Nee ik denk inderdaad dat je gelijk hebt GTA VI gaat nextgen worden en GTA V het laatste kunstje op de 360/PS3.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Rockstar is niet zo gek om GTA elk jaar uit te brengen.
Als GTA V op de next gen consoles uit zou komen
dan rond lente 2014... Maar niet in dit boekjaar
Dat was een geheel nieuwe GTA. We hebben het nu over een port.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zit nu toch te twijfelen voor mijn gevoel kwam GTA IV vrijwel direct uit na de release van de 360 in Nederland maar daar zat toch nog bijna 2 jaar tussen.
Dus 2 jaar lang geen GTA op een (nieuwe) console is vaker voorgekomen.
Ze hebben destijds ook geen port gemaakt van San Andreas waarom zouden ze dat wel doen voor V dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat was een geheel nieuwe GTA. We hebben het nu over een port.
Als de kans bestaat dat de PC/Next-gen versie volgend voorjaar in de winkel ligt, inclusief DLC en met betere graphics, dan wil ik daar persoonlijk best op wachten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Alsof mensen gaan wachten op de One of de PS4-versie. Iedereen kan nu al amper wachten
Al uitgelegd. De nieuwe consoles zijn intern gewoon PC's. Als ze de PC-versie doen kost het dus zeer weinig moeite om het ook meteen voor de XBO/PS4 te doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben destijds ook geen port gemaakt van San Andreas waarom zouden ze dat wel doen voor V dan?
Wel mooi, gokken op kans. Blijkt dat hij helemaal niet komt, heb je driekwart jaar voor niets lopen wachtenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als de kans bestaat dat de PC/Next-gen versie volgend voorjaar in de winkel ligt, inclusief DLC en met betere graphics, dan wil ik daar persoonlijk best op wachten.
Ook we afhankelijk van de current-gen versie trouwens. Als de PS3 versie allemaal problemen heeft met frame-drops en dat soort gezeik, dan wacht ik sowieso liever. Als het er allemaal prima uitziet, dan wil ik het best nu al kopen.
Een xbox versie aangepast voor de xbox360 geen backwardscompatibility nodig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
De xbox-1 versie ja, met backwardscompatibility. Dat heeft de One niet.
Uhmmmm , check de OP?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:31 schreef Floxcie het volgende:
Poll: Voor welke GTA V versie ga jij?
• Standard
• Special edition
• Collector's edition
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Als Rockstar een next gen game gaat maken nemen ze daar denk ik goed de tijd voor en ontwikkelen ze hem ook specifiek daarvoor niet een poort van een PC poort van een originele game voor deze genquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Al uitgelegd. De nieuwe consoles zijn intern gewoon PC's. Als ze de PC-versie doen kost het dus zeer weinig moeite om het ook meteen voor de XBO/PS4 te doen.
next-gen = PC.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als Rockstar een next gen game gaat maken nemen ze daar denk ik goed de tijd voor en ontwikkelen ze hem ook specifiek daarvoor niet een poort van een PC poort van een originele game voor deze gen
Blijft feit dat het de Xbox-versie is en niet een Xbox 360-versie is, zoals bijvoorbeeld wel bij Bully is gebeurd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:31 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Een xbox versie aangepast voor de xbox360 geen backwardscompatibility nodig.
Waarom denk je dat al die developers zo fucking lovend zijn over next-gen!? Omdat het nu veel makkelijker zal zijn om gewoon games voor die verschillende systemen uit te brengen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:35 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ah, we hebben een developer hier.
GTA IV voor de PC draaide zwaar kut, dus als developer zou ik twee keer nadenken voordat ik hem zomaar van de PC naar de next-gen porten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom denk je dat al die developers zo fucking lovend zijn over next-gen!? Omdat het nu veel makkelijker zal zijn om gewoon games voor die verschillende systemen uit te brengen.
Niet denken dat Rockstar van hun fouten leertquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
GTA IV voor de PC draaide zwaar kut, dus als developer zou ik twee keer nadenken voordat ik hem zomaar van de PC naar de next-gen porten.
Denken dat rockstar niet van hun fouten leertquote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:00 schreef LeaderRoel het volgende:
ide zwaar kut, dus als developer zou ik twee keer nadenken voordat ik hem zomaar van de PC naar de
Haha, geen PC-versie dit jaarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Niet denken dat Rockstar van hun fouten leert
Master race my ass.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Haha, geen PC-versie dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dont believe me ? Read this line again.
50 min previewtwitter:GTAVoclock twitterde op donderdag 15-08-2013 om 09:24:27#GTAOnline revealed at 10am ET (USA) / 3pm UK today! Official video, plus @GTAVoclock 50 min demo preview http://t.co/J7b5Q6H5YW reageer retweet
Holyfuck 50 minutenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:21 schreef johnnyblaze11 het volgende:
50 min previewtwitter:GTAVoclock twitterde op donderdag 15-08-2013 om 09:24:27#GTAOnline revealed at 10am ET (USA) / 3pm UK today! Official video, plus @GTAVoclock 50 min demo preview http://t.co/J7b5Q6H5YW reageer retweet
![]()
![]()
Tof, tot nu zijn ze altijd heel uitgebreid geweest. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:21 schreef johnnyblaze11 het volgende:
![]()
![]()
Lul.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:15 schreef Tijn het volgende:
Ik heb gisteren de RC helicopter-missie van GTA:VC in 1x gehaald op de iPad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |