SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:19 schreef STING het volgende:
En weer open. Take #2.
Alle offtopic posts worden linea recta verwijderd.
Wel benieuwd, maar ga toch niet veel online spelen dus niet echt superthrilled...quote:
Ja ik speel gta ook niet echt onlinequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:24 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Wel benieuwd, maar ga toch niet veel online spelen dus niet echt superthrilled...
Kan, er komen een gameplaytrailer en enkele previews online.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:38 schreef -CRASH- het volgende:
Heb echt het gevoel dat het nu 2 GTA games worden....
GTA V met normale MP mogelijkheid
GTA Online als aparte online game
Dat lijkt me wel een gave feature, dat je via een app op je tablet / smartphone de aandelenkoersen kan bekijken, aandelen kunt kopen, verkopen en dergelijke...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of zou GTA Online zijn dat je verder kunt handelen in aandelen en vastgoed op je telefoon en andere minigames kunt spelen onderweg waar je thuis dan weer mee verder kan?
Alsjeblieft niet! Dan al helemaal geen sociaal leven meerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een gave feature, dat je via een app op je tablet / smartphone de aandelenkoersen kan bekijken, aandelen kunt kopen, verkopen en dergelijke...
Op de DS heb je volgens mij bijvoorbeeld zo'n spel: daar kun je op de DS minigames spelen waar je muntjes mee verdient, die gebruik je vervolgens weer op de site. Was een online spel, iets met pinguďns dacht ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:46 schreef Nielsch het volgende:
Dat lijkt me wel een gave feature, dat je via een app op je tablet de aandelenkoersen kan bekijken, aandelen kunt kopen, verkopen en dergelijke...
Met GTA Chinatown Wars kun je online minigames spelen en daarmee in-game geld verdienen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op de DS heb je volgens mij bijvoorbeeld zo'n spel: daar kun je op de DS minigames spelen waar je muntjes mee verdient, die gebruik je vervolgens weer op de site. Was een online spel, iets met pinguďns dacht ik.
Wat je uit zo'n game wilt halen moet je natuurlijk zelf weten maar voor een hoop gamers is GTA V gewoon iets meer geworden dan racen / schieten. Zo vind ik zo'n stand-up comedy voorstelling van Ricky Gervais uit GTA IV leuker dan de zoveelste racemissie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:00 schreef Skwish het volgende:
Ze moeten het bij GTA Online gewoon bij de core houden, namelijk racen en schieten. Aandelen kopen/verkopen in de singleplayer laten. Ik snap echt niet wat er leuk is aan gokken in een race/schiet spel. Gewoon je geld verdienen met missies en exclusieve auto's/andere dure dingen stelen. Dat laatste mag de nadruk veel meer op liggen.
Als ik stand-up wil zien ga ik wel naar YouTube.. in GTA wil ik me bezig houden met de misdaadquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat je uit zo'n game wilt halen moet je natuurlijk zelf weten maar voor een hoop gamers is GTA V gewoon iets meer geworden dan racen / schieten. Zo vind ik zo'n stand-up comedy voorstelling van Ricky Gervais uit GTA IV leuker dan de zoveelste racemissie.
Dit is echt een awesome idee!!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:02 schreef Nielsch het volgende:
Of een app voor je tablet / smartphone waarmee je kan browsen op het GTA-WWW lijkt me ook wel een geinige 'nice-to-have'.
Zit je IRL op je werk of in de trein, open je even de app om te kijken of er nog nieuwe gave kleding is bijgekomen. Gaaf jacket gezien, bestellen en 's avonds wanneer je GTA gaat spelen ligt er een pakketje voor je klaar op je virtuele deurmat.
Dat gebel was idd wel overdreven veel in 4quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:14 schreef Skwish het volgende:
Een stand-up comedy vind ik best zolang je daar maar niet verplicht heen moet om een relatie aan te gaan of op te bouwen. Dat geldt ook voor al die andere dingen. Ik vind het ook irritant dat je tijdens het rijden gebeld wordt door vrienden of familie om sociale dingen te doen met als doel geliefd wordt. Alsjeblieft zeg...
Het is niet verplicht, net zoals de race-missies niet verplicht zijn (de missies die niet tot de verhaallijn horen bedoel ik dan). Dat zou ik namelijk verschrikkelijk vinden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:14 schreef Skwish het volgende:
Een stand-up comedy vind ik best zolang je daar maar niet verplicht heen moet om een relatie aan te gaan of op te bouwen. Dat geldt ook voor al die andere dingen. Ik vind het ook irritant dat je tijdens het rijden gebeld wordt door vrienden of familie om sociale dingen te doen met als doel geliefd wordt. Alsjeblieft zeg...
Het was grappig bedacht maar inderdaad iets teveel van het goede. Lijkt me beter als je een soort van WhatsApp berichtjes krijgt met daarin een voorstel van een NPC om ergens af te spreken om een bepaalde tijd, waar je dan heen kan gaan of niet zonder dat het invloed heeft op je rep.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat gebel was idd wel overdreven veel in 4
Dat zit er niet meer inquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:14 schreef Skwish het volgende:
Je speelt inderdaad alle drie de 'vrienden'.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat zit er niet meer inJe kan sowieso niet meer afspreken naar mij idee.
Roep dat maar niet te hard...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat GTA V een vrij uitgebreide multiplayer gaat krijgen. Dus de optie om een eigen gang te maken zal er denk ik wel inzitten. Ben benieuwd, hoe laat verwachten men de trailer morgen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:41 schreef Ozz-03 het volgende:
Hoe vet zou het zijn om in GTA Online een huis te kopen of huizen van andere gamers beroven.
Of dat je in clans/gangs een hideout hebt en andere clans/gangs kunt aanvallen om zo hun plek te veroveren.
Ik denk zelfde tijd als de vorige trailers, rond een uur of 5/6/7?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:43 schreef kaos- het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat GTA V een vrij uitgebreide multiplayer gaat krijgen. Dus de optie om een eigen gang te maken zal er denk ik wel inzitten. Ben benieuwd, hoe laat verwachten men de trailer morgen?
Ik vond het altijd wel ontzettend vermakelijk om met vrienden "scootermocro" te spelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
GTA Online boeit me echt helemaal niets.
Singleplayer daarentegen.
Je kon dat gewoon uitzetten, dus ik zie het probleem niet...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt maar dan kreeg je ook geen belangrijke telefoontjes meer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:17 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Je kon dat gewoon uitzetten, dus ik zie het probleem niet...
Dat laatste zit al in GTA4. Twee of meer teams moeten dan strijden over een aantal plekken. Als je op een plek lang genoeg staat dan verover je die plek in. Klikt leuk alleen in GTA4 is dit ongelofelijk saai (net als heel veel andere modes).quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:41 schreef Ozz-03 het volgende:
Hoe vet zou het zijn om in GTA Online een huis te kopen of huizen van andere gamers beroven.
Of dat je in clans/gangs een hideout hebt en andere clans/gangs kunt aanvallen om zo hun plek te veroveren.
Klopt, je bent alleen het volgende potje alles verloren. Ik denk dat GTA Online een 'blijvend iets' gaat hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:32 schreef Skwish het volgende:
[..]
Dat laatste zit al in GTA4. Twee of meer teams moeten dan strijden over een aantal plekken. Als je op een plek lang genoeg staat dan verover je die plek in. Klikt leuk alleen in GTA4 is dit ongelofelijk saai (net als heel veel andere modes).
Ga dan MTA spelenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:34 schreef Ties02 het volgende:
Hopelijk komen er ook roleplay servers
Altijd al een Balla willen zijn
'Share on Liveinvader'quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.rockstargames.com/V/lsbc/leadership-you-can-trust
de filmpjes, geniaal
Deze man weet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
GTA Online boeit me echt helemaal niets.
Singleplayer daarentegen.
Sommige reageren nog best leukquote:
die vrouw met roze blouse aanquote:
Nee, GTA Online. Rockstar heeft me gezegd dat het niet de multiplayer van GTA V is. Waarschijnlijk een soort portal, gok ik zo, waar onder andere GTA v in kan.quote:
Was al gepost. Vond het maar zielig voor die laptopquote:
Vast een heel oud kreng waar je geen GTA op kunt spelen (ja San Andreasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was al gepost. Vond het maar zielig voor die laptop
San Andreasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Vast een heel oud kreng waar je geen GTA op kunt spelen (ja San Andreas)
Mix SA met de sfeer van VC en de graphics van V en je hebt een game, waarop je net zolang blijft rukken, totdat er alleen nog maar poeder uitkomtquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Mix SA met de sfeer van VC en de graphics van V en je hebt een game, waarop je net zolang blijft rukken, totdat er alleen nog maar poeder uitkomt
Is nog niet bekend gemaaktquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
Vandaag werd toch bekend hoelaat hij morgen komt?
Heeft niets met GTA V te maken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef Elan het volgende:
NWS / Microsoft: Xbox One pas in 2014 naar Nederland
Gewoon rond 16:00~17:00, zoals gewoonlijk.quote:
Ik was toch eigenlijk wel van plan GTA V daar op te gaan spelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Heeft niets met GTA V te maken.
Hoe, GTA V komt niet voor de One uit en de One heeft geen backwardcompatibility.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik was toch eigenlijk wel van plan GTA V daar op te gaan spelen.
Dus wel.
Uhm nee?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hoe, GTA V komt niet voor de One uit en de One heeft geen backwardcompatibility.
Rockstar heeft allang nooit officieel aangegeven dat GTA V ook op de One zal uitkomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Uhm nee?
Rockstar heeft allang officieel aangegeven dat GTA V ook op de One zal uitkomen.
Natuurlijk komt die gewoon op de One en PS4. Hoe obvious wil je het hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:03 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Rockstar heeft allang nooit officieel aangegeven dat GTA V ook op de One zal uitkomen.
Waarom zouden ze hem porten van current-gen naar next-gen. Ze houden GTA V gewoon op de current-gen, grote afzetmarkt en zo'n beetje iedereen die next-gen gaat halen heeft nu ook current-gen en koopt GTA V voor de 360 of de PS3. Klanten lopen ze niet mis. Hem uitbrengen op next-gen is dan ook vrijwel nutteloos. GTA VI is voor de One en de PS4 over een paar jaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk komt die gewoon op de One en PS4. Hoe obvious wil je het hebben.
Rond 5 november gaan we het horen quote me maar vast.
Geloof ik maar al te graag aangezien Rockstar Games al een tijdje succesvol Activision in de weg zit, maar toch ben ik benieuwd naar de officiële aankondiging, release date en de impact daarvan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk komt die gewoon op de One en PS4. Hoe obvious wil je het hebben.
Rond 5 november gaan we het horen quote me maar vast.
Er is nog nooit een versie van GTA niet voor de nextgen uitgekomen. San Andreas is ook voor de Xbox uitgebracht en daarna voor de 360.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hem porten van current-gen naar next-gen. Ze houden GTA V gewoon op de current-gen, grote afzetmarkt en zo'n beetje iedereen die next-gen gaat halen heeft nu ook current-gen en koopt GTA V voor de 360 of de PS3. Klanten lopen ze niet mis. Hem uitbrengen op next-gen is dan ook vrijwel nutteloos. GTA VI is voor de One en de PS4 over een paar jaar.
San Andreas is niet voor de 360 uitgebracht, je lult uit je nek.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is nog nooit een versie van GTA niet voor de nextgen uitgekomen. San Andreas is ook voor de Xbox uitgebracht en daarna voor de 360.
Het is niet logisch zo'n topgame te laten schieten. Waarschijnlijk krijgt hij dan iets meer fance graphics maar zal verder het zelfde zijn.
Zelfde idee als met Fifa 14 die zal ook voor beide consoles uitkomen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
San Andreas is niet voor de 360 uitgebracht, je lult uit je nek.
Er is geen enkel bewijs dat het door Rockstar is bevestigd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Uhm nee?
Rockstar heeft allang officieel aangegeven dat GTA V ook op de One zal uitkomen.
En toch komt hij gewoon uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Er is geen enkel bewijs dat het door Rockstar is bevestigd.
De xbox-1 versie ja, met backwardscompatibility. Dat heeft de One niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:17 schreef Ironisch het volgende:
San Andreas is gewoon te koop in de xbox winkel hoor.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
San Andreas is niet voor de 360 uitgebracht, je lult uit je nek.
Precies: http://marketplace.xbox.c(...)00-9115-d80254540841quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:17 schreef Ironisch het volgende:
San Andreas is gewoon te koop in de xbox winkel hoor.
Xbox-1 versie, nogmaals niet te vergelijken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:18 schreef Floxcie het volgende:
[..]
[..]
Precies: http://marketplace.xbox.c(...)00-9115-d80254540841
Rockstar is niet zo gek om een nieuw deel van GTA elk jaar uit te brengen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:16 schreef Elan het volgende:
[..]
En toch komt hij gewoon uit.
No way dat je op de One geen GTA kunt spelen tot medio 2015. Rockstar gaat echt niet over een jaar al GTA VI uitbrengen geloof ik niet.
Jawel, net zoals de PS3 en X360 versie geport wordt naar de PS4 en XONE, met hogere res en al die zooi.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Xbox-1 versie, nogmaals niet te vergelijken.
Ik zit nu toch te twijfelen voor mijn gevoel kwam GTA IV vrijwel direct uit na de release van de 360 in Nederland maar daar zat toch nog bijna 2 jaar tussen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:21 schreef Yi-Long het volgende:
NATUURLIJK komt GTA5 voor de next-gen consoles uit. Beide nieuwe consoles zijn net PC's, dus wanneer ze de PC versie doen, is het nog maar een kleine moeite om ook de PS4/XBO versies te doen.
Als je daaraan twijfelt, dan spoor je niet,
Natuurlijk kondigen ze dat nog niet aan, want anders lopen ze het risico dat een grote groep gamers er dan voor kiest om op die betere versie te wachten, ipv hem nu al te kopen.
Alsof mensen gaan wachten op de One of de PS4-versiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:21 schreef Yi-Long het volgende:
NATUURLIJK komt GTA5 voor de next-gen consoles uit. Beide nieuwe consoles zijn net PC's, dus wanneer ze de PC versie doen, is het nog maar een kleine moeite om ook de PS4/XBO versies te doen.
Als je daaraan twijfelt, dan spoor je niet,
Natuurlijk kondigen ze dat nog niet aan, want anders lopen ze het risico dat een grote groep gamers er dan voor kiest om op die betere versie te wachten, ipv hem nu al te kopen.
Nee ik denk inderdaad dat je gelijk hebt GTA VI gaat nextgen worden en GTA V het laatste kunstje op de 360/PS3.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Rockstar is niet zo gek om GTA elk jaar uit te brengen.
Als GTA V op de next gen consoles uit zou komen
dan rond lente 2014... Maar niet in dit boekjaar
Dat was een geheel nieuwe GTA. We hebben het nu over een port.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zit nu toch te twijfelen voor mijn gevoel kwam GTA IV vrijwel direct uit na de release van de 360 in Nederland maar daar zat toch nog bijna 2 jaar tussen.
Dus 2 jaar lang geen GTA op een (nieuwe) console is vaker voorgekomen.
Ze hebben destijds ook geen port gemaakt van San Andreas waarom zouden ze dat wel doen voor V dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat was een geheel nieuwe GTA. We hebben het nu over een port.
Als de kans bestaat dat de PC/Next-gen versie volgend voorjaar in de winkel ligt, inclusief DLC en met betere graphics, dan wil ik daar persoonlijk best op wachten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Alsof mensen gaan wachten op de One of de PS4-versie. Iedereen kan nu al amper wachten
Al uitgelegd. De nieuwe consoles zijn intern gewoon PC's. Als ze de PC-versie doen kost het dus zeer weinig moeite om het ook meteen voor de XBO/PS4 te doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben destijds ook geen port gemaakt van San Andreas waarom zouden ze dat wel doen voor V dan?
Wel mooi, gokken op kans. Blijkt dat hij helemaal niet komt, heb je driekwart jaar voor niets lopen wachtenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als de kans bestaat dat de PC/Next-gen versie volgend voorjaar in de winkel ligt, inclusief DLC en met betere graphics, dan wil ik daar persoonlijk best op wachten.
Ook we afhankelijk van de current-gen versie trouwens. Als de PS3 versie allemaal problemen heeft met frame-drops en dat soort gezeik, dan wacht ik sowieso liever. Als het er allemaal prima uitziet, dan wil ik het best nu al kopen.
Een xbox versie aangepast voor de xbox360 geen backwardscompatibility nodig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
De xbox-1 versie ja, met backwardscompatibility. Dat heeft de One niet.
Uhmmmm , check de OP?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:31 schreef Floxcie het volgende:
Poll: Voor welke GTA V versie ga jij?
• Standard
• Special edition
• Collector's edition
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |