Ik herhaal alleen maar de posts van zwaaien, en heb daarin palestijnen vervangen door joden.quote:Op maandag 16 september 2013 08:18 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Vind je niet dat je een beetje heel veel te ver gaat Nielsch, met je posts?
Oh dat wist ik niet. Ik keek hier toevallig net even en zie al die idiote posts van Nielsch staan.quote:Op maandag 16 september 2013 08:20 schreef Peunage het volgende:
Niet omdat ik het met Nielsch eens ben, maar er wordt regelmatig geopperd om Palestijnen naar Jordanië over te brengen en dat lijkt niemand een probleem te vinden.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 16 september 2013 08:20 schreef Peunage het volgende:
Niet omdat ik het met Nielsch eens ben, maar er wordt regelmatig geopperd om Palestijnen naar Jordanië over te brengen en dat lijkt niemand een probleem te vinden.
Nee, tuurlijk wist je dat nietquote:Op maandag 16 september 2013 08:22 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik keek hier toevallig net even en zie al die idiote posts van Nielsch staan.
En bovendien, als de een het doet, moet de ander het dan ook doen?
Neuh, maar ik kom al best wel lang in dit topic, en ik heb deze suggestie al tientallen keren voorbij zien komen. Het lijkt me dan een sociaal geaccepteerde oplossing.quote:Op maandag 16 september 2013 08:22 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik keek hier toevallig net even en zie al die idiote posts van Nielsch staan.
En bovendien, als de een het doet, moet de ander het dan ook doen?
Sociaal geaccepteerd omdat een paar Israel-autisten op FOK! het een goed idee vinden?quote:Op maandag 16 september 2013 08:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Neuh, maar ik kom al best wel lang in dit topic, en ik heb deze suggestie al tientallen keren voorbij zien komen. Het lijkt me dan een sociaal geaccepteerde oplossing.
Het weg willen vagen van een heel volk? Lijkt mij niet. Van welke kant het ook maar is.quote:Op maandag 16 september 2013 08:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Neuh, maar ik kom al best wel lang in dit topic, en ik heb deze suggestie al tientallen keren voorbij zien komen. Het lijkt me dan een sociaal geaccepteerde oplossing.
Sociaal geaccepteerd in dit topic.quote:Op maandag 16 september 2013 08:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Sociaal geaccepteerd omdat een paar Israel-autisten op FOK! het een goed idee vinden?
Okee, ik dacht sociaal-maatscappelijk in de wereld...quote:Op maandag 16 september 2013 08:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sociaal geaccepteerd in dit topic.
Niet wegvagen, maar verplicht verhuizen...quote:Op maandag 16 september 2013 08:29 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Het weg willen vagen van een heel volk? Lijkt mij niet. Van welke kant het ook maar is.
Slaat toch nergens op dit.
In ieder geval vind ik persoonlijk deze post veel te ver gaan.quote:Op maandag 16 september 2013 07:56 schreef Nielsch het volgende:
Hoe komt het toch dat werkelijk al gedurende de hele geschiedenis de mensheid een hekel heeft aan joden? Ligt het dan aan de rest van de mensheid of toch heel misschien wel aan de joden zelf?
Ik snap je vraag niet.quote:Op maandag 16 september 2013 08:33 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo is zeggen dat Jordanie = Palestina dat de palestijnen van de westbank daarheen moeten verhuizen ? er wonen nu toch ook palestijnen in israel zelf ?
okequote:
Nielsch is dan ook een antisemiet.quote:Op maandag 16 september 2013 08:33 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
In ieder geval vind ik persoonlijk deze post veel te ver gaan.
Wat is er mis met zeggen dat Joden eigenlijk Europeanen zijn? Aangezien ze niet zo heel lang geleden de grote reis hebben gemaakt van Europa naar het heilige land. En waar de Palestijnen vluchtelingen zijn hebben de meeste Joden er zelf voor gekozen om naar het heilige land te gaan.quote:Op maandag 16 september 2013 08:41 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
oke
wat is er mis mee om te zeggen Jordanie = Palestina
want dat houd niet automatisch in dat de mensen die in de bezette gebieden wonen dan gedeporteerd worden.
Verder is 20% van de inwoners van Israel ( dus niet de bezette gebieden ) palestijns
Dus als je maar vaak genoeg roept dat Joden vergast moeten worden....quote:Op maandag 16 september 2013 08:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat jou betreft gaan de joden dus naar polen ?quote:Op maandag 16 september 2013 09:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat is er mis met zeggen dat Joden eigenlijk Europeanen zijn? Aangezien ze niet zo heel lang geleden de grote reis hebben gemaakt van Europa naar het heilige land. En waar de Palestijnen vluchtelingen zijn hebben de meeste Joden er zelf voor gekozen om naar het heilige land te gaan.
Nee dat zou onredelijk zijn. Maar ik probeer duidelijk te maken dat de argumenten over waar Palestijnen en Palestina horen te zijn minstens net zo zwaar gelden voor Joden. Er zijn mensen die met argumenten komen over waarom Palestijnen niet in Palestina horen maar in Jordanië. Als je Palestijnen en Jordanië vervangt voor Joden en Polen/Rusland/VS heb je minstens een net zo sterk argument, en mogelijk sterker.quote:Op maandag 16 september 2013 09:52 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat jou betreft gaan de joden dus naar polen ?
Dat zijn er echt geen miljoenen. Maar die zijn ook niet allemaal gevlucht hoor. Ze hebben of zelf hun biezen gepakt of ze zijn naar Israël gehaald door de Mossad.quote:Op maandag 16 september 2013 09:58 schreef arjan1112 het volgende:
Ja die vluchtelingen.. er zijn toen ook miljoenen joden uit Arabische landen gevlucht.. mogen die dan ook terugkeren naar Marokko enz ? als je dus de Palestijnse vluchtelingen uit Libanon enz terug laat keren ?
dat is denk ik wel de lastigste kwestie
http://en.wikipedia.org/w(...)and_Muslim_countriesquote:Op maandag 16 september 2013 10:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat zijn er echt geen miljoenen. Maar die zijn ook niet allemaal gevlucht hoor. Ze hebben of zelf hun biezen gepakt of ze zijn naar Israël gehaald door de Mossad.
Maar om antwoord te geven op je vraag, ja die mogen terug naar de Arabische landen. Graag zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |