).
pi_130163694
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef linebear het volgende:

[..]

Nou het was eerst een beeld van Columbus. Maar Moskou wilde een beeld van Peter de Grote hebben. Maar was te duur. Dus kop van Columbus afgehakt en hoofd van Peter er op gezet. Zoiets ongeveer
Was een beeld van Columbus, bedoeld voor een stad aan de Oostkust van de States, maar die haakten af. Toen kop eraf iid, Peters hoofd erop, en naar Moskou.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:04:39 #98
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130163701
Ik zeg: rechts & heup.
Bleh :{

Hats, toch goed geslaagd ^O^ Het is ook best atypisch, stouts en porters drinken in de zomer, maarja: i like :)
pi_130163735
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Auw, het doet me gewoon zeer om naar Butter te kijken :X
Nogal ja :X
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:10:50 #100
155227 crew  Guppy
dus
pi_130163876
Die kleine Ethiopier, Kebede, heeft wel hele blije schoenen aan :D
pi_130163941
Onvolledige info over het beeld op de Nederlander.. :D
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:13:50 #102
92409 Twinky
Little star.
pi_130163950
HA ik heb het gezien met het drinken! Zo'n spuitding spuit je via de zijkant je mond in, en dan hou je het in je mond en slik je het als je eraan toe bent. Of je spuugt het uit!
pi_130163986
Butter :'(
pi_130164023
Die Japanners met hun Saharah petjes :D
pi_130164024
Hebben jullie ook petjes met nekflap ;(
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:20:09 #106
155227 crew  Guppy
dus
pi_130164119
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:16 schreef Guard het volgende:
Die Japanners met hun Saharah petjes :D
Ze gaan dr wel hard mee :D
pi_130164177
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:20 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ze gaan dr wel hard mee :D
Als dat aan die pet ligt ga ik er nu nog een halen.... :D
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:24:46 #108
155227 crew  Guppy
dus
pi_130164260
Volgens Twitter is Butter uit de wedstrijd -O- zo jammer! En zonde van z'n eerste WK ;(
pi_130164283
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:04 schreef Quoi het volgende:
Ik zeg: rechts & heup.
Bleh :{

Hats, toch goed geslaagd ^O^ Het is ook best atypisch, stouts en porters drinken in de zomer, maarja: i like :)
Arme Butter -O-

Het is ook zeker geen straf hoor, maar ik vond je russische stout eigenlijk wel een goed idee :P "Gewone" stouts en porters tot een procent of 6 gaan wel prima met dit weer, imperial stouts worden wel weer zwaar.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:26:44 #110
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130164298
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens Twitter is Butter uit de wedstrijd -O- zo jammer! En zonde van z'n eerste WK ;(
Hé, Buttmmer....

Ik ga er ook eens een keertje voor zitten.
pi_130164300
Het zou toch geweldig zijn als elk land net als met wielrennen een team van 5 renners stuurde. Dan krijg je pas echt tactische races!
pi_130164305
Oh haha die Gerrit zegt net precies hetzelfde.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:29:14 #113
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130164351
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:25 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Arme Butter -O-

Het is ook zeker geen straf hoor, maar ik vond je russische stout eigenlijk wel een goed idee :P "Gewone" stouts en porters tot een procent of 6 gaan wel prima met dit weer, imperial stouts worden wel weer zwaar.
Mr Q komt net thuis van het bierwinkeltje. Oogst: Omer blonde, 't IJ Columbus en Zatte, Dead Pony Club, Emelisse IRS, allemaal Brewdogjes & een Troubadour Imperial Stout (grote fles) :9 Smikkel!
Veel lichtje blondjes, want mijn pa komt eind vd middag langs en da's nogal een Duvel-man ;)
pi_130164369
Goffer 4 ton om in een marathon te lopen...
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:30:50 #115
155227 crew  Guppy
dus
pi_130164386
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:30 schreef Guard het volgende:
We doen iets verkeerd he :D
pi_130164406
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:30 schreef Guard het volgende:
Maar ja ze kunnen er ook maar 1 per jaar doen.. dus valt nog wel mee dan vergeleken met andere sporten.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:33:05 #117
155227 crew  Guppy
dus
pi_130164421
-O-
pi_130164477
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar ja ze kunnen er ook maar 1 per jaar doen.. dus valt nog wel mee dan vergeleken met andere sporten.
2 uurtjes werken, best een aardig uurloon :P
tel ik die ontelbare trainingsuren even niet mee
pi_130164558
Ik weet ook niet hoeveel de loper daar zelf echt van te zien krijgt, als alle kosten van reizen, trainingskampen, gewone trainingen, organisatorische rompslomp en weetikveelwat zijn afgetrokken.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:42:11 #120
155227 crew  Guppy
dus
pi_130164624
Ik vind t zo zielig voor Butter -O- helemaal voorbereid en alles, en dan krijg je dit...
pi_130164649
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind t zo zielig voor Butter -O- helemaal voorbereid en alles, en dan krijg je dit...
Tja ook dat is topsport. Volgend jaar dan maar
pi_130164661
Klinkt een beetje als alle signalen negeren van tevoren en hopen op een wonder, wat dus natuurlijk niet gebeurd is..
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:45:30 #123
155227 crew  Guppy
dus
pi_130164678
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:43 schreef Guard het volgende:

[..]

Tja ook dat is topsport. Volgend jaar dan maar
Is ook! Maar ik vind t toch sneu ;(
pi_130164814
Krijg ook goeie ideeen over mogelijke marathons :P
Dubai of Japan lijkt me wel wat :D
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:53:04 #125
155227 crew  Guppy
dus
pi_130164835
Dubai :X weet je hoe heet t daar is??
pi_130164857
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Het was het snelste parcours afgelopen jaar, dus zal wel niet heet zijn op dat moment.
pi_130164870
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:53 schreef Guppyfriend het volgende:
En stoffig, maar je kunt er wel een goeie tijd lopen.. :D

Is natuurlijk ook niet realistisch, maar ja dromen mag 8-)
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:58:19 #128
155227 crew  Guppy
dus
pi_130164947
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:54 schreef Guard het volgende:

[..]

En stoffig, maar je kunt er wel een goeie tijd lopen.. :D

Is natuurlijk ook niet realistisch, maar ja dromen mag 8-)
Dromen mag altijd O+ ach, en waarom zou het niet realistisch zijn? Wie weet, ooit?
pi_130164983
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:58 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dromen mag altijd O+ ach, en waarom zou het niet realistisch zijn? Wie weet, ooit?
Ik hoop ooit een marathon te lopen :D
pi_130165021
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:58 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Japan zou zo mooi zijn, marathon lopen langs Shinto tempels O+
pi_130165035
Wat een verwarrend commentaar op NOS.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:03:41 #132
155227 crew  Guppy
dus
pi_130165046
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:02 schreef Guard het volgende:

[..]

Japan zou zo mooi zijn, marathon lopen langs Shinto tempels O+
Die zijn mij persoonlijk meer aanspreken dan Dubai :Y niet dat ik marathonambities heb hoor, integendeel. Maar het lijkt me een heel mooi parcours!
pi_130165078
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:03 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Die zijn mij persoonlijk meer aanspreken dan Dubai :Y niet dat ik marathonambities heb hoor, integendeel. Maar het lijkt me een heel mooi parcours!
Ik heb die ambities wel, wil ik tenminste 1 x gedaan hebben. Als dat bevalt ga ik op zoek naar de mooiste marathons op de mooiste locaties
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:07:36 #134
155227 crew  Guppy
dus
pi_130165120
Lornah is lief O+

lornahkiplagat twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 14:53:58 @MichelButter No worry Michel. What doesn't kill you, makes you stronger. Unfortunately I have experience. You'll be back ! reageer retweet
pi_130165145
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Lornah is lief O+

lornahkiplagat twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 14:53:58 @MichelButter No worry Michel. What doesn't kill you, makes you stronger. Unfortunately I have experience. You'll be back ! reageer retweet
Pfff wat een cliché is 'What doesn't kill you, makes you stronger' :r

verder wel sympathiek.
pi_130165157
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:08 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Pfff wat een cliché is 'What doesn't kill you, makes you stronger' :r

verder wel sympathiek.
Clichés zijn clichés omdat ze waar zijn ;)
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:09:18 #137
155227 crew  Guppy
dus
pi_130165159
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:05 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik heb die ambities wel, wil ik tenminste 1 x gedaan hebben. Als dat bevalt ga ik op zoek naar de mooiste marathons op de mooiste locaties
Lijkt me ook wel mooi :Y maar marathon, ik zie het mezelf nog niet doen hoor!
pi_130165210
De HM in Amsterdam moet wel heel erg goed gaan wil ik gaan nadenken over een marathon.
pi_130165280
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:11 schreef hatsaflats het volgende:
De HM in Amsterdam moet wel heel erg goed gaan wil ik gaan nadenken over een marathon.
Er zijn niet zo veel wedstrijden met een afstand tussen HM en M voor mijn gevoel.
pi_130165315
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:14 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Er zijn niet zo veel wedstrijden met een afstand tussen HM en M voor mijn gevoel.
Het is ook niet persé slim om zulke lange wedstrijden te gaan lopen als training voor de marathon. Je hebt wel trainingslopen: http://www.trainingslopen.info/
Daarvan ga ik morgen de 25 doen, maar er staat overal nadrukkelijk bij dat het een training is en geen wedstrijd en er wordt aangeraden om 30-60 seconden onder je wedstrijdtempo te zitten.
pi_130165336
P.s. zijn we nou over de 70.000 heengegaan zonder een feestje? Iemand merkte nog op dat we er bijna waren! (Terugrekenen wie de 70.000 km liep? :P)
pi_130165369
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:14 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Schoorl heeft 30.

Maar hoe ik er nu voor sta ga ik me eerst focussen op de 10, die wil ik toch wel erg graag richting/onder de 45 gaan lopen. Af en toe wil ik dan misschien nog wel een HM gaan lopen, maar dan meer als relatief snelle duurloop dan om het onderste uit de kan te halen.
pi_130165394
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:17 schreef La_Tramposa het volgende:
P.s. zijn we nou over de 70.000 heengegaan zonder een feestje? Iemand merkte nog op dat we er bijna waren! (Terugrekenen wie de 70.000 km liep? :P)
Als je wil ga rekenen, ik houd je niet tegen :P
pi_130165446
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:19 schreef Guard het volgende:

[..]

Als je wil ga rekenen, ik houd je niet tegen :P
Hmm ja ik zat even te kijken maar ik kan nergens een chronologisch overzicht van alle loopjes van de Fok! members zien. Alleen van degenen die mijn vrienden zijn maar dat zijn ze vast niet allemaal.
pi_130165510
Hoe zal het eigenlijk met onze trailers zijn gegaan?
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:27:38 #146
155227 crew  Guppy
dus
pi_130165555
Moest ik net ook aan denken! Die zouden nu inmiddels wel lekker aan een biertje moeten zitten!
pi_130165573
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:25 schreef hatsaflats het volgende:
Hoe zal het eigenlijk met onze trailers zijn gegaan?
Die zitten vast aan een biertje of een wijntje nu
pi_130165613
Maar, verslagen en foto's op Fok! zetten is toch veel belangrijker dan chillen met een biertje of wijntje? :P

Hier is het stom weer trouwens, weinig zon en harde wind.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:30:49 #149
155227 crew  Guppy
dus
pi_130165641
Jamaar dataroaming dit dat. We moeten vast wachten tot ze weer in NL zijn ;(
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:31:12 #150
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130165650
In Almere is het erg prettig (al zit ik nu binnen).
pi_130165687
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Kheb ouderwets een SMS gestuurd :P
Kijken of ik antwoord krijg...
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:33:28 #152
155227 crew  Guppy
dus
pi_130165713
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:32 schreef Guard het volgende:

[..]

Kheb ouderwets een SMS gestuurd :P
Kijken of ik antwoord krijg...
Hahaha! Ik wacht braaf en geduldig af tot we hier wat horen :)

Die Ugandees loopt er nog ontspannen bij hoor!
pi_130165748
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:30 schreef Guppyfriend het volgende:
O, die ongein. Maar Bjorn had vanmorgen wel een foto op Facebook gezet en RD was gisteren aan het zeuren dat de wijnkaart te goed was. Dus ik wil verslagen, of ze nou nog in het Belgische zitten of niet! :D
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:35:21 #154
155227 crew  Guppy
dus
pi_130165756
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:34 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

O, die ongein. Maar Bjorn had vanmorgen wel een foto op Facebook gezet en RD was gisteren aan het zeuren dat de wijnkaart te goed was. Dus ik wil verslagen, of ze nou nog in het Belgische zitten of niet! :D
Hotel-wifi natuurlijk ja!
pi_130165784
Die slalom van Kiprotich :D
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:36:39 #156
155227 crew  Guppy
dus
pi_130165796
Wat doen ze :D
pi_130165808
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat doen ze :D
Rennen :P
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:37:47 #158
155227 crew  Guppy
dus
pi_130165829
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:37 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Rennen :P
Ja, das waar. Maar wel heel bijzonder :D
pi_130165861
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:37 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, das waar. Maar wel heel bijzonder :D
En heul snel! Ik snap dat echt niet hoor, dan ren je zo ver en dan ziet je eindversnelling er ook gewoon nog superontspannen uit van "poempiedoem, ik ben wereldkampioen marathonlopen aan het worden".
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:40:20 #160
155227 crew  Guppy
dus
pi_130165897
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:39 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

En heul snel! Ik snap dat echt niet hoor, dan ren je zo ver en dan ziet je eindversnelling er ook gewoon nog superontspannen uit van "poempiedoem, ik ben wereldkampioen marathonlopen aan het worden".
Vorig jaar bij de Olympische Spelen ook, Tiki Gelana wint, pakt een vlag, en gaat heel blij nog even een heel stuk rennen met die vlag :D alsof ze aan het inlopen was geweest
pi_130165913
_O_ Mooi hoor
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:41:06 #162
155227 crew  Guppy
dus
pi_130165919
Echt knap gedaan :Y
pi_130165944
Ook nog energie genoeg voor een dansje :D
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:42:14 #164
155227 crew  Guppy
dus
pi_130165946
Nawww die Brazilianen O+ hand in hand over de finish
pi_130165995
Ik vind het zo mooi, ook gewoon op het WK blijven het runners, high fiven enzo ^O^
pi_130166088
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoeveel marathons heeft Butter dit jaar gelopen? Alleen London en Moscow? Allebei gingen helemaal mis, de één met al vroeg kramp en nu weer een blessure(?)
Als het twee keer op dit tempo zo fout gaat, lijkt me dat er iets niet helemaal goed gaat in de voorbereiding. Misschien iets té ver gegaan?

Nu ben ik natuurlijk alles behalve een prof of een kenner, maar iets lijkt er me niet helemaal goed te gaan. Wat ontzettend kut voor hem wel.. -O-
pi_130166135
Pfoe, dat was warmer dan verwacht. Maar wel m'n lesje weer gered. O+ En nu vraag ik me echt af waarom week 6 (5, 7, 7, 5) zó enorm moeizaam ging, week 7 (8, 10, 8) gaat veel makkelijker. :')

http://www.endomondo.com/workouts/231995515/5957108
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_130167090
Heeft iemand al een postduif, rooksignalen of tam-tam uit de Ardennen gezien?
pi_130167182
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:48 schreef Levitas het volgende:

[..]

Hoeveel marathons heeft Butter dit jaar gelopen? Alleen London en Moscow? Allebei gingen helemaal mis, de één met al vroeg kramp en nu weer een blessure(?)
Als het twee keer op dit tempo zo fout gaat, lijkt me dat er iets niet helemaal goed gaat in de voorbereiding. Misschien iets té ver gegaan?

Nu ben ik natuurlijk alles behalve een prof of een kenner, maar iets lijkt er me niet helemaal goed te gaan. Wat ontzettend kut voor hem wel.. -O-
In Rotterdam ook een krampaanval waardoor hij heel even moest stoppen.
pi_130167312
:W
Erg zwaar maar een hele mooie parcours. De Belgen kunnen wel een mooi route uitzetten! Ben blij dat ik voor de 13 gekozen heb ipv de 25 ;)
Dat had ik (nog) niet gered.
Mijn tijd was iets van 1u en 25 minuten.
Ik heb ergens bijna 15 min over een km gedaan. Die berg bleef maar stijgen :D
Jammer dat ik die klimming niet echt kan oefenen waar ik woon. Daar kan ik het meeste winst gaan boeken.
Al en al kan ik niets anders zeggen dat mijn ontgroening qua trails geslaagd is.
(Volgend jaar loop ik de 25 :Y :7 )
Nu verder aankleden en buiten wat gaan drinken met Jero en de dames.
Dus weer offline ;)
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:34:01 #171
155227 crew  Guppy
dus
pi_130167333
*O*
pi_130167367
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:33 schreef streamnl het volgende:
Erg zwaar maar een hele mooie parcours. De Belgen kunnen wel een mooi route uitzetten! Ben blij dat ik voor de 13 gekozen heb ipv de 25 ;)
Jammer dat ik die klimming niet echt kan oefenen waar ik woon. Daar kan ik het meeste winst gaan boeken.
Al en al kan ik niets anders zeggen dat mijn ontgroening qua trails geslaagd is.
Dus weer offline ;)
Jeej! Je hebt het gered *O*
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:35:32 #173
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130167371
Sja, het blijft een marathon. Die Nijboer benadrukte ook nog even: 50% van mijn marathons liepen in de soep.

Nu om 18:00 maar weer eens Moskou inschakelen voor de finale 200m. Nu eens even lekker een borrel inschenken en me in al het gezonds verdiepen dat ik zojuist heb gekocht (hoe ik daar een maaltje van maak).

Hoop het verslag en fotootjes vanavond hier te lezen :) Eens kijken of Stream een tweede weekend op rij continu met zijn duimen omhoog kan lopen ;)

Edit: ah, als je 't over de duivel hebt...
pi_130167425
Denk dat ie zijn handen ook nog heeft moeten gebruiken om te klimmen :o
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:39:01 #175
155227 crew  Guppy
dus
pi_130167490
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:35 schreef Quoi het volgende:
Sja, het blijft een marathon. Die Nijboer benadrukte ook nog even: 50% van mijn marathons liepen in de soep.

Nu om 18:00 maar weer eens Moskou inschakelen voor de finale 200m. Nu eens even lekker een borrel inschenken en me in al het gezonds verdiepen dat ik zojuist heb gekocht (hoe ik daar een maaltje van maak).

Hoop het verslag en fotootjes vanavond hier te lezen :) Eens kijken of Stream een tweede weekend op rij continu met zijn duimen omhoog kan lopen ;)

Edit: ah, als je 't over de duivel hebt...
Vergeet de dames 5km ook niet iets voor 17:00 uur, met Susan Kuijken :Y
pi_130167820
Ik heb nu natuurlijk net zo'n biologisch groentepakket, maar zojuist kwam ik ook dit tegen:

http://thebeebox.nl/

Het is nu nog voornamelijk voor regio Amsterdam/Haarlem, maar als het goed is zouden ze vanaf augustus landelijk moeten gaan bezorgen. Voor 30eu per week heb je een 2persoons "gezinsbox" met vanalles en nogwat aan gezonde biologische boodschapjes. Het klinkt weer heerlijk lui. Ik kan alleen niet zo snel vinden wat de bezorgtijden zijn.

En ik wil ook een speer ruim 87 meter ver kunnen gooien.
pi_130167991
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:50 schreef hatsaflats het volgende:

En ik wil ook een speer ruim 87 meter ver kunnen gooien.
Waarom? :P
pi_130168017
quote:
Dus weer offline ;)
Klinkt goed! als je 15 min. over een km hebt gedaan heb je de andere 12 in 1.10 gedaan, best prima!
pi_130168025
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:56 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Waarom? :P
Omdat het kan!
pi_130168052
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Klinkt goed! als je 15 min. over een km hebt gedaan heb je de andere 12 in 1.10 gedaan, best prima!
Ging jij nou een marathon lopen? En weet je al wanneer en waar?
pi_130168081
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ging jij nou een marathon lopen? En weet je al wanneer en waar?
Lange termijn planning! :P

Naar aanleiding van het temperatuur-argument wat hier gegeven werd ga ik denk ik voor Amsterdam 2014. Hoewel Rotterdam 2014 qua planning ook prima zou kunnen, maar goed dan doe ik rond die tijd gewoon nog een leuke HM!
pi_130168138
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:59 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Lange termijn planning! :P

Naar aanleiding van het temperatuur-argument wat hier gegeven werd ga ik denk ik voor Amsterdam 2014. Hoewel Rotterdam 2014 qua planning ook prima zou kunnen, maar goed dan doe ik rond die tijd gewoon nog een leuke HM!
Nou ja je bent toch al een heel eind op weg. Dus ergens in 2014 moet zeker haalbaar zijn voor een hele (als je tenminste lekker ongestoord in je ritme kunt blijven).
pi_130168152
Koolhydraten stapelen, daar vallen chocopinda's zeker niet onder O+
pi_130168163
Tuurlijk wel!
pi_130168175
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:01 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nou ja je bent toch al een heel eind op weg. Dus ergens in 2014 moet zeker haalbaar zijn voor een hele (als je tenminste lekker ongestoord in je ritme kunt blijven).
Ja klopt. Maar langer doortrainen betekent misschien ook een snellere tijd en dat is ook wel leuk. Ik kan van juli tot september meestal heel veel trainen, daarna begint het coachen weer en is het lastiger, maar met een doel voor ogen moet 3x in de week er toch wel omheen te plannen zijn.
pi_130168177
Veel roze schoentjes...... :D
pi_130168192
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:03 schreef Guard het volgende:
Veel roze schoentjes...... :D
En terecht!
pi_130168227
oO< gaat goed
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:07:25 #189
155227 crew  Guppy
dus
pi_130168276
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja klopt. Maar langer doortrainen betekent misschien ook een snellere tijd en dat is ook wel leuk. Ik kan van juli tot september meestal heel veel trainen, daarna begint het coachen weer en is het lastiger, maar met een doel voor ogen moet 3x in de week er toch wel omheen te plannen zijn.
Er is het wel vaak gezegd dat de eerste marathon vooral gaat om het uitlopen en niet zozeer om de tijd. Een knappe eindtijd is natuurlijk leuk, maar de finish halen is sowieso al een hele prestatie!
pi_130168293
Hier ging de 25km ook goed. Klein beetje te hard gestart, maar gelukkig goed kunnen herstellen. 2 andere ervaren trailers van tevoren nog gesproken en die vroegen wat mijn doel tijd was. Ik hoopte dus op een tijd onder de 3 uur, toen moesten ze lachen en hebben ze me veel succes gewenst. Hun eerste keer daar was 3.5 uur :P. Goed veel geklommen en gedaald. Afdalingen die gewoon glijden waren en klimmen op handen en voeten, wat een zwaar parkoers, maar ontzettend gaaf! Bij km 22 zat ik er helemaal doorheen en kreeg ik ook nog eens krampscheuten in beide kuiten. Dat was toevallig net na de langste klim en sloomste km, minuut of 12 :P. Even de boel gerekt en in elkaar gedrukt en weer verder gelopen, moest echt op mijn tanden bijten en alles deed zeer. Gelukkig was het toen alleen nog afdalen, met af en toe nog wel pijnscheuten. Daarna de laatste keer de rivier oversteken en daar wachtte iedereen me al op. Stream rende nog met me mee naar de finish en ik klokte af in een tijd van 2.59.17. Ernstig blij mee! *O*

Later meer! ;)
pi_130168304
Jammer van Butter zeg.. Ik kijk geloof ik voor het eerst van m'n leven iets van sport op tv :P
Maar wat een tempo, echt bizar. Eerste 5 km werden even in net 16 minuten afgewerkt en dat dan ruim 42 kilometer lang.
pi_130168338
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Hier ging de 25km ook goed. Klein beetje te hard gestart, maar gelukkig goed kunnen herstellen. 2 andere ervaren trailers van tevoren nog gesproken en die vroegen wat mijn doel tijd was. Ik hoopte dus op een tijd onder de 3 uur, toen moesten ze lachen en hebben ze me veel succes gewenst. Hun eerste keer daar was 3.5 uur :P. Goed veel geklommen en gedaald. Afdalingen die gewoon glijden waren en klimmen op handen en voeten, wat een zwaar parkoers, maar ontzettend gaaf! Bij km 22 zat ik er helemaal doorheen en kreeg ik ook nog eens krampscheuten in beide kuiten. Dat was toevallig net na de langste klim en sloomste km, minuut of 12 :P. Even de boel gerekt en in elkaar gedrukt en weer verder gelopen, moest echt op mijn tanden bijten en alles deed zeer. Gelukkig was het toen alleen nog afdalen, met af en toe nog wel pijnscheuten. Daarna de laatste keer de rivier oversteken en daar wachtte iedereen me al op. Stream rende nog met me mee naar de finish en ik klokte af in een tijd van 2.59.17. Ernstig blij mee! *O*

Later meer! ;)
:o Wow heel knappe tijd ^O^
pi_130168349
Geweldig Stream en Jero! ^O^ En heb je die twee ervaren trailers naderhand nog gesproken?
pi_130168354
Wat goed Jero! ^O^
Ja doei.
pi_130168375
quote:

Later meer! ;)
Heel netjes! _O_
pi_130168384
quote:
Dus weer offline ;)
En jij ook! _O_ :*
Ja doei.
pi_130168396
Volgend jaar ook maar meedoen :9
Ja doei.
pi_130168410
oO< Beste Europese _O_
pi_130168430
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Volgend jaar ook maar meedoen :9
Wordt ook een Fok feestje dan, Stream heeft mij ook al bijna overgehaald :D
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:14:26 #200
155227 crew  Guppy
dus
pi_130168504
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:11 schreef Guard het volgende:
oO< Beste Europese _O_
*O* oO< *O*
pi_130168549
Wat een knappe vrouwen die hoogspringers..
pi_130168565
Stream ^O^ Jero ^O^ Susan ^O^

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2013 17:16:31 ]
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:18:46 #203
155227 crew  Guppy
dus
pi_130168642
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een knappe vrouwen die hoogspringers..
Ik vind die ene Russische echt veel te dun
pi_130168667
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:18 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Tja, je moet het wel over 2 meter heen kunnen werpen :P
pi_130168679
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:18 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

+1
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:20:37 #206
155227 crew  Guppy
dus
pi_130168701
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Tja, je moet het wel over 2 meter heen kunnen werpen :P
Dat is zo. Maar het lukt die Amerikaanse ook en die ziet er een stuk mooier uit. Of gezonder, zo u wilt
pi_130168726
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:12 schreef Guard het volgende:

[..]

Wordt ook een Fok feestje dan, Stream heeft mij ook al bijna overgehaald :D
Tof! :) Had nu ook met gemak de 13 wel gered, maar kwam niet zo mooi uit met het reizen naar het continent dit keer. Volgend jaar kan het dan makkelijker ingepland worden, en doen we er een vakantie aan vast ofzo, misschien maar weer's naar de Alpen ofzo :9
Ja doei.
pi_130168791
Of Kroatië, daar kun je ook mooi motorrijden en rennen :9
Ja doei.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:27:23 #209
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130168947
Stream _O_ Jero _O_ Top gedaan allebei! En dat een week na een HM ^O^ Had uiteraard niet anders verwacht!
pi_130169483
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
Of Kroatië, daar kun je ook mooi motorrijden en rennen :9
M'n vader was in Albanië wezen motorrijden en vond het daar erg mooi. Op de filmpjes waar geen oude grijze mannen drank aan het drinken waren zag het er ook echt wel mooi uit.
pi_130169548
Top Stream en Jero! ^O^

Hier zojuist weer een ontzettend teleurstellende training erop zitten. -O- Bedoeling was 42 minuten testloop (zou 7km moeten zijn), maar zelfs dat lukte niet. Iedere keer dat ik iets te ver loop, iets te lang of het is iets te warm, dan werkt mijn been niet meer goed. En geloof me: 4,5km met een slepend been naar huis proberen te komen = niet fijn. MS speelt weer op dus... :( Ik gooi het op de hitte icm vermoeidheid.
Daarom maar besloten om even een stapje terug te doen en nog even op de 5km te blijven ipv op te bouwen naar de 10. Weet alleen nog niet of ik het 0-5 schema van Renate ga doen, of de 5k onderhoud. :? Maar de 10 km moet ik even laten varen, in ieder geval tot het wat koeler is (hoop dat dat zal helpen).
Jammer.... ;(

Oh ja, de ontzettend sneue gegevens van Endomondo:
http://www.endomondo.com/workouts/232078830/9947984
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:48:27 #212
155227 crew  Guppy
dus
pi_130169624
Muiske -O-

Maar je hebt wel een bekertje, heb je die gezien? First personal best One hour of 7.38 km :Y die kun je nu mooi verslaan!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:48:28 #213
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130169625
Zo, net weer een lekkere training gehad. Twee uurtjes lang geslapen!
pi_130169699
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Muiske -O-

Maar je hebt wel een bekertje, heb je die gezien? First personal best One hour of 7.38 km :Y die kun je nu mooi verslaan!
Jaja... 7km in een uur. :') Voorlopig zal het geen uur lopen worden, dus. Na een half uur begint het nu iedere keer zo'n beetje, dus eerst even pas op de plaats, totdat mijn lichaam het er een keer mee eens is om wat op te bouwen. Ach ja... Thanks in ieder geval! :*
pi_130169781
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:50 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Jaja... 7km in een uur. :') Voorlopig zal het geen uur lopen worden, dus. Na een half uur begint het nu iedere keer zo'n beetje, dus eerst even pas op de plaats, totdat mijn lichaam het er een keer mee eens is om wat op te bouwen. Ach ja... Thanks in ieder geval! :*
Als je nou eens een stuk rustiger gaat lopen? Je begint nu rond de 6.10/6.15 per km, dat is een behoorlijk tempo. Als je nou constant op de 7.00/7.30 probeert te lopen houd je het vast beter vol en kun je ook beter op je techniek letten?
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:54:44 #216
155227 crew  Guppy
dus
pi_130169790
quote:

[..]

Komt wel goed :* straks eerst die 3EM rocken bij de BtB, daarna kijk je gewoon weer verder
pi_130169838
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Als je nou eens een stuk rustiger gaat lopen? Je begint nu rond de 6.10/6.15 per km, dat is een behoorlijk tempo. Als je nou constant op de 7.00/7.30 probeert te lopen houd je het vast beter vol en kun je ook beter op je techniek letten?
Dat wil ik dus ook best doen, maar dan wel als ik wat meer vertrouwen heb in mijn lichaam. Ik heb het nu een paar keer gehad, op verschillende momenten met verschillende tempo's, en vertrouw het nu gewoon even niet. 5km gaat over het algemeen goed, dus daar maar weer wat vertrouwen mee opbouwen. Maar bedankt voor het meedenken! :*
pi_130169843
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:54 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Komt wel goed :* straks eerst die 3EM rocken bij de BtB, daarna kijk je gewoon weer verder
:*
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:58:37 #219
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130169890
quote:
Jaja... 7km in een uur. :')
Niks mis mee, dat is het tempo wat ik gister liep.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:06:39 #220
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130170053
quote:
Dus weer offline ;)
Wat een mooie tijd voor een 13KM trail!
quote:

Later meer! ;)
Wat een bizar goede tijd ook!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:06:50 #221
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130170059
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:46 schreef Muis84 het volgende:
Top Stream en Jero! ^O^

Hier zojuist weer een ontzettend teleurstellende training erop zitten. -O- Bedoeling was 42 minuten testloop (zou 7km moeten zijn), maar zelfs dat lukte niet. Iedere keer dat ik iets te ver loop, iets te lang of het is iets te warm, dan werkt mijn been niet meer goed. En geloof me: 4,5km met een slepend been naar huis proberen te komen = niet fijn. MS speelt weer op dus... :( Ik gooi het op de hitte icm vermoeidheid.
Daarom maar besloten om even een stapje terug te doen en nog even op de 5km te blijven ipv op te bouwen naar de 10. Weet alleen nog niet of ik het 0-5 schema van Renate ga doen, of de 5k onderhoud. :? Maar de 10 km moet ik even laten varen, in ieder geval tot het wat koeler is (hoop dat dat zal helpen).
Jammer.... ;(

Oh ja, de ontzettend sneue gegevens van Endomondo:
http://www.endomondo.com/workouts/232078830/9947984
Niks geen sneue gegevens aan. Hopelijk gaat het met minder warmte beter. w/
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_130170494
Streamnl, moet je hier maar's een weekendje komen trailen volgend voorjaar, slepen we je mee naar The Trunce, daar kun je je klim wel oefenen! :9
Ja doei.
pi_130171065
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:58 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Niks mis mee, dat is het tempo wat ik gister liep.
Wel als je heel erg gefrustreerd bent omdat het weeeeer niet wil, je pijn hebt en het been gaat slepen. :') Had gewoon op meer gehoopt.

Dank je, Daywalker!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:01:59 #224
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130171450
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:50 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Wel als je heel erg gefrustreerd bent omdat het weeeeer niet wil, je pijn hebt en het been gaat slepen. :') Had gewoon op meer gehoopt.

Dank je, Daywalker!
Als het niet gaat moet je ook niet kosten wat het kost proberen een hoog tempo aan te houden..

In other news: http://www.runforyourlives.com/ helaas alleen in de VS, looks cool!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:02:53 #225
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130171484
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:09 schreef Guard het volgende:

[..]

:o Wow heel knappe tijd ^O^
hier er een uurtje langer over gedaan maar wel lekker gelopen, ook hier werd het na de 22km zwaar...tot bij de drinkpost op 22km nog zo fris als een hoentje maar toen kwam er nog een lastige steile en lange klim voordat de afdaling begon.
Hoop geleerd vandaag qua drinken, eten en de tank niet helemaal leeg lopen, want op een parkoers als dit (wat bekend staat als de zwaarste trail van Belgie)is herstellen dan absoluut niet meer mogelijk.

ook hier meer later...nu eerst nog een Leffe
pi_130171553
_O_
Ja doei.
pi_130171746
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:02 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hier er een uurtje langer over gedaan maar wel lekker gelopen, ook hier werd het na de 22km zwaar...tot bij de drinkpost op 22km nog zo fris als een hoentje maar toen kwam er nog een lastige steile en lange klim voordat de afdaling begon.
Hoop geleerd vandaag qua drinken, eten en de tank niet helemaal leeg lopen, want op een parkoers als dit (wat bekend staat als de zwaarste trail van Belgie)is herstellen dan absoluut niet meer mogelijk.

_O_ erg netjes ook, ik doe het je (voorlopig >:) ) nog niet na.
Geniet er nog even van na, heel erg verdiend! ^O^
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:10:58 #228
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130171764
als we dan toch even mogen azijnzeiken dan is het over de diverse wegatleten die niet bekend zijn met een technische trail en/of klimmen en daardoor het tempo voor degene achter hun er uit halen, en inhalen is niet altijd mogelijik... het zou qua tijd niet zo veel uitmaken maar elke keer opnieuw een tempo zoeken vraagt veel kracht., kracht die je later dik nodig heb
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:12:51 #229
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130171804
quote:

[..]

Proost! Geniet ervan, je hebt er hard voor moeten werken zo te lezen. Hoe dan ook: _O_ Topper!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:12:53 #230
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130171807
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
als we dan toch even mogen azijnzeiken dan is het over de diverse wegatleten die niet bekend zijn met een technische trail en/of klimmen en daardoor het tempo voor degene achter hun er uit halen, en inhalen is niet altijd mogelijik... het zou qua tijd niet zo veel uitmaken maar elke keer opnieuw een tempo zoeken vraagt veel kracht., kracht die je later dik nodig heb
En tot zo ver "alle hardlopers zijn gelijk". Jammer dit.
F means you're fucked
pi_130171809
Klinkt als een leuke trail en dag bij de TfD _O_
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:13:34 #232
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130171819
laat ik het zo zeggen, zo teleurgesteld als ik verleden week na de vooroeverloop was, zo tevreden was ik vandaag, nogmaals, tot de 22km voelde ik me oersterk en ging het relatief makkelijik... vooral het klimmen ging lekker, afdalen is niet mijn ding
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:17:33 #233
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130172011
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:12 schreef YUR het volgende:

[..]

ik neem ze ook niets kwalijk hoor YUR, ik heb even goed heerlijk gelopen en een fantastische dag gehad
alleen was het lekker geweest als ze even een stapje opzij hadden gedaan....maar ik denk dat veel lopers die voor het eerst overstappen van de weg naar de trail nog te veel gefocussed zijn op een "snelle tijd" en het een schade vinden als iemand ze inhaalt.
pi_130172092
Ik begrijp 't wel rd. Hier ook wel eens mensen die hun eigen kunnen overschatten en te ver vooraan starten, en dat is op sommige smalle paden niet echt heel fijn. Gelukkig zijn ze hier dan nog wel redelijk 'oplettend' en laten ze regelmatig wel mensen door als ze merken dat er iemand harder kan achter ze! :)
Ja doei.
pi_130172149
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:12 schreef YUR het volgende:

[..]

Haha, klinkt een beetje als Sebastian Vettel als die niet voorop rijdt. "ik kan er niet langs".
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:22:31 #236
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130172178
Dus dan moeten de wegatleten maar opzij stappen om daarna opnieuw in hun ritme te moeten komen, wat ze extra kracht kost, kracht die ze later nog volop nodig hebben?
F means you're fucked
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:24:45 #237
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130172265
Andere vraag: Wie wil het aanvoerderschap van de Fok!-Endomondogroep op zich nemen? Ik draag hem over aan de eerste die zich meld, en anders aan random iemand
F means you're fucked
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:25:26 #238
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130172293
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:22 schreef YUR het volgende:
Dus dan moeten de wegatleten maar opzij stappen om daarna opnieuw in hun ritme te moeten komen, wat ze extra kracht kost, kracht die ze later nog volop nodig hebben?
misschien wel YUR, laten we zo zeggen,verleden week heb ik ook diverse keren ruimte gemaakt als er iemand achter me liep en ik merkte dan hij/zij er langs wilde, kwestie van "trail-etiquette"
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:26:03 #239
387431 Frsh
pi_130172317
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:25 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

misschien wel YUR, laten we zo zeggen,verleden week heb ik ook diverse keren ruimte gemaakt als er iemand achter me liep en ik merkte dan hij/zij er langs wilde, kwestie van "trail-etiquette"
Vorige week ging ik gewoon over t gras...
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:26:57 #240
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130172351
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:25 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Dan moeten de ervaren trailers dat gewoon maar eens netjes doorgeven aan de onervaren wegatleten. Maar op de een of andere manier zou ik me nu niet gewenst voelen op zo'n loop, als onervaren wegatleet.
F means you're fucked
pi_130172366
Ik snap het trailen sowieso niet zo.ontzettend respect voor jullie hoor en het lijkt me mega zwaar, maar uiteindelijk vertragen die klimmen je zo dat je gemiddeld op wandel tempo uitkomt.lijkt mij nogal frustrerend!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:28:15 #242
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130172395
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:26 schreef YUR het volgende:

[..]

Dan moeten de ervaren trailers dat gewoon maar eens netjes doorgeven aan de onervaren wegatleten. Maar op de een of andere manier zou ik me nu niet gewenst voelen op zo'n loop, als onervaren wegatleet.
dat moet je zeker niet zo voelen! was ook niet zo van "rot op" maar meer een kwestie van "lasting"
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:29:07 #243
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130172439
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:28 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat moet je zeker niet zo voelen! was ook niet zo van "rot op" maar meer een kwestie van "lasting"
Ik was op een single-trail ook niet opzij gegaan in ieder geval. Ik heb net zovel recht op mijn eigen tempo als ervaren trailers
F means you're fucked
pi_130172477
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap het trailen sowieso niet zo.ontzettend respect voor jullie hoor en het lijkt me mega zwaar, maar uiteindelijk vertragen die klimmen je zo dat je gemiddeld op wandel tempo uitkomt.lijkt mij nogal frustrerend!
Het is een andere mindset, andere 'sport' zelfs :)
Ja doei.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:33:32 #245
387431 Frsh
pi_130172620
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Tijd per km is dan ook niet belangrijk.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:35:06 #246
155227 crew  Guppy
dus
pi_130172688
Pfoe, ik blijf maar lekker color runnen geloof ik. Daar is het allemaal love, peace and happiness. Hardlopers links, wandelaars, rolstoelers en mensen op kurken rechts O+
pi_130172752
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Pfoe, ik blijf maar lekker color runnen geloof ik. Daar is het allemaal love, peace and happiness. Hardlopers links, wandelaars, rolstoelers en mensen op kurken rechts O+
_O- Hippie!
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:38:24 #248
155227 crew  Guppy
dus
pi_130172801
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:37 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

_O- Hippie!
Heb ik nooit ontkend geloof ik *)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:40:33 #249
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130172883
Ik snap je wel rd, ook niets zo ongemakkelijk als op een wandeling achter iemand zitten die niet jouw tempo wandelt de berg op of naar beneden. Dan laat ik ook liever voor (mensen die zo achter mijn gat lopen, nah).
Vandaag eerste intervaltraining sinds lang, ging wel ok enkel super veel wind. Maar dat wist ik voor ik vertrok, iets met een kapot slaapkamerraam... Het was wel droog maar ik was wel nat nadien, wind -> grotere golven -> nat sjaap.
Ik moet dringend eens mijn horloge leegmaken, lui...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_130173370
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik was op een single-trail ook niet opzij gegaan in ieder geval. Ik heb net zovel recht op mijn eigen tempo als ervaren trailers
Tuurlijk, ook die ervaren trailer heeft ooit 'in de weg' gelopen. Tis geven en nemen.
pi_130173401
Ik blijf maar gewoon wegatleet dan. Als ik dat zo hoor zijn die trailers helemaal niet aardig :P
pi_130173496
quote:

[..]

Ik heb het bloed uit mijn shirt gewassen en raad eens?
SPOILER
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:59:22 #253
155227 crew  Guppy
dus
pi_130173507
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:56 schreef hatsaflats het volgende:
Ik blijf maar gewoon wegatleet dan. Als ik dat zo hoor zijn die trailers helemaal niet aardig :P
Dan wil je zeker niet horen over die elleboog die ik tijdens de BtB op m'n oogkas kreeg vorig jaar? :P

Ging wel per ongeluk gelukkig, door een wat onhandige inhaalactie van de kant van de elleboog. Arme man putte zich uit in excuses :')
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:00:51 #254
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130173571
Als ik aan trailen denk word ik al moe. Dus die ambitie heb ik niet.
pi_130173628
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:59 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dan wil je zeker niet horen over die elleboog die ik tijdens de BtB op m'n oogkas kreeg vorig jaar? :P

Ging wel per ongeluk gelukkig, door een wat onhandige inhaalactie van de kant van de elleboog. Arme man putte zich uit in excuses :')
Oh, ja, daar zijn ook eikels. En businessrunners die vooraan mogen starten om vervolgens gezellig babbelend in de weg te lopen en niet opzij willen :r
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:03:52 #256
155227 crew  Guppy
dus
pi_130173680
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:02 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Oh, ja, daar zijn ook eikels. En businessrunners die vooraan mogen starten om vervolgens gezellig babbelend in de weg te lopen en niet opzij willen :r
Tijdens de Tolkamerkadeloop was iedereen wel lief. Magoed, daar waren zo weinig mensen, dat er helemaal geen ruimte was om elkaar in de weg te lopen
pi_130173702
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:59 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Beetje die man zijn elleboog aanvallen met je oogkas o|O
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:05:15 #258
155227 crew  Guppy
dus
pi_130173722
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:04 schreef Guard het volgende:

[..]

Beetje die man zijn elleboog aanvallen met je oogkas o|O
Trut ben ik he! })
pi_130173821
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:05 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Trut ben ik he! })
Ik blijf wel uit je buurt tijdens de Vredesloop... :o
pi_130173937
Oeh, Vredesloop, die komt er ook alweer aan. En de BtB is ook echt bijna bijna :o
pi_130174530
Maar bij de Vredesloop gaat het er toch wel vredig aan toe neem ik aan?
pi_130174640
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar bij de Vredesloop gaat het er toch wel vredig aan toe neem ik aan?
En anders moet je er maar vrede mee hebben...
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:45:44 #263
3011 E.T.
pi_130175035
De Vredesloop is over precies 5 weken :o
Weekje vakantie, week na de vakantie druk met werken.. zal er om hangen of de Vredesloop mijn eerste 10km ooit gaat worden of dat ik 'm in de voorbereiding nog kan lopen :D
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_130175754
5 weken nog maar :o Benieuwd hoeveel snelheid ik in de tussentijd in de pootjes kan pompen.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:07:52 #265
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130175783
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:56 schreef hatsaflats het volgende:
juist wel, het zijn de wegatleten die de trail etiquette niet begrijpen ;)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:14:35 #266
3011 E.T.
pi_130176014
ik zie trouwens dat ik niet zo veel marge heb bij de Vredesloop.. Zo snel loop ik niet en de limiet is 80 minuten :o
Iemand nog tips om naast de afstand verhogen ook mijn tempo wat omhoog te krijgen?
LDL gaat nu op zo'n 7.30/km.. opbouw afstand nu met ca. een km per week..
Zuidersterloop (8 km) ging onder het uur, dus dan zou ik nog 20 minuten voor 2km over hebben.. moet te doen zijn.. Maar toch..
pi_130176026
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

juist wel, het zijn de wegatleten die de trail etiquette niet begrijpen ;)
ze moeten dus voor elke eckte eckte trailer die achter ze loopt de bosjes in springen voor het geval dat hij in wil halen, ipv dat trailers gewoon even zeggen dat ze erlangs willen en dat ze dan opzij gaan. En net zoals met gewone etiquette: het kan ook gewoon zijn dat ze het niet weten. Ik leerde ook pas op m'n 19e dat ik met verschillend bestek voor voor- en hoofdgerecht ik van buiten naar binnen moest werken :')

Anyway, ik vond trailen al zwaar en stom, en als ik als wegatleet voor elke eckte trailer opzij moet springen voel ik me al helemaal niet geneigd het wel proberen leuk te vinden.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:16:35 #268
155227 crew  Guppy
dus
pi_130176089
80 minuten is één uur en twintig minuten hè ;) dat red je echt wel, zelfs als je tussendoor wandelt
pi_130176105
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:14 schreef E.T. het volgende:
ik zie trouwens dat ik niet zo veel marge heb bij de Vredesloop.. Zo snel loop ik niet en de limiet is 80 minuten :o
Iemand nog tips om naast de afstand verhogen ook mijn tempo wat omhoog te krijgen?
Zuidersterloop (8 km) ging onder het uur, dus dan zou ik nog 20 minuten voor 2km over hebben.. moet te doen zijn.. Maar toch..
Lukt je makkelijk! Op 7:30 zou je er 75 minuten over doen, maar je hebt ook nog de extra adrenaline van het publiek én weer een paar weken extra training. Daar zou ik me echt geen zorgen om maken. Misschien voor de zekerheid wat van die leuke intervallen tussendoor ;)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:18:55 #270
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130176166
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:14 schreef E.T. het volgende:
7:30 per kilometer, is 75 minuten voor 10 kilometer. Dus dan kan je zelfs langzamer lopen dan in een ldl. :o
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:19:27 #271
3011 E.T.
pi_130176189
Zal de trainer van m'n loopgroep ook even mailen.. Misschien beetje aangepast programma die laatste paar weken, speciaal voor mij ;)
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:24:13 #272
155227 crew  Guppy
dus
pi_130176399
M'n totaal mislukte BtB legde ik af in 1:19:nogwat. En toen heb ik zo ongeveer de helft gewandeld. No worries dus ;)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:27:59 #273
3011 E.T.
pi_130176572
Stomme bovenbeen ook :( had gewoon heel moeten blijven, had er niks aan de hand geweest
pi_130176604
Ik hoop toch wel dat de BtB dit jaar niet zo warm is als vorig jaar. Anders hoop ik dat ik m'n inschrijving nog mag omzetten naar de 6EM, want met warmte - of vooral in combinatie met zon recht in m'n gezicht - vind ik het na 10km echt wel mooi geweest.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:28:49 #275
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130176614
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:15 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

ze moeten dus voor elke eckte eckte trailer die achter ze loopt de bosjes in springen voor het geval dat hij in wil halen, ipv dat trailers gewoon even zeggen dat ze erlangs willen en dat ze dan opzij gaan. En net zoals met gewone etiquette: het kan ook gewoon zijn dat ze het niet weten. Ik leerde ook pas op m'n 19e dat ik met verschillend bestek voor voor- en hoofdgerecht ik van buiten naar binnen moest werken :')

Anyway, ik vond trailen al zwaar en stom, en als ik als wegatleet voor elke eckte trailer opzij moet springen voel ik me al helemaal niet geneigd het wel proberen leuk te vinden.
Je zou denken dat de 'echte trailers' juist via de bosjes inhalen....
pi_130176628
quote:
8s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:27 schreef E.T. het volgende:
Stomme bovenbeen ook :( had gewoon heel moeten blijven, had er niks aan de hand geweest
Komt wel goed :*
pi_130176634
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:24 schreef YUR het volgende:
Andere vraag: Wie wil het aanvoerderschap van de Fok!-Endomondogroep op zich nemen? Ik draag hem over aan de eerste die zich meld, en anders aan random iemand
Je bedoelt gewoon het beheer van mensen toelaten en zo? Als niemand het wil, wil ik dat best doen.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:30:58 #278
3011 E.T.
pi_130176679
Maar wanneer ben je dan een 'echte trailer' ? Als je trailschoenen hebt? Als je 3 trailwedstrijden gelopen hebt? Als je x hoogtemeters gemaakt hebt?

Ik zie trouwens dat bij alle grote evenementen de afstandslimiet op 8min/km ligt; ook bij de Bruggenloop dus :)
Hebben we wat te doen ;)
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:31:05 #279
155227 crew  Guppy
dus
pi_130176681
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:28 schreef hatsaflats het volgende:
Ik hoop toch wel dat de BtB dit jaar niet zo warm is als vorig jaar. Anders hoop ik dat ik m'n inschrijving nog mag omzetten naar de 6EM, want met warmte - of vooral in combinatie met zon recht in m'n gezicht - vind ik het na 10km echt wel mooi geweest.
Het kan echt niet veel erger worden dan vorig jaar ;)
pi_130176683
Bedankt voor alle reacties. Net nog "even" buiten gezeten met Jero en onze vriendinnen.
Nu lekker naar bed en slapen :')
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:31:38 #281
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130176702
Goed gelopen, echte trailers!
De discussie wegatleet-echte trailers is zinloos. Part of the game om met alle wedstrijdelementen te dealen, vind ik. Iets meer kans dat je die wat meer tegenkomt tijdens een evenement.

En nu ook niet weer de 2 kampen "kleinschalig" en "grote evenementen" tegen elkaar plz.

Hardlopen blijft de ene voet voor de ander zetten. Skip the attitude!

Oh en ET: je gaat ruim binnen de 80 min lopen, echt!!

c_/
pi_130176858
Jullie hebben super gelopen in t belgische!. lijkt me super mooi om daar te lopen.
pi_130176870
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:31 schreef Quoi het volgende:
Goed gelopen, echte trailers!
De discussie wegatleet-echte trailers is zinloos. Part of the game om met alle wedstrijdelementen te dealen, vind ik. Iets meer kans dat je die wat meer tegenkomt tijdens een evenement.

En nu ook niet weer de 2 kampen "kleinschalig" en "grote evenementen" tegen elkaar plz.

Hardlopen blijft de ene voet voor de ander zetten. Skip the attitude!

Oh en ET: je gaat ruim binnen de 80 min lopen, echt!!

c_/
Ik ben een asfalttijger en ik ben er trots op :P

Had je nog gezonde dingetjes gekookt? Ik had vandaag alweer risotto (ik eet vrij vaak risotto, lekker ontspannen een beetje bouillon bijgieten en roeren terwijl ik radio luister O+), maar nu met spekjes en bietjes. Best lekker!
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:38:19 #284
155227 crew  Guppy
dus
pi_130176948
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:36 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Had je nog gezonde dingetjes gekookt? Ik had vandaag alweer risotto (ik eet vrij vaak risotto, lekker ontspannen een beetje bouillon bijgieten en roeren terwijl ik radio luister O+), maar nu met spekjes en bietjes. Best lekker!
Oh ik heb nog een lekker recept voor tomaat spinazie risotto :9 hebben?
pi_130177048
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:38 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Oh ik heb nog een lekker recept voor tomaat spinazie risotto :9 hebben?
:Y

Heb je ook nog een recept voor lasagne met courgette en gorgonzola? :P

Ik doe vaak maar wat :D Ik vind het wel leuk om kookboeken door te bladeren, maar echt een recept volgen is me veul te moeilijk.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:42:22 #286
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130177090
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:29 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Je bedoelt gewoon het beheer van mensen toelaten en zo? Als niemand het wil, wil ik dat best doen.
Klasse. Wie ben jij op Endomondo?
F means you're fucked
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:42:43 #287
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130177113
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:36 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Zekers. Heel Hollands: snij en sperziebonen, aardappelen, paprika, uitje, biefstuk. Allemaal bij boertje gaan halen op m'n fietsje.

Risotto is inderdaad een gerecht om rustig aan te maken ja.. Ik ben vaak te haastig ;)

Morgenochtend loop ik volgens schema een rustige 5k. Géén kerkpolderloop, me niet laten verleiden tot een "snelle". Ga wel ff aanmoedigen, aangezien het toch mijn loophabitatje is :)
pi_130177127
Butter voorbij zien komen deed echt pijn aan de ogen, helemaal de laatste keer... ;(

En wilde het toen bijna roepen, maar hij had het zelf ook wel door dat het geen zin had, maar toen stapte hij 2 km later ook uit of zo. Die Kiprotich is wel een koning, mooie versnelling. ^O^

Laatste kwam binnen in 2:39, damn. :D Maar het was ook bloedverziekend heet op die snelweg naast de rivier...
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:48:17 #289
155227 crew  Guppy
dus
pi_130177327
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:41 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik doe vaak maar wat :D Ik vind het wel leuk om kookboeken door te bladeren, maar echt een recept volgen is me veul te moeilijk.
Dit recept is echt te makkelijk, zal m morgen eens opsnorren :)

Geen lasagne, courgette en gorgonzola helaas :P
pi_130177379
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:42 schreef Quoi het volgende:

[..]

Zekers. Heel Hollands: snij en sperziebonen, aardappelen, paprika, uitje, biefstuk. Allemaal bij boertje gaan halen op m'n fietsje.

Risotto is inderdaad een gerecht om rustig aan te maken ja.. Ik ben vaak te haastig ;)

Morgenochtend loop ik volgens schema een rustige 5k. Géén kerkpolderloop, me niet laten verleiden tot een "snelle". Ga wel ff aanmoedigen, aangezien het toch mijn loophabitatje is :)
SPOILER
pi_130177770
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:41 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Moet je eens op smulweb zoeken. Daar kun je ingredienten invoeren en dan komen de recepten daarmee te voorschijn.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 augustus 2013 @ 22:01:52 #292
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130177923
Je kan trouwens bij de 7^^ niet het nachtshirt bestellen als je de dagloop doet??
pi_130178109
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Je kan trouwens bij de 7^^ niet het nachtshirt bestellen als je de dagloop doet??
Nee, anders had ik het nachtshirt namelijk wel gewild. :P

Maar het dagshirt uiteindelijk toch ook gedaan, wat vond hem wel mooi!
pi_130178364
Al wat foto's zien verschijnen op FB van de TdF (van trailrunning NL), mooie omgeving hoor.
pi_130178686
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:01 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Als het niet gaat moet je ook niet kosten wat het kost proberen een hoog tempo aan te houden..

In other news: http://www.runforyourlives.com/ helaas alleen in de VS, looks cool!
Volgend jaar wellicht ook in NL: http://www.runforyourlives.nl/
pi_130183327
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:42 schreef YUR het volgende:

[..]

Klasse. Wie ben jij op Endomondo?
Degene die net weer een verzoek ingediend heeft omdat ze zichzelf er blijkbaar per ongeluk uitgeflikkerd had. :') Ik DM je even.
pi_130184615
Buren hebben een nogal luidruchtig feestje :') normaal nooit last van ze, dus lekker laten gaan, maar hoop wel zo er doorheen in slaap te vallen, want wil 's ochtends LDL doen... :z
Ja doei.
pi_130186152
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:28 schreef Serinde het volgende:

[..]

In Rotterdam ook een krampaanval waardoor hij heel even moest stoppen.
Die bedoelde ik eigenlijk, niet Londen
quote:
Dus weer offline ;)
*O* *O* Dat is alsnog een hele nette tijd, als je al zegt dat je ergens over een kilometer 15 minuten hebt gedaan.. Man, wat een ervaring moet dat zijn geweest _O_
quote:
Stream rende nog met me mee naar de finish en ik klokte af in een tijd van 2.59.17. Ernstig blij mee!
Mijn god, gewoon je doel gehaald, terwijl je vantevoren werd uitgelachen door ervaren trailers. Petje af Jero! ^O^ ^O^
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:46 schreef Muis84 het volgende:
Hier zojuist weer een ontzettend teleurstellende training erop zitten.
Ik denk dat je eens een hele andere trainingsmethode moet gaan proberen, want ik zie veel te vaak dat je training niet lekker is gegaan. Zo ga je de motivatie om te blijven lopen verliezen en dat willen we niet!!
quote:

[..]

Ook jij _O_ _O_

Die discussie over wegatleten tijdens trails VS eckte eckte trailers :') Ik snap wel wat je bedoelt RD, maar dat is op de weg precies hetzelfde. Ik denk dat elke loper, ervaren of onervaren, dat wel eens doet. Op sommige momenten ben je zo geconcentreerd aan het lopen dat je geen idee hebt dat er iemand langs wilt.. Ach, vervelend, maar part of the game. Laat zo`n klein iets geen zwarte schaduw over je prachtige dag/ ervaring zijn!
En nu slurp ik m`n koffie op, trek ik m`n kloffie aan en ga ik voor een uurtje hobbelen. De eerste keer dat ik m`n singlet ga dragen tijdens een training. En dat terwijl het potverdikkeme winter is!
pi_130188663
Je hebt een punt, Levitas! Maar zo snel geef ik niet op. >:)
Maar het is wel pas zo ongeveer sinds het te warm/benauwd voor me is, en ik weer eens teveel verwacht. Ik twijfel daarom of ik de 5km onderhoud zal doen, o de 0-5km medium van Renate. Maar ik stop voorlopig nog niet, hoor! Ik blijf hier nog even. ;)

MoBlo: nog goed kunnen slapen? Hier zaten een van de buren om half 5 nog luidruchtig te discussiëren. :O
  zondag 18 augustus 2013 @ 08:16:20 #300
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130188718
net nog even 50 minuten de benen los gelopen, ging heerlijk
  zondag 18 augustus 2013 @ 08:16:54 #301
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130188720