De vooruitziende blik van Maarten is weer eens bewaarheid...quote:Op maandag 11 februari 2013 00:43 schreef Maarten van Rossem het volgende nadat Specularium de Yvonne Award had gewonnen:
Dit is werkelijk om verdrietig van te worden. Dat zo'n user de toch tamelijk prestigieuze Yvonne Award krijgt toegekend, is werkelijk buiten alle proporties. En het erge is: het schept vaak nog een precedentwerking ook. Andere users gaan deze persoon als voorbeeld zien. En zijn kansen om ooit NWS-moderator te worden zijn - God verhoede het - groter dan ooit. Niettemin feliciteer ik de NWS-users uiteraard met hun nieuwe idool.
Ja, ik vind wel dat we nog een beetje aan z'n imago moeten werken. Dat sippe moet er eigenlijk af nu. De nieuwe mod moet een zekere mate van arrogantie en gezag uitstralen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:12 schreef Karina het volgende:
yoooh veel plezier, misschien ga je hier een beetje minder sipjes van kijken
[ afbeelding ]
Mwa, die gaat het wel redden. Kent al aardig wat users.quote:
Toch ook wel door jullie, hoop ik?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Mwa, die gaat het wel redden. Kent al aardig wat users.
Door FA's en A's gekozen uit de vele sollicitanten.
Zet hem op, specu!!
Wij zeiden meteenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch ook wel door jullie, hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |