abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 21:34:20 #276
5428 crew  miss_sly
pi_131002728
Hè Vicky, wat rot. Ik hoop dat het snel beter gaat.

Onze dame gaat morgen voor het eerst voor het echie. Ze heeft er niet heel veel zin in, geloof ik. Ik hoop dat ze het naar haar zin heeft. B brengt haar weg, dus ik heb al gevraagd ervoor te zorgen op tijd te zijn, zodat hij even met haar kan zitten en een boekje kan lezen. Ik ga haar ophalen. Spannend, hoor, dat voel ik zelf ook echt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 9 september 2013 @ 21:41:35 #277
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131003135
Spannend miss-sly! Kon ze wel een beetje in slaap komen vanavond?

Dat spannende had ik vanochtend ook, vond het haast net zo spannend als hem.

En daar sta je dan ineens voor de middagpauze en het einde van de schooldag samen met andere moeders op je stiefzoon te wachten. Ook wel een leuk, gek gevoel. Ik had dit pas in gedachten met D als hij 4 jaar is. Om dit nu met Tyler al te mogen doen en dit te mogen meemaken ben ik heel blij mee :D !
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_131003392
Spannend miss..... Raar gevoel hè, zo zijn ze net geboren en zo gaan ze voor je uit naar de basisschool. Zo hadden mijn kleine vriendje en ik vandaag onze laatste echte dag met zijn tweetjes.. morgen nog een keer wennen op school, woensdag jarig en donderdag voor het echt.... Toch wel een beetje slikgevoel ook.... Ondanks dat lars het zo leuk vindt... Ik heb hem toch het liefst lekker bij me. Tis zo'n opvreetkind en ik geniet er zo van. Ik hoop dat de juf op school ook zo van hem geniet.... O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_131005425
Mijn kleine grote I. gaat volgende week naar de andere juf en hoewel ze zegt het leuk te vinden merk ik dat ze het spannend vindt... natte broeken weer en ook wel een beetje een aandacht dingetje hoor heb ik het idee. Want dan zegt ze met een grote grijns dat ze heeft geplast... en idem met "ik moet spugen".
Ik heb geen idee of ze echt naar is (maar het wordt gezegd met een grijns), het zou ook nog wel eens kunnen dat ze beetje lage bloedsuiker heeft na matig ontbijtje en op school wel een appel en stukje brood, maar dat ze echt aan iets toe is, want als er eten in zit dan hoor ik haar er niet meer over.
Kan je immers ook naar van zijn.
Ik zal eens met juf overleggen of ze genoeg tijd heeft voor de inhoud van haar trommeltje, misschien moet ik er nog wat bij stoppen, ik heb geen idee... Of iets wat wat langer vult, iemand nog een suggestie?
Of gelijk uit school iets geven voor achter op de fiets zodat we dat dipje net kunnen voorkomen? Cracker of stukje brood...
Fake it till you make it...
  dinsdag 10 september 2013 @ 08:00:26 #280
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131013712
Dat laatste heb ik gisteren gedaan Nijna. Had wat meegenomen voor T direct na schooltijd, en dat ging er heel vlot in. En thuis heeft ie nog wat gehad.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_131014139
Vandaag werd er niet gehuild!!

We hebben een stickerkaart grmaakt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_131014771
Vandaag is ze dus voor het echie. Ze is gisteravond zonder problemen gaan slapen, en vannacht is ze bij ons gekropen. Het eerste wat ze me vanochtend in mijn oor fluisterde toen ze wakker werd, was "ik wil niet naar school".
Gelukkig maakte ze er verder geen drama van, heeft zich gewoon aangekleed en ontbeten en is zonder huilen door papa afgeleverd bij de juf. Ze wilde liever geen afscheid nemen, maar ze huilde niet en juf kon haar kennelijk toch wel wat troosten.

Om 14.45 mag ik haar halen!
pi_131015455
Jeejj Vicky!
En ook voor Tyler!

Karin O+

Sly, ze gaat het vast geweldig vinden vandaag :Y

Nijna, ik neem altijd wat te eten mee als ik de jongens om 14:45 uur van school ga halen. Sultana, croissantje, krentenbol...
Het is binnen no time op.
Eenmaal thuis willen ze dan vaak nog een snoepje. Om n uur of 17 dan nog n cracker, rijstwafel oid en daarna krijgen ze alleen nog fruit en groenten tot het avondeten. We eten meestal pas rond n uur of 19.

Mijn kleuter heeft ook weer regelmatig een natte broek :{
Gister voor de 2e keer op school.
Misschien toch maar een stickerkaart gaan intoduceren?
.... met gevoel voor drama....
pi_131015507
Spannend Miss! Ben heel benieuwd hoe ze het gehad heeft!

Oeh dat is vervelend Kersjes. MIsschien idd een stickerkaart introduceren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_131015952
Wat fijn Vicky!!

Spannend hoor Miss_Sly.

Kersjes: Vervelend, weer die natte broeken. Durft hij wel aan te geven aan de juf dat hij naar de wc moet? Misschien dat eens met hem oefenen? En anders misschien inderdaad een stickerkaart.

Bij mijn kleuter gaat het best goed. Afscheid 's ochtends vindt ze nog wel wat moeilijk, maar het is geen enorm drama. De bso vindt ze heel leuk - wat ik niet helemaal verwacht had, omdat daar ook veel grotere kinderen zitten. Maar bij de bso heeft ze het al over 'vrienden', en uit haar klas nog niet.
pi_131016107
Naar welke bso gaat ze, Bleie?

Wat doe je dan precies met een stickerkaart?
pi_131018089
Mijn kleuter is vanmorgen zonder enig probleem naar school gegaan *O* Geen idee wat de reden van deze omslag was, maar ik ben er heel blij mee!

Wat vervelend zeg al die natte broeken op school. Misschien durven ze niet alleen naar de wc op school of is er iets anders?

Donderdag mag ze ook gaan wennen bij de naschoolse opvang, maar daar verwacht ik weinig bijzonders van aangezien ze daar vaak al even langsgaat om met haar zus te spelen als ze zelf bij de kinderopvang is. Dat is in hetzelfde gebouw.
  dinsdag 10 september 2013 @ 13:29:49 #288
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131020817
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:51 schreef Kersjes het volgende:
Jeejj Vicky!
En ook voor Tyler!

Karin O+

Sly, ze gaat het vast geweldig vinden vandaag :Y

Nijna, ik neem altijd wat te eten mee als ik de jongens om 14:45 uur van school ga halen. Sultana, croissantje, krentenbol...
Het is binnen no time op.
Eenmaal thuis willen ze dan vaak nog een snoepje. Om n uur of 17 dan nog n cracker, rijstwafel oid en daarna krijgen ze alleen nog fruit en groenten tot het avondeten. We eten meestal pas rond n uur of 19.

Mijn kleuter heeft ook weer regelmatig een natte broek :{
Gister voor de 2e keer op school.
Misschien toch maar een stickerkaart gaan intoduceren?
Die stickerkaart kun je altijd doen idd.

Die natte broeken heb ik nog niet voorgehad, maar als ik T tussen de middag en na schooltijd ophaal is het ook altijd snel naar huis om te gaan plassen. Ik heb het idee dat de kids het vergeten door te druk te spelen en juf of meester ook niet echt in de gaten houdt of iedereen wel op tijd plast.
pi_131021186
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:25 schreef miss_sly het volgende:
Naar welke bso gaat ze, Bleie?

Wat doe je dan precies met een stickerkaart?
Stravaganza - die zit bij haar school. Gaat S naar die bij haar school zit? De overkoepelende organisaties daarvan zijn recent samengegaan, dus zeker in vakanties hebben ze soms samen activiteiten. Leuk voor mijn meisje, want haar twee beste vriendinnetjes uit de straat gaan daarheen.

Met een stickerkaart geef je, in dit geval, voor elke dag dat een kind niet in zijn broek plast een sticker,en als de hele kaart vol is een grotere beloning (iets lekkers, een uitje, een cadeautje, enz.). Belonen van goed gedrag dus.
  dinsdag 10 september 2013 @ 13:46:31 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_131021272
Ik zou echt niet aan een stickerkaart beginnen in dit geval. Het zal ongetwijfeld zijn dat hij er gewoon niet aan denkt te gaan plassen. Je kan beter met de juf overleggen en ervoor zorgen dat de juf hem vaker naar de wc stuurt en ook ervoor zorgen dat ze voor het buiten spelen een keer extra gaan plassen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_131024363
En jawel, ze heeft het leuk gehad!
Met een stralend gezichtje kwam ze naar buiten, niet alleen stralend omdat ze mij zag, maar ook omdat ze het naar haar zin had gehad. Zo fijn!
Ik hoop dat het zo doorzet. Morgenochtend weer, alleen de ochtend op woensdag.

En thuisgekomen maak je dan zelf een rijstwafel met pindakaas én appelstroop O+

[ Bericht 35% gewijzigd door Dotteke op 20-06-2023 13:12:40 ]
pi_131026822
Fijn dat het zo goed ging Miss! Hier ook weer een stralend snoetje die het geweldig naar zijn zin gehad heeft. En de juf vindt het ook zo goed gaan, hij had zich helemaal zelf omgekleed voor gym, daar was ze erg blij mee. Vanmorgen uit bed komen was wel een hele grote uitdaging, niet omdat hij niet naar school wilde, maar omdat hij zo enorm moe is. Morgen dus maar een dagje thuis.
pi_131041424
Wat fijn dat ze t zo leuk had gehad miss!

En bij Chan ook goede berichten, heerlijk!
pi_131043054
Lars was helemaal niet zo blij geweest vandaag, een jongen had gem geknepen en gekrabd, en stop! Hou op! Hielp ook niet aldus lars. Was volledig over de toeren, uiteindelijk met juf naar meike gegaan voor een knuffel omdat ze hem niet rustig kreeg....
Maar vooral fijn dat je het tussen de middag van meike en lars hoort, en dat bij het navragen aan de juf alles waar blijkt te zijn.

Ik hoorde vorige week ook al van een.andere juf dat zij lars maar ff had geholpen, omdat hij zo beteuterd in de wc stond, met een kleddernatte broek, en een droge broek in de hand.... Had hij die droge broek van zijn juf gekregen, en moest zich maar redden verder. Hij was voor de 3e keer aan het wennen op school.... Ik vind het nogal wat, ze zijn nog zo klein....

Maar goed, we vieren een feestje morgen! Lars wordt 4, en ik 33!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_131051689
Lars toch :* niet leuk. Knijpende, krabbende kinderen en een juf die je met je natte broek laat staan in de wc. Ze voelen zich al zo groot, maar ze zijn ook nog maar humpies...

Maar fijne dubbele verjaardag vandaag Karin en Lars!!!! :*

Wij hadden gisteravond informatieavond, volgende week start I. bij haar nieuwe juf, ze heeft er wel zin in geloof ik. Sprak haar huidige juf nog even... die zei dat ze gelijk "aansluiting" had toen ze met de klas van de andere juf hadden buitengespeeld...
Het was hetzelfde kindje wat haar "claimde" toen ze kwam wennen (wilde gelijk spelen, terwijl ze elkaar voor die tijd nooit hadden gezien) en ik heb er niet zo'n lekker gevoel bij. Huidige juf zou het doorgeven aan volgende juf en benadrukte dat ik het zelf ook moet blijven aangeven als ik me er zorgen over maak.
Ik vind het leuk dat ze contact maakt, maar ik hoop dat juf een beetje in de gaten houdt dat I. niet verstikt raakt door kindje A.

[ Bericht 45% gewijzigd door Nijna op 11-09-2013 09:57:26 ]
pi_131058551
Komt vast goed Nijna.

Vanmorgen weer geen traan. Ze zwaaide me zelfs gedag. Toen ik haar ging halen kreeg ik een super enthousiast en blij meisje..

Ze had haar eerste uitnodiging voor een kinderfeestje gekregen! 1,5 week op school..

:)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_131059491
^O^
pi_131059593
leuk :)

en wat zielig voor Lars..dan voel je je toch ook helemaal niet fijn..net aan het wennen op school, ongelukje gehad dat je alleen moet oplossen en ook nog een vervelende medekleuter. Arm ding!
pi_131063986
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:22 schreef Vicky het volgende:

Vanmorgen weer geen traan. Ze zwaaide me zelfs gedag. Toen ik haar ging halen kreeg ik een super enthousiast en blij meisje..

Pfieuw! Dat voelt toch een stuk fijner bij het afscheid, toch?

En Lars, wat sneu zeg.. En niet zo sensitief van de juf... Want hoewel je soms handen tekort komt, vind ik dit toch wel erg cru.

Sly-Beeb, hoe voelt het nu? :*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_131064249
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:59 schreef Moonah het volgende:

[..]

Pfieuw! Dat voelt toch een stuk fijner bij het afscheid, toch?

En Lars, wat sneu zeg.. En niet zo sensitief van de juf... Want hoewel je soms handen tekort komt, vind ik dit toch wel erg cru.

Sly-Beeb, hoe voelt het nu? :*
absoluut!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')