Hebben ze ook en terecht dat ze daar naartoe gaan. Ik zou ook niet in een of ander achterlijk moslimland willen wonen. Dat ze alsnog besluiten om buiten die grenzen van dat land te gaan wonen is hun eigen keuze. Maar illegaal is het wel wat mij betreft en ja, daar zal ook de Palestijnse staat moeten komen. Dat daar wellicht geen godsdienstvrijheid zal zijn, is vervelend voor die joden die nu op het gebied wonen maar wel beetje eigen schuld, boontje komt om zijn loontje enzo.quote:Op maandag 16 september 2013 12:38 schreef zwaaien het volgende:
Maar dat bewijst eens te meer dan het Joodse volk een plaats nodig heeft om vrij te kunnen zijn in hun eigen land
Ah, het stokpaardje "hij zegt antisemitisme omdat ik kritiek heb op Israëlquote:Op maandag 16 september 2013 13:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jeeeh, Karrs zijn dag is weer gemaakt omdat hij mij weer antisemiet heeft kunnen noemen.
Je deed een antisemitische uitspraak, zoals wel vaker, en dit slappe geouwehoer van je verandert daar niets aan.quote:Dat is toch zo'n beetje waar Joden en hun aanhangers het van moeten hebben; net zo lang wachten totdat ze keihard ANTISEMIET kunnen roepen. Dan geven ze elkaar fijn een hand, een schouderklopje en zit de werkdag er weer op.
Vaak genezen wonden trouwens niet omdat mensen ze zelf blijven openkrabben, niet omdat anderen dat doen.
Ik deed helemaal geen antisemitische uitspraak. Bron?quote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ah, het stokpaardje "hij zegt antisemitisme omdat ik kritiek heb op Israël" wordt weer van stal gehaald, zie ik.
[..]
Je deed een antisemitische uitspraak, zoals wel vaker, en dit slappe geouwehoer van je verandert daar niets aan.
Zwak van je. Ik bedoel, je hebt zo'n grote mond, durf er dan ook voor uit te komen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik deed helemaal geen antisemitische uitspraak. Bron?
Antisemitisme: alles is de schuld van de Joden.quote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik deed helemaal geen antisemitische uitspraak. Bron?
quote:Op maandag 16 september 2013 07:56 schreef Nielsch het volgende:
Hoe komt het toch dat werkelijk al gedurende de hele geschiedenis de mensheid een hekel heeft aan joden? Ligt het dan aan de rest van de mensheid of toch heel misschien wel aan de joden zelf?
Nogmaals, ik refereerde naar diverse periodes in de geschiedenis en vroeg me daarbij af waar nou precies de schuld lag. Niet meer, niet minder. Anderen sleepten daar dan direct plaatjes van Hitler bij enzo, maar ik ben simpelweg geen fan van Hitler.quote:
Waar geef ik dan de joden de schuld van hun leiden? Ik stel alleen een vraag. Nee ranzige gluiperd, ik snap dat je een stijve krijgt door mij een antisemiet te noemen, maar in dit geval gaat het niet op. Stop hem maar weer in je broek.quote:Op maandag 16 september 2013 13:36 schreef Karrs het volgende:
[..]
Antisemitisme: alles is de schuld van de Joden.
Wat zeggen lui die aan antisemitisme lijden over antisemitisme? Juist:
[..]
Je doet nu net alsof het een open vraag was, maar het was puur een retorische vraag.quote:Op maandag 16 september 2013 13:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nogmaals, ik refereerde naar diverse periodes in de geschiedenis en vroeg me daarbij af waar nou precies de schuld lag. Niet meer, niet minder. Anderen sleepten daar dan direct plaatjes van Hitler bij enzo, maar ik ben simpelweg geen fan van Hitler.
Nee, jij doet net alsof ik deed alsof het een open vraag was terwijl het puur een retorische vraag was. Dat is heel wat anders.quote:Op maandag 16 september 2013 13:39 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof het een open vraag was, maar het was puur een retorische vraag.
Okee, het zal aan mij liggen. Alsof niet meerdere mensen over je uitspraak vallenquote:Op maandag 16 september 2013 13:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, jij doet net alsof ik deed alsof het een open vraag was terwijl het puur een retorische vraag was. Dat is heel wat anders.
De Israël-autisten die miljoenen Palestijnen graag naar Jordanië zouden verschepen vallen erover ja. Met die lui heb ik niet zoveel. Ga je liever druk maken over hen. Nee, jij maakt je liever druk over een of andere open / retorische vraag ofzo. Hypocriet.quote:Op maandag 16 september 2013 13:41 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Okee, het zal aan mij liggen. Alsof niet meerdere mensen over je uitspraak vallen
Gaat ie nog schelden ook.quote:Op maandag 16 september 2013 13:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De Israël-autisten die miljoenen Palestijnen graag naar Jordanië zouden verschepen vallen erover ja. Met die lui heb ik niet zoveel. Ga je liever druk maken over hen. Nee, jij maakt je liever druk over een of andere open / retorische vraag ofzo. Hypocriet.
(Psst! Dit is het moment dat je even slikt en je terugtrekt uit het topic, hopend dat iedereen snel vergeet hoe erg je voor lul stond)quote:Op maandag 16 september 2013 13:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waar geef ik dan de joden de schuld van hun leiden? Ik stel alleen een vraag. Nee ranzige gluiperd, ik snap dat je een stijve krijgt door mij een antisemiet te noemen, maar in dit geval gaat het niet op. Stop hem maar weer in je broek.
Boeiend, het is een internetforumquote:Op maandag 16 september 2013 13:44 schreef Karrs het volgende:
[..]
(Psst! Dit is het moment dat je even slikt en je terugtrekt uit het topic, hopend dat iedereen snel vergeet hoe erg je voor lul stond)
Nee klopt, gelukkig ben je niet mijn probleemquote:Op maandag 16 september 2013 13:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Dat jij het daar niet mee eens bent is niet echt mijn probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |