Dit gaat niet meer op dan?:quote:
Maar mijn nummer 1 hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:56 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Dromenvangertje woooehh![]()
Brons
Dit is een speciaal moment. Daarvoor ben ik bereid uitzonderingen te maken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:57 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer op dan?:
Welkom peasants, niet verlegen zijn
Ik bijt niet, niet hard.
Handtekeningen doe ik niet meer aan.
![]()
Goedzoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit is een speciaal moment. Daarvoor ben ik bereid uitzonderingen te maken.
dromenvangertje waarom heb je de foto die je in US had geplaatst pas... Niet in je foBo ? Die is het mooiste van ze allemaal. Ook jammer dat die niet op de frontpage staat!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit is een speciaal moment. Daarvoor ben ik bereid uitzonderingen te maken.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef Paul het volgende:
EINDUITSLAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
En het lekkerste wijf van FOK! is...
Geen dankquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:09 schreef SEMTEX het volgende:
Paul, bedankt voor deze verrijking van mijn leven. Ik ga me in een hoekje verkneukelen met mijn 4 stemmen. Yes wauwwww geweldig formidabel!
Wanneer doen we de volgende?
Jammer ook dat mijn sabotagepogingen en extra stembriefjes zijn onderscheptik gunde haar de overwinning zo
Over de frontpage heb ik geen invloed, daar is een random foto geplaatst.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:09 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
dromenvangertje waarom heb je de foto die je in US had geplaatst pas... Niet in je foBo ? Die is het mooiste van ze allemaal. Ook jammer dat die niet op de frontpage staat!
Volgend jaar pas?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |