quote:Oranje-doelman Vorm: 'Ja, ik ben goed genoeg voor Barcelona'
Opmerkelijke uitspraken van doelman Michel Vorm die vanavond met Oranje aantreedt in een oefenduel met Portugal. In een interview met ThePostOnline.nl stelt de huidige goalie van Swansea dat hij goed genoeg is om Víctor Valdés op te volgen bij Barcelona.
Valdés vertrekt na dit seizoen bij de Catalanen en Vorm zou kandidaat zijn hem op te volgen.
'Als ik de verhalen mag geloven dan volgt Barcelona mij wel', zegt Vorm. 'Of ik er goed genoeg voor ben? Ja, ik ben goed genoeg voor Barcelona. Zulke clubs gaan niet over één nacht ijs en zullen nooit een speler aantrekken die één goede wedstrijd speelt. Als dat soort clubs je volgt, dan denk ik dat je goed genoeg bent.'
Vorm: 'Wanneer je het goed doet in de Premier League dan weet je dat clubs je gaan volgen. Maar ik heb aan het begin van het seizoen bijgetekend in Swansea, omdat ik denk dat er heel veel toekomst in deze club zit. Ik hoef dan ook zeker niet weg, maar als er ooit een club als FC Barcelona komt, dan kan ik natuurlijk geen nee zeggen.'
Minder resoluut is Vorm over zijn positie bij het Nederlands elftal, waar hij vanavond tegen Portugal de voorkeur geniet van bondscoach Louis van Gaal.
'De positie onder de lat van Oranje ligt nog open, er is op dit moment geen vaste eerste keeper. We willen allemaal graag in de goal staan. Stekelenburg, Vermeer, Krul en ik zitten er al wat langer bij, maar ook Cillessen en misschien Jeroen Zoet sluiten aan. Er is in ieder geval genoeg om voor te vechten', aldus Vorm.
Het lijkt me een beetje ongepast om dat nog te plaatsen nu hij de top van de piramide is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu nog een plaatje van Louis die zijn broek naar beneden doet en de cirkel is weer rond (om Louis' eigen woorden te gebruiken).
Welke oranje-international speelt bij Bayern Munchen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
De uitzending niet.
Wil jij de prijsvraag missen ofzo?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke oranje-international speelt bij Bayern Munchen?
A. Robben
B. Verhaegh
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:01 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Briljant, maar niet serieus te nemen
lolquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A. Robben
B. Verhaegh
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A. Robben
B. Verhaegh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Augsburg speelt dit seizoen vast nog wel een keer bij Bayern Munchenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A. Robben
B. Verhaegh
Het is een strikvraag!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Augsburg speelt dit seizoen vast nog wel een keer bij Bayern Munchen
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]Doe je dat in een spoiler omdat je anders bang bent dat anderen het ook meteen weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Voor de prijsvraag natuurlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe je dat in een spoiler omdat je anders bang bent dat anderen het ook meteen weten?
Verhaegh scoort 3xquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Janmaat is zo sterk man.
Jammer dat hij niet meedoet, nu denk ik een gelijkspelletje.
Het gaat allemaal zo snel, het ene moment geeft Sjonnie fantastische ballen, het andere moment is hij vervangen.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Mooi op tijd gezapt, Hansie met God in gesprek
Das meer dan 3 jaar geledenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
Alles wat hij aanraakt is goud.. waar hij ook speelt.
Waar was hij dan op het WK?
Strootman loopt op de achtergrondquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Mooi op tijd gezapt, Hansie met God in gesprek
Wat kijkt hij boos zeg.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman loopt op de achtergrond
Ga je mond spoelen jongen, Van Gaal is God.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman loopt op de achtergrond
Nee mevrouw, u gaat maar terug naar de keuken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen jongen, Van Gaal is God.
Zometeen om wat wijn te pakkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee mevrouw, u gaat maar terug naar de keuken.
Niet weten dat van Gaal de schipper naast Strootman is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen jongen, Van Gaal is God.
Terecht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
Rekik en Bruma spelen binnenkort in de verdediging.
xdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:07 schreef SaferSephy het volgende:
lol Ging alleen maar over voetbal
lol iksdee xd xdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:07 schreef SaferSephy het volgende:
lol Ging alleen maar over voetbal
gers.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
De Boer ziet er weer patent uit met dat baardje.
Omdat ie t waard isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Verft van Gaal zijn haar nou? En laat hij die grijze zijkantjes dan grijs
Yup, maar Bruma > De Vrijquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Rekik zeker ja. Bruma is ook niet zo heel goed, zou zelf graag Rekik en BMI zien.
Zit een hoop vette shizzle in, camoufleert de grijze massaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Verft van Gaal zijn haar nou? En laat hij die grijze zijkantjes dan grijs
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugezen zijn irritant?
Nee, absoluut niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |