abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130785131
Mijn verse kleuter had vandaag een speelafspraakje. Nou ja, eigenlijk heb ik even iemand geholpen die even een kinderloze afspraak had. Maar het pakte erg leuk uit!
Leuk stel samen en mijn dametje wilde vanmiddag gelijk al wel met hen mee naar huis O+.
Nou was het batterijtje aardig leeg, dus leek me niet handig, maar binnenkort denk ik maar lekker op herhaling!

En de oudste ging min of meer spontaan spelen bij een klasgenootje en heeft het ook naar haar zin gehad :). En zichzelf overwonnen door iets te doen wat ze eigenlijk niet durfde ^O^ leuk om te horen.
Fake it till you make it...
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:52:51 #202
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_130787329
Alle begin is moeilijk. Maar ook de kinderen waarbij het allemaal wat moeizaam gaat zullen vroeg of laat opbloeien :*

Chan en Nijna, wat fijn om te lezen!

Ik ga zometeen naar school voor de informatieavond van de kleuterklas.
En ik heb gelijk al een puntje, namelijk het omkleden na de gymles.
Vorige week kwam kleuter thuis met zijn gymbroek nog onder zijn gewone broek aan. En vanmiddag kwam hij uit school met z'n gymshirt aan en sokken aan.
Dit terwijl hij vanmorgen thuis blootsvoets in zijn sandalen gestapt was _O-
.... met gevoel voor drama....
pi_130789357
Geweldig chan, wat een ommekeer!! Echt super voor jullie beiden!

Nijna fijn voor je meiden, lekker spelen met andere kindjes!

Hihi kers, das niet helemaal de bedoeling hè van de gymkleren ;) maar ook wel weer aandoenlijk

Net als mijn bijna kleuter die weer vol verhalen thuiskwam en met een andere broek aan, want hij zat bij een kindje achterop de fiets en om nou je plekje op te geven omdat je moet plassen :')
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_130804823
Kers, hihihi ;). Heb je er nog wat mee kunnen doen, het omkleedpuntje?

Karin, tja bij een ander op de fiets is natuurlijk ook wel erg gezellig, gezelliger dan naar de wc ;)
pi_130807440
Hoe is het overblijven gegaan Stiemie?

Wat leuk Nijna gelijk die speelafspraakjes :D Dat is echt nog een ver-van-mijn-bed-show. Hoewel hij een keer gespeeld heeft bij een kindje van het kdv, maar toen was ik er gewoon bij.

Kers hoe was de info-avond? Hier hebben ze dat volgens mij helemaal niet. Of ik heb iets gemist..

Oeps Karin, maar sja ik snap het best dat hij de fiets niet op wil geven :P

Hier gaat het erg goed: toen vanmorgen de wekker ging gilde hij blij dat hij weer naar school mag. Daarna wel weer enorm treuzelen en het toch heel spannend vinden, maar die blijdschap was echt heerlijk :)
pi_130825219
Chan, dit was ook een beetje toeval hoor, ik kende die moeder al omdat haar oudste bij mijn oudste in de klas zit en onze jongsten hadden elkaar ook al wel vaker gezien op het plein e.d.
Jongste hier had laatst wel aangegeven te willen spelen met "iemand", maar op voorwaarde dat ik dan mee zou gaan. Nou wat mij betreft helemaal prima hoor. Maar gister wilde ze eigenlijk gelijk wel met het meisje mee naar huis waar ze even daarvoor mee gespeeld had. Ze wordt echt groot.
Van achter mij verschuilen in de buurt van vreemden, naar lekker haar gangetje gaan (mij wel in het oog houden ;) ). Echt leuk om te zien!

Wat leuk zo enthousiast dat hij weer naar school mocht! Maar ook wel het spannende, ik vind het wel leuk om te zien hoe ze zich toch ook al heel groot gaan voelen als ze dan naar school gaan :*
pi_130825491
Hier is het elke ochtend drama. Maar dat was bij het kdv ook. Wegbrengen resulteert in dikke tranen. 5 minuten nadat ik weg ben is het over en ala ik dr kom halen staat ze te springen en te lachen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130825532
Kersjes, zo leuk dat omkleden inderdaad. Hier kon je bij de kleuter ook altijd zien wanneer ze gegymd hadden. Kleren binnenstebuiten, andermanskleren aan. En in 1 geval was een meisje haar broek kwijt. Bleek haar buurman 2 broeken aangetrokken te hebben. Dat was wel een zoektocht ;)
  woensdag 4 september 2013 @ 20:47:55 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_130825574
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:46 schreef Deepfreeze het volgende:
Kersjes, zo leuk dat omkleden inderdaad. Hier kon je bij de kleuter ook altijd zien wanneer ze gegymd hadden. Kleren binnenstebuiten, andermanskleren aan. En in 1 geval was een meisje haar broek kwijt. Bleek haar buurman 2 broeken aangetrokken te hebben. Dat was wel een zoektocht ;)
Tja, dan kan je heel lang zoeken. Hier is het enige incident geweest dat Ruben ineens andermans schoenen aan moest :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 september 2013 @ 22:11:47 #210
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130829840
Goed nieuws hier van _ingrid_ , djeez en mij!
Tyler mag maandag al starten in groep 1 :D.
Vrijdagmiddag na het afscheid van het mkd gaan we met z'n allen kennismaken op school, en kan hij kennismaken met een van beide juffen, en zien wat zijn klasje is :D !
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  woensdag 4 september 2013 @ 22:12:26 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_130829882
Wat heerlijk Mandy!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_130829898
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:11 schreef -mandy- het volgende:
Goed nieuws hier van _ingrid_ , djeez en mij!
Tyler mag maandag al starten in groep 1 :D.
Vrijdagmiddag na het afscheid van het mkd gaan we met z'n allen kennismaken op school, en kan hij kennismaken met een van beide juffen, en zien wat zijn klasje is :D !
*O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 5 september 2013 @ 16:57:26 #213
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_130852552
Wat een goed nieuws, Mandy, Djeez en Ingrid! Ik hoop zo dat hij het naar zijn zin gaat hebben.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_130853012
Das fijn¡ Hopelijk heeft Tyler het naar zn zin.

(ben jij Djeez' nieuwe partner?)
  donderdag 5 september 2013 @ 17:15:18 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_130853051
Het lezen is nu echt begonnen. Maar blijkbaar niet meer "maan, roos, vis", maar teen, vet en vandaag hoorde ik iets van neus?

Is dat het nieuwste rijtje?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_130853217
klinkt als kern 2 van vll
pi_130853242
ik, maan, roos, vis, sok....
pi_130853288
Maar volgens mij komt Neus nog veel later. Neus gaat over de eu dacht ik.
  donderdag 5 september 2013 @ 17:24:07 #219
35189 Troel
scherp en bot
pi_130853321
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef amaranta het volgende:
Maar volgens mij komt Neus nog veel later. Neus gaat over de eu dacht ik.
Ja, daarom snap ik er ook niets meer van. Teen kwam de eerste dag al :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_130866769
Bij mij was het Boom, Roos, Vis. Verder weet ik het niet meer :p
pi_130868103
Meike zit nu ook in 3, die heeft ik, maan, roos, vis, sok, aan en pen geloof ik gehad. Best al heel wat, en een aantal schrijfletters. Maar ze vertelt verder niet zoveel. Vandaag stapte ze de auto uit en ineens brullen! Duim tussen de deur.... En toen ging de bel. Ben maar ff meegelopen, al mag dat eigenlijk niet meer in gr.3. En de juf was ook heel resoluut, nam dr mee naar de kraan en zei tegen mij: juf lost dit wel even op..... Oftewel: doeiiiii moeders.....

En zo liet ik voor het eerst meike huilend achter op school. Weet ik ook hoe dat is ;-)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 6 september 2013 @ 05:04:41 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_130872531
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:46 schreef Delia het volgende:
Bij mij was het Boom, Roos, Vis. Verder weet ik het niet meer :p
Vuur :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_130872705
Karin, in groep 3 al niet meer mee mogen lopen vind ik wel vroeg. Al snap ik dat het dan rustiger blijft in de klas. Hier mag je tot groep 5 mee de klas in.
Hopelijk was ze pijn snel weer over!

Mandy, wat fijn dat hij daar kan gaan starten!

Wij hebben de entreebrief voor de jongste gisteren ontvangen. Nu komt het ook voor hem steeds dichterbij! De vragenlijst vandaag inleveren, des te eerder weten we welke juf hij krijgt ( er zijn vier groepen 1/2).
pi_130872809
Hier nog steeds elke ochtend drama. Vanmorgen kwamen de smoesjes weer.. Mamaaa ik ben zooo moee.. Mamaaa ik voel me niet zo lekker.. Voel maar aan mijn hoofd.

Tot nu toe elke ochtend huilen. Ik loop met dr mee de klas in, pak dr hand om de hand van de juf te schudden, loop mee naar dr stoel. Praat heel even met dr, geef dr een kus en een knuffel, draai me om en loop weg. Als ik halverwege de trap ben is het huilen over..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130872928
Hier mag je meelopen zolang je wil. Alleen bij groep 1&2 moet ze echt brengen, en in de klas ophalen. Bij de andere klassen voor de deur wachten..

Chris had vorige week losse klinkers plus 2 letter woorden (a e i o u & op, in, en). Deze week is het korte/lange o week. Dus knop, sok, spook, knoop, etc..
Maar het is niet klassikaal hetzelfde niveau, sommige kinderen zijn maar net begonnen met schrijven, terwijl Chris en anderen al wat los kan lezen en het dictee kunnen meedoen. Daar wordt wel rekening mee gehouden. Die kinderen krijgen het dictee op een later moment nog eens aangeboden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deepfreeze op 06-09-2013 09:19:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')