Mensen die liever over lullige foutjes willen zeiken ipv schrijdende posts waarin een geheel volk de afgrond in wordt gewenst op basis van de handelingen van hun overheid.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:51 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Mensen die Iraneese schrijven in plaats van Iraanse.
Dat stelt niet zo veel voor. Kan je in Thailand en Laos ook overal kopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:03 schreef Farenji het volgende:
Tijdens mijn bezoek aan Iran kreeg ik in Kerman van de gids opium aangeboden. "Harstikke lekker", verzekerde hij me. Heb het toch maar niet gedaan.
Sinds wanneer hebben de Amerikanen de Taliban verdreven dan? Dat zou namelijk wereldnieuws zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:20 schreef DarkAccountant het volgende:
Dat is toch al jaren zo? Ze liggen notabene naast de grootste opiumproducent ter wereld, en sinds de Amerikanen de Taliban hebben verdreven is de productie volgens mij alleen maar toegenomen.
En in Europa daalt de vraag naar opium/heroïne ieder jaar opnieuw, dus dat spul komt dan daar op de "markt".
Van de macht verdreven bedoelde ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben de Amerikanen de Taliban verdreven dan? Dat zou namelijk wereldnieuws zijn.
Ik denk dat je verbaast zou zijn als je wist hoeveel Iraniërs een biertje best een goed idee vinden (of eigenlijk whiskey en wodka, kratjes bier smokkelen namelijk wat minder handig). Het is vooral de overheid en een conservatieve minderheid die er een probleem van maken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:50 schreef Bombshell het volgende:
Als je een biertje drinkt zal je branden in de hel maar heroine spuiten nou dat is niet zo'n probleem.. zoiets waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:57 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik denk dat je verbaast zou zijn als je wist hoeveel Iraniërs een biertje best een goed idee vinden (of eigenlijk whiskey en wodka, kratjes bier smokkelen namelijk wat minder handig). Het is vooral de overheid en een conservatieve minderheid die er een probleem van maken.
Af en toe een biertje drinken = niet gelijk aan koranverbranding en haat/afkeur aan de Islam. Er zijn ook moslims die er geen moeite mee hebben om af en toe alcohol te drinken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:05 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Veel Perzen staan afkeurig tegenover de Islam idd
3 filmpjes op youtube.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:05 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Veel Perzen staan afkeurig tegenover de Islam idd
Nee. Heroïne is makkelijk verkrijgbaar en praktisch gratis.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:50 schreef Bombshell het volgende:
Als je een biertje drinkt zal je branden in de hel maar heroine spuiten nou dat is niet zo'n probleem.. zoiets waarschijnlijk.
Beetje jammer dat het meest ontwikkelde volk in die regio op alle vlakken en van alle kanten wordt aangevallen. Nu ook door de onderontwikkelde afghaanse / ex-sovjet republiek drugssmokkelaars die de toekomstige generaties nu al te gronde richten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee. Heroïne is makkelijk verkrijgbaar en praktisch gratis.
Alcohol is niet zo makkelijk verkrijgbaar.
Het is niet zo zeer een aanval. Iran ligt naast Afghanistan, dus lekker makkelijk dumpen. Jongeren in Iran hebben problemen met werkloosheid, dus voor je het weet is een groot deel van hen aan de drugs. Dan kun je je afvragen waarom dat in Pakistan dan niet zo is, nou, de heroïne moet eigenlijk deze kant op.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:53 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het meest ontwikkelde volk in die regio op alle vlakken en van alle kanten wordt aangevallen. Nu ook door de onderontwikkelde afghaanse / ex-sovjet republiek drugssmokkelaars die de toekomstige generaties nu al te gronde richten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |