Het legde wel het probleem bloot. De menukaart is te groot, te lang, en te breed, ieder wat wils. Dat zul je moeten inkrimpen maar dat zal wel niet zonder slag en stoot gaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb de aflevering gezien, maar eigenlijk een echte finale oplossing werd er niet gegeven.
Hehe.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vakbonden vind ik verschrikkelijk. Dus da's duidelijk.
Gewoon afschaffen en de mensen in Drenthe opsluiten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:32 schreef telegraag het volgende:
[..]
Het legde wel het probleem bloot. De menukaart is te groot, te lang, en te breed, ieder wat wils. Dat zul je moeten inkrimpen maar dat zal wel niet zonder slag en stoot gaan.
De mooie Drentse natuur opofferen als we nog Limburg en Brabant hebben?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gewoon afschaffen en de mensen in Drenthe opsluiten.
Ghehequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:33 schreef telegraag het volgende:
[..]
De mooie Drenthe natuur opofferen als we nog Limburg en Brabant hebben?
Wanneer jij weer naar de drogist bent voor je Rennies, klote kabouter.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wanneer doet je internet het nou niet meer?
Het schijnt,dat Adam dat ooit eens tegen Eva heeft gezegd en sindsdien is het nooit meer uit ons spraakgebruik verdwenen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:40 schreef robin007bond het volgende:
Pak 'm beet.
Wat een raar spreekwoord is dat eigenlijk.
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:41 schreef robin007bond het volgende:
Toch wel een dure hobby is lezen.
Koop je een roman voor een tientje, heb je die al na een dag uitgelezen.
Bibliotheek?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:41 schreef robin007bond het volgende:
Natuur is niet mooi.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:33 schreef telegraag het volgende:
[..]
De mooie Drentse natuur opofferen als we nog Limburg en Brabant hebben?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:41 schreef telegraag het volgende:
[..]
Het schijnt,dat Adam dat ooit eens tegen Eva heeft gezegd en sindsdien is het nooit meer uit ons spraakgebruik verdwenen.
Boeken zijn in Nederland - net als zoveel dingen - een stuk duurder dan in het buitenland.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:41 schreef robin007bond het volgende:
Bibliotheek is wel mooi inderdaad.quote:
Klotekabouter is één woord heh, allochtoontje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:39 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Wanneer jij weer naar de drogist bent voor je Rennies, klote kabouter.
/carequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klotekabouter is één woord heh, allochtoontje.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Boeken zijn in Nederland - net als zoveel dingen - een stuk duurder dan in het buitenland.
Inderdaad, want door een stad kun je niet rijden, fietsen of lopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:42 schreef telegraag het volgende:
[..]
Jawel, je kunt er doorheen rijden, fietsen, lopen. Mooier dan een stad in elk geval.
Ja het is leuk, maar boeken in Nederland zijn voor mij momenteel gewoon te duur. Zeker als je veel leest. Dus alleen boeken die ik écht goed vind ik koop ik. Een stuk of 3 per jaar denk ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bibliotheek is wel mooi inderdaad.
Ook heerlijk rustig. Ik vind het echt heerlijk om naar de bibliotheek te gaan om De Groene te lezen.
Echter, dit klinkt misschien een beetje sneu. De boeken die je hebt in de kast geven altijd veel prijs over jezelf. Ik vind het toch wel wat hebben om een verzameling boeken te hebben.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, want door een stad kun je niet rijden, fietsen of lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |