quote:Oranje-doelman Vorm: 'Ja, ik ben goed genoeg voor Barcelona'
Opmerkelijke uitspraken van doelman Michel Vorm die vanavond met Oranje aantreedt in een oefenduel met Portugal. In een interview met ThePostOnline.nl stelt de huidige goalie van Swansea dat hij goed genoeg is om Víctor Valdés op te volgen bij Barcelona.
Valdés vertrekt na dit seizoen bij de Catalanen en Vorm zou kandidaat zijn hem op te volgen.
'Als ik de verhalen mag geloven dan volgt Barcelona mij wel', zegt Vorm. 'Of ik er goed genoeg voor ben? Ja, ik ben goed genoeg voor Barcelona. Zulke clubs gaan niet over één nacht ijs en zullen nooit een speler aantrekken die één goede wedstrijd speelt. Als dat soort clubs je volgt, dan denk ik dat je goed genoeg bent.'
Vorm: 'Wanneer je het goed doet in de Premier League dan weet je dat clubs je gaan volgen. Maar ik heb aan het begin van het seizoen bijgetekend in Swansea, omdat ik denk dat er heel veel toekomst in deze club zit. Ik hoef dan ook zeker niet weg, maar als er ooit een club als FC Barcelona komt, dan kan ik natuurlijk geen nee zeggen.'
Minder resoluut is Vorm over zijn positie bij het Nederlands elftal, waar hij vanavond tegen Portugal de voorkeur geniet van bondscoach Louis van Gaal.
'De positie onder de lat van Oranje ligt nog open, er is op dit moment geen vaste eerste keeper. We willen allemaal graag in de goal staan. Stekelenburg, Vermeer, Krul en ik zitten er al wat langer bij, maar ook Cillessen en misschien Jeroen Zoet sluiten aan. Er is in ieder geval genoeg om voor te vechten', aldus Vorm.
Het lijkt me een beetje ongepast om dat nog te plaatsen nu hij de top van de piramide is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu nog een plaatje van Louis die zijn broek naar beneden doet en de cirkel is weer rond (om Louis' eigen woorden te gebruiken).
Welke oranje-international speelt bij Bayern Munchen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
De uitzending niet.
Wil jij de prijsvraag missen ofzo?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke oranje-international speelt bij Bayern Munchen?
A. Robben
B. Verhaegh
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:01 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Briljant, maar niet serieus te nemen
lolquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A. Robben
B. Verhaegh
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A. Robben
B. Verhaegh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Augsburg speelt dit seizoen vast nog wel een keer bij Bayern Munchenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A. Robben
B. Verhaegh
Het is een strikvraag!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Augsburg speelt dit seizoen vast nog wel een keer bij Bayern Munchen
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]Doe je dat in een spoiler omdat je anders bang bent dat anderen het ook meteen weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Voor de prijsvraag natuurlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe je dat in een spoiler omdat je anders bang bent dat anderen het ook meteen weten?
Verhaegh scoort 3xquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Janmaat is zo sterk man.
Jammer dat hij niet meedoet, nu denk ik een gelijkspelletje.
Het gaat allemaal zo snel, het ene moment geeft Sjonnie fantastische ballen, het andere moment is hij vervangen.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Mooi op tijd gezapt, Hansie met God in gesprek
Das meer dan 3 jaar geledenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
Alles wat hij aanraakt is goud.. waar hij ook speelt.
Waar was hij dan op het WK?
Strootman loopt op de achtergrondquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Mooi op tijd gezapt, Hansie met God in gesprek
Wat kijkt hij boos zeg.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman loopt op de achtergrond
Ga je mond spoelen jongen, Van Gaal is God.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman loopt op de achtergrond
Nee mevrouw, u gaat maar terug naar de keuken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen jongen, Van Gaal is God.
Zometeen om wat wijn te pakkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee mevrouw, u gaat maar terug naar de keuken.
Niet weten dat van Gaal de schipper naast Strootman is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen jongen, Van Gaal is God.
Terecht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
Rekik en Bruma spelen binnenkort in de verdediging.
xdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:07 schreef SaferSephy het volgende:
lol Ging alleen maar over voetbal
lol iksdee xd xdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:07 schreef SaferSephy het volgende:
lol Ging alleen maar over voetbal
gers.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
De Boer ziet er weer patent uit met dat baardje.
Omdat ie t waard isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Verft van Gaal zijn haar nou? En laat hij die grijze zijkantjes dan grijs
Yup, maar Bruma > De Vrijquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Rekik zeker ja. Bruma is ook niet zo heel goed, zou zelf graag Rekik en BMI zien.
Zit een hoop vette shizzle in, camoufleert de grijze massaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Verft van Gaal zijn haar nou? En laat hij die grijze zijkantjes dan grijs
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugezen zijn irritant?
Nee, absoluut niet.
Laat 't Arnold Smit niet horen!quote:
_o-quote:
Portugal is gewoon Spanje maar dan iets minder goed. Spanje is natuurlijk het enige échte voetballand van het iberisch schiereilandquote:
Die kende ik nog niet. xd xdquote:
Is dat weer wat nieuws, dat xd xdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet. xd xd
Nee, da's al heel oud.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat weer wat nieuws, dat xd xd
Nieuwe WMB
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portugal is gewoon Spanje maar dan iets minder goed. Spanje is natuurlijk het enige échte voetballand van het iberisch schiereiland
Maar Portugeesjes zijn leuk, mooie pot in 2006 bijv. Met Maniche, hoewel dat een minder harde baas is dan Iniesta.
Ja, ze zijn van voor jouw tijd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Terug van weggeweest dan. Tijd niet gezien.
Wat is er mis met Andorra ?? en Gibraltar gaat de nieuwe grootmacht worden daarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portugal is gewoon Spanje maar dan iets minder goed. Spanje is natuurlijk het enige échte voetballand van het iberisch schiereiland
Maar Portugeesjes zijn leuk, mooie pot in 2006 bijv. Met Maniche, hoewel dat een minder harde baas is dan Iniesta.
116' Iniesta 0-1quote:
Ja dat typten we op onze typemachines.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ze zijn van voor jouw tijd.
Een rage onder dinosaurussen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Andorraquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Wat is er mis met Andorra ?? en Gibraltar gaat de nieuwe grootmacht worden daar
Donder op manquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
116' Iniesta 0-1
Legendarische wedstrijd
lolquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen plagen kusjes vragen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Ja lachen jongensZo jammer dat ik hier geen mod ben dan kregen jullie een note GGMM incluus
beetje ouwe vrouwen plagen.
Zometeen is Kekster er hopelijk, kun je daar je irritatie op uiten.quote:
Het spijt mequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Ja lachen jongensZo jammer dat ik hier geen mod ben dan kregen jullie een note GGMM incluus
Gewoon de gastmod uithangenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Dat laatste is dan wel weer goed ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zometeen is Kekster er hopelijk, kun je daar je irritatie op uiten.
Hoop ook dat Ajax Real dit jaar weer eens loot, is al te lang niet gebeurd. Dan kan ik daar ook weer al het oude zeer ophalen.
Zijn ook keiharde toernooichokers. Maar 1x de finale gehaald, in eigen land toen. Verder SF's in 1966 en 2006, that's it.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:19 schreef De_Fietser het volgende:
Die Portugezen hebben ook nog nooit iets gewonnen, geen EK, geen WK.
Kekster is een of ander Portugeesje dat hier komt trollen als het NL elftal faaltquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat laatste is dan wel weer goed ja.
En wie is Kekster?
Nederland is trouwens ook het enige land dat het voor elkaar krijgt 3x een WK-finale te spelen zonder te winnen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn ook keiharde toernooichokers. Maar 1x de finale gehaald, in eigen land toen. Verder SF's in 1966 en 2006, that's it.
Zit onder de dope.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef SaferSephy het volgende:
Deco, nep braziliaan. voetbalt ie nog?
Oh, soort TDF-trolletje dus. Alleen langskomen als de situatie het toelaat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kekster is een of ander Portugeesje dat hier komt trollen als het NL elftal faalt
Portugal heeft ook niet echt een lekkere laatste 4 WK's. Alleen in 2006 de SF met het meest lelijke voetbal ooit, eruit in 2010 op de 1/8e, 2002 groepsfase eruit door Hiddink en de VSquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Nederland is trouwens ook het enige land dat het voor elkaar krijgt 3x een WK-finale te spelen zonder te winnen.
Ook al weer 25 jaar geleden dat Nederland iets won, voor het eerst, voor het laatst.
Heeft ook een Portugal-UI en fapt op CR7.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, soort TDF-trolletje dus. Alleen langskomen als de situatie het toelaat.
Valt eigenlijk wel mee met mijquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie alles.
Trouwens als je dat weet wat zegt dat over jou?
klopt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portugal heeft ook niet echt een lekkere laatste 4 WK's. Alleen in 2006 de SF met het meest lelijke voetbal ooit, eruit in 2010 op de 1/8e, 2002 groepsfase eruit door Hiddink en de VS, 1998 eruit door de Oekraine in de quali
Dat is echt een clown idd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kekster is een of ander Portugeesje dat hier komt trollen als het NL elftal faalt
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ook een Portugal-UI en fapt op CR7.
Ik volg de livetopics, jij blijkbaar ook. En ik kijk ook meestal wel voetballen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee met mij![]()
Misschien dezelfde interesses qua topics?
Omdat veel mensen daar iets over willen zeggen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
Nu het even reclame is vraag ik me af.
Topicreeks: Prins Friso overleden #2
Waarom is dit een reeks?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
Waarom is dit een reeks?
omdat ie al 1,5 jaar de pijp uit gingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
Waarom is dit een reeks?
Ik vond dat wel mooi.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf serieus de achternamen in het chinees toen ja
Kijk eens goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Omdat veel mensen daar iets over willen zeggen?
Nieuw bier halen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef SaferSephy het volgende:
schiet op met die wedstrijd, m'n bier is al bijna op
je hebt gelijk, ik had niet geklikt.quote:
Typisch heeft nog genoeg liggen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef SaferSephy het volgende:
schiet op met die wedstrijd, m'n bier is al bijna op
3xquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef superniger het volgende:
Portugal knalde nederland twee keer achter elkaar uit een toernooi
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Typisch heeft nog genoeg liggen.
Jij niet dan? Je bent jarig.. waar is dat bier.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Typisch heeft nog genoeg liggen.
mjah zal idd wel zo'n heerlijk gezapige oefenpot wordenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef Momo... het volgende:
Voorspelling : hele tijd 0-0 , op het eind maakt Portugal 1-0
Ik ben niet jarig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij niet dan? Je bent jarig.. waar is dat bier.
Dat hebben z'n vrienden opgedronken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij niet dan? Je bent jarig.. waar is dat bier.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hebben z'n vrienden opgedronken.
Haha, nee ff serieus nu.
Zijn verjaardag is 16 maart hoorde ik van een vogeltjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
Davy is jarig?
Gefeliciteerd jongenAls ik Johannes was postte ik een Jessica Alba.
Niet dan,
Potje waxquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Wat kreeg Ronaldo nou? GIng zo snel ik lette even niet op.
Een prijsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Een speeltje voor vannacht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Ik heb best warme gevoelens met Portugal, zo aan het strand in het zonnetje, warm hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef DeLuna het volgende:
Vriendschappelijke wedstrijd zeggen ze. Nou zulke warme gevoelens heb ik niet bij Portugal.
Een individuele denk ikquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT kreeg ik nog net mee, maar welke?
Kan ik helaas niet over meepratenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb best warme gevoelens met Portugal, zo aan het strand in het zonnetje, warm hoor.
hey trollkingquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Stiggie het volgende:
Nigel de Jong mag ook wel weer eens worden uitgenodigd
Vd Wiel ook.
Centrum mag zo blijven staan
Gr Gr
Je bent er laat bij om nu nog te gaan eten. Meer iets voor rond de middag.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een pizza met melk.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ken dat meisje dat in beeld was op het eind van het Nederlandse volkslied
Iemand screencap van het zusje van TFO?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ken dat meisje dat in beeld was op het eind van het Nederlandse volkslied
Allemaal homo's.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
Veel kappers daar in Portugal. Check die kapsels.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
quote:
Spanjaarden dineren om 10 uur.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bent er laat bij om nu nog te gaan eten. Meer iets voor rond de middag.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
Zelfde interesses/topics.. zelfde gedachtengangquote:
Nah Geo niet zo gek doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Zelfde interesses/topics.. zelfde gedachtengang
Als dit geen neu.. uh match made in heaven is dan weet ik het ook niet meer
lijkt een beetje alsof je oude PES zit te spelen met allemaal van die nep NL namenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik kende Paul Verhaegh nieteens van gezicht.
Daarom zijn zelfs de voetballers in Portugal homo.quote:
quote:
Puur toeval ditquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Zelfde interesses/topics.. zelfde gedachtengang
Als dit geen neu.. uh match made in heaven is dan weet ik het ook niet meer
Ik hoop Blind.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef tralalala het volgende:
Wie zou er dit keer geblesseerd raken?
Zit niet te dromen jongen, kijk je voetbalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je niks van. Ga nou maar voetballen kijken jongen.
Haar vriend is een maat van me.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iemand screencap van het zusje van TFO?
Hij was aan het fappen op CR7 natuurlijk, wat dacht jij dan?quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej is dit een nieuw paartje? Heb ik wat gemist.
quote:
Ohja, van rukken word je doof, dat was ook zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was aan het fappen op CR7 natuurlijk, wat dacht jij dan?
Alleen joden en kakkerlakken kapot trappen hequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:34 schreef Anonymousz het volgende:
kom maar op met die 16 gele kaarten en 4 rode
Ik zei niks hoor. Maar ik zit alleen, dus dan is het sowieso raar om hardop te praten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat triest dat jullie niet stil waren. Echt walgelijk volk jullie dit dat.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, van rukken word je doof, dat was ook zo.
Ik want ik heb 2-2 voorspeltquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het na 90 minuten gelijk is, wie wint er dan?
De klok.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ploeg met de keeper met helm.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Telstarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |