SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deel 2: ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK? #2
Aansteller. Kijk voor de verandering eens in de Dieettopics wanneer je eens echt wil grienen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nu ben je echt niet grappig meer.
Houden ze altijd wel, geen zorgen. Ik weet uit ervaring dat 1.73m en 55 kg nog zacht genoeg is. Het zijn vrouwen, die zijn zacht. En dat zullen ze blijven ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Mag een vrouw dan helemaal geen babyvet hebben? Dat vind ik juist mooi aan een vrouw. Zacht buikje, een kont waar je in kan knijpen en een tik op kan geven zodat ie nog een beetje nadeint.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:36 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde fokker in jouw ogen?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:40 schreef Panzermaus het volgende:
Zeker wanneer je eigenlijk gewicht moet verliezen maar dit niet doet... in mijn optiek zit je dan op het pad van pure zelfminachting. En dát is universeel onaantrekkelijk.
Steek die tijd die je in lichaam hebt gestoken maar eens in jouw hoofd, dan praten we verderquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aansteller. Kijk voor de verandering eens in de Dieettopics wanneer je eens echt wil grienen.
[..]
Houden ze altijd wel, geen zorgen. Ik weet uit ervaring dat 1.73m en 55 kg nog zacht genoeg is. Het zijn vrouwen, die zijn zacht. En dat zullen ze blijven ook.
Ik vind persoonlijk fatceps en onderkinnen niet aantrekkelijk, dat is alles.Zeker wanneer je eigenlijk gewicht moet verliezen maar dit niet doet... in mijn optiek zit je dan op het pad van pure zelfminachting. En dát is universeel onaantrekkelijk.
ja, nou heb ik een minderwaardigheidscomplex, bedanktquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aansteller. Kijk voor de verandering eens in de Dieettopics wanneer je eens echt wil grienen.
[..]
Houden ze altijd wel, geen zorgen. Ik weet uit ervaring dat 1.73m en 55 kg nog zacht genoeg is. Het zijn vrouwen, die zijn zacht. En dat zullen ze blijven ook.
Ik vind persoonlijk fatceps en onderkinnen niet aantrekkelijk, dat is alles.Zeker wanneer je eigenlijk gewicht moet verliezen maar dit niet doet... in mijn optiek zit je dan op het pad van pure zelfminachting. En dát is universeel onaantrekkelijk.
Wat een loze opmerking die kant nog wal raakt. Er zit meer tijd in mijn hoofd dan in tien lichamen, malle meid. En dat proef je.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Steek die tijd die je in lichaam hebt gestoken maar eens in jouw hoofd, dan praten we verder
Ik weet waar jouw huis woont in Grun, pas maar op.quote:
Het is anders niet te zienquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat een loze opmerking die kant nog wal raakt. Er zit meer tijd in mijn hoofd dan in tien lichamen, malle meid. En dat proef je.
idd, minder gelul. meer mooie FOK!ster-foto'squote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:43 schreef krullenbolletje het volgende:
Kan alle discussie over wat wel en niet dik is terug naar het gym topic aub
Ze heeft volgens mij wel eens een foto gepost in LIF, dacht ik? Was in ieder geval niets mis mee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:48 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ik ga nergens vanuit tot ik het met eigen ogen gezien heb
of waarom jij nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:19 schreef Fanta-stick het volgende:
WAAROM STAAT JB NIET IN DE GODVERDOMME OP.
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:19 schreef Fanta-stick het volgende:
WAAROM STAAT JB NIET IN DE GODVERDOMME OP.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, minder gelul. meer mooie FOK!ster-foto's
Dat. Meeste overbodige bende ligt nu in de vuilnisbak.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Misschien maar weer on-topic gaan?
Die heeft een bepaald soort vragende ogen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ] Ik nomineer.
Sorry Kano.
Ze wilt weten hoe laat het is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:27 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Die heeft een bepaald soort vragende ogen.
quote:
ach. Is ook moeilijk voor vrouwen dan worden ze een mager scharminkel gevonden en zo krijgen ze te horen dat er best een paar kilo af mag. Is een meisje slank is het weer zo dat er best wat meer tiet of kont op mag. Kortom: laat ze maar lullen dames!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:53 schreef Seamonkey- het volgende:
Ben het btw gewoon eens met Panzermaus maar de meeste white knights hier hebben wat andere standaarden denk ik
Wiesdaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ] Ik nomineer.
Sorry Kano.
Holy shit, mijn ex staat daarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:47 schreef So_Surreal het volgende:
Wanneer komt d'r een FOK! Gone Wild! competitie ?!
http://www.reddit.com/r/gonewild/.compact
Zoiets dus...
surequote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Holy shit, mijn ex staat daar![]()
Link en dan vervolgens een foto van haar die daar niet bij staat inclusief gezicht, anders bullshitquote:
neequote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Link en dan vervolgens een foto van haar die daar niet bij staat inclusief gezicht, anders bullshit
Sure...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Holy shit, mijn ex staat daar![]()
ik mag de site niet opquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:51 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Sure...jouw ex staat gewoon hier:
http://www.reddit.com/r/ladybonersgw
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef Paul het volgende:
EINDUITSLAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
En het lekkerste wijf van FOK! is...
Je moeder is een einduitslagquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef Paul het volgende:
Neequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:25 schreef Dimens het volgende:
Hebben jullie mijn stem wel meegeteld?
Heb je mijn superleuke submitje al geplaatst??? Nee héquote:
Ik weet nog wanneer alle Nederlanders op een Nederlands forum gewoon Nederlands spraken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef krioro het volgende:
I remember when FOK! verkiezingen used to mean something.
I remember dat hier een leuke discussie gaande was en die kinderachtige white knights selectief dingen weggehaald hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef krioro het volgende:
I remember when FOK! verkiezingen used to mean something.
Dit gaat niet meer op dan?:quote:
Maar mijn nummer 1 hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:56 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Dromenvangertje woooehh![]()
Brons
Dit is een speciaal moment. Daarvoor ben ik bereid uitzonderingen te maken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:57 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer op dan?:
Welkom peasants, niet verlegen zijn
Ik bijt niet, niet hard.
Handtekeningen doe ik niet meer aan.
![]()
Goedzoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit is een speciaal moment. Daarvoor ben ik bereid uitzonderingen te maken.
dromenvangertje waarom heb je de foto die je in US had geplaatst pas... Niet in je foBo ? Die is het mooiste van ze allemaal. Ook jammer dat die niet op de frontpage staat!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit is een speciaal moment. Daarvoor ben ik bereid uitzonderingen te maken.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef Paul het volgende:
Geen dankquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:09 schreef SEMTEX het volgende:
Paul, bedankt voor deze verrijking van mijn leven. Ik ga me in een hoekje verkneukelen met mijn 4 stemmen. Yes wauwwww geweldig formidabel!
Wanneer doen we de volgende?
Jammer ook dat mijn sabotagepogingen en extra stembriefjes zijn onderscheptik gunde haar de overwinning zo
Over de frontpage heb ik geen invloed, daar is een random foto geplaatst.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:09 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
dromenvangertje waarom heb je de foto die je in US had geplaatst pas... Niet in je foBo ? Die is het mooiste van ze allemaal. Ook jammer dat die niet op de frontpage staat!
Volgend jaar pas?quote:
Ik zet mijn stem van veereli om naar vaseline, derhalve wint zij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:13 schreef smegmanus het volgende:
Vaseline zo close, ik zet mijn stem van Kore om naar Vaseline, derhalve gelijkspel.
jij blijft wel normaal he hopelijk?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
nog bedankt voor iedereen die heeft gestemd, jullie zijn stuk voor stuk babes.
stiekem maakt dit mijn dag wel. ktnx
Deed je al toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
nee ik ga helemaal los nu ik fok babe ben mijn leven is compleet omijn
A NO KAN YERE.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik weet nog wanneer alle Nederlanders op een Nederlands forum gewoon Nederlands spraken.
Dat klopt, maar niemand heeft ooit gezegd dat je niet met de foto's van een ander mee mocht doenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:33 schreef Puntenjager het volgende:
Vaseline op plek twee... Ik heb alleen nooit een foto van haar gezien
Insert godverdomme-wat-kinderachtig-tv-stillquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat klopt, maar niemand heeft ooit gezegd dat je niet met de foto's van een ander mee mocht doen
Kees Kankerkachelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:40 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Insert godverdomme-wat-kinderachtig-tv-still
Ik feite heb ik ook niet dat gifje gepost of bevestigd dat ik dat ben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat klopt, maar niemand heeft ooit gezegd dat je niet met de foto's van een ander mee mocht doen
Kloptquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik feite heb ik ook niet dat gifje gepost of bevestigd dat ik dat ben.
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
KloptMaar boeien, je bent Fok!s lekkerste babe-runnerup
Mag ik note nr 70 van jou?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:43 schreef smegmanus het volgende:
Eigenlijk zou Vaseline soberzo moeten omdat 69 notes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |