Meestal komen de Godwins pas ná de OP.quote:
Ga weg troll.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef babsje80 het volgende:
inderdaad!!!
Ik ben niet van plan dat te doen!!!
We zijn wel goed maar niet gek!!!
Ik ben een heel sociaal mens maar zo sociaal hoef ik niet zijn.
Het is inkomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef babsje80 het volgende:
Verder gaf ze aan dat ik ook een kranten wijk kan nemen, maar naar mijn weten betaal je daar geen belasting over en bouw je geen vt op dus kan het ook niet gezien worden als inkomen belasting technische gezien. En dit lost al helemaal niet het probleem geen werk hebben op.
Hoe zit dit??
je krijgt er toch ook voor betaald?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:09 schreef babsje80 het volgende:
Nou ik wil heel graag werken das probleem niet maar dan wel betaald
je krijgt toch betaald?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:09 schreef babsje80 het volgende:
Nou ik wil heel graag werken das probleem niet maar dan wel betaald
dan zoek je een baan waar je meer mee verdient.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef babsje80 het volgende:
ga jij dan ook 40 uur voor 100 euro werken?? Als je in de zelfde situatie zat???
O noemen ze uitkeringstrekkers tegenwoordig 'sociale mensen'?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef babsje80 het volgende:
inderdaad!!!
Ik ben niet van plan dat te doen!!!
We zijn wel goed maar niet gek!!!
Ik ben een heel sociaal mens maar zo sociaal hoef ik niet zijn.
Ik zorg dat ik niet in die situatie kom. Had jij ook moeten doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef babsje80 het volgende:
ga jij dan ook 40 uur voor 100 euro werken?? Als je in de zelfde situatie zat???
Dan zoek je toch ander werk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef babsje80 het volgende:
Gaat het hier over 40 uur werken of 40 uur beschikbaar zijn?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef babsje80 het volgende:
je hebt dus geen vorm van trots in je donder. Liever zielig je handje ophouden dan er iets voor doen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:12 schreef babsje80 het volgende:
Die zijn er bijna niet hier in de regio.
En ze schrijven en zeggen het niet maar zelfs ik ben een hele goede werkervaring al te oud!!!
er is altijd werkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:12 schreef babsje80 het volgende:
En ze schrijven en zeggen het niet maar zelfs ik ben een hele goede werkervaring al te oud!!!
Voor een aanvulling ja, je krijgt dus al geld en dat moet erbij optellen om het vergelijkbaar te houden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef babsje80 het volgende:
Ja, maar het punt dat TS wél heeft: de keuze is zo groot voor werknemers, dat je er heel moeilijk tussenkomt, vooral als je je leeftijd tegen hebt.quote:
Voor mensen die willen werken wel ja, TS hoort daar blijkbaar niet bij.quote:
Dan vraag je toch geen WWB aan? Je bent niet verplicht om dat te doen als de voorwaarden je niet aanstaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef babsje80 het volgende:
Hoi
Mijn man heeft een Wajong.
Helaas is mijn WW afgelopen en moet ik een WWB aanvragen om zijn loon aan te vullen.
Dit zal een bedrag zijn tussen de 100 en de 150 euro.
Zei gaf aan dat ik verplicht ben 40 uur te werken voor deze aanvulling via de gemeenten, mag dat??
Ik vind dat namelijk slavernij en praktijken uit de tijd van Hitler.
Verder gaf ze aan dat ik ook een kranten wijk kan nemen, maar naar mijn weten betaal je daar geen belasting over en bouw je geen vt op dus kan het ook niet gezien worden als inkomen belasting technische gezien. En dit lost al helemaal niet het probleem geen werk hebben op.
Hoe zit dit??
Gr Barbara
Je wil werken maar alleen als het jou 100% bevalt qua werkzaamheden, loon en werktijd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:15 schreef babsje80 het volgende:
Nee hoor ik wil heel graag werken!!
Ben mijn baan op een niet zoon leuke manier verloren en heb zelfs recht zaken gehad tegen mijn werkgeven die nu overigens failliet is.
Maar liever gewoon netjes op contract en voor een normaal loontje.
Door deze zin verlies je mijns inziens het recht op elke uitkering wat dan ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef babsje80 het volgende:
Hoi
Helaas is mijn WW afgelopen en moet ik een WWB aanvragen om zijn loon aan te vullen.
Zei gaf aan dat ik verplicht ben 40 uur te werken voor deze aanvulling via de gemeenten, mag dat??
Hoe zit dit??
Gr Barbara
welke omgeving?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:19 schreef babsje80 het volgende:
Nee wat ik voor werk moet doen maakt me niet zoveel uit, als maar normaal betaald word
Wat vind je dan normaal?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:19 schreef babsje80 het volgende:
Nee wat ik voor werk moet doen maakt me niet zoveel uit, als maar normaal betaald word
Je WW is voorbij, nou, dan gewoon élke baan aanpakken die er beschikbaar is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef babsje80 het volgende:
Hoi
Hoe zit dit??
Gr Barbara
Ik heb ook een leuke baan gevonden andersquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:24 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Als je nou Friesland had gezegd had je wellicht een punt gehad, nu niet.
Je merkt dat je werkt als je niet 24/7 op je zeiksluiter zit en gewoon alles aanpakt om het gat in je cv niet te laten groeien en zo weer een beetje gewend raakt aan het idee van werken want dat ben je blijkbaar kwijt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:22 schreef babsje80 het volgende:
Loon maakt me niet zoveel uit als je maar merkt dat je werkt!!!
Ik bedoel minimum loontje is al voldoende ik ben niet veel eisend.
hmm als ik je posts zo lees denk ik eerder dat je niet aangenomen word omdat je een domme tokkie bentquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:12 schreef babsje80 het volgende:
Misschien een idee om het uit je OP te halen. Het is immers het eerste dat mensen lezenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:25 schreef babsje80 het volgende:
@Stuart ik neem die woorden bij deze terug!!! Is misschien een te ongepaste opmerking.
Ik kwam net terug van de gemeenten en was gewoon een beetje verontwaardigt.
Sorry
nou dat krijg je tochquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:19 schreef babsje80 het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik niet in die situatie kom. Had jij ook moeten doen.
Rhuquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm als ik je posts zo lees denk ik eerder dat je niet aangenomen word omdat je een domme tokkie bent
doe wat aan je houding, manier van praten, hoe je over komt en waarschijnlijk ook iets aan je kleding
Prima. Grootste gelijk van de wereld. Gewoon een baan zoeken en geen uitkering aanvragen!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:15 schreef babsje80 het volgende:
Nee hoor ik wil heel graag werken!!
Ben mijn baan op een niet zoon leuke manier verloren en heb zelfs recht zaken gehad tegen mijn werkgeven die nu overigens failliet is.
Maar liever gewoon netjes op contract en voor een normaal loontje.
Even een kleine hint naar aanleiding van dit topic: You never get a second chance to make a first impression.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:31 schreef babsje80 het volgende:
@Maanvis,
Dankje die had ik nog niet gezien reageer meteen!!!
dat klopt helemaal, ik zit zelf namelijk in eenzelfde situatie, maar heb sinds gisteren werk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, maar het punt dat TS wél heeft: de keuze is zo groot voor werknemers, dat je er heel moeilijk tussenkomt, vooral als je je leeftijd tegen hebt.
Misschien een idee om je sollicitatiebrief hier even te plaatsen zodat we je kunnen helpen om alle fouten eruit te vissen voordat je het opstuurtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:31 schreef babsje80 het volgende:
@Maanvis,
G E N I A A L .quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef babsje80 het volgende:
Verder gaf ze aan dat ik ook een kranten wijk kan nemen, maar naar mijn weten betaal je daar geen belasting over en bouw je geen vt op dus kan het ook niet gezien worden als inkomen belasting technische gezien.
Bij een krantenwijk bouw je wel degelijk vakantie-toeslag op. En met een beetje goede wijk zit je zo op die ¤100,- .quote:
Voor maar een uurtje ¤200,-??? Dat is een lucratief wijkje. Tien uurtjes werken en ik heb al genoeg om van te leven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:59 schreef gridjuh het volgende:
Over krantenwijk bouw je vt op.
Ik verdien met uurtje werken ongeveer 200 netto excl vt
Strijken? Voor wie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:29 schreef babsje80 het volgende:
@Ludd Strijken (vrouw)of in de groenvoorziening (man)
Uurtje per dag jij je zin, maar goedquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Voor maar een uurtje ¤200,-??? Dat is een lucratief wijkje. Tien uurtjes werken en ik heb al genoeg om van te leven.
Dat stond er niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:39 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Uurtje per dag jij je zin, maar goed
Je verdient het eigenlijk niet met krant levert niet extreem veel op maar alle vergoedingen die je krijgt levert veel op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat stond er niet.
Maar dan nog is het best een net bedrag, volgens mij.
Dus? Dit verandert het feit niet dat je nu te lui bent om te werken voor je geld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:53 schreef babsje80 het volgende:
Even ter info
Voor de mensen die mij lui vinden.....
Ik zat het laatst in de bijstand in 1998 (heb er maar 1 jaar ingezeten en toen waren de regels nog zo soepel dat je er misbruik van kon maken ,maar dat deden we niet) vanaf toen hebben zowel mijn man als ik elke baan aangepakt die we konden krijgen zelfs met een Wajong!!!
Ik had me zelfs opgewerkt bij mijn laatste werkgever tot manager.
Bedrijf failliet baan weg helaas.
Ik had daar ook liever nog gewoon gewerkt had een mooi loontje.
Maar helaas was me niet gegund!!
En wat heb je zoal in die tijd gemanaged?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:53 schreef babsje80 het volgende:
Manager bij de plantsoenendienst of een afvalbedrijf? En dan checken wie wel/niet aanwezig was? Kan geen enkele andere 'manager' baan bedenken waarbij je niet zou hoeven schrijven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:53 schreef babsje80 het volgende:
Klaagt TS als ze gewoon minimumloon betaald zou krijgen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dus? Dit verandert het feit niet dat je nu te lui bent om te werken voor je geld.
Ik vind 40 uur werken (verspreid over de maand!) dus niet zoveel voor het geld dat je krijgt als je in de bijstand zit. Uurloon is prima als je het uitrekent en je hebt nog wat te doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:58 schreef Ludd het volgende:
[..]
Klaagt TS als ze gewoon minimumloon betaald zou krijgen?
Toevallig in een bordeel?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:59 schreef babsje80 het volgende:
Ik had 3 en soms 4 meiden onder mij.
Alle voorkomende werkzaamheden die bij een manager horen tot de administratie toe.
Super, maar kun je nu eens uitleggen hoe het precies zit met je financien? Je krijgt nu geen WW meer, maar je wil een aanvulling en daarvoor terug willen ze dat je je handen uit de mouwen steekt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:03 schreef babsje80 het volgende:
@Sandyman
Nee veel leuker dan dat ik ben fotograaf en ik was vestigingsmanager met 3 a 4 meiden onder me.
Was echt heel leuk werk.
Vroeger misschien. Er zijn aanzienlijk meer werkelozen dan vacatures. Hoe kan je dan beweren dat er altijd voor iedereen werk is?quote:
Het hoeft niet he. Er is altijd nog de optie om het niet te doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:57 schreef babsje80 het volgende:
Nee wil echt werken alleen de manier hoe hun het willen staat me niet aan...
Ik vind het een straf.
Als ze me daar kunnen laten werken betekend dat dat er een baan is ....dan hoor je daarvoor betaald te worden.
En dan ging ik gerust de hele dag strijken.
Tof, laat je weten hoe het afloopt!!!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:31 schreef babsje80 het volgende:
@Maanvis,
Waarom breng je zo'n brief niet zelf?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:29 schreef babsje80 het volgende:
Mijn dochter bracht laatst mijn sollicitatie brief naar de zeeman.
Zeg die meid oh leuk (ze zag natuurlijk een meisje van 16 voor zich) tot dat ze begreep dat het voor haar mama was van bijna 33.Mijn dochter zei dat ze toen minder vrolijk reageerde :-(
Je hebt geen werk, maar bent niet in de gelegenheid even een briefje te droppen in tegenstelling tot je dochter die hele dagen naar school gaat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:39 schreef babsje80 het volgende:
@Ik was helaas niet in de gelegenheid hem zelf te brengen.
Maar ik had wel al contact gehad met de manager een dag daar voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |