U bent student?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een trein van de Nederlandse Spoorwegen.
Spannund. Misschien heeft VS wel wat leuks voor je.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga mij binnenkort maar eens verdiepen in lijfrente. Als 'pensioen'.
Niet zo tof doen.quote:
Aha, dus zo. Dat ga ik morgenvroeg maar eens doen. Maar jij verplaatst je dus dmv een ov-kaart?quote:
Kan er maar 1 geweest zijn.quote:LEIDEN - De politie in Leiden is vrijdagmiddag massaal in actie gekomen op station Leiden Centraal. Volgens een woordvoerder zat er een verwarde man in een trein vanuit Amsterdam die bedreigingen uitte.
Verontruste reizigers belden 112. De passagier, met legerkleding aan, is door agenten met kogelwerende vesten opgewacht op het perron. Daar is hij overmeesterd en aangehouden. Niet veel later was alles weer rustig op Leiden Centraal.
De politiewoordvoerder laat weten dat de verdachte geen wapen bij zich had. Het is niet duidelijk waarmee hij dreigde. De man zit nog vast.
Nee man, is gayquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:09 schreef telegraag het volgende:
Iemand wel eens de zgn e-smoker geprobeerd?
Nee, ik werk gewoon een voltijdbaan zonder m'n iets afgemaakt te hebben. Naast m'n werk probeer ik de laatste restjes / vakken af te ronden zodat ik het diploma heb.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:09 schreef telegraag het volgende:
[..]
Aha, dus zo. Dat ga ik morgenvroeg maar eens doen. Maar jij verplaatst je dus dmv een ov-kaart?
Rokenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:09 schreef telegraag het volgende:
Roken doe je met teer en asfalt. E-sigaretten zijn een beetje de Belinda menthols van vroegah.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:09 schreef telegraag het volgende:
Belinda, zo heette de vrouw van de snackbar ook. Meid van eind 20, redelijk afgeleefd, maar die deed echt alles met je.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Roken doe je met teer en asfalt. E-sigaretten zijn een beetje de Belinda menthols van vroegah.
Ze nam je patatbestelling aan, je kipkorn, je mayo, alles.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Belinda, zo heette de vrouw van de snackbar ook. Meid van eind 20, redelijk afgeleefd, maar die deed echt alles met je.
Inderdaad, en showtjes dat ze gaf met je frikandel of kroket, niet meer normaal.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze nam je patatbestelling aan, je kipkorn, je mayo, alles.
Vast een avondje met 't Gilde gehad en nu bij een SOA-kliniek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu is het wachten op betyar die over jouw handtasjes gaat beginnen.
Ieeeeeeeeewwwwwwwwwquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vast een avondje met 't Gilde gehad en nu bij een SOA-kliniek.
En een pizza.quote:
Nee, is voor kakkerlakken.quote:
Kapsalon is Turkenvoer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo een veelvraat ben ik nou ook weer niet, ook al zie ik er zo uit.
De oorsprong is in Delfshaven, daar wonen geen voetballers, enkel buitenlanders.quote:
En echte kakkerlakken wonen natuurlijk in Amsterdam.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De oorsprong is in Delfshaven, daar wonen geen voetballers, enkel buitenlanders.
Niet elke Italiaan heet Balotelli.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, kom jij lekker aankakken met je pizza, alsof dat voer voor een blanke is.
Nee, je hebt twee smaken, Balotelli of Berlusconi.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet elke Italiaan heet Balotelli.
Nee, je hebt twee smaken, bunga bunga.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, je hebt twee smaken, Balotelli of Berlusconi.
Nog een meth-gebruikertje:quote:
En Pizza Quattro Stagioni.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, je hebt twee smaken, Balotelli of Berlusconi.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog een meth-gebruikertje:
[ afbeelding ]
Oeh, dat is een charmante vrouw, wat heeft ze gestudeerd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog een meth-gebruikertje:
[ afbeelding ]
Dickology.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oeh, dat is een charmante vrouw, wat heeft ze gestudeerd?
Longkanker is gay. En bovengenoemde is een prima manier om geleidelijk afscheid te nemen van een het rokerssentiment. Maar toch stond ik net weer te paffenquote:
Ok.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:24 schreef hexje het volgende:
Ik ben nu wel een beetje klaar met die wijven.
Bleh, je hebt een teerbek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:25 schreef telegraag het volgende:
[..]
Longkanker is gay. En bovengenoemde is een prima manier om geleidelijk afscheid te nemen van een het rokerssentiment. Maar toch stond ik net weer te paffen
Klopt, maar dat spoel je weer weg met bier. Tis meer s'morgens dat je een half uur lang staat door een rietje ademtquote:
Die causaliteit betwist ik en laat ik derhalve voor jouw rekening.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je van homoseksualiteit longkanker kon krijgen.
Ik zal president Putin erover informeren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:28 schreef telegraag het volgende:
[..]
Die causaliteit betwist ik en laat ik derhalve voor jouw rekening.
Waarover precies?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zal president Putin erover informeren.
Kappen dan. Roken is suf.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:25 schreef telegraag het volgende:
[..]
Longkanker is gay. En bovengenoemde is een prima manier om geleidelijk afscheid te nemen van een het rokerssentiment. Maar toch stond ik net weer te paffen
Ze noemen het ook wel "aan kankerstaafjes zuigen".quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je van homoseksualiteit longkanker kon krijgen.
Mwah, ik zou graag doorroken maar de zogenaamde ochtendhoest wordt steeds meer een hel. Echter wat mij ervan weerhoudt is dat er 40/60 op mijn werk en school rookt. En laten we wel wezen, roken is wel een sociaal smeermiddel.quote:
Dat boeit niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze noemen het ook wel "aan kankerstaafjes zuigen".
Beter werk en een betere school zoeken. Hoe hoger het opleidingsniveau, hoe minder rokersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:33 schreef telegraag het volgende:
[..]
Mwah, ik zou graag doorroken maar de zogenaamde ochtendhoest wordt steeds meer een hel. Echter wat mij ervan weerhoudt is dat er 40/60 op mijn werk en school rookt. En laten we wel wezen, roken is wel een sociaal smeermiddel.
Deels waar. Maar dan moet je het ook nog zelf loslaten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beter werk en een betere school zoeken. Hoe hoger het opleidingsniveau, hoe minder rokers.
Hoe meerder verdienen hoe meer rokers (artsen, acteurs, directeurs, etc.)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beter werk en een betere school zoeken. Hoe hoger het opleidingsniveau, hoe minder rokers.
Dat dus, roken wordt steeds meer een luxe product (shage rokers uitgesloten).quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe meerder verdienen hoe meer rokers (artsen, acteurs, directeurs, etc.)
Uitzonderingen die de regel bevestigen:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe meerder verdienen hoe meer rokers (artsen, acteurs, directeurs, etc.)
Ja lekker die gele vlekken op je vingersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Shag is sowieso lekkerder dan al die gare bende in peuken.
En tanden. Maar goed, dat krijg je ook van koffie en rode wijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:42 schreef telegraag het volgende:
[..]
Ja lekker die gele vlekken op je vingers
I beg to differ:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uitzonderingen die de regel bevestigen:
[ afbeelding ]
Slechte comeback.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
I beg to differ:
[ afbeelding ]
Die verkeren in prima staat. Maar vanwaar die antipathie tegen roken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En tanden. Maar goed, dat krijg je ook van koffie en rode wijn.
Ik heb het als jochie wel eens geprobeerd, maar ik krijg er, i.t.t. alcohol, geen kick van.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:45 schreef telegraag het volgende:
[..]
Die verkeren in prima staat. Maar vanwaar die antipathie tegen roken?
Niets aantrekken van die groepsdruk, man.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:33 schreef telegraag het volgende:
[..]
Mwah, ik zou graag doorroken maar de zogenaamde ochtendhoest wordt steeds meer een hel. Echter wat mij ervan weerhoudt is dat er 40/60 op mijn werk en school rookt. En laten we wel wezen, roken is wel een sociaal smeermiddel.
Daar gaat het bij mij echt niet om, het is meer dat de leuke gesprekken vaak opgang komen met een peuk in je handen, vaak worden mensen ook wat opener.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niets aantrekken van die groepsdruk, man.
Een rationele afweging heden ten dagen in deze maatschappij is het zeer zeker niet. Overigens hoort roken wel tot de oerinstincten van de mensquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb het als jochie wel eens geprobeerd, maar ik krijg er, i.t.t. alcohol, geen kick van.
Het nut ontgaat me een beetje, behalve dan sociale aspecten en het oerinstinct van fikkie-stoken.
Het is vooral een eenvoudige manier om snel veel belasting te moeten betalenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:48 schreef telegraag het volgende:
[..]
Een rationele afweging heden ten dagen in deze maatschappij is het zeer zeker niet. Overigens hoort roken wel tot de oerinstincten van de mens
Och, dat betaal ik van mijn zorgtoeslagquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is vooral een eenvoudige manier om snel veel belasting te moeten betalen.
En je zorgverzekering?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:52 schreef telegraag het volgende:
[..]
Och, dat betaal ik van mijn zorgtoeslagI dont care.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |