abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130176198
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:16 schreef _Water_ het volgende:

[..]

Probeer dan eens die voorbeeldzin uit de soerah's te ontkrachten ipv onzin te komen spuien en dat te overslaan. Ik typ het toch niet voor niets?
Het is natuurlijk wel enigszins ironisch dat jij, met betrekking tot de islam, er eenzelfde visie op nahoudt als fundamentalisten.

Een boek is een boek, maar er zijn slechts weinig gelovigen die hun religie tot de letter naleven. Ook christenen niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_130176202
_Water_ doe eens wat meer onderzoek over Iran, je maakt jezelf erg belachelijk hier.
pi_130176271
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel enigszins ironisch dat jij, met betrekking tot de islam, er eenzelfde visie op nahoudt als fundamentalisten.

Een boek is een boek, maar er zijn slechts weinig gelovigen die hun religie tot de letter naleven. Ook christenen niet.
Dus je kan het niet. En je geeft toe dat het boek fout is. :W

Bedankt.
pi_130176366
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:19 schreef Doler12 het volgende:
_Water_ doe eens wat meer onderzoek over Iran, je maakt jezelf erg belachelijk hier.
Dat is jouw mening, ik beargumenteer met voorbeelden uit heilige teksten en eerstehandse uitspraken, de islamieten beargumenteren met scheldwoorden en meningen.

Dus ik heb gelijk. :)
pi_130176379
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:21 schreef _Water_ het volgende:

[..]

Dus je kan het niet. En je geeft toe dat het boek fout is. :W

Bedankt.
Welk boek? De Koran?

Geen idee. Ben geen moslim en heb nooit de moeite genomen het te lezen.

Overigens begrijp ik niet goed welk punt je probeert te maken.
pi_130176494
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Welk boek? De Koran?

Geen idee. Ben geen moslim en heb nooit de moeite genomen het te lezen.

Overigens begrijp ik niet goed welk punt je probeert te maken.
_O-

Daarom kon je ook geen een enkele citaatvoorbeeld weerleggen. En toch kom je blaten met je zogenaamde 'kennis'. Wat een ego bah. :{
pi_130176585
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:26 schreef _Water_ het volgende:

[..]

_O-

Daarom kon je ook geen een enkele citaatvoorbeeld weerleggen. En toch kom je blaten met je zogenaamde 'kennis'. Wat een ego bah. :{
Waar heb ik precies beweerd kennis te hebben van de islam?

Ik kwam het topic binnen met de opmerking dat je in de meeste moslimlanden prima een biertje kunt doen.
pi_130176613
Sterker nog; Iran schijnt één van de meest gastvrije landen ter wereld te zijn.
pi_130176797
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:28 schreef Xa1pt het volgende:
Sterker nog; Iran schijnt één van de meest gastvrije landen ter wereld te zijn.
Ik heb het dan ook niet over het land of de bevolking (Perziers O+ ) maar de religie.
pi_130177212
Doe dat ruzie maken maar in DM.
pi_130177249
Mijn reactie was ontopic. Hij heeft in het andere Iran topic al laten zien helemaal niks te weten over het hedendaagse Iran, Iraniërs, en de geschiedenis van Iran.
pi_130177368
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:34 schreef _Water_ het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook niet over het land of de bevolking (Perziers O+ ) maar de religie.
Erg jammer dat je geen idee hebt waar je het over hebt en dat je toch zoveel stampij maakt. Zo kun je uit elk religieus boek of grondwet wel een extreme tekst halen (ook uit de NLse!) waardoor het allemaal erg extreem lijkt. Het gaat erom hoe het in de werkelijkheid gebeurt.

Bijvoorbeeld, alcohol is verboden in Iran maar als je gepakt wordt met alcohol kun je een agent makkelijk afkopen of een boete betalen. Er gebeurt verder niks ernstigs (geen gevangenis of lijfstraf of zo).

Doe echt ff wat research. Ga er eens heen bijvoorbeeld. Als je er geweest bent en je leest terug wat je hier allemaal hebt gezegd sla je jezelf echt voor het hoofd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130177479
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:49 schreef Baran09 het volgende:

[..]

Erg jammer dat je geen idee hebt waar je het over hebt en dat je toch zoveel stampij maakt. Zo kun je uit elk religieus boek of grondwet wel een extreme tekst halen (ook uit de NLse!) waardoor het allemaal erg extreem lijkt. Het gaat erom hoe het in de werkelijkheid gebeurt.

Bijvoorbeeld, alcohol is verboden in Iran maar als je gepakt wordt met alcohol kun je een agent makkelijk afkopen of een boete betalen. Er gebeurt verder niks ernstigs (geen gevangenis of lijfstraf of zo).

Doe echt ff wat research. Ga er eens heen bijvoorbeeld. Als je er geweest bent en je leest terug wat je hier allemaal hebt gezegd sla je jezelf echt voor het hoofd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij denkt waarschijnlijk dat hij meteen door de Iraanse regering opgepakt en onthoofd wordt.
pi_130187728
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarom val je hun er dan mee lastig en waarom zou je dan willen dat ze hun regels naleven? Dat moeten ze dan vooral toch ook zelf weten.
Tuurlijk moet je dat zelf weten. Maar stop dan met pretenderen dat je een perfecte islamitische staat bent en dat je alles zo goed voor elkaar hebt. Als jongeren in jouw land massaal aan de harddrugs zitten, heb je een groot probleem.
pi_130187851
Ik heb Peunage noog nooit een onsje kritiek zien leveren op de islam of Iran. Het is een perfecte religie en een perfect land.

*zucht
pi_130189091
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 03:29 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Tuurlijk moet je dat zelf weten. Maar stop dan met pretenderen dat je een perfecte islamitische staat bent en dat je alles zo goed voor elkaar hebt.
Ik heb nooit die illusie gehad eigenlijk, maar kennelijk verkeerde jij nog in de veronderstelling dat gelovigen minder hypocriet zijn dan ongelovigen. Dan kan ik me die teleurstelling voorstellen.
pi_130197081
quote:
9s.gif Op zondag 18 augustus 2013 09:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik heb nooit die illusie gehad eigenlijk, maar kennelijk verkeerde jij nog in de veronderstelling dat gelovigen minder hypocriet zijn dan ongelovigen. Dan kan ik me die teleurstelling voorstellen.
Ik verkeer juist in de veronderstelling dat gelovigen nog hypocrieter zijn dan niet-gelovigen.
pi_130197563
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:26 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik verkeer juist in de veronderstelling dat gelovigen nog hypocrieter zijn dan niet-gelovigen.
Regering (oude mannen) maken wetten, jongeren hebben schijt en gaan massaal aan de drugs.

Conclusie: gelovigen zijn hypocriet.

Vreemd.
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:40:37 #194
410149 Dik_Troll
Niet de dunne
pi_130197660
In zo'n land kan ik me voorstellen dat je als jongere aan de harddrugs raakt.
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:48:56 #195
365082 IPA35
Patriarch
pi_130197995
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:13 schreef _Water_ het volgende:
Koran en Soerah's
Oh shit mattie :o

:')
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_130198133
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Regering (oude mannen) maken wetten, jongeren hebben schijt en gaan massaal aan de drugs.

Vreemd.
Dat is inderdaad wat Elf zegt. Net als dat wij in Nederland hypocriet zijn omdat er ook jongeren zijn die geen 16 zijn en aan de drank zitten. 8)7
pi_130201675
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:23 schreef Devil010 het volgende:
Boeiend.

Dat ze zich kapot snuiven.
epische faal :')
pi_130208831
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vreemd.
Nee. Regering maakt wetten op basis van religie. Jongeren die zichzelf religieus noemen, omzeilen die wetten en gaan massaal aan de harddrugs.
pi_130208909
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:52 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wat Elf zegt. Net als dat wij in Nederland hypocriet zijn omdat er ook jongeren zijn die geen 16 zijn en aan de drank zitten. 8)7
Er is een verschil tussen afkeurenswaardig / onverstandig gedrag en hypocrisie in combinatie met afkeurenswaardig / onverstandig gedrag. Maar ik denk niet dat je dat ooit zult snappen.
pi_130209485
Dus als ik het goed begrijp is het erger wanneer een moslim drugs gebruikt, want hypocriet?

Ik snap niet waarom je er per se een religieuze discussie van wilt maken. Het is toch lullig zat dat die lui massaal eraan zitten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')