* Fogel pakt popcornquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:41 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je hebt geen werk, maar ben niet in de gelegenheid even een briefje te droppen in tegenstelling tot je dochter die hele dagen naar school gaat?
Misschien wil je dochter er wel werken? Kan ze 100 euro kostgeld betalen per maand, opgelost.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:39 schreef babsje80 het volgende:
@Ik was helaas niet in de gelegenheid hem zelf te brengen.
Maar ik had wel al contact gehad met de manager een dag daar voor.
Beschermingsbewind? Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:44 schreef babsje80 het volgende:
Ja ik snap wat je bedoeld maar in dit gezin speelt veel meer dan alleen zoeken naar werk.
Zo ben ik gister naar de ggn geweest ik sta namelijk sinds 1-7 onder beschermingsbewind
en zo zijn er nog meer dingen die geregeld moeten worden.
Ik moest ook even de google aanslingerenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beschermingsbewind? Wat houdt dat in?
tis vakantiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:41 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je hebt geen werk, maar bent niet in de gelegenheid even een briefje te droppen in tegenstelling tot je dochter die hele dagen naar school gaat?
Wat moet je verder nog regelen dan? Zolang je inkomsten maar bij je bewindvoerder binnenkomt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:44 schreef babsje80 het volgende:
Ja ik snap wat je bedoeld maar in dit gezin speelt veel meer dan alleen zoeken naar werk.
Zo ben ik gister naar de ggn geweest ik sta namelijk sinds 1-7 onder beschermingsbewind
Er zijn zelfs mensen die zeggen dat je wel 200 per maand kunt verdienen, maar ik weet niet zeker of dat bluf is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:59 schreef Wokkel het volgende:
Waarom neem je niet gewoon een baantje, die 100 euro per maand kan iedereen verdienen toch?
Hoewel, wordt dat dan niet op de Wajong van de partner gekort?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:01 schreef Renesite het volgende:
Wat moet je verder nog regelen dan? Zolang je inkomsten maar bij je bewindvoerder binnenkomt.
Hoe dan ook: elke euro die je meer verdient boven de uitkering van je partner is meegenomen. Een en al luxepositie
Als het te mooi is om waar te zijn, is het dat waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die zeggen dat je wel 200 per maand kunt verdienen, maar ik weet niet zeker of dat bluf is.
Dat is alleen weggelegd voor mensen met heel veel talent.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die zeggen dat je wel 200 per maand kunt verdienen, maar ik weet niet zeker of dat bluf is.
100 of desnoods 200 euro per maand kan iedereen met een goed stel handen verdienen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:10 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Blijf maar lekker in fantasieland
Goh, de enige die je naar de mond praat heeft gelijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:29 schreef babsje80 het volgende:
@Ludd je hebt gelijk!!!
Er zijn meer werkelozen dan werk.
Mijn dochter bracht laatst mijn sollicitatie brief naar de zeeman.
Zeg die meid oh leuk (ze zag natuurlijk een meisje van 16 voor zich) tot dat ze begreep dat het voor haar mama was van bijna 33.Mijn dochter zei dat ze toen minder vrolijk reageerde :-(
Ik ben niet te oud om te werken en wil echt graag maar ze willen me niet.
Ik heb deze ervaring zelf ook als manager. De baas wil zoon goedkoop mogelijke krachten.
Baantjes om 100 euro te verdienen zijn er altijd. Niet zeiken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:10 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Blijf maar lekker in fantasieland
Naar de mond praten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Goh, de enige die je naar de mond praat heeft gelijk
Ik denk dat je momenteel weinig lieverkoekjes te bakken hebt. Wat kun je allemaal? Ga uit van je kracht en zoek vanuit daar een baan die bij je past. Deze baaneis is wellicht een extra motivatie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:15 schreef babsje80 het volgende:
Maar liever gewoon netjes op contract en voor een normaal loontje.
Wat zeur je nou, als je meer dan 100 euro per maand verdient heb je niets meer te maken met die uitkerings instantie toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:42 schreef babsje80 het volgende:
@ludd,
Ze moeten eens vaker Nu.nl bijhouden. En dan onder het kopje economie.
Mensen met een (goede) baan snappen nog niet voldoende wat dit kabinet kapot maakt maar dat komt vanzelf als er nog meer bedrijven over de kop gaan en ook zij hun baan verliezen.
Wat ik niemand gun overigens.
Vreemd, dat zie ik nooit. Bij de Aldi overigens wel, daar hebben ze juist géén jongeren in dienst. Misschien dat dit dus per regio verschillend is?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:45 schreef Copycat het volgende:
Hier bij de AH en andere supermarkten zie ik steeds vaker herintredende vrouwen achter de kassa, het brood en zelfs de vakken vullen. Stukken ouder dan begin dertig, ook.
Het begint met willen.
En er zijn ook zat mensen die vanuit die werkloosheid andere mogelijkheden vinden. Ook dat is een feit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:45 schreef babsje80 het volgende:
Nee daar gaat het niet over ga liever vandaag nog werken.
Maar het is gewoon een fijt dat veel mensen (en ik zie het om me heen)hun baan verliezen.
Als ik een baan vind spring ik letterlijk een gat in de lucht
Kan. Hier bij mijn vaste AH in Eindhoven (een franchisenemer) is denk ik een derde van de werknemers vrouw van 35/40+ .quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:47 schreef Ludd het volgende:
Vreemd, dat zie ik nooit. Bij de Aldi overigens wel, daar hebben ze juist géén jongeren in dienst. Misschien dat dit dus per regio verschillend is?
Die AH bij ons is vet pauperquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan. Hier bij mijn vaste AH in Eindhoven (een franchisenemer) is denk ik een derde van de werknemers vrouw van 35/40+ .
Als ik mezelf niet meer zou kunnen bedruipen, ga ik er ook solliciteren.
Anders ga je niet in op de vragen maar blijf je hangen in je zieligheid.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:45 schreef babsje80 het volgende:
Maar het is gewoon een fijt dat veel mensen (en ik zie het om me heen)hun baan verliezen.
Strijpsestraat de Gezelligste!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:51 schreef hugecooll het volgende:
Die AH bij ons is vet pauper( @insulindelaan)
Misschien dat die franchisenemer een andere filosofie heeft? Dat oudere werknemers, hoewel duurder, misschien meer betrokken zijn en een meer continue factor zijn? Of misschien is het een stukje maatschappelijke betrokkenheid om mensen die anders moeilijker aan het werk komen toch een baan te bieden. In ieder geval, volgens mij is het nog altijd zo dat de meeste supermarkten gewoon alleen naar de prijs kijken en dus alleen jonger personeel aannemen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan. Hier bij mijn vaste AH in Eindhoven (een franchisenemer) is denk ik een derde van de werknemers vrouw van 35/40+ .
Als ik mezelf niet meer zou kunnen bedruipen, ga ik er ook solliciteren.
Blijkbaar niet, want dit voorstel vind je helemaal niks.quote:
Lol, fijt!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:45 schreef babsje80 het volgende:
En wat heb je daar al aan gedaan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:45 schreef babsje80 het volgende:
Ik zou het graag geloven, maar in de praktijk werkt dit niet zo. Ze hebben nu een goedkope manier gevonden om die functie in de wasserette in te vullen, en zullen dit graag zo willen houden. Er zijn altijd wel mensen in de bijstand die ze dit voor een habbekrats kunnen laten doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:56 schreef Copycat het volgende:
Wat je er vooral uit moet lezen is denk ik de boodschap dat je je niet moet laten ontmoedigen. En niet al direct vanuit een negatieve invulling moet uitgaan. Een rukbaantje tegen minimale vergoeding kan uitmonden in een leuke job waar je je helemaal thuisvoelt. Maar dan moet je wil dingen durven en willen aanpakken.
Nu officieel is vastgesteld dat je stekeblind bent geef ik je weinig kans.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:05 schreef babsje80 het volgende:
Jawel maar 100 euro op 40 uur werken dat gaat echt zo niet lukken...dus ik ben al flink aan het solliciteren vandaag heb er al 2 de deur uit !!!
Zoheee, 2 per dagquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:05 schreef babsje80 het volgende:
Jawel maar 100 euro op 40 uur werken dat gaat echt zo niet lukken...dus ik ben al flink aan het solliciteren vandaag heb er al 2 de deur uit !!!
Is 60 per maand. Dat is echt wel veel. Zoveel vacatures zijn er niet eens in de buurt, waar ik op zou kunnen reageren.quote:
goh...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:44 schreef babsje80 het volgende:
100 euro op 170 uur, trouwens.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:05 schreef babsje80 het volgende:
De eerste indruk is de brief. Als het taalgebruik daarin net zo'n bedroevend niveau heeft als de inhoud van haar posts hier, geeft dat meteen een slechte eerste indruk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef Ludd het volgende:
[..]
Is 60 per maand. Dat is echt wel veel. Zoveel vacatures zijn er niet eens in de buurt, waar ik op zou kunnen reageren.
Daar ben ik het mee eens. Al denk ik dat je op een forum anders schrijft dan in een brief. Op internet maak ik behoorlijk wat taalfouten, maar als het moet kan ik (nagenoeg) foutloos schrijven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
De eerste indruk is de brief. Als het taalgebruik daarin net zo'n bedroevend niveau heeft als de inhoud van haar posts hier, geeft dat meteen een slechte eerste indruk.
Ik ben geen taalnazi, maak zelf ook genoeg fouten, maar bij iets belangrijks als een sollicitatie -en al helemaal in haar situatie- moet je toch echt wat extra inzet eraan besteden.
Zoals ik eerder al zei raad ik TS aan om hier een brief te posten zodat we haar kunnen helpen.
Dat valt ook nog al mee. Je kan de bijstanduitkering niets veel verder verlagen omdat je dan onder het bestaansminimum komt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:36 schreef LordLynx het volgende:
Grootste probleem van nederland op het moment,, je kan beter lekker thuis blijven zitten dan werken omdat het bijna niks oplevert. Tenminste, het levert natuurlijk wel wat op, maar die uitkeringen zijn in nederland zo hoog dat het verschil gewoon nihil is...
Iedereen moet nu eenmaal een steentje bijdragen. Voor mensen met jouw instelling betaal ik liever geen belasting. DOe me dan maar iemand die wel wil maar echt niet kan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef babsje80 het volgende:
inderdaad!!!
Ik ben niet van plan dat te doen!!!
We zijn wel goed maar niet gek!!!
Ik ben een heel sociaal mens maar zo sociaal hoef ik niet zijn.
Nou nee ...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:41 schreef babsje80 het volgende:
@Ludd word helpt goed bij foutloos schrijven haha
Je laat verdomme je dochter je sollicitatiebrieven langs brengen. Al was je stephan hawking, dan nog zou ik je niet aannemen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:55 schreef babsje80 het volgende:
Nee het probleem is dat we met zijn 2tjes moeten werken om alles te kunnen betalen en als dan 1 van die 2 zijn baan verliest je te weinig inkomsten hebt om nog rond te kunnen komen.
Een bijstand uitkering is geen vet pot. Is net boven de 1200 netto. Is dus een 1 verdieners loontje.
Ik zeg niet dat het te veel is en ik denk dat als je leven daar naar ingericht is je er makkelijk van kan leven. Maar als je van een 2 verdieners loon naar 1 moet is dat een andere zaak omdat je uitgave patroon meestal aangepast is aan je loon.
Verder was vroeger bijvoorbeeld de huursubsidie via het vrom als je dan ging werken hield je meteen iets van je loon over. Dat motiveerde. Huursubsidie ging naar het jaarloon van het jaar ervoor.
Tegenwoordig moet je alles meteen door geven waardoor als je gaat werken je het recht op toeslagen verliest en deze meteen moet terug betalen. Vaak forse bedragen.
Waardoor je ind geen cent overhoud het eerste en soms ook het 2 de jaar.(spreek uit ervaring)
En daarom motiveert het mensen niet om te gaan werken, omdat als je werkt ook wil zien waar voor je werkt.
Ik zelf heb hier geen moeite mee ik ga gewoon werken.
Zit ook liever niet thuis en al helemaal niet graag in de wwb.
Jawel. Maar het haalt niet al je fouten uit een tekst.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:58 schreef babsje80 het volgende:
@Copycat
Vertel?? Is word niet fijn om mee te werken??
Ga het eens anders doen. Vrij zinloos om op dezelfde manier te blijven solliciteren als het zo overduidelijk niet werkt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:38 schreef babsje80 het volgende:
@Ludd,
Hier ook niet haha
Maar moet verplicht 5 keer solliciteren per week , komt goed zou je zeggen haha
Solliciteer al zolang....weet je wat ik nog het ergste vind ...dat je na je sollicitatie wel een bevestiging van ontvangst krijgt maar geen reactie of zo pffff en je dan afvragen waarom je ongemotiveerd bent haha
Nee ik ben goed gemotiveerd maar het werkt ontmoedigend......
Er is hier nu al een miljoen keer gezegd dat je iemand naar je brief en cv moet laten kijken. Misschien moet je dat dan eens doen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:07 schreef babsje80 het volgende:
@Queller,
Heb je tips....misschien zit er iets bij wat ik nog niet heb gedaan.
Ik heb geen andere tip dan die ik al gaf: doe het eens anders. Ik ken je niet, weet niet wat je kan, weet niet wie je bent, weet niet wat je wilt, dus gerichter kan ik het niet. En wil ik het ook niet overigens; ik ben al druk zat met mensen in mijn omgevingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:07 schreef babsje80 het volgende:
@Queller,
Heb je tips....misschien zit er iets bij wat ik nog niet heb gedaan.
Haal de persoonlijke dingen er uit? (naam, bedrijfsnamen etc)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:11 schreef babsje80 het volgende:
Wil ik graag maar zit normaal nooit op een forum.
Weet dus ook niet hoe ik mijn cv bij iemand krijg.
En wie wil dat doen??
Of moet ik hem hier in het openbaar erop zetten , lijkt me niet handig staan persoonlijke dingen in.
Er zijn heel veel mensen die 40 uur werken voor 1200,- netto.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:55 schreef babsje80 het volgende:
Nee het probleem is dat we met zijn 2tjes moeten werken om alles te kunnen betalen en als dan 1 van die 2 zijn baan verliest je te weinig inkomsten hebt om nog rond te kunnen komen.
Een bijstand uitkering is geen vet pot. Is net boven de 1200 netto. Is dus een 1 verdieners loontje.
Ik zeg niet dat het te veel is en ik denk dat als je leven daar naar ingericht is je er makkelijk van kan leven. Maar als je van een 2 verdieners loon naar 1 moet is dat een andere zaak omdat je uitgave patroon meestal aangepast is aan je loon.
Verder was vroeger bijvoorbeeld de huursubsidie via het vrom als je dan ging werken hield je meteen iets van je loon over. Dat motiveerde. Huursubsidie ging naar het jaarloon van het jaar ervoor.
Tegenwoordig moet je alles meteen door geven waardoor als je gaat werken je het recht op toeslagen verliest en deze meteen moet terug betalen. Vaak forse bedragen.
Waardoor je ind geen cent overhoud het eerste en soms ook het 2 de jaar.(spreek uit ervaring)
En daarom motiveert het mensen niet om te gaan werken, omdat als je werkt ook wil zien waar voor je werkt.
Ik zelf heb hier geen moeite mee ik ga gewoon werken.
Zit ook liever niet thuis en al helemaal niet graag in de wwb.
Verrek!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef Leandra het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom je naar de gemeente gegaan bent, en waarom zij je er niet op gewezen hebben dat je man gewoon een toeslag op zijn Wajong kan aanvragen.
http://www.uwv.nl/wajong/(...)_op_mijn_wajong.aspx
Ik vind wajong zo'n raar verhaalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef Leandra het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom je naar de gemeente gegaan bent, en waarom zij je er niet op gewezen hebben dat je man gewoon een toeslag op zijn Wajong kan aanvragen.
http://www.uwv.nl/wajong/(...)_op_mijn_wajong.aspx
http://www.uwv.nl/wajong/(...)ajong-uitkering.aspxquote:Lukt het u niet om werk te vinden? Of kunt u helemaal niet werken? Ook dan zorgen wij ervoor dat uw totale inkomen maximaal 75% van het minimum(jeugd)loon is.
Maar als ik het dan dus goed begrijp, krijg je uitkering die gebaseerd is op 75% van het (individuele) minimumloon. Maar als je een partner hebt, dan kijken ze of jullie samen wel uitkomen op het sociaal minimum voor paren?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:13 schreef Leandra het volgende:
Wajong is individueel, maar als je onder het sociaal minimum voor jouw situatie komt dan kun je wel een toeslag aanvragen.
Voor WIA geldt bijvoorbeeld hetzelfde.
Ja, daar komt het op neer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar als ik het dan dus goed begrijp, krijg je uitkering die gebaseerd is op 75% van het (individuele) minimumloon. Maar als je een partner hebt, dan kijken ze of jullie samen wel uitkomen op het sociaal minimum voor paren?
Hij ontvangt dan gewoon voor tweequote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar komt het op neer.
Daarom is het ook een toeslag, en geen verhoging van de Wajong, want dan zou de gezonde partner immers ook Wajong ontvangen.
1e hit op Google. Je naam. Je telefoonnummer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef babsje80 het volgende:
@rhubarbje
Hij geeft aan dan ik dan eerst 7 dagen actief moet zijn op dit forum.
Anders stuur jij een mail naar xxx@live.nl En dan stuur ik je mijn cv toe.
En het klopt verdomme nog ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:23 schreef wootahH het volgende:
[..]
1e hit op Google. Je naam. Je telefoonnummer.
Nee, het is een toeslag die afhankelijk is van de situatie van de Wajong-ontvanger.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij ontvangt dan gewoon voor twee
wat een onzin
Maar dan is het toch niet meer individueel als er rekening wordt gehouden met het inkomen van zijn partner?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het is een toeslag die afhankelijk is van de situatie van de Wajong-ontvanger.
Is die Wajong-ontvanger een alleenstaande ouder, dan wordt het aangevuld tot het sociaal minimum voor alleenstaande ouders.... krijgt hij dan ook voor 2? Of 3? Of 4? Afhankelijk van het aantal kinderen?
In dit geval is de Wajong-ontvanger gehuwd en heeft de partner geen inkomen (meer), dan is het aanvragen van de toeslag dus de juiste route, en daar hadden ze TS ook bij de sociale dienst op moeten wijzen.
De toeslag vervalt als TS weer inkomen heeft.
Daarom is het ook een toeslag en geen verhoging van de Wajong, die blijft immers individueel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar dan is het toch niet meer individueel als er rekening wordt gehouden met het inkomen van zijn partner?
Je parasiteert liever op anderen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef babsje80 het volgende:
inderdaad!!!
Ik ben niet van plan dat te doen!!!
We zijn wel goed maar niet gek!!!
Ik ben een heel sociaal mens maar zo sociaal hoef ik niet zijn.
Het enige dat het individueel maakt is dat het op 1 rekening gestort wordtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom is het ook een toeslag en geen verhoging van de Wajong, die blijft immers individueel.
Tsja, dat geldt voor meer uitkeringen, daarom zijn de toeslagen van het UWV ook volledig losgekoppeld.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het enige dat het individueel maakt is dat het op 1 rekening gestort wordt
Ah, jij hebt een vrouw en zij verdient niet zo veel? Dan krijg JIJ een toeslag zodat JULLIE aan het sociaal minimum zitten.
Ja maar dit is dus andersomquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, dat geldt voor meer uitkeringen, daarom zijn de toeslagen van het UWV ook volledig losgekoppeld.
Voor een alleenstaande ouder geldt toch hezelfde?
Sterker nog; voor een alleenstaande die in de WIA komt en daar een lagere uitkering heeft dan het sociaal minimum voor een alleenstaande kan ook die aanvulling aanvragen.
En wees blij dat het kan, anders moesten die mensen allemaal naar de sociale dienst, waar ze niet aan de eisen kunnen voldoen omdat ze arbeidsgehandicapt zijn.
Er zitten al genoeg mensen in de bijstand die niet kunnen werken, maar daar gedumpt zijn doordat de WAO aangepast werd, of doordat ze geen recent arbeidsverleden hadden toen ze ziek werden.
Wat er fraudegevoelig aan is, is dat iemand die wel kan werken en dus gewoon behoort te solliciteren en dergelijke op die manier indirect via wajong inkomsten verkrijgt. Voor zover ik weet geldt bij wajong geen sollicitatieplicht, wat het dus fraudegevoelig maakt. Als er wel een sollicitatieplicht is, valt het idd wel mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:08 schreef Leandra het volgende:
Ik zou niet weten wat er fraudegevoelig aan is.
Ik heb overigens ook geen behoefte de regelgeving te verdedigen of verantwoorden, het is alleen wel de route die TS eerst had moeten bewandelen, want deze regeling hoort bij hun situatie, aanvulling door de sociale dienst in principe niet, of pas na een afwijzing van een toeslag-aanvraag.
Ik heb niet het hele topic doorgelezen (waar is TS gebleven, om maar iets te noemen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat er fraudegevoelig aan is, is dat iemand die wel kan werken en dus gewoon behoort te solliciteren en dergelijke op die manier indirect via wajong inkomsten verkrijgt. Voor zover ik weet geldt bij wajong geen sollicitatieplicht, wat het dus fraudegevoelig maakt. Als er wel een sollicitatieplicht is, valt het idd wel mee.
Lees ik daar nou goed dat ze denkt dat je met de wsnp 'snel van alle shit' afbent?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:39 schreef kwiwi het volgende:
TS is zo te zien al sinds december op zoek naar een baantje dat 100 euro oplevert
http://mobiel.nujij.nl/ec(...)comment&pageStart=61
Dan doe je toch echt iets niet goed hoor. Het is nou niet alsof je 60+ bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |