Leuk!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga je ook zo zijn bij de NWS-meet?
Jij begint met zeuren, dus klep dicht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga je ook zo zijn bij de NWS-meet?
Wij hebben hier een tweedehandsboekwinkel die echt voor hele schappelijke prijzen verkoopt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:44 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ja het is leuk, maar boeken in Nederland zijn voor mij momenteel gewoon te duur. Zeker als je veel leest. Dus alleen boeken die ik écht goed vind ik koop ik. Een stuk of 3 per jaar denk ik.
Ja, dat ik jouw mening deel dat in stad teveel afremt met een auto. Alsof ik zit te wachten op dat manoeuvreren door een stadquote:
Alsof die twee woordenkneusjes iets weten van vriendelijkheid.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik ben verder heel normaal en vriendelijk, vraag Reya en Titus maar.
In welke steden kom jij wel eens?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:46 schreef telegraag het volgende:
[..]
Ja, dat ik jouw mening deel dat in stad teveel afremt met een auto. Alsof ik zit te wachten op dat manoeuvreren door een stad
Die zijn beide niet te vertrouwen jammer genoeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Jij begint met zeuren, dus klep dicht.
Ik ben verder heel normaal en vriendelijk, vraag Reya en Titus maar.
Ze weten wel veel van woorden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alsof die twee woordenkneusjes iets weten van vriendelijkheid.
Reya hengst zich toch af op statistische data?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alsof die twee woordenkneusjes iets weten van vriendelijkheid.
Helaas.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:46 schreef waht het volgende:
[..]
Die zijn beide niet te vertrouwen jammer genoeg.
Op advies van mijn rabbi hou ik het voorlopig bij extreem-rechtse meets.quote:
Griekse data.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Reya hengst zich toch af op statistische data?
Bronkhorstquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In welke steden kom jij wel eens?
Overigens ging de discussie niet over autorijden, maar over het dumpen van gehandicapten.
Verstandig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:47 schreef waht het volgende:
[..]
Op advies van mijn rabbi hou ik het voorlopig bij extreem-rechtse meets.
Argo is leuk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:49 schreef De_Coulance het volgende:
Welke dag is de NWS-meet, toch niet op de dag dat Argo draait?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oja, je woonde in de provincie.
Nee. Jij wel?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je ook een baan in de agrarische sector?
Met een beetje mazzel regent het.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:49 schreef De_Coulance het volgende:
Welke dag is de NWS-meet, toch niet op de dag dat Argo draait?
Je doet een studie aan het MBO?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:52 schreef telegraag het volgende:
[..]
Ik ben nog oriënterende in de maatschappij
De maatschappij, dat ben jij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:52 schreef telegraag het volgende:
[..]
Ik ben nog oriënterende in de maatschappij
Dan kun je lekker dicht tegen Specularium onder de paraplu lopen.quote:
Moet je ook mijn BSN hebben?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je doet een studie aan het MBO?
Anders kan hij je salaris niet overmakenquote:
Wist niet dat jij tot de VS groep hoort.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:53 schreef waht het volgende:
[..]
Dan kun je lekker dicht tegen Specularium onder de paraplu lopen.
Hij heeft m'n rekeningnummer in z'n pmquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Anders kan hij je salaris niet overmaken.
Je kan ook gewoon hommel zeggen. De meesten hier zijn trouwens kast-hommel. (B_A niet)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:54 schreef hexje het volgende:
[..]
Wist niet dat jij tot de VS groep hoort.
/carequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:55 schreef De_Coulance het volgende:
Jup, Argo draait op de NWS-meet, het zal toch eens niet.
Met 'je' bedoel ik 'jij', boefje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:54 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat Joden en de VS onder één hoedje spelen is natuurlijk niets nieuws, Obama heeft daar niets aan weten te veranderen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:54 schreef hexje het volgende:
[..]
Zonder BSN geen salaris. Hooguit geld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:56 schreef telegraag het volgende:
[..]
Hij heeft m'n rekeningnummer in z'n pm
Ik heb nog niets binnen zien komen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:56 schreef telegraag het volgende:
[..]
Hij heeft m'n rekeningnummer in z'n pm
Grote sommen belastingvrij geld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zonder BSN geen salaris. Hooguit geld.
Deze uitleg is ook geschikt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat Joden en de VS onder één hoedje spelen is natuurlijk niets nieuws, Obama heeft daar niets aan weten te veranderen.
Prima, mij kun je er wel op vertrouwen dat ik zelf de loonbelasting overmaak aan de blauwenbrieven brigade.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zonder BSN geen salaris. Hooguit geld.
Belastingvrij. Het moest verboden wordenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:57 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Grote sommen belastingvrij geld.
Hahaha, brave burger.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:57 schreef telegraag het volgende:
[..]
Prima, mij kun je er wel op vertrouwen dat ik zelf de loonbelasting overmaak aan de blauwenbrieven brigade.
Ik ga niet naar de meet. Ben dan niet in het land.quote:
We moeten allemaal de vruchten plukken van de arbeid van een ander.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Belastingvrij. Het moest verboden worden.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de meet. Ben dan niet in het land.
Jammer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog geen substantiële wig tussen bruto-nettoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
Prima, mij kun je er wel op vertrouwen dat ik zelf de loonbelasting overmaak aan de blauwenbrieven
Je bedoelt: "ik ben bang om afgewezen te worden door een kansloze FOKer".quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Welk land ben je dan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Als je quote, quote dan ook correct.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:59 schreef telegraag het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog geen substantiële wig tussen bruto-netto
Sorry, ben nog nieuwquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je quote, quote dan ook correct.
Poep over zijn ballen smeren mag ook als vervangende optie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sorry is voor knorrie, het is "excuus meneer".
Ja mein herr und meister.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sorry is voor knorrie, het is "excuus meneer".
Sorry, daar houd ik niet van.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Poep over zijn ballen smeren mag ook als vervangende optie.
Hoho, ik smeer enkel met biologische faeces met een keurmerk van stichting "fair shit".quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Poep over zijn ballen smeren mag ook als vervangende optie.
Dat wel. Rente en zulks.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We moeten allemaal de vruchten plukken van de arbeid van een ander.
Ja, maar ik neem aan dat je met dat laatste wenst aangesproken te wordenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er staat "meneer" knul, niet "herr und meister".
Gast, wat post ik nou dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:04 schreef telegraag het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat je met dat laatste wenst aangesproken te worden
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gast, wat post ik nou dan?
Dat het "excuus meneer" is, als ik het anders had willen hebben dan had ik dat toch wel gepost. DENK NOU EENS NA MAN!!!
Door te gaan huilen kan je mij niet chanteren, dat moesten veel vrouwen ook al tot hun grote leedwezen vaststellen.quote:
Ik heb ook een onverbiddelijke leider nodig, dus dat komt goed uit. Maar vertel eens, waarin laat jij je graag vervoeren?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Door te gaan huilen kan je mij niet chanteren, dat moesten veel vrouwen ook al tot hun grote leedwezen vaststellen.
Een trein van de Nederlandse Spoorwegen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:07 schreef telegraag het volgende:
[..]
Ik heb ook een onverbiddelijke leider nodig, dus dat komt goed uit. Maar vertel eens, waarin laat jij je graag vervoeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |