Ik denk zelfde tijd als de vorige trailers, rond een uur of 5/6/7?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:43 schreef kaos- het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat GTA V een vrij uitgebreide multiplayer gaat krijgen. Dus de optie om een eigen gang te maken zal er denk ik wel inzitten. Ben benieuwd, hoe laat verwachten men de trailer morgen?
Ik vond het altijd wel ontzettend vermakelijk om met vrienden "scootermocro" te spelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
GTA Online boeit me echt helemaal niets.
Singleplayer daarentegen.
Je kon dat gewoon uitzetten, dus ik zie het probleem niet...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zit er niet meer inJe kan sowieso niet meer afspreken naar mij idee.
Klopt maar dan kreeg je ook geen belangrijke telefoontjes meer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:17 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Je kon dat gewoon uitzetten, dus ik zie het probleem niet...
Dat laatste zit al in GTA4. Twee of meer teams moeten dan strijden over een aantal plekken. Als je op een plek lang genoeg staat dan verover je die plek in. Klikt leuk alleen in GTA4 is dit ongelofelijk saai (net als heel veel andere modes).quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:41 schreef Ozz-03 het volgende:
Hoe vet zou het zijn om in GTA Online een huis te kopen of huizen van andere gamers beroven.
Of dat je in clans/gangs een hideout hebt en andere clans/gangs kunt aanvallen om zo hun plek te veroveren.
Klopt, je bent alleen het volgende potje alles verloren. Ik denk dat GTA Online een 'blijvend iets' gaat hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:32 schreef Skwish het volgende:
[..]
Dat laatste zit al in GTA4. Twee of meer teams moeten dan strijden over een aantal plekken. Als je op een plek lang genoeg staat dan verover je die plek in. Klikt leuk alleen in GTA4 is dit ongelofelijk saai (net als heel veel andere modes).
Ga dan MTA spelenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:34 schreef Ties02 het volgende:
Hopelijk komen er ook roleplay servers
Altijd al een Balla willen zijn
'Share on Liveinvader'quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.rockstargames.com/V/lsbc/leadership-you-can-trust
de filmpjes, geniaal
Deze man weet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
GTA Online boeit me echt helemaal niets.
Singleplayer daarentegen.
Sommige reageren nog best leukquote:
die vrouw met roze blouse aanquote:
Nee, GTA Online. Rockstar heeft me gezegd dat het niet de multiplayer van GTA V is. Waarschijnlijk een soort portal, gok ik zo, waar onder andere GTA v in kan.quote:
Was al gepost. Vond het maar zielig voor die laptopquote:
Vast een heel oud kreng waar je geen GTA op kunt spelen (ja San Andreasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was al gepost. Vond het maar zielig voor die laptop
San Andreasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Vast een heel oud kreng waar je geen GTA op kunt spelen (ja San Andreas)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |