quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Mix SA met de sfeer van VC en de graphics van V en je hebt een game, waarop je net zolang blijft rukken, totdat er alleen nog maar poeder uitkomt
Is nog niet bekend gemaaktquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
Vandaag werd toch bekend hoelaat hij morgen komt?
Heeft niets met GTA V te maken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef Elan het volgende:
NWS / Microsoft: Xbox One pas in 2014 naar Nederland
Gewoon rond 16:00~17:00, zoals gewoonlijk.quote:
Ik was toch eigenlijk wel van plan GTA V daar op te gaan spelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Heeft niets met GTA V te maken.
Hoe, GTA V komt niet voor de One uit en de One heeft geen backwardcompatibility.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik was toch eigenlijk wel van plan GTA V daar op te gaan spelen.
Dus wel.
Uhm nee?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hoe, GTA V komt niet voor de One uit en de One heeft geen backwardcompatibility.
Rockstar heeft allang nooit officieel aangegeven dat GTA V ook op de One zal uitkomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Uhm nee?
Rockstar heeft allang officieel aangegeven dat GTA V ook op de One zal uitkomen.
Natuurlijk komt die gewoon op de One en PS4. Hoe obvious wil je het hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:03 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Rockstar heeft allang nooit officieel aangegeven dat GTA V ook op de One zal uitkomen.
Waarom zouden ze hem porten van current-gen naar next-gen. Ze houden GTA V gewoon op de current-gen, grote afzetmarkt en zo'n beetje iedereen die next-gen gaat halen heeft nu ook current-gen en koopt GTA V voor de 360 of de PS3. Klanten lopen ze niet mis. Hem uitbrengen op next-gen is dan ook vrijwel nutteloos. GTA VI is voor de One en de PS4 over een paar jaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk komt die gewoon op de One en PS4. Hoe obvious wil je het hebben.
Rond 5 november gaan we het horen quote me maar vast.
Geloof ik maar al te graag aangezien Rockstar Games al een tijdje succesvol Activision in de weg zit, maar toch ben ik benieuwd naar de officiële aankondiging, release date en de impact daarvan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk komt die gewoon op de One en PS4. Hoe obvious wil je het hebben.
Rond 5 november gaan we het horen quote me maar vast.
Er is nog nooit een versie van GTA niet voor de nextgen uitgekomen. San Andreas is ook voor de Xbox uitgebracht en daarna voor de 360.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hem porten van current-gen naar next-gen. Ze houden GTA V gewoon op de current-gen, grote afzetmarkt en zo'n beetje iedereen die next-gen gaat halen heeft nu ook current-gen en koopt GTA V voor de 360 of de PS3. Klanten lopen ze niet mis. Hem uitbrengen op next-gen is dan ook vrijwel nutteloos. GTA VI is voor de One en de PS4 over een paar jaar.
San Andreas is niet voor de 360 uitgebracht, je lult uit je nek.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is nog nooit een versie van GTA niet voor de nextgen uitgekomen. San Andreas is ook voor de Xbox uitgebracht en daarna voor de 360.
Het is niet logisch zo'n topgame te laten schieten. Waarschijnlijk krijgt hij dan iets meer fance graphics maar zal verder het zelfde zijn.
Zelfde idee als met Fifa 14 die zal ook voor beide consoles uitkomen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
San Andreas is niet voor de 360 uitgebracht, je lult uit je nek.
Er is geen enkel bewijs dat het door Rockstar is bevestigd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Uhm nee?
Rockstar heeft allang officieel aangegeven dat GTA V ook op de One zal uitkomen.
En toch komt hij gewoon uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Er is geen enkel bewijs dat het door Rockstar is bevestigd.
De xbox-1 versie ja, met backwardscompatibility. Dat heeft de One niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:17 schreef Ironisch het volgende:
San Andreas is gewoon te koop in de xbox winkel hoor.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
San Andreas is niet voor de 360 uitgebracht, je lult uit je nek.
Precies: http://marketplace.xbox.c(...)00-9115-d80254540841quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:17 schreef Ironisch het volgende:
San Andreas is gewoon te koop in de xbox winkel hoor.
Xbox-1 versie, nogmaals niet te vergelijken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:18 schreef Floxcie het volgende:
[..]
[..]
Precies: http://marketplace.xbox.c(...)00-9115-d80254540841
Rockstar is niet zo gek om een nieuw deel van GTA elk jaar uit te brengen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:16 schreef Elan het volgende:
[..]
En toch komt hij gewoon uit.
No way dat je op de One geen GTA kunt spelen tot medio 2015. Rockstar gaat echt niet over een jaar al GTA VI uitbrengen geloof ik niet.
Jawel, net zoals de PS3 en X360 versie geport wordt naar de PS4 en XONE, met hogere res en al die zooi.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Xbox-1 versie, nogmaals niet te vergelijken.
Ik zit nu toch te twijfelen voor mijn gevoel kwam GTA IV vrijwel direct uit na de release van de 360 in Nederland maar daar zat toch nog bijna 2 jaar tussen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:21 schreef Yi-Long het volgende:
NATUURLIJK komt GTA5 voor de next-gen consoles uit. Beide nieuwe consoles zijn net PC's, dus wanneer ze de PC versie doen, is het nog maar een kleine moeite om ook de PS4/XBO versies te doen.
Als je daaraan twijfelt, dan spoor je niet,
Natuurlijk kondigen ze dat nog niet aan, want anders lopen ze het risico dat een grote groep gamers er dan voor kiest om op die betere versie te wachten, ipv hem nu al te kopen.
Alsof mensen gaan wachten op de One of de PS4-versiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:21 schreef Yi-Long het volgende:
NATUURLIJK komt GTA5 voor de next-gen consoles uit. Beide nieuwe consoles zijn net PC's, dus wanneer ze de PC versie doen, is het nog maar een kleine moeite om ook de PS4/XBO versies te doen.
Als je daaraan twijfelt, dan spoor je niet,
Natuurlijk kondigen ze dat nog niet aan, want anders lopen ze het risico dat een grote groep gamers er dan voor kiest om op die betere versie te wachten, ipv hem nu al te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |