Leuk!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga je ook zo zijn bij de NWS-meet?
Jij begint met zeuren, dus klep dicht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga je ook zo zijn bij de NWS-meet?
Wij hebben hier een tweedehandsboekwinkel die echt voor hele schappelijke prijzen verkoopt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:44 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ja het is leuk, maar boeken in Nederland zijn voor mij momenteel gewoon te duur. Zeker als je veel leest. Dus alleen boeken die ik écht goed vind ik koop ik. Een stuk of 3 per jaar denk ik.
Ja, dat ik jouw mening deel dat in stad teveel afremt met een auto. Alsof ik zit te wachten op dat manoeuvreren door een stadquote:
Alsof die twee woordenkneusjes iets weten van vriendelijkheid.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik ben verder heel normaal en vriendelijk, vraag Reya en Titus maar.
In welke steden kom jij wel eens?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:46 schreef telegraag het volgende:
[..]
Ja, dat ik jouw mening deel dat in stad teveel afremt met een auto. Alsof ik zit te wachten op dat manoeuvreren door een stad
Die zijn beide niet te vertrouwen jammer genoeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Jij begint met zeuren, dus klep dicht.
Ik ben verder heel normaal en vriendelijk, vraag Reya en Titus maar.
Ze weten wel veel van woorden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alsof die twee woordenkneusjes iets weten van vriendelijkheid.
Reya hengst zich toch af op statistische data?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alsof die twee woordenkneusjes iets weten van vriendelijkheid.
Helaas.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:46 schreef waht het volgende:
[..]
Die zijn beide niet te vertrouwen jammer genoeg.
Op advies van mijn rabbi hou ik het voorlopig bij extreem-rechtse meets.quote:
Griekse data.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Reya hengst zich toch af op statistische data?
Bronkhorstquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In welke steden kom jij wel eens?
Overigens ging de discussie niet over autorijden, maar over het dumpen van gehandicapten.
Verstandig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:47 schreef waht het volgende:
[..]
Op advies van mijn rabbi hou ik het voorlopig bij extreem-rechtse meets.
Argo is leuk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:49 schreef De_Coulance het volgende:
Welke dag is de NWS-meet, toch niet op de dag dat Argo draait?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oja, je woonde in de provincie.
Nee. Jij wel?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je ook een baan in de agrarische sector?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |