SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Duitsland en Oostenrijk, lekker hiken in de bergenquote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Lekker! Geniet ervan, alvastquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 07:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Duitsland en Oostenrijk, lekker hiken in de bergen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Waarom wil je eigenlijk gels nemen überhaupt? Een van de doelen van langere / langzamere trainingen is ook om je verschillende verbrandingssytemen te prikkelen en te verbeteren juist.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 03:50 schreef Levitas het volgende: Net een paar gelletjes gehaald om tijdens LDL uit te proberen. 2 verschillende smaken GU Roctane (vanilla orange & strawberry banana) en GU Energy (espresso love & pinapple. Roctane is kennelijk wat sterker (o.a door caffeine). Nu even informatie opzoeken, de komende 4 LDL's deze gelletjes uitproberen en kijken wat het beste werkt ofzo. Wat adviseren jullie m.b.t het nemen van gelletjes? Wanneer, met wat (water?) etc. etc. Die filmpjes van Michel Butter, wat ontzettend vet zeg
Ik zou nog veeeeel meer van dat soort filmpjes willen zien!
Gels zijn meer een soort 'last resort' tijdens wedstrijdinspanning of ben je van plan trainingen > 1.5 uur te gaan doen voor je HM?
Anyway, ik zou pas gels nemen bij trainingen > 1:45-2u of in je langste duurlopen voor een marathontraining.Maar verder zou ik ze innemen met wat water, bevordert de opname vaak. Al zijn sommige gels qua structuur weer zo dat je ze waterloos kan innemen... De enige keer dat ik gels gebruikt heb (1 marathontraining en de marathon zelf) had ik SiS Go gels, die konden prima zonder water.
Tof, have fun!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 07:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Duitsland en Oostenrijk, lekker hiken in de bergenJack does it in real time...![]()
merci!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik wil gels nemen omdat ik merk dat ik honger krijg tijdens het lopen, als ik langer dan een uur na het laatste eetmoment. Ik heb een snel metabolisme, en heb - zelfs in rust - na 2 - 2,5 uur eten weer trek.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 07:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk gels nemen überhaupt? Een van de doelen van langere / langzamere trainingen is ook om je verschillende verbrandingssytemen te prikkelen en te verbeteren juist.
Gels zijn meer een soort 'last resort' tijdens wedstrijdinspanning of ben je van plan trainingen > 1.5 uur te gaan doen voor je HM?
Dit merkte ik tijdens de 10km @ Ekiden, afgelopen weekend ook tijdens de City2Surf.
Ik verwacht dat m`n HM zo rond de 2 uur gaat zijn, en dan wil ik een gelletje meenemen voor de zekerheid. Het is ook niet zeker of ik hem wel ga nemen, maar ik heb hem in ieder geval bij me.
En, omdat de kans bestaat dat ik een gelletje kan nemen, wil ik weten hoe m`n lichaam erop reageert. Tijdens trainingen dus. Ik wil niet dat ik misselijk wordt/ darmklachten/ whatever krijg tijdens de HM zelf.
En ja, ik ga wel meer dan 1,5 uur lopen tijdens trainingen ja. Er staat nog LDL van 16 en 17km op het programma. Met een gemiddelde snelheid van zo`n 6:20 min/km (LDL snelheid) is dat 100 - 110 minuten.
Jij adviseert dus om ze helemaal niet te gebruiken?Enjoy!!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 07:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Duitsland en Oostenrijk, lekker hiken in de bergen
Ik ga morgen ook een stukje "hiken". Denk dat een stukje offtrail wandelen dit uitzicht wel waard isSPOILER: afbeeldingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou ze in ieder geval een keer proberen Levitaswant als je ze tijdens een wedstrijd gebruikt, en het valt niet goed, wil je dat van te voren wel graag weten
En je hoeft ze natuurlijk ook niet elke training mee te nemen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 07:46 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik wil gels nemen omdat ik merk dat ik honger krijg tijdens het lopen, als ik langer dan een uur na het laatste eetmoment. Ik heb een snel metabolisme, en heb - zelfs in rust - na 2 - 2,5 uur eten weer trek.
Dit merkte ik tijdens de 10km @ Ekiden, afgelopen weekend ook tijdens de City2Surf.
Ik verwacht dat m`n HM zo rond de 2 uur gaat zijn, en dan wil ik een gelletje meenemen voor de zekerheid. Het is ook niet zeker of ik hem wel ga nemen, maar ik heb hem in ieder geval bij me.
En, omdat de kans bestaat dat ik een gelletje kan nemen, wil ik weten hoe m`n lichaam erop reageert. Tijdens trainingen dus. Ik wil niet dat ik misselijk wordt/ darmklachten/ whatever krijg tijdens de HM zelf.
En ja, ik ga wel meer dan 1,5 uur lopen tijdens trainingen ja. Er staat nog LDL van 16 en 17km op het programma. Met een gemiddelde snelheid van zo`n 6:20 min/km (LDL snelheid) is dat 100 - 110 minuten.
Jij adviseert dus om ze helemaal niet te gebruiken?
[..]
Enjoy!!
Ik ga morgen ook een stukje "hiken". Denk dat een stukje offtrail wandelen dit uitzicht wel waard isMijn advies was vooral dat je even moet ontdekken wat de grenzen van je lichaam zijn en niet te snel jezelf aan 'noodoplossingen' als gels moet gaan laten wennen, want dat zijn het in mijn ogen.SPOILER: afbeeldingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat metabolisme deel ik, maar honger tijdens een 10 kilometer lijkt mij toch wat apart.Een echt hongerklopgevoel of dat je glucosevoorraad op is, zal je wel omschrijven met een ander gevoel als 'honger' als je het herkend had, dan doet je lichaam het namelijk niet meer zo.
Dus volgens mij heb je de grens van je suikervoorraad nog nooit bereikt, want dat is best onprettig (gelukkig pas 2/3 keer meegemaakt).
Verder gebruik je in principe tijdens trainingen en wedstrijden een combinatie van energiesystemen van je lichaam en ik ben van mening dat als je te snel je lichaam suikers blijft voeden, je de vetverbranding niet triggert, wat juist een van de doelen van langere trainingen is, om dat energiesysteem een groter deel van het werk te laten doen (daarop hou je het langer uit, rechtsedirecte kan niet de Kepler-challenge lopen op z'n glucosereserves + wat gels).
Dat je in training ze uitprobeert is wel verstandig, en de duur van je trainingen / hm is wel wat langer als die van mij. Maar ik blijf erbij dat naar mijn ervaring alles t/m de hm prima te doen is zonder kunstgrepen als gels. Ze zijn ook best duur natuurlijk en meer / anders eten in je voorbereiding kan je ook nog mee experimenteren! Al is er met dit soort dingen ook niet 1 antwoord, maar luister vooral naar je lichaam en zoek je grenzen ook op. Een keer een training doen waarin je 'leeg' raakt is wel kut, maar weet je wel of je nu echt pas na 1.5 uur of pas na 2 uur al je energie kwijt bent (disclaimer: neem wel wat te eten mee en doe dit niet te ver van huis).
Jack does it in real time...![]()
Ik ben ooit begonnen met gels omdat ik na anderhalf uur honger en pijnlijke benen kreeg. Door trainen op een lege maag kan ik nu 25 km zonder eten lopen. Of het ook langer gaat ga ik vandaag ontdekken. Er zit voor mij één groot nadeel aan gels: 30 minuten na een gel is de dip extra diep. Als er eenmaal een gel in zit moet er dus elk half uur eentje bij.
[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2013 08:16:45 ]![]()
XLDL here we go. Het zal me benieuwen. Nog veel last van mijn kleine teen, maar tijdens het rennen voel ik daar hopelijk niet te veel van.![]()
Toffe wedstrijd moet dat zijn die trail, gaaf dat er zoveel van het topic meedoen.Even de verslagen lezen en dan besluiten of ik daar ook eens wil gaan starten!
Ik ga Butter zo vooruit schreeuwen (dat Oranje shirt van de Rotterdam Marathon is echt perfect daarvoor btw), na die medaille van gisteren geloof ik dat alles mogelijk is!
De marathon start pas om 13:30 uur he
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
15:30 voor DeeBeequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:49 schreef Guppyfriend het volgende:
F means you're fucked![]()
Heb je een goeie plek uitgekozen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:45 schreef DeeBee het volgende:
Toffe wedstrijd moet dat zijn die trail, gaaf dat er zoveel van het topic meedoen.Even de verslagen lezen en dan besluiten of ik daar ook eens wil gaan starten!
Ik ga Butter zo vooruit schreeuwen (dat Oranje shirt van de Rotterdam Marathon is echt perfect daarvoor btw), na die medaille van gisteren geloof ik dat alles mogelijk is!
![]()
Ik heb speciaal op Butter geproost gisteravond met een Emelisse Imperial Russian Stout![]()
![]()
Oh ja, die is in Moskouquote:gaaf!
Tijd om mezelf uit bed te schoppen en te kijken of ik er wat stress uit kan lopen en foamrollen zo. Mijn trainingschema is wel wat tam maar ik heb geen last van mijn been meer dus blijkbaar is het wel nuttig om rustiger aan te doen :-)“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 07:46 schreef Levitas het volgende:
Ik ga morgen ook een stukje "hiken". Denk dat een stukje offtrail wandelen dit uitzicht wel waard isWow wat een uitzicht! :-)SPOILER: afbeeldingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
15:30 pas ja voor mij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar ik wil eerst nog even naar het Lenin Mausoleum en Pushkin museum en dan kijken in de stad en dan finish en avondprogramma in het stadion.
Parcours is wel beetje 'saai', maar op zich wel mooi langs de rivier en je kan ze paar keer zien vanwege de rondjes.
Top-10 zou al ontzettend goed zijn van Butter trouwens, maar het ligt een beetje aan het wedstrijdverloop. Op zich een goed eindschot vaak en in Boston ook al een keer heel goed gelopen toen de tijd er niet zo toe deed en het meer om de plaatsen ging.Jack does it in real time...![]()
Voor mij begint de uitzending (ja, het wordt hier ook live uitgezonden) pas om middernachtquote:
Kijken of ik er voor op blijf, maar heb in ieder geval de recorder ingesteld
In ieder geval een hete marathon, en als ik het zo hoor ook extreem saai parcours?![]()
Mogge !
Zag gisteren stukje atletiek, 5 km, en die gasten doen gewoon 2,45 over een kilometerkom ik aan met mijn strijd om onder de 5 minuten km te komen haha.
Gistermiddag was er een borrel, toch nog maar gaan lopen gisteravond.. lukt best maar verwacht niet teveel van jezelf op zo'n moment
Hoe serieus nemen jullie het lopen? Lopen jullie wel eens met drank op? Pas je je voeding aan? Ga je op tijd naar bed om aan je uren slaap te komen?
Misschien overbodig om nog te melden maar ik laat of doe niets voor het lopen behalve het lopen zelf. Weet wel zeker dat ik het al lang zat zou zijn als ik ook nog eens eten of drinken moet laten staan ervoor. Daar zou ik pas aan gaan denken als ik tegen topniveau aan zou zitten![]()
![]()
Lopen met drank op is een no-go, en als ik weet dat ik (een eind) moet lopen op zondag hou ik daar rekening mee op zaterdagVerder let ik wel een beetje op op wat ik eet, maar dat allemaal wel vanuit een normaal patroon
Ja doei.![]()
Zo, even afkoelen hoorEn dan onder de douche. Maar les 10 gelopen met een
![]()
![]()
![]()
-hoofd. Ik ben toch echt een avondloper.
![]()
Ik drink sowieso al geen alcohol, dus dat is makkelijk. M'n eten is ook al aangepast, maar dat was niet zozeer voor het lopen als meer omdat ik toch al gezonder wilde gaan leven. En omdat de dag hier altijd om 06:30 uur begint, is laat naar bed gaan ook niet echt een optie.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goeie! Straks nog eventjes langs de slijterquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Heb je een goeie plek uitgekozen?![]()
Ik heb speciaal op Butter geproost gisteravond met een Emelisse Imperial Russian Stout
Veel plezier lopers! Ik zat gisteren nog even te twijfelen om alsnog te gaan lopen dit weekend, maar omdat ik nog steeds na 11 uur slaap me eigenlijk wel weer om wil draaien vier ik nog wel even verder hardloopvakantie.![]()
Succes allemaal met lopen vandaag! Ik doe vandaag trainen met mijn benen omhoog, na 10k van dinsdag, volleybal van woensdag, iets te veel traplopen donderdag en 7k van gisteren. Morgen LDL, waarschijnlijk s avonds.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Uit ervaring weet ik dat alcohol laten staan ook niet altijd optimaal isGisteren teveel cola light gedronken op de vrimibo, was om 02.30 nog wakker. Maar heb me nu uit bed geschopt en ga even een kort interval/fartlek traininkje doen om de benen even een signaal te geven dat het morgen AAN gaat!
Nouja, aan.. ze moeten het vooral heel lang blijven doen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Succes alle lopers vandaag! Vergeet niet te genieten van de natuur in de Ardennen!
Swets is onderweg voor een rondje in z'n nieuwe camo-short
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik neem het wel in die mate serieus dat als ik 's avonds moet trainen ik overdag let op mijn eten en sowieso geen alcohol drink. Ik vind kunnen lopen belangrijker dan wat ik overdag eet/drink, dat kan op een random andere dag ook wel. Met een haring bij de lunch of een te zware avondmaal loop ik gewoon niet lekker.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:07 schreef LoganMCV het volgende:
Mogge !
Zag gisteren stukje atletiek, 5 km, en die gasten doen gewoon 2,45 over een kilometerkom ik aan met mijn strijd om onder de 5 minuten km te komen haha.
Gistermiddag was er een borrel, toch nog maar gaan lopen gisteravond.. lukt best maar verwacht niet teveel van jezelf op zo'n moment
Hoe serieus nemen jullie het lopen? Lopen jullie wel eens met drank op? Pas je je voeding aan? Ga je op tijd naar bed om aan je uren slaap te komen?
Misschien overbodig om nog te melden maar ik laat of doe niets voor het lopen behalve het lopen zelf. Weet wel zeker dat ik het al lang zat zou zijn als ik ook nog eens eten of drinken moet laten staan ervoor. Daar zou ik pas aan gaan denken als ik tegen topniveau aan zou zitten
Sinds ik ben gaan lopen is er sowieso vrij veel veranderd in mijn eet- en drinkpatroon, maar meer doordat ik me er in het algemeen beter bij voel dan dat ik er beter van ga lopen.![]()
Gels lijken mij echt vies
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo, tijd voor een klein rondje fietsen/stoelen kijken. Op de terugweg langs de slijter en dan WK atletiek kijken.![]()
Succes en veel plezier allemaal vandaag!
En vlam! Bekertje op de 10km voor mij.. LDL van 55 minuten die ik snel met 2 minuutjes heb verlengd.. 9,6 km is ook maar net niet..
Ging weer lekker, merk wel dat 10km de grens is voor mij voor wat betreft wel of niet gevoelige tepels. Dus moet daar ook maar eens iets tegen gaan doen, want juist de langere afstanden trekken me heel erg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben warmgefietst naar de Multivlaai en terugdan nu maar eens een rondje gaan lopen. Lekker plakken buiten!
Zijn de ardenne renners al gestart eigenlijk?
Zo, nieuwe camo-short doet 't
Had wel door dat ik na al 40KM gelopen te hebben afgelopen week de 10 vandaag iets te hoog gegrepen was. Uiteindelijk 7.5 gelopen en de laatste 500 meter behoorlijk versneld.
http://www.endomondo.com/workouts/231880403/819185![]()
Gènag, ik rijd daar over een paar uurtjes langs. Netjes gelopen na al die kilometers. Wat is je volgende doel?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Zijn de ardenne renners al gestart eigenlijk?
Zo, nieuwe camo-short doet 't
Had wel door dat ik na al 40KM gelopen te hebben afgelopen week de 10 vandaag iets te hoog gegrepen was. Uiteindelijk 7.5 gelopen en de laatste 500 meter behoorlijk versneld.
http://www.endomondo.com/workouts/231880403/819185![]()
Yes yes yesss, m'n eerste 10km gehaald!Wilde het mezelf cadeau doen en het voelde goed dus ik ging ervoor en het is gelukt. Het leek wel of m'n lijf dacht "oké muts, je mag het proberen maar het is tot 10km en niet verder
". Want vlak daarna echt last van steken in m'n zij en duizelig dus snel maar rustig doorgelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/231894131/11151289
Succes aan de Ardennen-lopers! Go go go!![]()
![]()
Succes in de Ardennen mochten jullie nog niet weg zijn!
En anders welkom terug.Zegt degene die pas nog naar een wijn-loop linkte waar ook bij de waterpunten wijn te krijgen was.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
Lopen met drank op is een no-go, en als ik weet dat ik (een eind) moet lopen op zondag hou ik daar rekening mee op zaterdagVerder let ik wel een beetje op op wat ik eet, maar dat allemaal wel vanuit een normaal patroon
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
De Asselronde tijdens de midwinter marathon in februari (27.5KM)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:53 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Gènag, ik rijd daar over een paar uurtjes langs. Netjes gelopen na al die kilometers. Wat is je volgende doel?![]()
M'n loopje van gisteren heeft weer interessante zaken. Zegt 'ie dat ik ineens 200+ meter ben gestegen/gedaald terwijl ik juist een vlak stuk heb gedaan.... Dus dat heb ik ik maar uit het overzicht weg-ge-edit.
En waar ik dus 5.00km heb gedaan in 29:44, zegt endomondo dat m'n beste 5km nu op 29:16 staat. En ik heb de klok echt niet door laten lopen terwijl ik stil stond...
Rare site...
Maar verder een lekker loopje. Tweede kilometer moest ik een paar sluizen stijgen (langs een kanaal, telkens een meter of 8 omhoog), wellicht dat daarom die kilometer iets langzamer was. Maar verder redelijk constant gelopen. Hopelijk volgende week weer onder de 30 in De Lier als het een beetje mee zit.
http://www.endomondo.com/workouts/231892705/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Zooo terug van de (korte) hobbel. Ging wel lekker, maar één rondje park leeg me wel genoeg, na een weekje stilzitten. En dus een kleine 3km gelopen. Maandag weer een stukje verder
Belangrijker, geen pijntjesnu preventief eventjes wat ijs op de scheentjes, en dan straks lekker atletiek kijken op tv.
Je hebt geen pijn, maar toch koelenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Zooo terug van de (korte) hobbel. Ging wel lekker, maar één rondje park leeg me wel genoeg, na een weekje stilzitten. En dus een kleine 3km gelopen. Maandag weer een stukje verder
Belangrijker, geen pijntjesnu preventief eventjes wat ijs op de scheentjes, en dan straks lekker atletiek kijken op tv.
![]()
![]()
De 25km startte om 10:00 uur inderdaad. En de 13km om 10:30 uur. Overigens verwachten ze de eerste 13km loper om 11:30 uur al terug, die zal er dus maar een uurtje over doenen dat op dat parcours!
Is dat een no-go, ja? Het is op advies van m'n fysio, hooguit 5 minuutjes.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:33 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Je hebt geen pijn, maar toch koelen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bam! 30km zit er op! Verdwaald in het Reichswald en veel te veel hoogtemeters gelopen. De laatste 3km was het vechten tegen 'the Blerch'. Nu een ijskoude douche en dan een stapel boterhammen met een pot thee wegwerken.![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bam! 30km zit er op! Verdwaald in het Reichswald en veel te veel hoogtemeters gelopen. De laatste 3km was het vechten tegen 'the Blerch'. Nu een ijskoude douche en dan een stapel boterhammen met een pot thee wegwerken.![]()
Ja, 5 minuten koelen zou misschien wel kunnen, maar preventief koelen met ijs na elke training kan het herstelproces vertragen. Ik ben zelf een voorstander van koud afdouchen. Dus nadat je gewoon gedoucht hebt met warm water de hete kraan langzaam dichtdraaien en zo ook gelijk de benen afkoelen.![]()
Lara en ik hebben ons looprondje van gisteren nog eens met de fiets gedaan... Op de terugweg verse broodjes gehaald en eenmaal thuis de rest van de familie Sjeekie_Beekie uit bed getrommeld. Zo lekker ontbijten en dan eindelijk mijn studeerkamertje eens opruimen, voordat het nieuwe schooljaar begint.
Iedereen veel loopplezier vandaag, vooral in de Ardennen!Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
Nee, ook niet na elke training. Maar omdat ik vorige week een week stilgezeten heb met een pijntje, pak ik nu even een klein koel-momentje mee. Heel eventjes een beetje ijs op de voormalig-gevoelige plek. Na 2 minuutjes was ik het eigenlijk alweer zat, en heb ik het koelblok alweer in de vriezer gestopt. En als het maandag weer zo lekker gaan, komen ze er helemaal niet meer uitquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:39 schreef Ach3r0n het volgende:
Ja, 5 minuten koelen zou misschien wel kunnen, maar preventief koelen met ijs na elke training kan het herstelproces vertragen. Ik ben zelf een voorstander van koud afdouchen. Dus nadat je gewoon gedoucht hebt met warm water de hete kraan langzaam dichtdraaien en zo ook gelijk de benen afkoelen.
Net met mijn suffe Endomondoschema gelopen en na de intervallen dacht ik, "bekijk het even met je rustige intervallen en dan uitlopen, ik wil nog niet naar huis" :-p Niet dat ik nog ver gelopen heb, want ik ben nog steeds als de dood dat ik iets overbelast of zo, maar tot nu toe gaat het goed en ik had geen pijn in mijn been met lopen, voor het eerst in ruim een week. Ik wilde graag uitproberen hoe het zou gaan als ik niet plat zou landen maar meer voor op mijn voet, en ik had voor het eerst sinds mijn nieuwe schoenen/steunzolen geen last van kramp in mijn voet![]()
Het vasthouden van de houding vond ik moeilijk en in het begin had ik moeite mijn evenwicht te bewaren, maar dat kwam denk ik omdat ik nogal zwabber volgens iemand van Runnersweb had ik daarom waarschijnlijk ook last van mijn buikspieren, omdat ik te veel draai met mijn bovenlichaam. Toen ik daarop ging letten ging het veel beter. Daarna had ik juist het idee dat het makkelijker ging, omdat het voor mij leek alsof je zo makkelijker gebruik kunt maken van de spierkracht in je benen. Klopt dat?
Maar ik vraag me nu dus af of dat kwaad kan, om anders te gaan lopen? Het is niet alsof ik al ver/veel loop of zo, dus het lijkt me nu nog niet zo problematisch.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Hmm ik ben niet helemaal ongeschonden uit mijn LDL gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gek genoeg heb ik daar niets van gevoeld tijdens het lopen.![]()
Een voorvoetslanding belast meer je kuiten en pezen dan een haklanding. De reden dat ik overgestapt ben is omdat ik last kreeg van mijn hamstring en met een voorvoetslanding had ik dit probleem niet. Mocht je bang zijn voor blessures dan is hardlopen misschien niet de beste sport voor je. Want ook met een haklanding zal je vroeg of laat te maken krijgen met blessures.![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hmm ik ben niet helemaal ongeschonden uit mijn LDL gekomen.Auw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gek genoeg heb ik daar niets van gevoeld tijdens het lopen.gelukkig deed t geen pijn tijdens het lopen!
Hmm ik ben niet helemaal ongeschonden uit mijn LDL gekomen.IEKS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gek genoeg heb ik daar niets van gevoeld tijdens het lopen.
Voel het loopje van gisteren best een beetje hier en daar, waarschijnlijk door de tempoversnelling tijdens de laatste km's. Wat voelde dat - nogmaals - goed. Heb extra gelet op mijn benen meer optillen. Hierdoor kan ik best gebruik maken van mijn lange benen: ik ga dan sneller. Verklaart waarom ik mijn bovenbenen nu voel
Gup: pijnloos gelopen!![]()
![]()
Hmm ik ben niet helemaal ongeschonden uit mijn LDL gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gek genoeg heb ik daar niets van gevoeld tijdens het lopen.![]()
Gezonde angst hoor. Mijn lichaam heeft alleen een gebruiksaanwijzing en het gaat net weer de goede kant op, dus ik wil niks geks doen om het meteen te verpesten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:04 schreef Ach3r0n het volgende:
Een voorvoetslanding belast meer je kuiten en pezen dan een haklanding. De reden dat ik overgestapt ben is omdat ik last kreeg van mijn hamstring en met een voorvoetslanding had ik dit probleem niet. Mocht je bang zijn voor blessures dan is hardlopen misschien niet de beste sport voor je. Want ook met een haklanding zal je vroeg of laat te maken krijgen met blessures.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
![]()
![]()
De site van de 7^^ is dood
Ze hebben de rekening zeker niet betaald...quote:
Erg slecht trouwens, dat die melding zo extern wordt weergegeven...
Ik wou kijken of ik nog een t-shirt kon bestellen. Heb ik niet gedaan toen ik inschreef, en nu heb ik spijtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wou je ff sfeer gaan snuiven op de site?
Dat was lachen! Ik heb rustig opgewarmd, en toen een soort van interval piramide met 6x 2 min. hard, 1 min. rust, en de intervallen in piramide gelopen qua snelheid. Is ook mooi te zien in de grafiek. Ik had alleen gedacht dat ik wel een nieuw recordje op de 400m zou pakken, want de snelste 2 min. liep ik volgens mijn horloge steeds onder de 4.00/km, maar endomondo dacht daar toch wat anders over..
http://www.endomondo.com/workouts/231884008/11367364
Zin in morgen!
Edit: Ah ik zie nu dat Endomondo helemaal geen 400m bijhoudt, op Strava wel 1.36 gelopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb nog een shirt van afgelopen jaar met bloedvlekken erin. Kopen ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik wou kijken of ik nog een t-shirt kon bestellen. Heb ik niet gedaan toen ik inschreef, en nu heb ik spijt![]()
![]()
Mwaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb nog een shirt van afgelopen jaar met bloedvlekken erin. Kopen ?
Vind dat bebloede 7HL shirt van jou en het feit dat de website dood is wel een beetje creepyquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb nog een shirt van afgelopen jaar met bloedvlekken erin. Kopen ?![]()
![]()
Ik loop niet met drank op, herstel, sport niet met drank op. Ik ben ook veel meer bezig met voeding, deels voor het sporten, deels om af te vallen, deels om gezonder te leven. Maar ik drink nog steeds, cola koop ik zelden (dat terwijl het een blikje pd was).quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:07 schreef LoganMCV het volgende:
Misschien overbodig om nog te melden maar ik laat of doe niets voor het lopen behalve het lopen zelf. Weet wel zeker dat ik het al lang zat zou zijn als ik ook nog eens eten of drinken moet laten staan ervoor. Daar zou ik pas aan gaan denken als ik tegen topniveau aan zou zitten
Het is een kwestie van balans zoeken en vinden. Je loopt 11km, nou, dan mag er best een biertje in. Of een lekker stuk taart, of een flinke lap vlees of vis. Of een frikandel, of kroket.
Slaap is hoe dan ook belangrijk, met te weinig slaap werk ik ook niet prettig. En als pro arbeider wil ik wel kunnen produceren. Voor sport geldt hetzelfde. Weinig slaap is krachtverlies, vooral als het wat te vaak gebeurd.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Stipjestreepje is een websitequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vind dat bebloede 7HL shirt van jou en het feit dat de website dood is wel een beetje creepy![]()
![]()
![]()
Haha ja iets té toevallig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vind dat bebloede 7HL shirt van jou en het feit dat de website dood is wel een beetje creepy![]()
Misschien al eens gepost, maar goed (ook fijn vanwege de achtergrondmuziek):
Er zitten zowaar een paar standaard oefeningen van mijn trainer tussen (doen altijd 30+ min loopscholing). Alleen die oefening met die bal!![]()
![]()
Zo, plekje op de bank geclaimd voor de tv. Fris gedoucht, laptop naast me, drinken bij de hand, en haakwerk op schoot. Bring it on
Alleen first world problem, welke zender zal ik kiezen
Morgen weer een 8km duurloopje. En dan volgende week het volume weer omhoog!
Nu al zoveel zin in. Had moeite om vandaag niet te gaan![]()
![]()
Zo net op tijd voor de marathon..
Voetjes omhoog en genieten
Wat is het verschil? Koelen voor 5 min heeft geen zin. Je lichaam reageert dan alleen met het vernauwen vd aders. Terwijl je met koelen wilt dat het lichaam de aders vol opengooit, bloedsomloop vergroot en zo de afvalstoffen afvoert. Koud douchen doet min of meer hetzelfde, je moet dan ook grofweg 15 minuten onder het water staan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:39 schreef Ach3r0n het volgende:
Ja, 5 minuten koelen zou misschien wel kunnen, maar preventief koelen met ijs na elke training kan het herstelproces vertragen. Ik ben zelf een voorstander van koud afdouchen. Dus nadat je gewoon gedoucht hebt met warm water de hete kraan langzaam dichtdraaien en zo ook gelijk de benen afkoelen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:33 schreef Guard het volgende:
Zo net op tijd voor de marathon..
Voetjes omhoog en genietenIk was precies om half 2 klaar met douchen. M'n stoelenzoektocht heeft niets opgeleverd, behalve dan een fietsrondje van 25km omdat ik verkeerd was gefietst.
![]()
Toch maar Ned1. Eurosport gaat er telkens "tussenuit". En je krijgt zo nog wat nuttige toeristische infoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo, plekje op de bank geclaimd voor de tv. Fris gedoucht, laptop naast me, drinken bij de hand, en haakwerk op schoot. Bring it on
Alleen first world problem, welke zender zal ik kiezen![]()
![]()
Ja, ik heb even heen en weer gezapt tussen Ned 1, Canvas en Eurosport, maar bij Eurosport steeds reclame, en bij Canvas gaan ze tussendoor nog hockey kijken. Dan maar Ned 1.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Toch maar Ned1. Eurosport gaat er telkens "tussenuit". En je krijgt zo nog wat nuttige toeristische info
Die university of Science is wel een spannend gebouw!
Wat ik alleen echt niet snap is dat je als stad die marathon binnen hebt, en die komt over de hele wereld op tv. Echt een kans om je stad eens te laten zien. En dan gaan ze rondjes lopen langs die suffe rivierzo'n gemiste kans!
Ah Dubai, mooie plek voor een marathon, als ze daar op tapijt lopen
Heeniet naar Dione zappen!!
Zap ik wel naar de BBC, die zijn wel te genieten zolang er geen Brit vooraan looptquote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb Canvas maar even opgezet. Die zijn ook altijd wel gezellig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Zap ik wel naar de BBC, die zijn wel te genieten zolang er geen Brit vooraan loopt[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vind het juist wel interessant die interviews tussendoorMarathon is toch niet 2 uur lang interessant non-stop..
Interviews gaat nog, maar Dionne en Nijboer die een beetje de tijd gaan vollullen, dat hoeft voor mij niet?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind het juist wel interessant die interviews tussendoorMarathon is toch niet 2 uur lang interessant non-stop..
En ik kijk ook volledige toeretappes die zijn ook niet altijd even spannend, dus die 2 uur is een makkie
Inderdaad, je kunt die interviews en gesprekjes ook doen terwijl je de beelden laat zien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Interviews gaat nog, maar Dionne en Nijboer die een beetje de tijd gaan vollullen, dat hoeft voor mij niet[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En jullie missen alle nuttige info over water tijdens hardlopenBekertjes vastpakken, teveel drinken, te weinig drinken. En de warmte......is je vriend
![]()
ik had vroeger een voetbaltrainer, een ras-Amsterdammer en die zei altijd: de bal, die is rond, en is je vriend!![]()
Het commentaar op Eurosport vind ik wat betreft atletiek prima. Alleen het aantal onderbrekingen mag wel wat minder. Meestal pauzeer ik de uitzending om vervolgens reclames te kunnen doorspoelen.![]()
Maar ik heb dan wel iets geleerd over het beeld van Peter de Grotequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:55 schreef Quoi het volgende:
En jullie missen alle nuttige info over water tijdens hardlopenBekertjes vastpakken, teveel drinken, te weinig drinken. En de warmte......is je vriend
![]()
ik had vroeger een voetbaltrainer, een ras-Amsterdammer en die zei altijd: de bal, die is rond, en is je vriend!
Het lijkt alsof Butter niet goed loopt?niet regelmatig... Zagen jullie dat ook?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Het lijkt alsof Butter niet goed loopt?niet regelmatig... Zagen jullie dat ook?
Blijkbaar welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:57 schreef hatsaflats het volgende:
Wat is Butter moeilijk aan het lopen!
Ja doei.![]()
Het viel me bij het uitkomen van het stadion ook al op, maar het lijkt alleen maar erger te worden
Ik zag het net na de start ook al, hij loopt niet echt lekker. Niet helemaal symmetrisch. Stijve spier?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:57 schreef hatsaflats het volgende:
Wat is Butter moeilijk aan het lopen!Dat je dan natuurlijk nu even gaat delen hier.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar ik heb dan wel iets geleerd over het beeld van Peter de Grote![]()
Nou het was eerst een beeld van Columbus. Maar Moskou wilde een beeld van Peter de Grote hebben. Maar was te duur. Dus kop van Columbus afgehakt en hoofd van Peter er op gezet. Zoiets ongeveerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar ik heb dan wel iets geleerd over het beeld van Peter de Grote![]()
Auw, het doet me gewoon zeer om naar Butter te kijken
Ik heb 'm de eerste stukjes gemist, ik ben niet zo goed in opletten. Maar hij is echt niet lekker aan het lopen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zag het net na de start ook al, hij loopt niet echt lekker. Niet helemaal symmetrisch. Stijve spier?
[..]
Dat je dan natuurlijk nu even gaat delen hier.
Drama overigens, de slijter is nogal seizoensgebonden en had geen russian imperial stoutsOf imperial stouts. Wel Left Hand Milk Stout
(en ook nog een Rye IPA Cascade-Amarillo, Rye IPA Chinook van de Molen en Oertype, Black IPA en Rauchbier van Emelisse. Daar kom ik het weekend wel mee door
).
![]()
Was een beeld van Columbus, bedoeld voor een stad aan de Oostkust van de States, maar die haakten af. Toen kop eraf iid, Peters hoofd erop, en naar Moskou.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef linebear het volgende:
[..]
Nou het was eerst een beeld van Columbus. Maar Moskou wilde een beeld van Peter de Grote hebben. Maar was te duur. Dus kop van Columbus afgehakt en hoofd van Peter er op gezet. Zoiets ongeveerMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zeg: rechts & heup.
Bleh
Hats, toch goed geslaagdHet is ook best atypisch, stouts en porters drinken in de zomer, maarja: i like
![]()
![]()
Nogal jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Auw, het doet me gewoon zeer om naar Butter te kijken
Die kleine Ethiopier, Kebede, heeft wel hele blije schoenen aan
Onvolledige info over het beeld op de Nederlander..
HA ik heb het gezien met het drinken! Zo'n spuitding spuit je via de zijkant je mond in, en dan hou je het in je mond en slik je het als je eraan toe bent. Of je spuugt het uit!![]()
Ze gaan dr wel hard meequote:
Als dat aan die pet ligt ga ik er nu nog een halen....quote:
Volgens Twitter is Butter uit de wedstrijdzo jammer! En zonde van z'n eerste WK
Arme Butterquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:04 schreef Quoi het volgende:
Ik zeg: rechts & heup.
Bleh
Hats, toch goed geslaagdHet is ook best atypisch, stouts en porters drinken in de zomer, maarja: i like
Het is ook zeker geen straf hoor, maar ik vond je russische stout eigenlijk wel een goed idee"Gewone" stouts en porters tot een procent of 6 gaan wel prima met dit weer, imperial stouts worden wel weer zwaar.
![]()
Hé, Buttmmer....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens Twitter is Butter uit de wedstrijdzo jammer! En zonde van z'n eerste WK
Ik ga er ook eens een keertje voor zitten.![]()
Het zou toch geweldig zijn als elk land net als met wielrennen een team van 5 renners stuurde. Dan krijg je pas echt tactische races!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh haha die Gerrit zegt net precies hetzelfde.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mr Q komt net thuis van het bierwinkeltje. Oogst: Omer blonde, 't IJ Columbus en Zatte, Dead Pony Club, Emelisse IRS, allemaal Brewdogjes & een Troubadour Imperial Stout (grote fles)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Arme Butter
Het is ook zeker geen straf hoor, maar ik vond je russische stout eigenlijk wel een goed idee"Gewone" stouts en porters tot een procent of 6 gaan wel prima met dit weer, imperial stouts worden wel weer zwaar.
Smikkel!
Veel lichtje blondjes, want mijn pa komt eind vd middag langs en da's nogal een Duvel-man![]()
![]()
We doen iets verkeerd hequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:30 schreef Guard het volgende:
Goffer 4 ton om in een marathon te lopen...
Maar ja ze kunnen er ook maar 1 per jaar doen.. dus valt nog wel mee dan vergeleken met andere sporten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:30 schreef Guard het volgende:
Goffer 4 ton om in een marathon te lopen...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
2 uurtjes werken, best een aardig uurloonquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar ja ze kunnen er ook maar 1 per jaar doen.. dus valt nog wel mee dan vergeleken met andere sporten.![]()
tel ik die ontelbare trainingsuren even niet meeMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik weet ook niet hoeveel de loper daar zelf echt van te zien krijgt, als alle kosten van reizen, trainingskampen, gewone trainingen, organisatorische rompslomp en weetikveelwat zijn afgetrokken.![]()
Ik vind t zo zielig voor Butterhelemaal voorbereid en alles, en dan krijg je dit...
Tja ook dat is topsport. Volgend jaar dan maarquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind t zo zielig voor Butterhelemaal voorbereid en alles, en dan krijg je dit...
Klinkt een beetje als alle signalen negeren van tevoren en hopen op een wonder, wat dus natuurlijk niet gebeurd is..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Is ook! Maar ik vind t toch sneuquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Tja ook dat is topsport. Volgend jaar dan maar
Krijg ook goeie ideeen over mogelijke marathons![]()
Dubai of Japan lijkt me wel wat
Dubaiweet je hoe heet t daar is??
Het was het snelste parcours afgelopen jaar, dus zal wel niet heet zijn op dat moment.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:53 schreef Guppyfriend het volgende:
En stoffig, maar je kunt er wel een goeie tijd lopen..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:53 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Is natuurlijk ook niet realistisch, maar ja dromen mag
Dromen mag altijdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:54 schreef Guard het volgende:
[..]
En stoffig, maar je kunt er wel een goeie tijd lopen..![]()
Is natuurlijk ook niet realistisch, maar ja dromen magach, en waarom zou het niet realistisch zijn? Wie weet, ooit?
Ik hoop ooit een marathon te lopenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dromen mag altijdach, en waarom zou het niet realistisch zijn? Wie weet, ooit?
![]()
![]()
Japan zou zo mooi zijn, marathon lopen langs Shinto tempelsquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dromen mag altijdach, en waarom zou het niet realistisch zijn? Wie weet, ooit?
Wat een verwarrend commentaar op NOS.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die zijn mij persoonlijk meer aanspreken dan Dubaiquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Japan zou zo mooi zijn, marathon lopen langs Shinto tempelsniet dat ik marathonambities heb hoor, integendeel. Maar het lijkt me een heel mooi parcours!
Ik heb die ambities wel, wil ik tenminste 1 x gedaan hebben. Als dat bevalt ga ik op zoek naar de mooiste marathons op de mooiste locatiesquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die zijn mij persoonlijk meer aanspreken dan Dubainiet dat ik marathonambities heb hoor, integendeel. Maar het lijkt me een heel mooi parcours!
Lornah is lieftwitter:lornahkiplagat twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 14:53:58@MichelButter No worry Michel. What doesn't kill you, makes you stronger. Unfortunately I have experience. You'll be back ! reageer retweet
Pfff wat een cliché is 'What doesn't kill you, makes you stronger'quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Lornah is lieftwitter:lornahkiplagat twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 14:53:58@MichelButter No worry Michel. What doesn't kill you, makes you stronger. Unfortunately I have experience. You'll be back ! reageer retweet
![]()
verder wel sympathiek.![]()
Clichés zijn clichés omdat ze waar zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pfff wat een cliché is 'What doesn't kill you, makes you stronger'![]()
verder wel sympathiek.
Lijkt me ook wel mooiquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb die ambities wel, wil ik tenminste 1 x gedaan hebben. Als dat bevalt ga ik op zoek naar de mooiste marathons op de mooiste locatiesmaar marathon, ik zie het mezelf nog niet doen hoor!
Er zijn niet zo veel wedstrijden met een afstand tussen HM en M voor mijn gevoel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:11 schreef hatsaflats het volgende:
De HM in Amsterdam moet wel heel erg goed gaan wil ik gaan nadenken over een marathon.![]()
Het is ook niet persé slim om zulke lange wedstrijden te gaan lopen als training voor de marathon. Je hebt wel trainingslopen: http://www.trainingslopen.info/quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er zijn niet zo veel wedstrijden met een afstand tussen HM en M voor mijn gevoel.
Daarvan ga ik morgen de 25 doen, maar er staat overal nadrukkelijk bij dat het een training is en geen wedstrijd en er wordt aangeraden om 30-60 seconden onder je wedstrijdtempo te zitten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
P.s. zijn we nou over de 70.000 heengegaan zonder een feestje? Iemand merkte nog op dat we er bijna waren! (Terugrekenen wie de 70.000 km liep?)
Schoorl heeft 30.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er zijn niet zo veel wedstrijden met een afstand tussen HM en M voor mijn gevoel.
Maar hoe ik er nu voor sta ga ik me eerst focussen op de 10, die wil ik toch wel erg graag richting/onder de 45 gaan lopen. Af en toe wil ik dan misschien nog wel een HM gaan lopen, maar dan meer als relatief snelle duurloop dan om het onderste uit de kan te halen.![]()
Als je wil ga rekenen, ik houd je niet tegenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:17 schreef La_Tramposa het volgende:
P.s. zijn we nou over de 70.000 heengegaan zonder een feestje? Iemand merkte nog op dat we er bijna waren! (Terugrekenen wie de 70.000 km liep?)
Hmm ja ik zat even te kijken maar ik kan nergens een chronologisch overzicht van alle loopjes van de Fok! members zien. Alleen van degenen die mijn vrienden zijn maar dat zijn ze vast niet allemaal.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je wil ga rekenen, ik houd je niet tegenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Moest ik net ook aan denken! Die zouden nu inmiddels wel lekker aan een biertje moeten zitten![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Die zitten vast aan een biertje of een wijntje nuquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:25 schreef hatsaflats het volgende:
Hoe zal het eigenlijk met onze trailers zijn gegaan?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Maar, verslagen en foto's op Fok! zetten is toch veel belangrijker dan chillen met een biertje of wijntje?
Hier is het stom weer trouwens, weinig zon en harde wind.![]()
Jamaar dataroaming dit dat. We moeten vast wachten tot ze weer in NL zijn
In Almere is het erg prettig (al zit ik nu binnen).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kheb ouderwets een SMS gestuurdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Jamaar dataroaming dit dat. We moeten vast wachten tot ze weer in NL zijn![]()
Kijken of ik antwoord krijg...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hahaha! Ik wacht braaf en geduldig af tot we hier wat horenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Kheb ouderwets een SMS gestuurd![]()
Kijken of ik antwoord krijg...
Die Ugandees loopt er nog ontspannen bij hoor![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
O, die ongein. Maar Bjorn had vanmorgen wel een foto op Facebook gezet en RD was gisteren aan het zeuren dat de wijnkaart te goed was. Dus ik wil verslagen, of ze nou nog in het Belgische zitten of niet!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Jamaar dataroaming dit dat. We moeten vast wachten tot ze weer in NL zijn![]()
![]()
Hotel-wifi natuurlijk ja!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, die ongein. Maar Bjorn had vanmorgen wel een foto op Facebook gezet en RD was gisteren aan het zeuren dat de wijnkaart te goed was. Dus ik wil verslagen, of ze nou nog in het Belgische zitten of niet![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat doen ze
Ja, das waar. Maar wel heel bijzonderquote:
En heul snel! Ik snap dat echt niet hoor, dan ren je zo ver en dan ziet je eindversnelling er ook gewoon nog superontspannen uit van "poempiedoem, ik ben wereldkampioen marathonlopen aan het worden".quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, das waar. Maar wel heel bijzonder![]()
Vorig jaar bij de Olympische Spelen ook, Tiki Gelana wint, pakt een vlag, en gaat heel blij nog even een heel stuk rennen met die vlagquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En heul snel! Ik snap dat echt niet hoor, dan ren je zo ver en dan ziet je eindversnelling er ook gewoon nog superontspannen uit van "poempiedoem, ik ben wereldkampioen marathonlopen aan het worden".alsof ze aan het inlopen was geweest
Echt knap gedaan
Nawww die Brazilianenhand in hand over de finish
Ik vind het zo mooi, ook gewoon op het WK blijven het runners, high fiven enzo
Hoeveel marathons heeft Butter dit jaar gelopen? Alleen London en Moscow? Allebei gingen helemaal mis, de één met al vroeg kramp en nu weer een blessure(?)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Als het twee keer op dit tempo zo fout gaat, lijkt me dat er iets niet helemaal goed gaat in de voorbereiding. Misschien iets té ver gegaan?
Nu ben ik natuurlijk alles behalve een prof of een kenner, maar iets lijkt er me niet helemaal goed te gaan. Wat ontzettend kut voor hem wel..![]()
![]()
Pfoe, dat was warmer dan verwacht. Maar wel m'n lesje weer gered.En nu vraag ik me echt af waarom week 6 (5, 7, 7, 5) zó enorm moeizaam ging, week 7 (8, 10, 8) gaat veel makkelijker.
http://www.endomondo.com/workouts/231995515/5957108Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
In Rotterdam ook een krampaanval waardoor hij heel even moest stoppen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hoeveel marathons heeft Butter dit jaar gelopen? Alleen London en Moscow? Allebei gingen helemaal mis, de één met al vroeg kramp en nu weer een blessure(?)
Als het twee keer op dit tempo zo fout gaat, lijkt me dat er iets niet helemaal goed gaat in de voorbereiding. Misschien iets té ver gegaan?
Nu ben ik natuurlijk alles behalve een prof of een kenner, maar iets lijkt er me niet helemaal goed te gaan. Wat ontzettend kut voor hem wel..![]()
![]()
![]()
Erg zwaar maar een hele mooie parcours. De Belgen kunnen wel een mooi route uitzetten! Ben blij dat ik voor de 13 gekozen heb ipv de 25
Dat had ik (nog) niet gered.
Mijn tijd was iets van 1u en 25 minuten.
Ik heb ergens bijna 15 min over een km gedaan. Die berg bleef maar stijgen
Jammer dat ik die klimming niet echt kan oefenen waar ik woon. Daar kan ik het meeste winst gaan boeken.
Al en al kan ik niets anders zeggen dat mijn ontgroening qua trails geslaagd is.
(Volgend jaar loop ik de 25![]()
)
Nu verder aankleden en buiten wat gaan drinken met Jero en de dames.
Dus weer offline![]()
![]()
Jeej! Je hebt het geredquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:33 schreef streamnl het volgende:
![]()
Erg zwaar maar een hele mooie parcours. De Belgen kunnen wel een mooi route uitzetten! Ben blij dat ik voor de 13 gekozen heb ipv de 25
Jammer dat ik die klimming niet echt kan oefenen waar ik woon. Daar kan ik het meeste winst gaan boeken.
Al en al kan ik niets anders zeggen dat mijn ontgroening qua trails geslaagd is.
)
Dus weer offline![]()
![]()
Sja, het blijft een marathon. Die Nijboer benadrukte ook nog even: 50% van mijn marathons liepen in de soep.
Nu om 18:00 maar weer eens Moskou inschakelen voor de finale 200m. Nu eens even lekker een borrel inschenken en me in al het gezonds verdiepen dat ik zojuist heb gekocht (hoe ik daar een maaltje van maak).
Hoop het verslag en fotootjes vanavond hier te lezenEens kijken of Stream een tweede weekend op rij continu met zijn duimen omhoog kan lopen
Edit: ah, als je 't over de duivel hebt...![]()
Denk dat ie zijn handen ook nog heeft moeten gebruiken om te klimmen
Vergeet de dames 5km ook niet iets voor 17:00 uur, met Susan Kuijkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:35 schreef Quoi het volgende:
Sja, het blijft een marathon. Die Nijboer benadrukte ook nog even: 50% van mijn marathons liepen in de soep.
Nu om 18:00 maar weer eens Moskou inschakelen voor de finale 200m. Nu eens even lekker een borrel inschenken en me in al het gezonds verdiepen dat ik zojuist heb gekocht (hoe ik daar een maaltje van maak).
Hoop het verslag en fotootjes vanavond hier te lezenEens kijken of Stream een tweede weekend op rij continu met zijn duimen omhoog kan lopen
Edit: ah, als je 't over de duivel hebt...
Ik heb nu natuurlijk net zo'n biologisch groentepakket, maar zojuist kwam ik ook dit tegen:
http://thebeebox.nl/
Het is nu nog voornamelijk voor regio Amsterdam/Haarlem, maar als het goed is zouden ze vanaf augustus landelijk moeten gaan bezorgen. Voor 30eu per week heb je een 2persoons "gezinsbox" met vanalles en nogwat aan gezonde biologische boodschapjes. Het klinkt weer heerlijk lui. Ik kan alleen niet zo snel vinden wat de bezorgtijden zijn.
En ik wil ook een speer ruim 87 meter ver kunnen gooien.![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:50 schreef hatsaflats het volgende:
En ik wil ook een speer ruim 87 meter ver kunnen gooien.
Klinkt goed! als je 15 min. over een km hebt gedaan heb je de andere 12 in 1.10 gedaan, best prima!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:33 schreef streamnl het volgende:
![]()
)
Dus weer offlineIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ging jij nou een marathon lopen? En weet je al wanneer en waar?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt goed! als je 15 min. over een km hebt gedaan heb je de andere 12 in 1.10 gedaan, best prima!![]()
Lange termijn planning!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ging jij nou een marathon lopen? En weet je al wanneer en waar?
Naar aanleiding van het temperatuur-argument wat hier gegeven werd ga ik denk ik voor Amsterdam 2014. Hoewel Rotterdam 2014 qua planning ook prima zou kunnen, maar goed dan doe ik rond die tijd gewoon nog een leuke HM!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nou ja je bent toch al een heel eind op weg. Dus ergens in 2014 moet zeker haalbaar zijn voor een hele (als je tenminste lekker ongestoord in je ritme kunt blijven).quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lange termijn planning!
Naar aanleiding van het temperatuur-argument wat hier gegeven werd ga ik denk ik voor Amsterdam 2014. Hoewel Rotterdam 2014 qua planning ook prima zou kunnen, maar goed dan doe ik rond die tijd gewoon nog een leuke HM!![]()
Koolhydraten stapelen, daar vallen chocopinda's zeker niet onder
Ja klopt. Maar langer doortrainen betekent misschien ook een snellere tijd en dat is ook wel leuk. Ik kan van juli tot september meestal heel veel trainen, daarna begint het coachen weer en is het lastiger, maar met een doel voor ogen moet 3x in de week er toch wel omheen te plannen zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou ja je bent toch al een heel eind op weg. Dus ergens in 2014 moet zeker haalbaar zijn voor een hele (als je tenminste lekker ongestoord in je ritme kunt blijven).Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Er is het wel vaak gezegd dat de eerste marathon vooral gaat om het uitlopen en niet zozeer om de tijd. Een knappe eindtijd is natuurlijk leuk, maar de finish halen is sowieso al een hele prestatie!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar langer doortrainen betekent misschien ook een snellere tijd en dat is ook wel leuk. Ik kan van juli tot september meestal heel veel trainen, daarna begint het coachen weer en is het lastiger, maar met een doel voor ogen moet 3x in de week er toch wel omheen te plannen zijn.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hier ging de 25km ook goed. Klein beetje te hard gestart, maar gelukkig goed kunnen herstellen. 2 andere ervaren trailers van tevoren nog gesproken en die vroegen wat mijn doel tijd was. Ik hoopte dus op een tijd onder de 3 uur, toen moesten ze lachen en hebben ze me veel succes gewenst. Hun eerste keer daar was 3.5 uur. Goed veel geklommen en gedaald. Afdalingen die gewoon glijden waren en klimmen op handen en voeten, wat een zwaar parkoers, maar ontzettend gaaf! Bij km 22 zat ik er helemaal doorheen en kreeg ik ook nog eens krampscheuten in beide kuiten. Dat was toevallig net na de langste klim en sloomste km, minuut of 12
. Even de boel gerekt en in elkaar gedrukt en weer verder gelopen, moest echt op mijn tanden bijten en alles deed zeer. Gelukkig was het toen alleen nog afdalen, met af en toe nog wel pijnscheuten. Daarna de laatste keer de rivier oversteken en daar wachtte iedereen me al op. Stream rende nog met me mee naar de finish en ik klokte af in een tijd van 2.59.17. Ernstig blij mee!
Later meer!![]()
![]()
Jammer van Butter zeg.. Ik kijk geloof ik voor het eerst van m'n leven iets van sport op tv
Maar wat een tempo, echt bizar. Eerste 5 km werden even in net 16 minuten afgewerkt en dat dan ruim 42 kilometer lang.![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Hier ging de 25km ook goed. Klein beetje te hard gestart, maar gelukkig goed kunnen herstellen. 2 andere ervaren trailers van tevoren nog gesproken en die vroegen wat mijn doel tijd was. Ik hoopte dus op een tijd onder de 3 uur, toen moesten ze lachen en hebben ze me veel succes gewenst. Hun eerste keer daar was 3.5 uur. Goed veel geklommen en gedaald. Afdalingen die gewoon glijden waren en klimmen op handen en voeten, wat een zwaar parkoers, maar ontzettend gaaf! Bij km 22 zat ik er helemaal doorheen en kreeg ik ook nog eens krampscheuten in beide kuiten. Dat was toevallig net na de langste klim en sloomste km, minuut of 12
. Even de boel gerekt en in elkaar gedrukt en weer verder gelopen, moest echt op mijn tanden bijten en alles deed zeer. Gelukkig was het toen alleen nog afdalen, met af en toe nog wel pijnscheuten. Daarna de laatste keer de rivier oversteken en daar wachtte iedereen me al op. Stream rende nog met me mee naar de finish en ik klokte af in een tijd van 2.59.17. Ernstig blij mee!
Later meer!Wow heel knappe tijd
Heel netjes!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Later meer!![]()
![]()
En jij ook!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:33 schreef streamnl het volgende:
![]()
)
Dus weer offline![]()
Ja doei.![]()
Wordt ook een Fok feestje dan, Stream heeft mij ook al bijna overgehaaldquote:
Wat een knappe vrouwen die hoogspringers..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik vind die ene Russische echt veel te dunquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een knappe vrouwen die hoogspringers..[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tja, je moet het wel over 2 meter heen kunnen werpenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vind die ene Russische echt veel te dun
+1quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vind die ene Russische echt veel te dunMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is zo. Maar het lukt die Amerikaanse ook en die ziet er een stuk mooier uit. Of gezonder, zo u wiltquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, je moet het wel over 2 meter heen kunnen werpen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tof!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Wordt ook een Fok feestje dan, Stream heeft mij ook al bijna overgehaaldHad nu ook met gemak de 13 wel gered, maar kwam niet zo mooi uit met het reizen naar het continent dit keer. Volgend jaar kan het dan makkelijker ingepland worden, en doen we er een vakantie aan vast ofzo, misschien maar weer's naar de Alpen ofzo
Ja doei.![]()
M'n vader was in Albanië wezen motorrijden en vond het daar erg mooi. Op de filmpjes waar geen oude grijze mannen drank aan het drinken waren zag het er ook echt wel mooi uit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
Of Kroatië, daar kun je ook mooi motorrijden en rennen![]()
Top Stream en Jero!![]()
Hier zojuist weer een ontzettend teleurstellende training erop zitten.Bedoeling was 42 minuten testloop (zou 7km moeten zijn), maar zelfs dat lukte niet. Iedere keer dat ik iets te ver loop, iets te lang of het is iets te warm, dan werkt mijn been niet meer goed. En geloof me: 4,5km met een slepend been naar huis proberen te komen = niet fijn. MS speelt weer op dus...
Ik gooi het op de hitte icm vermoeidheid.
Daarom maar besloten om even een stapje terug te doen en nog even op de 5km te blijven ipv op te bouwen naar de 10. Weet alleen nog niet of ik het 0-5 schema van Renate ga doen, of de 5k onderhoud.Maar de 10 km moet ik even laten varen, in ieder geval tot het wat koeler is (hoop dat dat zal helpen).
Jammer....![]()
Oh ja, de ontzettend sneue gegevens van Endomondo:
http://www.endomondo.com/workouts/232078830/9947984![]()
Muiske![]()
Maar je hebt wel een bekertje, heb je die gezien? First personal best One hour of 7.38 kmdie kun je nu mooi verslaan!
Zo, net weer een lekkere training gehad. Twee uurtjes lang geslapen!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jaja... 7km in een uur.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Muiske![]()
Maar je hebt wel een bekertje, heb je die gezien? First personal best One hour of 7.38 kmdie kun je nu mooi verslaan!
Voorlopig zal het geen uur lopen worden, dus. Na een half uur begint het nu iedere keer zo'n beetje, dus eerst even pas op de plaats, totdat mijn lichaam het er een keer mee eens is om wat op te bouwen. Ach ja... Thanks in ieder geval!
![]()
![]()
Als je nou eens een stuk rustiger gaat lopen? Je begint nu rond de 6.10/6.15 per km, dat is een behoorlijk tempo. Als je nou constant op de 7.00/7.30 probeert te lopen houd je het vast beter vol en kun je ook beter op je techniek letten?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:50 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Jaja... 7km in een uur.Voorlopig zal het geen uur lopen worden, dus. Na een half uur begint het nu iedere keer zo'n beetje, dus eerst even pas op de plaats, totdat mijn lichaam het er een keer mee eens is om wat op te bouwen. Ach ja... Thanks in ieder geval!
Komt wel goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:50 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Jaja... 7km in een uur.Voorlopig zal het geen uur lopen worden, dus. Na een half uur begint het nu iedere keer zo'n beetje, dus eerst even pas op de plaats, totdat mijn lichaam het er een keer mee eens is om wat op te bouwen. Ach ja... Thanks in ieder geval!
straks eerst die 3EM rocken bij de BtB, daarna kijk je gewoon weer verder
Dat wil ik dus ook best doen, maar dan wel als ik wat meer vertrouwen heb in mijn lichaam. Ik heb het nu een paar keer gehad, op verschillende momenten met verschillende tempo's, en vertrouw het nu gewoon even niet. 5km gaat over het algemeen goed, dus daar maar weer wat vertrouwen mee opbouwen. Maar bedankt voor het meedenken!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als je nou eens een stuk rustiger gaat lopen? Je begint nu rond de 6.10/6.15 per km, dat is een behoorlijk tempo. Als je nou constant op de 7.00/7.30 probeert te lopen houd je het vast beter vol en kun je ook beter op je techniek letten?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Komt wel goedstraks eerst die 3EM rocken bij de BtB, daarna kijk je gewoon weer verder
![]()
![]()
Niks mis mee, dat is het tempo wat ik gister liep.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat een mooie tijd voor een 13KM trail!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:33 schreef streamnl het volgende:
![]()
)
Dus weer offlineWat een bizar goede tijd ook!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Later meer!![]()
Niks geen sneue gegevens aan. Hopelijk gaat het met minder warmte beter.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:46 schreef Muis84 het volgende:
Top Stream en Jero!![]()
Hier zojuist weer een ontzettend teleurstellende training erop zitten.Bedoeling was 42 minuten testloop (zou 7km moeten zijn), maar zelfs dat lukte niet. Iedere keer dat ik iets te ver loop, iets te lang of het is iets te warm, dan werkt mijn been niet meer goed. En geloof me: 4,5km met een slepend been naar huis proberen te komen = niet fijn. MS speelt weer op dus...
Ik gooi het op de hitte icm vermoeidheid.
Daarom maar besloten om even een stapje terug te doen en nog even op de 5km te blijven ipv op te bouwen naar de 10. Weet alleen nog niet of ik het 0-5 schema van Renate ga doen, of de 5k onderhoud.Maar de 10 km moet ik even laten varen, in ieder geval tot het wat koeler is (hoop dat dat zal helpen).
Jammer....![]()
Oh ja, de ontzettend sneue gegevens van Endomondo:
http://www.endomondo.com/workouts/232078830/9947984
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Streamnl, moet je hier maar's een weekendje komen trailen volgend voorjaar, slepen we je mee naar The Trunce, daar kun je je klim wel oefenen!
Ja doei.![]()
Wel als je heel erg gefrustreerd bent omdat het weeeeer niet wil, je pijn hebt en het been gaat slepen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Niks mis mee, dat is het tempo wat ik gister liep.Had gewoon op meer gehoopt.
Dank je, Daywalker!![]()
Als het niet gaat moet je ook niet kosten wat het kost proberen een hoog tempo aan te houden..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:50 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Wel als je heel erg gefrustreerd bent omdat het weeeeer niet wil, je pijn hebt en het been gaat slepen.Had gewoon op meer gehoopt.
Dank je, Daywalker!
In other news: http://www.runforyourlives.com/ helaas alleen in de VS, looks cool!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
hier er een uurtje langer over gedaan maar wel lekker gelopen, ook hier werd het na de 22km zwaar...tot bij de drinkpost op 22km nog zo fris als een hoentje maar toen kwam er nog een lastige steile en lange klim voordat de afdaling begon.quote:
Hoop geleerd vandaag qua drinken, eten en de tank niet helemaal leeg lopen, want op een parkoers als dit (wat bekend staat als de zwaarste trail van Belgie)is herstellen dan absoluut niet meer mogelijk.
ook hier meer later...nu eerst nog een Leffe'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier er een uurtje langer over gedaan maar wel lekker gelopen, ook hier werd het na de 22km zwaar...tot bij de drinkpost op 22km nog zo fris als een hoentje maar toen kwam er nog een lastige steile en lange klim voordat de afdaling begon.
Hoop geleerd vandaag qua drinken, eten en de tank niet helemaal leeg lopen, want op een parkoers als dit (wat bekend staat als de zwaarste trail van Belgie)is herstellen dan absoluut niet meer mogelijk.
ook hier meer later...nu eerst nog een Leffeerg netjes ook, ik doe het je (voorlopig
) nog niet na.
Geniet er nog even van na, heel erg verdiend!
als we dan toch even mogen azijnzeiken dan is het over de diverse wegatleten die niet bekend zijn met een technische trail en/of klimmen en daardoor het tempo voor degene achter hun er uit halen, en inhalen is niet altijd mogelijik... het zou qua tijd niet zo veel uitmaken maar elke keer opnieuw een tempo zoeken vraagt veel kracht., kracht die je later dik nodig heb'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Proost! Geniet ervan, je hebt er hard voor moeten werken zo te lezen. Hoe dan ook:quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier er een uurtje langer over gedaan maar wel lekker gelopen, ook hier werd het na de 22km zwaar...tot bij de drinkpost op 22km nog zo fris als een hoentje maar toen kwam er nog een lastige steile en lange klim voordat de afdaling begon.
ook hier meer later...nu eerst nog een LeffeTopper!
![]()
En tot zo ver "alle hardlopers zijn gelijk". Jammer dit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
als we dan toch even mogen azijnzeiken dan is het over de diverse wegatleten die niet bekend zijn met een technische trail en/of klimmen en daardoor het tempo voor degene achter hun er uit halen, en inhalen is niet altijd mogelijik... het zou qua tijd niet zo veel uitmaken maar elke keer opnieuw een tempo zoeken vraagt veel kracht., kracht die je later dik nodig hebF means you're fucked![]()
laat ik het zo zeggen, zo teleurgesteld als ik verleden week na de vooroeverloop was, zo tevreden was ik vandaag, nogmaals, tot de 22km voelde ik me oersterk en ging het relatief makkelijik... vooral het klimmen ging lekker, afdalen is niet mijn ding'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik neem ze ook niets kwalijk hoor YUR, ik heb even goed heerlijk gelopen en een fantastische dag gehadquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:12 schreef YUR het volgende:
[..]
En tot zo ver "alle hardlopers zijn gelijk". Jammer dit.
alleen was het lekker geweest als ze even een stapje opzij hadden gedaan....maar ik denk dat veel lopers die voor het eerst overstappen van de weg naar de trail nog te veel gefocussed zijn op een "snelle tijd" en het een schade vinden als iemand ze inhaalt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik begrijp 't wel rd. Hier ook wel eens mensen die hun eigen kunnen overschatten en te ver vooraan starten, en dat is op sommige smalle paden niet echt heel fijn. Gelukkig zijn ze hier dan nog wel redelijk 'oplettend' en laten ze regelmatig wel mensen door als ze merken dat er iemand harder kan achter ze!
Ja doei.![]()
Haha, klinkt een beetje als Sebastian Vettel als die niet voorop rijdt. "ik kan er niet langs".quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:12 schreef YUR het volgende:
[..]
En tot zo ver "alle hardlopers zijn gelijk". Jammer dit.![]()
Dus dan moeten de wegatleten maar opzij stappen om daarna opnieuw in hun ritme te moeten komen, wat ze extra kracht kost, kracht die ze later nog volop nodig hebben?F means you're fucked![]()
Andere vraag: Wie wil het aanvoerderschap van de Fok!-Endomondogroep op zich nemen? Ik draag hem over aan de eerste die zich meld, en anders aan random iemandF means you're fucked![]()
misschien wel YUR, laten we zo zeggen,verleden week heb ik ook diverse keren ruimte gemaakt als er iemand achter me liep en ik merkte dan hij/zij er langs wilde, kwestie van "trail-etiquette"quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:22 schreef YUR het volgende:
Dus dan moeten de wegatleten maar opzij stappen om daarna opnieuw in hun ritme te moeten komen, wat ze extra kracht kost, kracht die ze later nog volop nodig hebben?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vorige week ging ik gewoon over t gras...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien wel YUR, laten we zo zeggen,verleden week heb ik ook diverse keren ruimte gemaakt als er iemand achter me liep en ik merkte dan hij/zij er langs wilde, kwestie van "trail-etiquette"Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Dan moeten de ervaren trailers dat gewoon maar eens netjes doorgeven aan de onervaren wegatleten. Maar op de een of andere manier zou ik me nu niet gewenst voelen op zo'n loop, als onervaren wegatleet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien wel YUR, laten we zo zeggen,verleden week heb ik ook diverse keren ruimte gemaakt als er iemand achter me liep en ik merkte dan hij/zij er langs wilde, kwestie van "trail-etiquette"F means you're fucked![]()
Ik snap het trailen sowieso niet zo.ontzettend respect voor jullie hoor en het lijkt me mega zwaar, maar uiteindelijk vertragen die klimmen je zo dat je gemiddeld op wandel tempo uitkomt.lijkt mij nogal frustrerend!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
dat moet je zeker niet zo voelen! was ook niet zo van "rot op" maar meer een kwestie van "lasting"quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan moeten de ervaren trailers dat gewoon maar eens netjes doorgeven aan de onervaren wegatleten. Maar op de een of andere manier zou ik me nu niet gewenst voelen op zo'n loop, als onervaren wegatleet.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik was op een single-trail ook niet opzij gegaan in ieder geval. Ik heb net zovel recht op mijn eigen tempo als ervaren trailersquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat moet je zeker niet zo voelen! was ook niet zo van "rot op" maar meer een kwestie van "lasting"F means you're fucked![]()
Het is een andere mindset, andere 'sport' zelfsquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap het trailen sowieso niet zo.ontzettend respect voor jullie hoor en het lijkt me mega zwaar, maar uiteindelijk vertragen die klimmen je zo dat je gemiddeld op wandel tempo uitkomt.lijkt mij nogal frustrerend!
Ja doei.![]()
Tijd per km is dan ook niet belangrijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap het trailen sowieso niet zo.ontzettend respect voor jullie hoor en het lijkt me mega zwaar, maar uiteindelijk vertragen die klimmen je zo dat je gemiddeld op wandel tempo uitkomt.lijkt mij nogal frustrerend!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Pfoe, ik blijf maar lekker color runnen geloof ik. Daar is het allemaal love, peace and happiness. Hardlopers links, wandelaars, rolstoelers en mensen op kurken rechts
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Pfoe, ik blijf maar lekker color runnen geloof ik. Daar is het allemaal love, peace and happiness. Hardlopers links, wandelaars, rolstoelers en mensen op kurken rechtsHippie!
![]()
Heb ik nooit ontkend geloof ikquote:
Ik snap je wel rd, ook niets zo ongemakkelijk als op een wandeling achter iemand zitten die niet jouw tempo wandelt de berg op of naar beneden. Dan laat ik ook liever voor (mensen die zo achter mijn gat lopen, nah).
Vandaag eerste intervaltraining sinds lang, ging wel ok enkel super veel wind. Maar dat wist ik voor ik vertrok, iets met een kapot slaapkamerraam... Het was wel droog maar ik was wel nat nadien, wind -> grotere golven -> nat sjaap.
Ik moet dringend eens mijn horloge leegmaken, lui...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Tuurlijk, ook die ervaren trailer heeft ooit 'in de weg' gelopen. Tis geven en nemen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik was op een single-trail ook niet opzij gegaan in ieder geval. Ik heb net zovel recht op mijn eigen tempo als ervaren trailersMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb het bloed uit mijn shirt gewassen en raad eens?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vind dat bebloede 7HL shirt van jou en het feit dat de website dood is wel een beetje creepySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan wil je zeker niet horen over die elleboog die ik tijdens de BtB op m'n oogkas kreeg vorig jaar?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:56 schreef hatsaflats het volgende:
Ik blijf maar gewoon wegatleet dan. Als ik dat zo hoor zijn die trailers helemaal niet aardig![]()
Ging wel per ongeluk gelukkig, door een wat onhandige inhaalactie van de kant van de elleboog. Arme man putte zich uit in excuses
Oh, ja, daar zijn ook eikels. En businessrunners die vooraan mogen starten om vervolgens gezellig babbelend in de weg te lopen en niet opzij willenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan wil je zeker niet horen over die elleboog die ik tijdens de BtB op m'n oogkas kreeg vorig jaar?![]()
Ging wel per ongeluk gelukkig, door een wat onhandige inhaalactie van de kant van de elleboog. Arme man putte zich uit in excuses![]()
![]()
Tijdens de Tolkamerkadeloop was iedereen wel lief. Magoed, daar waren zo weinig mensen, dat er helemaal geen ruimte was om elkaar in de weg te lopenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, ja, daar zijn ook eikels. En businessrunners die vooraan mogen starten om vervolgens gezellig babbelend in de weg te lopen en niet opzij willen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Beetje die man zijn elleboog aanvallen met je oogkasquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan wil je zeker niet horen over die elleboog die ik tijdens de BtB op m'n oogkas kreeg vorig jaar?![]()
Ging wel per ongeluk gelukkig, door een wat onhandige inhaalactie van de kant van de elleboog. Arme man putte zich uit in excuses
Trut ben ik he!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Beetje die man zijn elleboog aanvallen met je oogkas
Ik blijf wel uit je buurt tijdens de Vredesloop...quote:
En anders moet je er maar vrede mee hebben...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar bij de Vredesloop gaat het er toch wel vredig aan toe neem ik aan?![]()
De Vredesloop is over precies 5 weken![]()
Weekje vakantie, week na de vakantie druk met werken.. zal er om hangen of de Vredesloop mijn eerste 10km ooit gaat worden of dat ik 'm in de voorbereiding nog kan lopen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
juist wel, het zijn de wegatleten die de trail etiquette niet begrijpenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:56 schreef hatsaflats het volgende:
Ik blijf maar gewoon wegatleet dan. Als ik dat zo hoor zijn die trailers helemaal niet aardig
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik zie trouwens dat ik niet zo veel marge heb bij de Vredesloop.. Zo snel loop ik niet en de limiet is 80 minuten![]()
Iemand nog tips om naast de afstand verhogen ook mijn tempo wat omhoog te krijgen?
LDL gaat nu op zo'n 7.30/km.. opbouw afstand nu met ca. een km per week..
Zuidersterloop (8 km) ging onder het uur, dus dan zou ik nog 20 minuten voor 2km over hebben.. moet te doen zijn.. Maar toch..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
ze moeten dus voor elke eckte eckte trailer die achter ze loopt de bosjes in springen voor het geval dat hij in wil halen, ipv dat trailers gewoon even zeggen dat ze erlangs willen en dat ze dan opzij gaan. En net zoals met gewone etiquette: het kan ook gewoon zijn dat ze het niet weten. Ik leerde ook pas op m'n 19e dat ik met verschillend bestek voor voor- en hoofdgerecht ik van buiten naar binnen moest werkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
juist wel, het zijn de wegatleten die de trail etiquette niet begrijpen![]()
Anyway, ik vond trailen al zwaar en stom, en als ik als wegatleet voor elke eckte trailer opzij moet springen voel ik me al helemaal niet geneigd het wel proberen leuk te vinden.![]()
80 minuten is één uur en twintig minuten hèdat red je echt wel, zelfs als je tussendoor wandelt
Lukt je makkelijk! Op 7:30 zou je er 75 minuten over doen, maar je hebt ook nog de extra adrenaline van het publiek én weer een paar weken extra training. Daar zou ik me echt geen zorgen om maken. Misschien voor de zekerheid wat van die leuke intervallen tussendoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:14 schreef E.T. het volgende:
ik zie trouwens dat ik niet zo veel marge heb bij de Vredesloop.. Zo snel loop ik niet en de limiet is 80 minuten![]()
Iemand nog tips om naast de afstand verhogen ook mijn tempo wat omhoog te krijgen?
Zuidersterloop (8 km) ging onder het uur, dus dan zou ik nog 20 minuten voor 2km over hebben.. moet te doen zijn.. Maar toch..![]()
![]()
7:30 per kilometer, is 75 minuten voor 10 kilometer. Dus dan kan je zelfs langzamer lopen dan in een ldl.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:14 schreef E.T. het volgende:
Zuidersterloop (8 km) ging onder het uur, dus dan zou ik nog 20 minuten voor 2km over hebben.. moet te doen zijn.. Maar toch..
Zal de trainer van m'n loopgroep ook even mailen.. Misschien beetje aangepast programma die laatste paar weken, speciaal voor mij
M'n totaal mislukte BtB legde ik af in 1:19:nogwat. En toen heb ik zo ongeveer de helft gewandeld. No worries dus
Stomme bovenbeen ookhad gewoon heel moeten blijven, had er niks aan de hand geweest
Ik hoop toch wel dat de BtB dit jaar niet zo warm is als vorig jaar. Anders hoop ik dat ik m'n inschrijving nog mag omzetten naar de 6EM, want met warmte - of vooral in combinatie met zon recht in m'n gezicht - vind ik het na 10km echt wel mooi geweest.![]()
Je zou denken dat de 'echte trailers' juist via de bosjes inhalen....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
ze moeten dus voor elke eckte eckte trailer die achter ze loopt de bosjes in springen voor het geval dat hij in wil halen, ipv dat trailers gewoon even zeggen dat ze erlangs willen en dat ze dan opzij gaan. En net zoals met gewone etiquette: het kan ook gewoon zijn dat ze het niet weten. Ik leerde ook pas op m'n 19e dat ik met verschillend bestek voor voor- en hoofdgerecht ik van buiten naar binnen moest werken![]()
Anyway, ik vond trailen al zwaar en stom, en als ik als wegatleet voor elke eckte trailer opzij moet springen voel ik me al helemaal niet geneigd het wel proberen leuk te vinden.![]()
Komt wel goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:27 schreef E.T. het volgende:
Stomme bovenbeen ookhad gewoon heel moeten blijven, had er niks aan de hand geweest
![]()
![]()
Je bedoelt gewoon het beheer van mensen toelaten en zo? Als niemand het wil, wil ik dat best doen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:24 schreef YUR het volgende:
Andere vraag: Wie wil het aanvoerderschap van de Fok!-Endomondogroep op zich nemen? Ik draag hem over aan de eerste die zich meld, en anders aan random iemand“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Maar wanneer ben je dan een 'echte trailer' ? Als je trailschoenen hebt? Als je 3 trailwedstrijden gelopen hebt? Als je x hoogtemeters gemaakt hebt?
Ik zie trouwens dat bij alle grote evenementen de afstandslimiet op 8min/km ligt; ook bij de Bruggenloop dus![]()
Hebben we wat te doen
Het kan echt niet veel erger worden dan vorig jaarquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:28 schreef hatsaflats het volgende:
Ik hoop toch wel dat de BtB dit jaar niet zo warm is als vorig jaar. Anders hoop ik dat ik m'n inschrijving nog mag omzetten naar de 6EM, want met warmte - of vooral in combinatie met zon recht in m'n gezicht - vind ik het na 10km echt wel mooi geweest.
Bedankt voor alle reacties. Net nog "even" buiten gezeten met Jero en onze vriendinnen.
Nu lekker naar bed en slapen![]()
![]()
Goed gelopen, echte trailers!
De discussie wegatleet-echte trailers is zinloos. Part of the game om met alle wedstrijdelementen te dealen, vind ik. Iets meer kans dat je die wat meer tegenkomt tijdens een evenement.
En nu ook niet weer de 2 kampen "kleinschalig" en "grote evenementen" tegen elkaar plz.
Hardlopen blijft de ene voet voor de ander zetten. Skip the attitude!
Oh en ET: je gaat ruim binnen de 80 min lopen, echt!!
![]()
![]()
Ik ben een asfalttijger en ik ben er trots opquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:31 schreef Quoi het volgende:
Goed gelopen, echte trailers!
De discussie wegatleet-echte trailers is zinloos. Part of the game om met alle wedstrijdelementen te dealen, vind ik. Iets meer kans dat je die wat meer tegenkomt tijdens een evenement.
En nu ook niet weer de 2 kampen "kleinschalig" en "grote evenementen" tegen elkaar plz.
Hardlopen blijft de ene voet voor de ander zetten. Skip the attitude!
Oh en ET: je gaat ruim binnen de 80 min lopen, echt!!
![]()
Had je nog gezonde dingetjes gekookt? Ik had vandaag alweer risotto (ik eet vrij vaak risotto, lekker ontspannen een beetje bouillon bijgieten en roeren terwijl ik radio luister), maar nu met spekjes en bietjes. Best lekker!
![]()
Oh ik heb nog een lekker recept voor tomaat spinazie risottoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben een asfalttijger en ik ben er trots op![]()
Had je nog gezonde dingetjes gekookt? Ik had vandaag alweer risotto (ik eet vrij vaak risotto, lekker ontspannen een beetje bouillon bijgieten en roeren terwijl ik radio luister), maar nu met spekjes en bietjes. Best lekker!
hebben?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ik heb nog een lekker recept voor tomaat spinazie risottohebben?
Heb je ook nog een recept voor lasagne met courgette en gorgonzola?
Ik doe vaak maar watIk vind het wel leuk om kookboeken door te bladeren, maar echt een recept volgen is me veul te moeilijk.
![]()
Klasse. Wie ben jij op Endomondo?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:29 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon het beheer van mensen toelaten en zo? Als niemand het wil, wil ik dat best doen.F means you're fucked![]()
Zekers. Heel Hollands: snij en sperziebonen, aardappelen, paprika, uitje, biefstuk. Allemaal bij boertje gaan halen op m'n fietsje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben een asfalttijger en ik ben er trots op![]()
Risotto is inderdaad een gerecht om rustig aan te maken ja.. Ik ben vaak te haastig
Morgenochtend loop ik volgens schema een rustige 5k. Géén kerkpolderloop, me niet laten verleiden tot een "snelle". Ga wel ff aanmoedigen, aangezien het toch mijn loophabitatje is![]()
![]()
Butter voorbij zien komen deed echt pijn aan de ogen, helemaal de laatste keer...
En wilde het toen bijna roepen, maar hij had het zelf ook wel door dat het geen zin had, maar toen stapte hij 2 km later ook uit of zo. Die Kiprotich is wel een koning, mooie versnelling.
Laatste kwam binnen in 2:39, damn.Maar het was ook bloedverziekend heet op die snelweg naast de rivier...
Dit recept is echt te makkelijk, zal m morgen eens opsnorrenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik doe vaak maar watIk vind het wel leuk om kookboeken door te bladeren, maar echt een recept volgen is me veul te moeilijk.
Geen lasagne, courgette en gorgonzola helaas
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zekers. Heel Hollands: snij en sperziebonen, aardappelen, paprika, uitje, biefstuk. Allemaal bij boertje gaan halen op m'n fietsje.
Risotto is inderdaad een gerecht om rustig aan te maken ja.. Ik ben vaak te haastig
Morgenochtend loop ik volgens schema een rustige 5k. Géén kerkpolderloop, me niet laten verleiden tot een "snelle". Ga wel ff aanmoedigen, aangezien het toch mijn loophabitatje isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je eens op smulweb zoeken. Daar kun je ingredienten invoeren en dan komen de recepten daarmee te voorschijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
![]()
Nee, anders had ik het nachtshirt namelijk wel gewild.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Je kan trouwens bij de 7^^ niet het nachtshirt bestellen als je de dagloop doet??
Maar het dagshirt uiteindelijk toch ook gedaan, wat vond hem wel mooi!Jack does it in real time...![]()
Al wat foto's zien verschijnen op FB van de TdF (van trailrunning NL), mooie omgeving hoor.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Volgend jaar wellicht ook in NL: http://www.runforyourlives.nl/quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als het niet gaat moet je ook niet kosten wat het kost proberen een hoog tempo aan te houden..
In other news: http://www.runforyourlives.com/ helaas alleen in de VS, looks cool!![]()
Degene die net weer een verzoek ingediend heeft omdat ze zichzelf er blijkbaar per ongeluk uitgeflikkerd had.quote:Ik DM je even.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Buren hebben een nogal luidruchtig feestjenormaal nooit last van ze, dus lekker laten gaan, maar hoop wel zo er doorheen in slaap te vallen, want wil 's ochtends LDL doen...
Ja doei.![]()
Die bedoelde ik eigenlijk, niet Londenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:28 schreef Serinde het volgende:
[..]
In Rotterdam ook een krampaanval waardoor hij heel even moest stoppen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:33 schreef streamnl het volgende:
![]()
)
Dus weer offline![]()
Dat is alsnog een hele nette tijd, als je al zegt dat je ergens over een kilometer 15 minuten hebt gedaan.. Man, wat een ervaring moet dat zijn geweest
Mijn god, gewoon je doel gehaald, terwijl je vantevoren werd uitgelachen door ervaren trailers. Petje af Jero!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Stream rende nog met me mee naar de finish en ik klokte af in een tijd van 2.59.17. Ernstig blij mee!![]()
Ik denk dat je eens een hele andere trainingsmethode moet gaan proberen, want ik zie veel te vaak dat je training niet lekker is gegaan. Zo ga je de motivatie om te blijven lopen verliezen en dat willen we niet!!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:46 schreef Muis84 het volgende:
Hier zojuist weer een ontzettend teleurstellende training erop zitten.Ook jijquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ook hier meer later...nu eerst nog een Leffe![]()
![]()
Die discussie over wegatleten tijdens trails VS eckte eckte trailersIk snap wel wat je bedoelt RD, maar dat is op de weg precies hetzelfde. Ik denk dat elke loper, ervaren of onervaren, dat wel eens doet. Op sommige momenten ben je zo geconcentreerd aan het lopen dat je geen idee hebt dat er iemand langs wilt.. Ach, vervelend, maar part of the game. Laat zo`n klein iets geen zwarte schaduw over je prachtige dag/ ervaring zijn!
En nu slurp ik m`n koffie op, trek ik m`n kloffie aan en ga ik voor een uurtje hobbelen. De eerste keer dat ik m`n singlet ga dragen tijdens een training. En dat terwijl het potverdikkeme winter is!![]()
Je hebt een punt, Levitas! Maar zo snel geef ik niet op.![]()
Maar het is wel pas zo ongeveer sinds het te warm/benauwd voor me is, en ik weer eens teveel verwacht. Ik twijfel daarom of ik de 5km onderhoud zal doen, o de 0-5km medium van Renate. Maar ik stop voorlopig nog niet, hoor! Ik blijf hier nog even.![]()
MoBlo: nog goed kunnen slapen? Hier zaten een van de buren om half 5 nog luidruchtig te discussiëren.![]()
![]()
net nog even 50 minuten de benen los gelopen, ging heerlijk'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: