Als Rockstar een next gen game gaat maken nemen ze daar denk ik goed de tijd voor en ontwikkelen ze hem ook specifiek daarvoor niet een poort van een PC poort van een originele game voor deze genquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Al uitgelegd. De nieuwe consoles zijn intern gewoon PC's. Als ze de PC-versie doen kost het dus zeer weinig moeite om het ook meteen voor de XBO/PS4 te doen.
next-gen = PC.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als Rockstar een next gen game gaat maken nemen ze daar denk ik goed de tijd voor en ontwikkelen ze hem ook specifiek daarvoor niet een poort van een PC poort van een originele game voor deze gen
Blijft feit dat het de Xbox-versie is en niet een Xbox 360-versie is, zoals bijvoorbeeld wel bij Bully is gebeurd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:31 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Een xbox versie aangepast voor de xbox360 geen backwardscompatibility nodig.
Waarom denk je dat al die developers zo fucking lovend zijn over next-gen!? Omdat het nu veel makkelijker zal zijn om gewoon games voor die verschillende systemen uit te brengen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:35 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ah, we hebben een developer hier.
GTA IV voor de PC draaide zwaar kut, dus als developer zou ik twee keer nadenken voordat ik hem zomaar van de PC naar de next-gen porten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom denk je dat al die developers zo fucking lovend zijn over next-gen!? Omdat het nu veel makkelijker zal zijn om gewoon games voor die verschillende systemen uit te brengen.
Niet denken dat Rockstar van hun fouten leertquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
GTA IV voor de PC draaide zwaar kut, dus als developer zou ik twee keer nadenken voordat ik hem zomaar van de PC naar de next-gen porten.
Denken dat rockstar niet van hun fouten leertquote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:00 schreef LeaderRoel het volgende:
ide zwaar kut, dus als developer zou ik twee keer nadenken voordat ik hem zomaar van de PC naar de
Haha, geen PC-versie dit jaarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Niet denken dat Rockstar van hun fouten leert
Master race my ass.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Haha, geen PC-versie dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dont believe me ? Read this line again.
50 min previewtwitter:GTAVoclock twitterde op donderdag 15-08-2013 om 09:24:27#GTAOnline revealed at 10am ET (USA) / 3pm UK today! Official video, plus @GTAVoclock 50 min demo preview http://t.co/J7b5Q6H5YW reageer retweet
Holyfuck 50 minutenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:21 schreef johnnyblaze11 het volgende:
50 min previewtwitter:GTAVoclock twitterde op donderdag 15-08-2013 om 09:24:27#GTAOnline revealed at 10am ET (USA) / 3pm UK today! Official video, plus @GTAVoclock 50 min demo preview http://t.co/J7b5Q6H5YW reageer retweet
![]()
![]()
Tof, tot nu zijn ze altijd heel uitgebreid geweest. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:21 schreef johnnyblaze11 het volgende:
![]()
![]()
Lul.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:15 schreef Tijn het volgende:
Ik heb gisteren de RC helicopter-missie van GTA:VC in 1x gehaald op de iPad
Following that, a second GTA 5 o'clock episode will offer a 45 minute interview with Rockstar North president Leslie Benzies.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:21 schreef johnnyblaze11 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:21 schreef johnnyblaze11 het volgende:
![]()
![]()
No shit sherlock.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:38 schreef Panzermaus het volgende:
www.rockstargames.com/V/
Die site is ook helemaal vernieuwd nu.
Ja, dit spel gaat serieus te ver. Ik heb dat interview gelezen met die art director. Het schijnt dat ze echt he-le-maal los zijn gegaan ermee.quote:
quote:
Sweet. En het dan voor 60 euro verkopen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ja, dit spel gaat serieus te ver. Ik heb dat interview gelezen met die art director. Het schijnt dat ze echt he-le-maal los zijn gegaan ermee.
Hij vertelde dat ze bij GTA4 het op een gegeven moment wel goed genoeg vonden. Nu hebben ze die lat elke keer dat ze dat vonden opnieuw een zet omhoog gegeven. Met als resultaat dat deze wereld echt leeft en er ontzettend veel te doen is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
Sweet. En het dan voor 60 euro verkopen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
Hier, een auto en een motiverend verhaal voor je bijdehante gemekker.
Echt zo vet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:49 schreef kaos- het volgende:
[..]
Hij vertelde dat ze bij GTA4 het op een gegeven moment wel goed genoeg vonden. Nu hebben ze die lat elke keer dat ze dat vonden opnieuw een zet omhoog gegeven. Met als resultaat dat deze wereld echt leeft en er ontzettend veel te doen is.
psst, je kan de game voor ruim 20 euro goedkoper krijgen als ze niet vast zit hangt aan de releasedate
Toen ik die missie voor het eerst haalde was ik helemaal zenuwachtig bij het laatste stukjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:15 schreef Tijn het volgende:
Ik heb gisteren de RC helicopter-missie van GTA:VC in 1x gehaald op de iPad
Volgens mij bedoelen ze dat ze zelf een 50 minuten durende demo hebben gezien, en dat ze daar een preview over gaan geven.quote:For all those asking: Yes, we've seen a 50 min demo of #GTAOnline at Rockstar North, and we'll tell you all about it at 3pm BST / 10am ET
Dat wil ik graag weten, wie is "ze" ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:04 schreef bjorntju het volgende:
Over die 50 minuten footage, deze tweet kwam ernaa:
[..]
Volgens mij bedoelen ze dat ze zelf een 50 minuten durende demo hebben gezien, en dat ze daar een preview over gaan geven.
Pfff zwaar lelijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:04 schreef bjorntju het volgende:
Over die 50 minuten footage, deze tweet kwam ernaa:
[..]
Volgens mij bedoelen ze dat ze zelf een 50 minuten durende demo hebben gezien, en dat ze daar een preview over gaan geven.
Zoiets denk ik ook. Ik denk vergelijkbaar met de normale gameplay trailer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:21 schreef maxburger het volgende:
Ik denk gewoon vijf minuutjes footage.
ik wil niet zeiken, maar dit is al de zoveelste keer dat deze gespost wordquote:
even slapen en zet om 16:00 je wekkerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
Schiet oooop schiet op schiet op schiet op!
Dit ja. Dat staat er ook gewoon.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:15 schreef Ties02 het volgende:
Je gaat echt geen 50 minuten gameplay footage zien hoor![]()
Ze gaan er gewoon 50 minuten over praten
CVG =/= Rockstar
Heb hem al 2 maanden geleden voor 30,- gepreorderd bij Wehkamp.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt zo vet.
En ben je mal, gevalletje asap in huis dit.Ik sleep speciaal een PS3 aan voor dit spel, man.
neequote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:35 schreef tuut-chips het volgende:
Als in 50 minuten echte gameplay?
"Ze" hebben 50 minuten gameplay gezien en gaan daar dan over praten. Geen 50 minuten lang natuurlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:35 schreef tuut-chips het volgende:
Als in 50 minuten echte gameplatform of gewoon 50 minuten lullen? Ik zie niet in waarom 50 minuten lullen nieuws is want dat doen ze twee keer per week ofzo.
Hadden ze dat al niet eerder?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:39 schreef kaos- het volgende:
[..]
"Ze" hebben 50 minuten gameplay gezien en gaan daar dan over praten. Geen 50 minuten lang natuurlijk.
Niet van GTAonlinequote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:45 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hadden ze dat al niet eerder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |