Je moeder is een einduitslagquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef Paul het volgende:
EINDUITSLAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
En het lekkerste wijf van FOK! is...
Neequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:25 schreef Dimens het volgende:
Hebben jullie mijn stem wel meegeteld?
Heb je mijn superleuke submitje al geplaatst??? Nee héquote:
Ik weet nog wanneer alle Nederlanders op een Nederlands forum gewoon Nederlands spraken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef krioro het volgende:
I remember when FOK! verkiezingen used to mean something.
I remember dat hier een leuke discussie gaande was en die kinderachtige white knights selectief dingen weggehaald hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef krioro het volgende:
I remember when FOK! verkiezingen used to mean something.
Dit gaat niet meer op dan?:quote:
Maar mijn nummer 1 hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:56 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Dromenvangertje woooehh![]()
Brons
Dit is een speciaal moment. Daarvoor ben ik bereid uitzonderingen te maken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:57 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer op dan?:
Welkom peasants, niet verlegen zijn
Ik bijt niet, niet hard.
Handtekeningen doe ik niet meer aan.
![]()
Goedzoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit is een speciaal moment. Daarvoor ben ik bereid uitzonderingen te maken.
dromenvangertje waarom heb je de foto die je in US had geplaatst pas... Niet in je foBo ? Die is het mooiste van ze allemaal. Ook jammer dat die niet op de frontpage staat!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit is een speciaal moment. Daarvoor ben ik bereid uitzonderingen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |