ik kocht een setje in groep 1 en heb t dus in de loop der jaren op gemaakt. Bedoelde ik te zeggen.quote:Op zondag 8 september 2013 08:05 schreef miss_sly het volgende:
Gedurende de jaren zal het vast meer nodig zijn, maar mijn net-kleuter gaat nog niet op kamp, voetbal of zwemles of zo
Hier precies hetzelfde. En voor het kerstdiner vorig jaar gewoon een ikea plastic bordje en beker met daaronder met watervaste stift zijn naam op geschreven. Voor die 1 euro voor dat setje (van 6 bordjes) kan dat wel lijen zeg maar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb voor S bij mymepal twee bakjes besteld en daar is de naam opgedrukt. In de sportschoenen met een merkstift geschreven, verder kan ik nog niet bedenken waar een naam op moet.
Dat ben ik echt niet met je eens!quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Een stukje hansaplast met watervaste stift doet t ook prima trouwens. Stukken minder afgestyled maar minstens zo efficient
Hier pulken ze behang, stickers zitten nog keurigquote:Op zondag 8 september 2013 11:12 schreef Marrije het volgende:
Hier een watervaste stift.
Bij die stickers heb ik altijd het idee dat mijn kinderen dat eraf gaan pulken.
Hier is inmiddels al het derde setje in gebruikquote:Op zondag 8 september 2013 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar wie weet, ik ben een sucker voor dingen die per se heeeeeeeel nuttig zijn, dus ik zie mogelijkheden!![]()
![]()
Hmmm, ik wilde voor een label met 'Sasha & Oscar' gaan omdat veel dingen hier onderling uitwisselbaar zijn. *twijfel*quote:Op zondag 8 september 2013 12:37 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hier is inmiddels al het derde setje in gebruikWe gebruiken ze onder andere voor:
- fruitbakjes voor school
- broodtrommels
- drinkbekers
- pennenblikjes die de dames hetzelfde hebben (scheelt heerlijk veel gezeur!)
- schoenen
- regenlaarzen
- buitenspeelgoed
- zandbakvormpjes en strandspullen
- crecheboekje
- lades van de knutselkast (allebei een eigen lade met zooi)
- spelletjes die wel eens mee naar de opvang gaan om daar te spelen
- boekjes die mee naar school gaan
- bewaardozen met kleertjes die ik wil bewaren
- op de slee
en volgens mij nog veeeeel meer.
Ik heb gekozen voor gebr. Achternaam.quote:Op maandag 9 september 2013 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hmmm, ik wilde voor een label met 'Sasha & Oscar' gaan omdat veel dingen hier onderling uitwisselbaar zijn. *twijfel*
Oh nee, zo bedoelde ik het niet, ik vind het met de voornamen wel ok, maar het ging me meer om alle opties die stiemie noemde om dingen apart van elkaar te labelen, ook heel nuttig namelijk.quote:Op maandag 9 september 2013 08:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor gebr. Achternaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |