Meestal komen de Godwins pas ná de OP.quote:
Ga weg troll.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef babsje80 het volgende:
inderdaad!!!
Ik ben niet van plan dat te doen!!!
We zijn wel goed maar niet gek!!!
Ik ben een heel sociaal mens maar zo sociaal hoef ik niet zijn.
Het is inkomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef babsje80 het volgende:
Verder gaf ze aan dat ik ook een kranten wijk kan nemen, maar naar mijn weten betaal je daar geen belasting over en bouw je geen vt op dus kan het ook niet gezien worden als inkomen belasting technische gezien. En dit lost al helemaal niet het probleem geen werk hebben op.
Hoe zit dit??
je krijgt er toch ook voor betaald?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:09 schreef babsje80 het volgende:
Nou ik wil heel graag werken das probleem niet maar dan wel betaald
je krijgt toch betaald?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:09 schreef babsje80 het volgende:
Nou ik wil heel graag werken das probleem niet maar dan wel betaald
dan zoek je een baan waar je meer mee verdient.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef babsje80 het volgende:
ga jij dan ook 40 uur voor 100 euro werken?? Als je in de zelfde situatie zat???
O noemen ze uitkeringstrekkers tegenwoordig 'sociale mensen'?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef babsje80 het volgende:
inderdaad!!!
Ik ben niet van plan dat te doen!!!
We zijn wel goed maar niet gek!!!
Ik ben een heel sociaal mens maar zo sociaal hoef ik niet zijn.
Ik zorg dat ik niet in die situatie kom. Had jij ook moeten doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef babsje80 het volgende:
ga jij dan ook 40 uur voor 100 euro werken?? Als je in de zelfde situatie zat???
Dan zoek je toch ander werk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef babsje80 het volgende:
Gaat het hier over 40 uur werken of 40 uur beschikbaar zijn?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef babsje80 het volgende:
je hebt dus geen vorm van trots in je donder. Liever zielig je handje ophouden dan er iets voor doen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:12 schreef babsje80 het volgende:
Die zijn er bijna niet hier in de regio.
En ze schrijven en zeggen het niet maar zelfs ik ben een hele goede werkervaring al te oud!!!
er is altijd werkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:12 schreef babsje80 het volgende:
En ze schrijven en zeggen het niet maar zelfs ik ben een hele goede werkervaring al te oud!!!
Voor een aanvulling ja, je krijgt dus al geld en dat moet erbij optellen om het vergelijkbaar te houden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef babsje80 het volgende:
Ja, maar het punt dat TS wél heeft: de keuze is zo groot voor werknemers, dat je er heel moeilijk tussenkomt, vooral als je je leeftijd tegen hebt.quote:
Voor mensen die willen werken wel ja, TS hoort daar blijkbaar niet bij.quote:
Dan vraag je toch geen WWB aan? Je bent niet verplicht om dat te doen als de voorwaarden je niet aanstaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef babsje80 het volgende:
Hoi
Mijn man heeft een Wajong.
Helaas is mijn WW afgelopen en moet ik een WWB aanvragen om zijn loon aan te vullen.
Dit zal een bedrag zijn tussen de 100 en de 150 euro.
Zei gaf aan dat ik verplicht ben 40 uur te werken voor deze aanvulling via de gemeenten, mag dat??
Ik vind dat namelijk slavernij en praktijken uit de tijd van Hitler.
Verder gaf ze aan dat ik ook een kranten wijk kan nemen, maar naar mijn weten betaal je daar geen belasting over en bouw je geen vt op dus kan het ook niet gezien worden als inkomen belasting technische gezien. En dit lost al helemaal niet het probleem geen werk hebben op.
Hoe zit dit??
Gr Barbara
Je wil werken maar alleen als het jou 100% bevalt qua werkzaamheden, loon en werktijd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:15 schreef babsje80 het volgende:
Nee hoor ik wil heel graag werken!!
Ben mijn baan op een niet zoon leuke manier verloren en heb zelfs recht zaken gehad tegen mijn werkgeven die nu overigens failliet is.
Maar liever gewoon netjes op contract en voor een normaal loontje.
Door deze zin verlies je mijns inziens het recht op elke uitkering wat dan ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef babsje80 het volgende:
Hoi
Helaas is mijn WW afgelopen en moet ik een WWB aanvragen om zijn loon aan te vullen.
Zei gaf aan dat ik verplicht ben 40 uur te werken voor deze aanvulling via de gemeenten, mag dat??
Hoe zit dit??
Gr Barbara
welke omgeving?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:19 schreef babsje80 het volgende:
Nee wat ik voor werk moet doen maakt me niet zoveel uit, als maar normaal betaald word
Wat vind je dan normaal?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:19 schreef babsje80 het volgende:
Nee wat ik voor werk moet doen maakt me niet zoveel uit, als maar normaal betaald word
Je WW is voorbij, nou, dan gewoon élke baan aanpakken die er beschikbaar is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef babsje80 het volgende:
Hoi
Hoe zit dit??
Gr Barbara
Ik heb ook een leuke baan gevonden andersquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:24 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Als je nou Friesland had gezegd had je wellicht een punt gehad, nu niet.
Je merkt dat je werkt als je niet 24/7 op je zeiksluiter zit en gewoon alles aanpakt om het gat in je cv niet te laten groeien en zo weer een beetje gewend raakt aan het idee van werken want dat ben je blijkbaar kwijt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:22 schreef babsje80 het volgende:
Loon maakt me niet zoveel uit als je maar merkt dat je werkt!!!
Ik bedoel minimum loontje is al voldoende ik ben niet veel eisend.
hmm als ik je posts zo lees denk ik eerder dat je niet aangenomen word omdat je een domme tokkie bentquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:12 schreef babsje80 het volgende:
Misschien een idee om het uit je OP te halen. Het is immers het eerste dat mensen lezenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:25 schreef babsje80 het volgende:
@Stuart ik neem die woorden bij deze terug!!! Is misschien een te ongepaste opmerking.
Ik kwam net terug van de gemeenten en was gewoon een beetje verontwaardigt.
Sorry
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |