Ik zet mijn stem van veereli om naar vaseline, derhalve wint zij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:13 schreef smegmanus het volgende:
Vaseline zo close, ik zet mijn stem van Kore om naar Vaseline, derhalve gelijkspel.
jij blijft wel normaal he hopelijk?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
nog bedankt voor iedereen die heeft gestemd, jullie zijn stuk voor stuk babes.
stiekem maakt dit mijn dag wel. ktnx
Deed je al toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
nee ik ga helemaal los nu ik fok babe ben mijn leven is compleet omijn
A NO KAN YERE.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik weet nog wanneer alle Nederlanders op een Nederlands forum gewoon Nederlands spraken.
Dat klopt, maar niemand heeft ooit gezegd dat je niet met de foto's van een ander mee mocht doenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:33 schreef Puntenjager het volgende:
Vaseline op plek twee... Ik heb alleen nooit een foto van haar gezien
Insert godverdomme-wat-kinderachtig-tv-stillquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat klopt, maar niemand heeft ooit gezegd dat je niet met de foto's van een ander mee mocht doen
Kees Kankerkachelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:40 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Insert godverdomme-wat-kinderachtig-tv-still
Ik feite heb ik ook niet dat gifje gepost of bevestigd dat ik dat ben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat klopt, maar niemand heeft ooit gezegd dat je niet met de foto's van een ander mee mocht doen
Kloptquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik feite heb ik ook niet dat gifje gepost of bevestigd dat ik dat ben.
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
KloptMaar boeien, je bent Fok!s lekkerste babe-runnerup
Mag ik note nr 70 van jou?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:43 schreef smegmanus het volgende:
Eigenlijk zou Vaseline soberzo moeten omdat 69 notes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |