U bent student?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een trein van de Nederlandse Spoorwegen.
Spannund. Misschien heeft VS wel wat leuks voor je.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga mij binnenkort maar eens verdiepen in lijfrente. Als 'pensioen'.
Niet zo tof doen.quote:
Aha, dus zo. Dat ga ik morgenvroeg maar eens doen. Maar jij verplaatst je dus dmv een ov-kaart?quote:
Kan er maar 1 geweest zijn.quote:LEIDEN - De politie in Leiden is vrijdagmiddag massaal in actie gekomen op station Leiden Centraal. Volgens een woordvoerder zat er een verwarde man in een trein vanuit Amsterdam die bedreigingen uitte.
Verontruste reizigers belden 112. De passagier, met legerkleding aan, is door agenten met kogelwerende vesten opgewacht op het perron. Daar is hij overmeesterd en aangehouden. Niet veel later was alles weer rustig op Leiden Centraal.
De politiewoordvoerder laat weten dat de verdachte geen wapen bij zich had. Het is niet duidelijk waarmee hij dreigde. De man zit nog vast.
Nee man, is gayquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:09 schreef telegraag het volgende:
Iemand wel eens de zgn e-smoker geprobeerd?
Nee, ik werk gewoon een voltijdbaan zonder m'n iets afgemaakt te hebben. Naast m'n werk probeer ik de laatste restjes / vakken af te ronden zodat ik het diploma heb.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:09 schreef telegraag het volgende:
[..]
Aha, dus zo. Dat ga ik morgenvroeg maar eens doen. Maar jij verplaatst je dus dmv een ov-kaart?
Rokenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:09 schreef telegraag het volgende:
Roken doe je met teer en asfalt. E-sigaretten zijn een beetje de Belinda menthols van vroegah.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:09 schreef telegraag het volgende:
Belinda, zo heette de vrouw van de snackbar ook. Meid van eind 20, redelijk afgeleefd, maar die deed echt alles met je.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Roken doe je met teer en asfalt. E-sigaretten zijn een beetje de Belinda menthols van vroegah.
Ze nam je patatbestelling aan, je kipkorn, je mayo, alles.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Belinda, zo heette de vrouw van de snackbar ook. Meid van eind 20, redelijk afgeleefd, maar die deed echt alles met je.
Inderdaad, en showtjes dat ze gaf met je frikandel of kroket, niet meer normaal.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze nam je patatbestelling aan, je kipkorn, je mayo, alles.
Vast een avondje met 't Gilde gehad en nu bij een SOA-kliniek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu is het wachten op betyar die over jouw handtasjes gaat beginnen.
Ieeeeeeeeewwwwwwwwwquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vast een avondje met 't Gilde gehad en nu bij een SOA-kliniek.
En een pizza.quote:
Nee, is voor kakkerlakken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |