quote:Clint Eastwood gescheiden
van onze redactie
AMSTERDAM -
Clint Eastwood (83) en Dina (48), die samen 17 jaar lief en leed hebben gedeeld, zijn niet meer samen.
Hun huwelijk mag dan voorbij zijn, Dina heeft tegen Us Weekly gezegd dat zij en Clint nog goed contact hebben. De acteur en de nieuwslezeres zijn al 'enige tijd' uit elkaar.
Hoelang ze al gescheiden zijn, wil Dina niet onthullen. Een anonieme bron weet echter te melden dat de twee al in juni 2012 een punt achter hun huwelijk hebben gezet omdat hij niet meer verliefd op haar was.
Clint en Dina gaven elkaar op 31 maart 1996 het jawoord. Ze hebben samen een 16-jarige dochter genaamd Morgan. Clint heeft uit eerdere relaties nog zeven kinderen.
Maar die RLS ging over Dina en de kinderen en haar zanggroepje he, Clint wilde er niet aan meedoen (heb hem geloof ik ook maar 1 keer gezien).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef Leandra het volgende:
Weer een huwelijk dat de real life soap over hun leven niet overleefd heeft.....
Een RLS lijkt een gegarandeerd recept voor het einde van de relatie.
quote:Singer Bryan Ferry, 67, splits from wife Amanda Sheppard, 30, after two years of marriage
Roxy Music star Bryan Ferry has reportedly split from his wife Amanda Sheppard after two years of marriage.
Amanda, 30 - who is 37 years younger than 67-year old Bryan - has allegedly moved out of their home following continued arguments over the last few months, according to The Sun.
A source told the newspaper: 'They haven't seen eye-to-eye for a long time and drifted apart.'
'It made sense for Amanda to move out and think about a life without Bryan', the source continued.
The pair married in a simple private ceremony at the stunning Amanyara luxury beach resort on the Turks and Caicos Islands last week on January 4th.
Amanda - who is merely months older than his eldest son Otis and was introduced to the singer by one of his boys - wore an ethereal Lanvin white dress for the ceremony, while the old rocker looked dapper in a a dark blue suit by Anderson & Sheppard.
Before their nuptials, Ferry had said he was 'fortunate' to have snared himself a younger girlfriend.
He told the Mail On Sunday's Live magazine: 'The interesting thing is - and I don’t want to say the wrong thing in case I get into trouble with my girlfriend - you never really meet people your own age who aren’t married.
'I’m very fortunate that I work in music, where you’re in touch with different age groups, either the audience or people you work with.
'It does help. Obviously I’m not ageist!'
This was Bryan's second marriage who had previously tied the knot with Lucy Helmore, with whom he has four children, for 21 years.
He also famously dated Jerry Hall for two years before she left him for Mick Jagger.
Following his divorce from Helmore, Ferry began dating dancer Katie Turner, 35 years his junior.
Mail Online have contacted Ferry's representatives for comment.
Ik zeg: wat voor onze Son, die gozerquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:19 schreef Starlie het volgende:
Geert Hoes dumpt vriendin
Geert Hoes heeft zijn relatie met Merel Coenraad beëindigd.
"Wij wonen niet meer samen en hebben ook geen relatie meer. We vinden het allebei heel erg dat het niet gelukt is", vertelt Geert aan Story.
Geert vertelt dat hij en Merel uit elkaar zijn gegroeid. "We hebben geen ruzie, maar voor nu heb ik er een punt achter gezet. Merel zal voor mij altijd belangrijk blijven. Ik weet niet wat de toekomst ons brengt."
Geert en Merel zijn anderhalf haar samen geweest.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nou die gozer is ook geen relatiemateriaal hoor... Las toevallig van de week een interview met hem in de Story/Party oid dat hij zo gelukkig is met zijn Merel, dat het zo anders is dan in zijn andere relaties en dat hij alle vertrouwen heeft in hun toekomst samen. Nou lang heeft die toekomst niet geduurd.
Ja dat kan geen kwaad als zij eens flink in haar sluitspier genomen wordt! Kan dat ook op haar lijstje van klachten erbij: pijn in kont.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zeg: wat voor onze Son, die gozer
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat kan geen kwaad als zij eens flink in haar sluitspier genomen wordt! Kan dat ook op haar lijstje van klachten erbij: pijn in kont.
Neeee da's Son!quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar maar maar... ik heb het over ware liefde heur! Of was dat wéér een andere gate?
Dat is ook zo'n half sletjequote:Op dinsdag 3 september 2013 16:19 schreef Starlie het volgende:
"Wij wonen niet meer samen en hebben ook geen relatie meer. We vinden het allebei heel erg dat het niet gelukt is", vertelt Geert aan Story.
Geert vertelt dat hij en Merel uit elkaar zijn gegroeid. "We hebben geen ruzie, maar voor nu heb ik er een punt achter gezet. Merel zal voor mij altijd belangrijk blijven. Ik weet niet wat de toekomst ons brengt."
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nou die gozer is ook geen relatiemateriaal hoor... Las toevallig van de week een interview met hem in de Story/Party oid dat hij zo gelukkig is met zijn Merel, dat het zo anders is dan in zijn andere relaties en dat hij alle vertrouwen heeft in hun toekomst samen. Nou lang heeft die toekomst niet geduurd.
Die was/is toch van de herenliefde?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:19 schreef Starlie het volgende:
Zegt hij zelf zeker.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef kvd het volgende:
[..]
jep,nadat bekend was geworden dat hij wel eens bij Joling was blijven slapen.
Geert Hoes heeft toch die Lief!/Stoer! lijn bij prenatal gestart, omdat eigen kind enzo...quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef kvd het volgende:
[..]
jep,nadat bekend was geworden dat hij wel eens bij Joling was blijven slapen.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Geert Hoes heeft toch die Lief!/Stoer! lijn bij prenatal gestart, omdat eigen kind enzo...
Nee joh Lief heeft zelfs een aanklacht ingediend etc tegen prenatal vanwege het gebruik van de woorden etc. En geert hoes heeft samengewerkt maar niets gestart of wat dan ook.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Geert Hoes heeft toch die Lief!/Stoer! lijn bij prenatal gestart, omdat eigen kind enzo...
Hij heeft daar een lijn voor ontworpenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee joh Lief heeft zelfs een aanklacht ingediend etc tegen prenatal vanwege het gebruik van de woorden etc. En geert hoes heeft samengewerkt maar niets gestart of wat dan ook.
Oh, het ging je echt alleen om prenetalquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat zei ik toch ook samengewerkt aan een lijn
ah, vandaar dat ik daar niks kon vinden (moest één bepaald babypakje kopen voor iemand, maar dat was echt nergens...)quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat zei ik toch ook samengewerkt aan een lijn
quote:Lieke van Lexmond: 'Ik vind het heel leuk met Frank'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Al een poosje gaan de geruchten dat Lieke van Lexmond het heel gezellig heeft met haar manager Frank Wisse. "Waar rook is, is vuur", zegt Frank geheimzinnig.
Frank, die ooit een relatie had met Caroline Tensen, wil behalve die mysterieuze uitspraak niets kwijt over de aaard van hun relatie.
Lieke reageert in de Story: "Ik vind het heel bijzonder dat Frank in mijn leven is. We zien elkaar bijna elke dag en hij is een heel bijzondere man. Ik vind het heel leuk met Frank."
Op de vraag of ze nu ook een relatie heeft met haar ruim twintig jaar oudere manager, zegt Lieke: "Dat mogen de mensen zelf bedenken. Ik zeg er verder niets meer over. Frank heeft al laten weten dat waar rook is, ook vuur is. Iedereen mag dus voor zichzelf bedenken wat er tussen ons is."
Maar, zegt ze even mysterieus als Frank: "Laat ik dit zeggen: Frank is een bijzondere man en ik ben blij dat hij in mijn leven is."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |