Tja, dan kan je heel lang zoeken. Hier is het enige incident geweest dat Ruben ineens andermans schoenen aan moestquote:Op woensdag 4 september 2013 20:46 schreef Deepfreeze het volgende:
Kersjes, zo leuk dat omkleden inderdaad. Hier kon je bij de kleuter ook altijd zien wanneer ze gegymd hadden. Kleren binnenstebuiten, andermanskleren aan. En in 1 geval was een meisje haar broek kwijt. Bleek haar buurman 2 broeken aangetrokken te hebben. Dat was wel een zoektocht
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:11 schreef -mandy- het volgende:
Goed nieuws hier van _ingrid_ , djeez en mij!
Tyler mag maandag al starten in groep 1.
Vrijdagmiddag na het afscheid van het mkd gaan we met z'n allen kennismaken op school, en kan hij kennismaken met een van beide juffen, en zien wat zijn klasje is!
Ja, daarom snap ik er ook niets meer van. Teen kwam de eerste dag alquote:Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef amaranta het volgende:
Maar volgens mij komt Neus nog veel later. Neus gaat over de eu dacht ik.
Vuurquote:Op donderdag 5 september 2013 22:46 schreef Delia het volgende:
Bij mij was het Boom, Roos, Vis. Verder weet ik het niet meer :p
hier mag je meelopen tot groep 8.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:49 schreef Troel het volgende:
Hier enkel bij kleuters meelopen en eerste dag groep 3...
Tja, hier is er natuurlijk redelijk wat kleding gemerkt. Ik vind het een uitkomstquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:47 schreef Twinkly het volgende:
Wat een goed idee om ook voor zijn notenallergie stickers te gebruiken, Troel!
Maar die stickers zijn alleen voor op plastic spul toch, voor stof heb je andere nodig. Ik vind 30 dan zoveel....
Ah! Ik heb een kortingscode van Mepal, maar daar staan die setjes niet bij. Ik ga eens kijkenquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:45 schreef Troel het volgende:
Je hebt trouwens ook setjes van 15 per kind. Kan je twee series kiezen, handig als je er twee hebt
Slim!quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb wel gebr. [achternaam] gedaan. Fijner met doorschuiven.
He zeg troel, zin om op kraamvisite te komen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:49 schreef Troel het volgende:
Ik ben zo te spreken over goedgemerkt dat ik heel vaak als kraamcadeautje een cadeaubon gaf voor zo'n setje
Hehequote:Op zaterdag 7 september 2013 19:54 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
He zeg troel, zin om op kraamvisite te komen?![]()
Maar ik plak ze ook op fietsen op voorraadbakjes op luiertasmatje etc etc
alleen ik heb er dus ook mijn telefoonnummer opstaan zodat als iets kwijt is we het terughebben![]()
Gewoon in heel klein lettertype en naam groot.
ik kocht een setje in groep 1 en heb t dus in de loop der jaren op gemaakt. Bedoelde ik te zeggen.quote:Op zondag 8 september 2013 08:05 schreef miss_sly het volgende:
Gedurende de jaren zal het vast meer nodig zijn, maar mijn net-kleuter gaat nog niet op kamp, voetbal of zwemles of zo
Hier precies hetzelfde. En voor het kerstdiner vorig jaar gewoon een ikea plastic bordje en beker met daaronder met watervaste stift zijn naam op geschreven. Voor die 1 euro voor dat setje (van 6 bordjes) kan dat wel lijen zeg maar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb voor S bij mymepal twee bakjes besteld en daar is de naam opgedrukt. In de sportschoenen met een merkstift geschreven, verder kan ik nog niet bedenken waar een naam op moet.
Dat ben ik echt niet met je eens!quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Een stukje hansaplast met watervaste stift doet t ook prima trouwens. Stukken minder afgestyled maar minstens zo efficient
Hier pulken ze behang, stickers zitten nog keurigquote:Op zondag 8 september 2013 11:12 schreef Marrije het volgende:
Hier een watervaste stift.
Bij die stickers heb ik altijd het idee dat mijn kinderen dat eraf gaan pulken.
Hier is inmiddels al het derde setje in gebruikquote:Op zondag 8 september 2013 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar wie weet, ik ben een sucker voor dingen die per se heeeeeeeel nuttig zijn, dus ik zie mogelijkheden!![]()
![]()
Hmmm, ik wilde voor een label met 'Sasha & Oscar' gaan omdat veel dingen hier onderling uitwisselbaar zijn. *twijfel*quote:Op zondag 8 september 2013 12:37 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hier is inmiddels al het derde setje in gebruikWe gebruiken ze onder andere voor:
- fruitbakjes voor school
- broodtrommels
- drinkbekers
- pennenblikjes die de dames hetzelfde hebben (scheelt heerlijk veel gezeur!)
- schoenen
- regenlaarzen
- buitenspeelgoed
- zandbakvormpjes en strandspullen
- crecheboekje
- lades van de knutselkast (allebei een eigen lade met zooi)
- spelletjes die wel eens mee naar de opvang gaan om daar te spelen
- boekjes die mee naar school gaan
- bewaardozen met kleertjes die ik wil bewaren
- op de slee
en volgens mij nog veeeeel meer.
Ik heb gekozen voor gebr. Achternaam.quote:Op maandag 9 september 2013 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hmmm, ik wilde voor een label met 'Sasha & Oscar' gaan omdat veel dingen hier onderling uitwisselbaar zijn. *twijfel*
Oh nee, zo bedoelde ik het niet, ik vind het met de voornamen wel ok, maar het ging me meer om alle opties die stiemie noemde om dingen apart van elkaar te labelen, ook heel nuttig namelijk.quote:Op maandag 9 september 2013 08:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor gebr. Achternaam.
Die stickerkaart kun je altijd doen idd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:51 schreef Kersjes het volgende:
Jeejj Vicky!
En ook voor Tyler!
Karin
Sly, ze gaat het vast geweldig vinden vandaag![]()
Nijna, ik neem altijd wat te eten mee als ik de jongens om 14:45 uur van school ga halen. Sultana, croissantje, krentenbol...
Het is binnen no time op.
Eenmaal thuis willen ze dan vaak nog een snoepje. Om n uur of 17 dan nog n cracker, rijstwafel oid en daarna krijgen ze alleen nog fruit en groenten tot het avondeten. We eten meestal pas rond n uur of 19.
Mijn kleuter heeft ook weer regelmatig een natte broek![]()
Gister voor de 2e keer op school.
Misschien toch maar een stickerkaart gaan intoduceren?
Stravaganza - die zit bij haar school. Gaat S naar die bij haar school zit? De overkoepelende organisaties daarvan zijn recent samengegaan, dus zeker in vakanties hebben ze soms samen activiteiten. Leuk voor mijn meisje, want haar twee beste vriendinnetjes uit de straat gaan daarheen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:25 schreef miss_sly het volgende:
Naar welke bso gaat ze, Bleie?
Wat doe je dan precies met een stickerkaart?
Pfieuw! Dat voelt toch een stuk fijner bij het afscheid, toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:22 schreef Vicky het volgende:
Vanmorgen weer geen traan. Ze zwaaide me zelfs gedag. Toen ik haar ging halen kreeg ik een super enthousiast en blij meisje..
absoluut!quote:Op woensdag 11 september 2013 16:59 schreef Moonah het volgende:
[..]
Pfieuw! Dat voelt toch een stuk fijner bij het afscheid, toch?
En Lars, wat sneu zeg.. En niet zo sensitief van de juf... Want hoewel je soms handen tekort komt, vind ik dit toch wel erg cru.
Sly-Beeb, hoe voelt het nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |