Kapsalon is Turkenvoer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo een veelvraat ben ik nou ook weer niet, ook al zie ik er zo uit.
De oorsprong is in Delfshaven, daar wonen geen voetballers, enkel buitenlanders.quote:
En echte kakkerlakken wonen natuurlijk in Amsterdam.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De oorsprong is in Delfshaven, daar wonen geen voetballers, enkel buitenlanders.
Niet elke Italiaan heet Balotelli.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, kom jij lekker aankakken met je pizza, alsof dat voer voor een blanke is.
Nee, je hebt twee smaken, Balotelli of Berlusconi.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet elke Italiaan heet Balotelli.
Nee, je hebt twee smaken, bunga bunga.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, je hebt twee smaken, Balotelli of Berlusconi.
Nog een meth-gebruikertje:quote:
En Pizza Quattro Stagioni.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, je hebt twee smaken, Balotelli of Berlusconi.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog een meth-gebruikertje:
[ afbeelding ]
Oeh, dat is een charmante vrouw, wat heeft ze gestudeerd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog een meth-gebruikertje:
[ afbeelding ]
Dickology.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oeh, dat is een charmante vrouw, wat heeft ze gestudeerd?
Longkanker is gay. En bovengenoemde is een prima manier om geleidelijk afscheid te nemen van een het rokerssentiment. Maar toch stond ik net weer te paffenquote:
Ok.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:24 schreef hexje het volgende:
Ik ben nu wel een beetje klaar met die wijven.
Bleh, je hebt een teerbek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:25 schreef telegraag het volgende:
[..]
Longkanker is gay. En bovengenoemde is een prima manier om geleidelijk afscheid te nemen van een het rokerssentiment. Maar toch stond ik net weer te paffen
Klopt, maar dat spoel je weer weg met bier. Tis meer s'morgens dat je een half uur lang staat door een rietje ademtquote:
Die causaliteit betwist ik en laat ik derhalve voor jouw rekening.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je van homoseksualiteit longkanker kon krijgen.
Ik zal president Putin erover informeren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:28 schreef telegraag het volgende:
[..]
Die causaliteit betwist ik en laat ik derhalve voor jouw rekening.
Waarover precies?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zal president Putin erover informeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |