Okee, het zal aan mij liggen. Alsof niet meerdere mensen over je uitspraak vallenquote:Op maandag 16 september 2013 13:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, jij doet net alsof ik deed alsof het een open vraag was terwijl het puur een retorische vraag was. Dat is heel wat anders.
De Israël-autisten die miljoenen Palestijnen graag naar Jordanië zouden verschepen vallen erover ja. Met die lui heb ik niet zoveel. Ga je liever druk maken over hen. Nee, jij maakt je liever druk over een of andere open / retorische vraag ofzo. Hypocriet.quote:Op maandag 16 september 2013 13:41 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Okee, het zal aan mij liggen. Alsof niet meerdere mensen over je uitspraak vallen
Gaat ie nog schelden ook.quote:Op maandag 16 september 2013 13:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De Israël-autisten die miljoenen Palestijnen graag naar Jordanië zouden verschepen vallen erover ja. Met die lui heb ik niet zoveel. Ga je liever druk maken over hen. Nee, jij maakt je liever druk over een of andere open / retorische vraag ofzo. Hypocriet.
(Psst! Dit is het moment dat je even slikt en je terugtrekt uit het topic, hopend dat iedereen snel vergeet hoe erg je voor lul stond)quote:Op maandag 16 september 2013 13:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waar geef ik dan de joden de schuld van hun leiden? Ik stel alleen een vraag. Nee ranzige gluiperd, ik snap dat je een stijve krijgt door mij een antisemiet te noemen, maar in dit geval gaat het niet op. Stop hem maar weer in je broek.
Boeiend, het is een internetforumquote:Op maandag 16 september 2013 13:44 schreef Karrs het volgende:
[..]
(Psst! Dit is het moment dat je even slikt en je terugtrekt uit het topic, hopend dat iedereen snel vergeet hoe erg je voor lul stond)
Nee klopt, gelukkig ben je niet mijn probleemquote:Op maandag 16 september 2013 13:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Dat jij het daar niet mee eens bent is niet echt mijn probleem.
Nee, prima oplossing.quote:Op maandag 16 september 2013 08:20 schreef Peunage het volgende:
Niet omdat ik het met Nielsch eens ben, maar er wordt regelmatig geopperd om Palestijnen naar Jordanië over te brengen en dat lijkt niemand een probleem te vinden.
Er leven meer Joden in de VS dan dat er Palestijnen in Jordanië wonen. Dus het plan van Nielsch, alle Joden naar een staat in Amerika(preferably New York), lijkt mij beter.quote:
Ligt aan de machtsgeile idioten die via een bevolkingsgroep de macht wil grijpen. Heeft een overdosis tissues ...dus te weinig seks.quote:Op maandag 16 september 2013 07:56 schreef Nielsch het volgende:
Hoe komt het toch dat werkelijk al gedurende de hele geschiedenis de mensheid een hekel heeft aan joden? Ligt het dan aan de rest van de mensheid of toch heel misschien wel aan de joden zelf?
Omdat er joden of moslims zouden wonen?quote:Op maandag 16 september 2013 07:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Asjeblieft niet. Veel te leuke stad om te laten verpesten.
Ik wel, net zoals ik het een probleem vind om joden te zuiveren uit landen of steden. Of moslims te zuiveren uit steden of landen (ook al eens ergens zien staan van deze user). Die mening moet toch met argumenten bestookt kunnen worden. Een spiegel heeft in dit geen zin.quote:Op maandag 16 september 2013 08:20 schreef Peunage het volgende:
Niet omdat ik het met Nielsch eens ben, maar er wordt regelmatig geopperd om Palestijnen naar Jordanië over te brengen en dat lijkt niemand een probleem te vinden.
Het zijn ook geen oplossingen, het is belachelijk. Maar om even mee te gaan in die belachelijke denkwijze.quote:Op maandag 16 september 2013 15:01 schreef Nibb-it het volgende:
Beide 'oplossingen' zijn echter onhaalbaar.
Waar slaat dit op?quote:Op maandag 16 september 2013 14:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Er leven meer Joden in de VS dan dat er Palestijnen in Jordanië wonen. Dus het plan van Nielsch, alle Joden naar een staat in Amerika(preferably New York), lijkt mij beter.
Mmmm.quote:Op maandag 16 september 2013 14:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Er leven meer Joden in de VS dan dat er Palestijnen in Jordanië wonen. Dus het plan van Nielsch, alle Joden naar een staat in Amerika(preferably New York), lijkt mij beter.
jij hebt een lange historie aan antisemitische uitspraken op dit forum, dat weet iedereen. raar om dat nu te gaan verhullenquote:Op maandag 16 september 2013 13:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jeeeh, Karrs zijn dag is weer gemaakt omdat hij mij weer antisemiet heeft kunnen noemen. Dat is toch zo'n beetje waar Joden en hun aanhangers het van moeten hebben; net zo lang wachten totdat ze keihard ANTISEMIET kunnen roepen. Dan geven ze elkaar fijn een hand, een schouderklopje en zit de werkdag er weer op.
Vaak genezen wonden trouwens niet omdat mensen ze zelf blijven openkrabben, niet omdat anderen dat doen.
quote:Op maandag 16 september 2013 15:39 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?
De Joden zullen in Israël blijven wonen, inmiddels wonen er al zes generaties.
En vergeet niet dat veel Joden in de vroegste tijden niet d.m.v. illegale joodse nederzettingen en militaire kolonisering (zoals nu op de Palestijnse Westelijke Jordaanoever in illegale Israëlische nederzettingen) naar het Heilig Land kwamen, maar keurig hun huizen, woestijngronden, kibbutzim en boerderijen betaalden aan Turks-Ottomaanse en Arabische landeigenaren en grootgrondbezitters.
Het Joodse Thuisland werd bovendien gefinancierd door belangrijkste bankiers uit de westerse wereld.
Het is onzin om Israëlische Joden nu collectief te willen verjagen. Ook dat is onrecht. (En antisemitisch.)
Er moet een goed evenwicht tussen de mensenrechten van de Joodse Israëli's enerzijds en dat van de Christelijke en Islamitische Israëlisch-Arabische inwoners en de Palestijnen van allerlei pluimage anderzijds gevonden worden.
Illegale joodse nederzettingen en militaire repressie staan die mensenrechten en die vrede in de weg.
Tegelijkertijd is ook terrorisme een levensgroot gevaar in delen van de staat Palestina. Denk aan Gazastad en delen van de Westbank, waar zelfmoordterrorisme nog verheerlijkt wordt.
De oude (1948-1967-1973) Palestijnse vluchtelingen moeten een eerlijke vergoeding, oplossing en mogelijkheid tot terugkeer door herintegratie in Israël krijgen.
Ho ho, ik was niet serieus over dat plan. Dat is ook niet mijn denkwijze.quote:Op maandag 16 september 2013 16:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Mmmm.
Er leven meer niet-moslims in Europa dus moslims maar verhuizen naar MO.. Zie Bosnië? Ik vind dat nogal enge uitspraken.
Ik neem tenminste aan dat hij het niet over alle joden heeft voor het gemak. Alleen over het joods geloof? Of vergis ik mij daarin?
Snapte je spiegel. Die mening van niels is voor mij niet nieuw en niet als spiegel bedoeld vanuit hem. Hij heeft trouwens dezelfde mening ove andere bevolkingsgroepen vandaar dat mijn spiegel niet zal werken bij hemquote:Op maandag 16 september 2013 18:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Ho ho, ik was niet serieus over dat plan. Dat is ook niet mijn denkwijze.
Maar het is wel de belachelijke denkwijze van de gebruiker Pinkelotjeblauw(alle Palestijnen naar Jordanië), en daar reageerde ik op door er een spiegel voor te houden(alle Joden naar de VS).
Dat mag jij vinden, ik heb een andere mening.quote:Op maandag 16 september 2013 14:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |